Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ120612080,42
KB100710090,10
PKN82,6882,711,36
Msft479,2479,5-0,22
Nokia4,4694,4771,34
IBM280,33281-0,80
Mercedes-Benz Group AG48,8648,8650,84
PFE23,9223,930,21
20.06.2025 13:12:32
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

KOMERČNÍ BANKA
Poslední obchod Změna (%) Změna Objem obchodů ()
- - -
Poslední obchod Změna (%) Změna Objem obchodů ()
- - -
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  • Akcie
    18.06.2025 11:21

    SP 500 opět zanechává svoje stopy. Jsou to gapy (mezery) kdy trh uzavře na nějaké úrovni a následně v příštím dni pak otevře výš nebo níž a k svoji uzavírací ceně z předešlého dne se již nedostane. Nicméně k vyplnění gapů dochází později, nejednou je to otázka měsíců nebo i roku. Jako příklad uvedu např. gapy z 19.4.24 na úrovni 4967 nebo z 5.8.24 na úrovni 5186. Oba tyto gapy byly zobchodovány v dubnu tohoto roku při Trumpově výplachu ( psal jsem o tom koncem března na vlákně ČEZu nebo Koby, že něco podobného může přijít). Zároveň musím napsat, že ne všechny gapy jsou obchodovány, dle mého odhadu je to přibližně 90%. Nyní SP 500 opět zanechává svoje stopy jak jsem psal v úvodu. Tyto stopy jsou na 6144, 6033, 5802, 5660, 5158. Trhy můžou být opět volatilní, i když se to možná nestane hned zítra. Kdo je připraven není zaskočen :).
    petr12
    • Re: Akcie
      19.06.2025 11:33

      jedna strana je TA, co za tim je je druha vec.uvidime v zari,fundament zacina lapat po dechu, zatim to vypada pro us tak trochu from hero to zero a v momente co dt hodi svou tnt jitrnici do jeskyne irancanovi tak se zacnou odlupovat prvni casti rychle uschle barvy na us potemkinove village...cash bude znova kralem
      inula
      • inula
        19.06.2025 11:36

        Aktuálně sedm opičáků z deseti si myslí, že jitrnice hozena nebude a Ajatoláh to velmi těsně odpruží. Respektive, židi mu udělají z Iránu kůlničku na dříví, ale zcela bez zásahu USA, pročež na dně nějaké ty atomy zůstanou.
        Orangutan
        • Re: inula
          19.06.2025 15:02

          Trump: Nikdo nevi co udelam. Ani ja to nevim
          Ai-kun
        • Re: inula
          19.06.2025 11:52

          david se rozjel s prakem v gaze a zda se, ze si rek, ze to veme jednim vrzem, a pro pripadne repetenty neposlusne to musi byt jasny vzkaz, ze telesne tresty v tyhle tride plati a pripadne platit budou i dal.dt to tam mrskne,neposlouchaj, dostanou pres prsty..
          inula
          • Jitrnice
            19.06.2025 14:41

            Řešení by bylo to pojmout nějak "ukrajinsky", kdy by ten krám namontoval David na nějakou raketu, ale zatím to moc nevychází a raketu potřebné velikosti david doma v šuplíku nejspíš nemá. Což je strašně blbá konstelace, protože to neprojde ani jako tajná operace, po které by se Trump tvářil, že to nějací cizí zlí hoši hodili jitrnici, on s tím rozhodně nemá nic společného. Takže nejspíš obvyklé řešení dnešní doby, neudělá se nic, a pak se boudou všichni divit, že s tím nikdo nic neudělal.
            Orangutan
            • Re: Jitrnice
              19.06.2025 15:02

              Tentokrát se to jde vyřešit definitivně. Zítra připluje USS Nimitz do Arabského moře a USA bude v plné bojové pohotovosti.
              Tygr Ussurijský
              • Tygr
                19.06.2025 15:11

                Přesně to je důvod předpokládat, že válka nebude. Standardní válečný postup je mít nejméně dvě letadlovky. V Zálivu 1991 byly například čtyři, aby byla zaručena zdrcující letecká převaha. Jedna letadlovka je vhodná ke kontrole situace, případně k vydírání a vyhrožování, případně k demonstrování vlastním voličům, že se něco děje. Jak je ta zkratka, jak Trump vždycky ucukne? Přesně to to je.
                Orangutan
                • Re: Tygr
                  19.06.2025 15:21

                  USS Nimitz je právě ta druhá, která pluje z Tichomoří. Jedna tam je už přesunuta z Adenskeho zálivu, kde útočila na Jemen. Plus ty velké přesuny tankovacich letadel o něčem svědčí. Nejde jen o obranu základen a zabezpečení Hornuskeho prulivu. Te síly je tam na to příliš mnoho. Írán už nemá protivzdusnou obranu. Je jedinečná příležitost zbavit se raketoveho a jaderného programu a případně i změnit režim.
                  Tygr Ussurijský
                  • Tygr
                    19.06.2025 15:26

                    Jo, mea culpa, jsou dvě. Stejně nevěříme, že se něco stane. TACO je ta zkratka. A Kongres bude taky proti.
                    Orangutan
                    • Re: Tygr
                      19.06.2025 15:41

                      Pokud nedonuti Írán, aby se vzdal jaderného programu, bude se usilovat o změnu režimu.
                      Tygr Ussurijský
                      • Tygr
                        20.06.2025 9:03

                        Změna režimu je už úplná fantasmagorie. Tuhle teorii vymyslel nějaký Ital ve třicátých letech 20. století, a po mnoha praktických experimentech lze konstatovat, že bombardování režimy naopak přirozeně upevňuje a může je někdy i zachránit. Jako chápu, proč to oficiální představitelé Izraele občas prohlašují, ale nejspíš tomu sami nevěří a jeví se nám to velice hloupé, protože případný oponent režimu ajatoláhů je tak předem diskreditován jako příznivec Izraele. Divná místní teokracie by se mohla samovolně rozpadnout, ale rozhodně tomu nepomohou zásahy zvenku, zejména ne Velkého a Malého Satana. Kdyby nás v roce 1989 Američani z nějakého šíleného důvodu bombardovali, možná by se jim podařilo komunismus zachránit.
                        Orangutan
                  •  
                    19.06.2025 15:26

                    Za sebe čekám od USA jen použití matky všech bomb na ten bunkr co nejsou schopni zničit Izraelci. Tak jak se to vyvíjí je jiná aktivita Amíků zbytečná. Ostatní už udělali Izraelci. Pokud samozřejmě Trumpeta nebude chtít k USA připojit ty ropný území, když Kanada nechce :-)
                    Rookie
                    •  
                      19.06.2025 15:37

                      Nestačí jedna bomba. Pokud se USA zapojí, budou v ohrožení jejich základny a Hornusky pruliv. Budou se muset zapojit na východě Íránu proti vzdušné obraně, základnám raket a možná jaderným zařízením. Tam Izrael nedoleti, je to mimo jejich operační rádius.
                      Tygr Ussurijský
                      • Tygr
                        19.06.2025 15:47

                        Viz včera - rozhodnou to nejspíš sami Iránci. Pokud budou hustý a zablokují ten průliv, Američani reagovat a válčit musí, a pak je věc jasná, USA vyhrají a od Iránců bude zas na chvíli pokoj. Pokud to ale pojede ajatoláh přesně na hraně, hromada keců a nic z toho, potáhne se to celé měsíce, ježto Izraeli to tak rychle nepůjde a teď jsme koukali na dolet těch F35, a je to bída s nouzí, vychází to dost přesně do půlky Iránu, takže sami vlastně ani vyhrát nemohou, stačí, když to Irán odsune do východní půlky země. Nehledě na komplikace s těmi podzemními úkryty, s chybějícími Tomahawky a dalšími vychytávkami. 1991 to Američanům trvalo asi měsíc a půl, měli čtyři letadlovky, základny, několik spojenců a ještě je Irák o kus menší země. Izrael má prostě menší kapacity. Nic skvělého si od toho nelze slibovat, jen že to bude jednostranné a dost bezpečné.
                        Orangutan
                        • Re: Tygr
                          19.06.2025 16:23

                          Nejsme v roce 91. Technologická převaha je teď daleko větší. Pozemní útok nebude. Jen se zlikvidují jaderná zařízení a raketové zakladny. Pak Írán buď podepíše dohodu, nebo se zlikvidují i vojenské základny a centra moci. F35 i B2 si tam můžou lítat jako na přehlídce, Iranska PVO už neexistuje. Válku Írán už prohrál. Ty dva týdny, co Izrael predikuje, jsou až až.
                          Tygr Ussurijský
                          •  
                            20.06.2025 7:53

                            O pozemním útoku není sporu, k němu ani žádné kapacity přistaveny nejsou a není k němu rozumný důvod. Spor je o letecký útok. Většina opičáků se domnívá, že USA nezasáhne do války vůbec nijak, ježto je to v rozporu s izolacionistickou lavinou amerického myšlení. Vůbec je otázka, jestli Amerika ještě někdy do něčeho zasáhne, pokud k tomu nebude vysloveně donucena.
                            Orangutan
                            •  
                              20.06.2025 11:41

                              Tygři si myslí, že k útoku dojde dnes v noci a bude rozsáhlý.
                              Tygr Ussurijský
                              •  
                                20.06.2025 11:46

                                Souhlasím, jestli na to koukáš i z pohledu, kdy mezinárodní společenství chce minimalizovat dopady na svět - tedy i na trhy a chtějí mít 2 dny (So-Ne) na uklidnění, aby pondělí nebylo tolik bouřlivé
                                Zmrzlinář
                • 91
                  19.06.2025 15:16

                  No, nejak neberes v uvahu, ze od 91. USA v oblasti vubudovalo spoustu vojenskych zakladen (včetně leteckých)
                  sleeper
                  • Re: 91
                    19.06.2025 15:33

                    problém není v možnosti, USA by zasáhnout zajisté mohly, pohodlně, bezpečně a skoro se zárukou úspěšně. Jak pravíš, Irán je už částečně poražený teď, židi mají převahu ve vzduchu úplně jasnou. Problém je ve vůli. Trump se nechal zvolit jako prezident míru, mír zatím nezvládl vůbec nikde a teď by ještě spustil válku. Většina jeho politických spojenců je proti. Válku v Iráku drtivě prohráli na diplomatické frontě (koho zajímá, že vyhráli), válka v Afganistánu skončila katastrofou i fyzicky, ten finální útěk jim bude ležet v hlavě. Židi jsou bohužel v totální diplomatické izolaci, částečně vlastní vinou, a je vysoká šance, že jim nepomůže vůbec nikdo. Jen dva opičáci věří, že se podaří vykřesat alespoň akcičku s tou jitrnicí a bombardérem; potíž je, že to už je neokecatelná válka. A všechny světové tlampače spustí obvyklý nářek, jak jsou USA vlastně stejné jako Rusko, v čele s Kočičákem a dalšími přímo tady.
                    Orangutan
  • Rezidence Anilinka - Tranše B
    17.06.2025 10:51

    https://app.upvest.cz/teaser/274 Základní parametry participace Očekávaný čistý výnos (IRR): 7,33 % - 7,75 % p.a. (odhadované vnitřní výnosové procento dle výše investice). Úrok pro investora: 3M PRIBOR + 3,60 % p.a. - 3M PRIBOR + 4,00 % p.a. (dle výše investice) Minimální úrok pro investora: 6,10 - 6,50 % p.a. (dle výše investice, v případě poklesu referenční sazby 3M PRIBOR pod 2,50 %) Očekávaná a konečná splatnost: 37 měsíců (31.7.2028) Zajištění: (i) Notářský zápis k přímé vykonatelnosti pohledávky a uznání dluhu (ii) Podřízení splacení veškerých úvěrů a zápůjček splacení úvěru Upvest (vyjma seniorního úvěru KB) (iii) Ručitelské prohlášení mateřské společnosti IP POLNÁ INVEST s.r.o.
    Bloody fox
    • Re: Rezidence Anilinka - Tranše B
      17.06.2025 22:16

      Ahoj jsem zde nový a možná se hloupě zeptám, ale co jeví jako "lepší" varianta a) Participace na mezaninovém úvěru 7,32 - 7,75 % p. a splatná 37 měsíců nebo b) nákup dluhopisu KKCG 7,75/29 splatný zhruza 04/2029 ? Je to při investici např. 250.000 hloupá otázka na porovnání, pokud ano omlovám se všem ve fóru.
      BEGINER
      •  
        18.06.2025 11:14

        Jak pro koho. Jak je uvedeno níže, jeden rozdíl je, že KKCG jde rychle prodat a druhé v podstatě ne a musíš vydržet až do splatnosti. Další rozdíl může být v rizikovosti investice, i když podle mne obě přijatelné. Rozdíl je i v úročení, jedno navázané na PRIBOR, druhé fix, ale s možností předčasného splacení. Anilinku už nekoupíš, KKCG ano, ale tak za 106,5%, takže výnos nebude 7,75%, ale 6,2%. Kdybys mohl koupit obé a věděl, že peníze opravdu nebudeš potřebovat, tak bych asi bral Anilinku. Teď je to ale již jen akademická debata.
        intfo
      •  
        17.06.2025 22:55

        Ja bych nebral ani jednu, ale a) vyplati urok a jistinu az na konci a nelze prodat, 3M PRIBOR bude prubezne klesat, b) vyplaci kupon prubezne a lze prodat na burze.
        ibron
        •  
          18.06.2025 13:15

          Všem děkuji za odpovědi, vážím si toho. Poslední dotaz, ať nespamuji u vlákna KB, když jsme zmiňovali KKCG 7,75/29 a že jdou rychle prodat a dnes den po exdate je situace nákup 103,000 a prodej 107,000 - znamená to při nákupu a následném prodeji ve stejný den za 1 mil čistý zisk ( nákupní cena 1dl= 10300 prodejní cena za jeden 1dl = 10700, tedy zhruba 38 800 (3,88%). Otázka je dá se zde realizovat intraday trading.
          BEGINER
          •  
            19.06.2025 13:30

            Asi se díváš na jiný dluhopis, páč na tom KKCG 7,75/29 je poptávka na ceně 10600 a nabídka za 10650. Intra denní obchody o kterých píšeš jsou teoreticky možné, ale s ohledem na velikost nabídek je to spíše nereálné. Jinak cena 10650 je za mě hodně OK s ohledem na úrok 7,75% splatnost za víc jak 4roky. Za tuto cenu podle mě půjde tento dluhopis v pohodě prodat i za rok či za dva a nejspíš půjde prodat i za víc. Stačí se podívat za kolik se obchodují DrMAx nebo CSG které končí už za 3roky.
            Lišák
            • KKCG 7,75/29
              19.06.2025 14:35

              To koukáš na FIO?
              Slavista
              • Re: KKCG 7,75/29
                19.06.2025 14:48

                jj.
                Lišák
                • riziko KKCG
                  19.06.2025 14:55

                  Ahoj, zaznamenal jsem tu teď v předchozích dnech diskuzi ohledně dluhopisů KKCG. Zajímalo by mě, jak vnímáte rizikovost tohoto dluhopisu, tzn. jak velké vnímáte riziko jeho nesplacení? Třeba i v porovnání s ostatními dluhopisy (CSG, Dr. Max, rohlík apod.), moc díky.
                  Kovaříček
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.04.2025-
31.05.2025-
30.06.2025-
31.07.2025-
31.08.2025-
30.09.2025-
31.10.2025-
30.11.2025-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2025