Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ12191222-1,45
KB967967,5-0,72
PKN125,56125,582,28
Msft357,44357,57-2,17
Nokia11,79511,815-4,57
IBM259,9260,26-1,10
Mercedes-Benz Group AG44,7744,780,80
PFE24,124,110,23
25.06.2026 16:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 25.06.2026 16:01:18
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 220,00 -1,45 -18,00 46 557 397
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • JSME HRDÍ ČEŠI...
    25.06.2026 12:45

    Hlavně v zahraničí.Agent STB se hádá s rozvědčíkem komunist.armády kdo pojede se předvádět před světem.Jak to souvisí s Čezem?No hodně.Pro investory obrovská nedůvěra v česky stát a kapitálový trh.
    sv
    • Re: JSME HRDÍ ČEŠI...
      25.06.2026 15:45

      Akorát že PP nikdy rozvědčíkem komunistické armády nebyl. Byl velitel výsadkové průzkumné čety. Až těsně před pádem komunismu začal postgraduálně studovat na Vojenské akademii velitelsko štábní zpravodajství. Ale dokončil to až po roce 1989, takže pro komunistickou rozvědku nikdy nepracoval. Kdežto Babiš byl dlouhotelej stbák jak vyšitej. Ale jak říkal u Krause, on byl ten hodnej stbák, on jen donášel na svoje kolegy a nikmu nic zlýho neudělal....
      qwer
    • Re: JSME HRDÍ ČEŠI...
      25.06.2026 15:15

      Wft?? zlodějna nás proslavila v zahraničí více než tyhle tahanice o židli.
      Atlas
      •  
        25.06.2026 15:50

        A tady máš další země které se proslavili v zahraničí svojí WFT. Ale jistě je znáš, když jsou tak proslaveny: Španělsko - Maďarsko – Itálie – Slovensko – Německo – Slovinsko – Chorvatsko – Polsko – Rumunsko – Bulharsko – Belgie – Francie – Portugalsko – Řecko - Velká Británie
        qwer
      •  
        25.06.2026 15:42

        :D fakt ? Kde třeba ? Btw, WFT některé země dokonce dále aplikují pokud se nepletu.
        Make_CEZ
  • Mno..
    25.06.2026 11:52

    https://denikn.cz/2105741/zaplatime-to-vsichni-vydelaji-jen-minoritari-jako-tykac-rika-rusnok-k-planum-na-zestatneni-cez/
    Make_CEZ
    • Re: Mno..
      25.06.2026 12:31

      Všichni jsme platili tomu nenažranýmu Rusnokovi ty jeho příjmy....přes 4mil.kč čistého ročně měl plat.... za to nic nedělání....a takový hn....up se nestydí ohánět řečma , ,,že to zaplatíme všichni,,....
      Vata
      • nezvládáš
        25.06.2026 13:48

        emoce. Závidíš mu plat, jako by si ho stanovil a vadí ti pravda......Asi seš lepší ekonom a guverner. Člověj by řekl, že po té, jak se blamoval ne Monetě poporou toho soukromníka, co pobíral větší premie, než akcionáři, poučil.. Ale ne...I malé dítě ví, že ke znárodnění Čez nebo jeho části, dojít nemusí, jak vám napovídali..
        Velkamedvědice
        • Re: nezvládáš
          25.06.2026 14:48

          Přesně tak. Rusnok byl dobrej guvernér a jeden z mála i dobrej ekonom. Nejlepší je žádné zestátnění, protože jinak to bude výdrb jak na Csg.
          Vicky
        • Re: nezvládáš
          25.06.2026 13:56

          Druhá varianta nezestátnit taky beru. Investice do nových zdrojů státní dotace 100% a já budu mít z výnosu 30%. Obě řešení jsou win-win pro akcionáře. Zbývá jediná možnost okrást minoritáře wft?? na věčné ćasy.
          Atlas
          • Atlas
            25.06.2026 15:09

            Stavba se může řečit jako EDUII s garantovanou ceniu výkupu. Jinak ano, nechat ČEZ CEZem je nejlepší varianta pro investory i PX....
            Velkamedvědice
            • Re: Atlas
              25.06.2026 15:14

              Nechat někoho investovat 100% a brát si z toho podíl mi nepřipadá normální. To bude taky vzbuzovat závist jako u zestátnění prémie.
              Atlas
              • Re: Atlas
                25.06.2026 15:59

                Kde jsi přišel na to,že minority by měly profitovat z EDU ii ? Když to bude státu? Podle mě po výstavbě na to mohli vydat akcie a hodit na burzu. Splatili by dluhy a ještě možná vydělali. A k tomu by byla splněna bezpečnost státu,že jsou zdroje. Nevím, že by v Polsku nebo Slovensku stavěl a vlastnil výhradně stát. A to ,co se děje ve Francii, tak z toho bych si příklad moc nebral.
                kočák
              •  
                25.06.2026 15:50

                Dokážeš tento argument blíže rozvést :) jinak ano, všichni akcionáři ČEZu budou v delším horizontu profitovat ze stavby nových bloků, předpoklad je, že do jejich stavby ČEZ prve investuje. Varianta B) říká že celý projekt bude stavět pouze stát. Ani pro jednu z variant není nutnost cokoliv vykupovat. To je právě ten profesionálně protlačený hoax mezi širší publikum, které se zhusta používá jako argument proč je nutné vykoupit ČEZ.
                Make_CEZ
              • Atlas
                25.06.2026 15:26

                Přiznám se, že ti nerozumím, o čem mluvíš. V EDU II mají akcionáři 20 procent, z toho stát 70 procent a my ten zbytek..
                Velkamedvědice
  • sašo vyměn koně
    25.06.2026 11:24

    kdybys 2 roky hodil alespon půlku do Mircronu, Intelu nebo něčeho jiného čučel bys na 6-10 násobem a nějaké pindy o vládní prasarničce s vidinou jirtnice co svět neviděl by ti byli šumák a ještě není pozdě AI je o 10násobcích :o)
    Mike -Green D. is killing Europe
    • Re: sašo vyměn koně
      25.06.2026 11:34

      Tak aby to bylo férovější, asi by to nechtělo porovnávat spíše s indexem a ne se zpětně vybranými vítězi. Pokud započteš dividendy, tak ČEZ je na tom za poslední 3 roky o něco lépe než SP500.
      Ghislain Lambert
      •  
        25.06.2026 11:49

        to není porovnání to je jen konstatování, že spoléhat se jen na jednu herku v zapáchajícím mikrorybníčku a ještě čekat na ruzového slona když neví co provede sk geront není dobrý nápad :o)
        Mike -Green D. is killing Europe
        •  
          25.06.2026 12:21

          tak to každopádně, on ani Saša asi nemá jen ČEZ, ale má ho nejspíše nejraději :-)
          Ghislain Lambert
          • GL
            25.06.2026 15:28

            myslím, že má jen ČEZ
            Velkamedvědice
  • Tom
    24.06.2026 15:30

    Nepleť si návrh ministerstva nebo vlády s hlasováním ve sněmovně. Platí, co jsem o druhém čtení psal........Pro škrtnutí paragrafu lex ČEZ se vyslovilo 163 přítomných poslanců, nikdo nebyl proti. Stejným počtem hlasů následně prošlo i upravené změní zákona o přeměnách obchodních společností a družstev.
    Velkamedvědice
    • velký méďa
      25.06.2026 12:37

      tvl medo .urva nemůžeš jim bořit bábovičky, dyt přeci jsme spálená země, fšeci kradnů a nikdo z těch lemplů co nechce dělat ani podnikat za to přeci nemůže, může za to dycky někdo jinej, nebo ten druhej má jen štěstí, drž se pardále :o)
      Mike -Green D. is killing Europe
    • Re: Tom
      25.06.2026 10:15

      Tak samozřejmě když jim ústavní právní výbor řekl že, je zákon LEX ČEZ sporný a u soudů by nejspíše neobstál. Nic to nemění na tom že, to skoro rok odkládali a snažili se to protlačit i se zákonem LEX ČEZ. Benda to pak trapně komentoval, že to byl jen takový strašáček. Mi jako minority víme jak se nás ODS snažila poškodit a to, že nás nakonec zákonem LEX ČEZ nepoškodila není pro ODS omluva. Zvláště když nás pak poškodila zákonem o WFT dani. ODS v tomto selhala už jen tím, že to tam jako pravicová strana vůbec zkoušela dát.
      Tomáš M.
      •  
        25.06.2026 11:54

        Ale běž. za prve, mázor výborů je nezávazný a mnohokrát se hlasovalo jinak. Za druhé, nehrajte si všichni pořád n aústavní soud. A za gtřetí, výbor to nedoporučil, ale o tom, že řekl, že by to neprošlu US sis vymyslel. Jinak opět plácáš pát= přes deváté, abys měl prostor si plivnout. Pristě si včera nemluvil pravdu a poslanci ODS se před druhým čtením jednoznačně postavili proti. Ale to tě nepasuje. Dokonce do toho motáš i WTF.
        Velkamedvědice
      •  
        25.06.2026 10:58

        Nejhorší je zkoušet bojovat stare bitvy. WFT byla prostě zákonem daná, stejně jako jiné daně, daně obecně jsou věc kde se nedá hledat spravedlnost, teď se zase třeba regulatorně mění ceny nafty/benzínu. Mimochodem ta samá vláda schválila také obrovskou divi v určitém roce. Investovat s tim že máš pocit křivdy z minulosti, teď zrovna z toho že ta zla ODS udělala tohleto támhleto, je neracionální. Už jsem to sem někomu psal, nejnablblejší US ETFka na jeden klik vydělala za poslední 3 roky násobně víc než papír ČEZu, obrovsky ztracená příležitost. Ale někteří se tady rozhodli sedět, nadávat na ODS a minulou vládu (a věřit těm novým mafiánům) a jet tu aktivistickou cestu kterou vám určití chytrější a větší investoři umetají aby vás tu udrželi, protože jste jejich páka. Tady na tom papíru hraje skoro nepodstatnou roli kolik stoji elektřina, kolik elektráren se bude stavět a jak se obecně budou vyvíjet investice. Vše stojí na vizi výkupu, jo může být a taky nemusí, to ale že je to de facto sázka na černou nebo bílou, dělá tento papír neinvestovatelný, což je práce aktivistů, kteří vám prodávají tuhle vztek, tuhle zase jistotu výkupu, ale v případě že uvidí cestu jak zrealizovat svůj zisk, udělají to a zmizí, co bude s váma je jim totiž srdečně jedno, pokud jste splnili na co vás potřebovali.
        Make_CEZ
        • souhlas
          25.06.2026 11:56

          A hlavně je trapné, že co dělají dnešní vládní zm.di za ostutu, jim nevadí. Hlavně Fijao octup...
          Velkamedvědice
          • Re: souhlas
            25.06.2026 12:05

            A hlavně je lež, že byli smeteni a že museli ustoupit. Tohle si vymýšlí lidé jako ty, co nejsous chopni přiznat, že se poslnci ODS postavili před ruhým čtením proti návrhu.. A stejně budete mlit, jak vás okradli přes Lex....Te´d je vám uplně jedno, že nikdo ani neví, co bude a schvalujete vše jak Šnobrovi ovrčky. Hezky si vás vodí. Vezmou distribucii, která patří i nám, zazráčně zvětší hodnotu, //před tím se tvrdilo, že synergie je daná tím sloučením/, a vyplatí vás částečně avšimi penezi. A druhá věc je, že za oDS byla akcie několkrát na vrcholu a prodat jste mohli. Aještě jim tleskáte, jak zničí nejcenější akci na PX.
            Velkamedvědice
            • A mimochoddem Tome
              25.06.2026 12:22

              V tom US výboru, co nedoporušil a navrhl vyškrtnout, měla většinu vláda!!!! např Marek Benda (ODS)Místopředsedové výboru (v daném období): Radek Vondráček (ANO) a Klára Kocmanová (Piráti)Hlavní členové výboru:Za hnutí ANO: František Bureš, Pavel Staněk, Taťána MaláZa ODS: Pavel Blažek, Eva DecroixZa TOP 09: Michal KučeraZa STAN: Viktor StojkovZa KDU-ČSL: Marek VýbornýZa SPD: Radek Rozvoral...A podotýkám, že nedoporučil jednoznačně, takře by jste se mohli už probrat.. je tom přesně jak psal Roxy.....24.06.2026 7:09 ja si nevšiml, že by minula vlada(Blazek,Stanjura) zestatnili CEZ...ze o tom uvazovali,to ano,ale pak si vyhodnotili,ze je to cypovina. roxy music
              Velkamedvědice
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.04.20261 384,13
31.05.20261 362,56
30.06.20261 354,84
31.07.20261 355,56
31.08.20261 321,07
30.09.20261 306,36
31.10.20261 288,00
30.11.20261 365,56
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026