Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ-0,25
KB-0,19
PKN87,587,54-0,79
Msft506,58506,620,71
Nokia4,1014,232-4,06
IBM282,8282,88-0,35
Mercedes-Benz Group AG52,6752,681,49
PFE24,5624,57-3,10
15.07.2025 21:28:33
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 15.07.2025 14:53:52
Volkswagen (VOWG.SG, Stuttgart)
Poslední obchod Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
96,00 0,42 0,40 18 889
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  • Ekofanatici budíček -27% propad stellantisu za 1Q
    07.07.2025 15:31

    https://finance.yahoo.com/news/stellantis-italian-output-down-27-125510092.html
    Mike -Green D. is killing Europe
  •  
    07.07.2025 11:42

    Leda ,že by přešli na zbrojní výrobu :).
    kočák
  • VW
    04.07.2025 13:37

    Až tak bych VW neodepisoval. Číňané už také nechtějí dělat za misku rýže a bude jen otázkou času kdy i ceny aut z Číny půjdou nahoru. Bude to asi tak jak s Japonskými auty. Čínské auta budou konkurovat budou dobré stejně jak evropské ale nebudou levné.
    Rookie
    • Re: VW
      07.07.2025 11:30

      Nevím odkud vyvěrá tvůj optimismus. Je to pár měsíců, co šly články o vytíženosti některých VW fabrik v Německu na 30 %. Mercedes a BMW mají podstatně méně zaměstnanců na počet vyrobených vozidel a Japonci mají dokonce tento poměr 2x lepší. Číňan má fabriky nové, plné automatizace, má třetinové náklady na energie a neřeší emisní odpustky ani emisní kredity. Zkrátka EU se utápí v regulacích, přerozdělování, pokutách pro automobilky, gigantických podvodech s emisními kredity... Šmejdi z Brusele nám zdražili energie a zlikvidovali konkurenceschopnost. Jak z tohohle může VW vyjít? Čeká ho pomalá smrt stejně jako zbytek průmyslu v EU. Ať žije RVHP 2.0!
      Alastor.1
  • poslední zhasne
    03.07.2025 20:00

    než budete kupovat tuhle akcii mrkněte na YT na film o zničení značky Audi od Auditography "Speak up for Audi", naprosto trefné co se děje s evropským autoprůmyslem a kam směřuje evropský průmysl celý, pokrok je fajn, ale co se děje ted je mizerie, BTW pokud někdo uvažoval o nové RS6 coý je poslední skutečný überkombík od D3 tak rychle, je už jen pár skladovek a do výroby už zadat nejde a to nové je stejná marnost jako už má bavoráka a mergl, k akcii tady je to jasný short
    Mike -Green D. is killing Europe
    • Re: poslední zhasne
      04.07.2025 13:07

      Souhlasím. Tenhle papír má vybetonovaný kanál dolů. Zajímalo by mě, kdo to tento týden v DE vytlačil z 88 na 95 éček. Možná se to svezlo s všeobecným jucháním na DAXu... Právě poslouchám podcast o chemickém průmyslu. EU kdysi držela celosvětový podíl 25 %, dnes polovinu! Čína má 50 % celosvětově. Otázka: Co se stane zemím totálně závislým na jiných zemích? Nedostatek antibiotik je jasným vodítkem. Takže nám zbývá jediná možnost - táhnout na Brusel a vykopat tu šmejtskou bandu, co nám likviduje průmysl. Najdou éroposranci dostatek odvahy k vyhození Uršuly?
      Alastor.1
  • Nákup 90,55 EUR
    26.06.2025 15:02

    Tak jsem to stejně nevydržel a koupil jsem si první hromádku VOWek zpět. Hlavně, že jsem si průměrku posunul o další 2 éčka níže. Ale další miniodraz čekám kolem 85 éček, takže žádný kvalt... Hlavně že se vlní! ;-)
    Alastor.1
    • Re: Nákup 90,55 EUR
      26.06.2025 15:43

      Odvážnému štěstí přeje. Jen nemyslím, že ho budeš mít dříve jak +- za 3 roky. Nečekám, že ropa se udrží tak nízko...a pokud jo, jen díky recesi.
      Ticino
      • Re: Nákup 90,55 EUR
        27.06.2025 10:23

        Tak jsem to zase za 91,55 vyhodil. Přece jen včerejšek ukázal, jak snadno VOW sjely na 90,05 i při růstu DAXu a stále není zavřený gap mezi 89 a 91. Čekám s náručí otevřenou níže... Ať se vlní! :-D
        Alastor.1
        • uvidíme 30 ?
          27.06.2025 10:30

          jedna změna tu je, vw dost výrazně zdražil všechny ICE, udajně kvuli pokutám, pokud budou dál prodávat, budou tržby, ale pokud ne tak těch 30 co predikoval maník se stock.de klidně může být, a popravdě nevím zda golf kombi za 1,25 mega nebo kodiak za 1,6 jsou ta správná cesta
          Mike -Green D. is killing Europe
          • Re: uvidíme 30 ?
            27.06.2025 10:58

            Odvážná predikce, ale zcela možná. Zelení fanatici vedou Evropu do záhuby. O ekologii tu nejde, ale o přesměrování finančních toků do těch správných kapes. Víme, že kvůli zelenému náboženství jsou automobilky nuceny kupovat "emisní kredity" od Tesly a tím vlastně "sponzorují" svého přímého konkurenta. O emisních kreditech z Číny byl německý skandál před 2 lety: https://www.echo24.cz/a/H3V3j/zpravy-svet-zeleny-skandal-v-nemecku-berlin-zaplatil-miliardy-za-falesne-certifikaty-z-ciny K tomu EK jen o pár let odsunula drakonické pokuty za flotilové emise pro evropské automobilky. Od 2027 máme začít platit emisní odpustky na paliva, takže další zdražení. A to všecko samozřejmě dopadne na záda evropských automobilek a spotřebitelů, takže cesta dolů je jasná... Který čert nám sem nasadil Uršulu a její přisluovače???
            Alastor.1
  • BUY
    20.06.2025 11:41

    na 89,30 EUR (VOW). Tento BUY obyčejně zlikviduje cenové low 3 až 8 předcházejících dnů, což je 89,70 až 92,50 EUR.
    petr12
    • Re: BUY
      20.06.2025 11:48

      Jo, k odrazu došlo, navzdory naší nevíře. Nahoru tam ale není moc místa, nebude ani 95. Odraz by mohl připomínat podobný jev 25 - 28 května, výškou i rozsahem, nebo ještě méně.
      Orangutan
      • Re: BUY
        25.06.2025 18:42

        Tak predikce krásně vyšla. Dnešní vrchol 92,65 a můžeme zase mazat dolů. Odhaduji, že další odraz na VOWkách bude kolem 85 éček, kde se to odráželo, při poslední velké korekci kolem 8.4.2025. A ten odraz byl měsíc před divi, takže čekám, že větší zarážka (support) přijde až na 80 E. Zase jsem dnes ještě něco upustil, páč tenhle silný down trend zatím nevypadá k zastavení a čeká nás hodně horké léto...
        Alastor.1
        •  
          25.06.2025 18:55

          kdybych to vzal, tak jeste drzim a ciloval bych 95-100. sem tu trochu optimistictejsi nez Orangutan :)
          Ai-kun
          •  
            25.06.2025 19:05

            Jede to stejný patern jako minulý rok okolo divi. Ale jak se ziskovost a s tím i divi snižuje, tak se úměrně tomu propadá i cena akcie. EK i čínská konkurence dotírají jak mouchy na trus a drtí konkurenceschopnost celého EU průmyslu. Od divi jedeme menší paterny vždy o 6-7 éček dolů, pak cca poloviční růstová korekce a patern se opakuje. Tohle chce obchodovat opatrně, protože ten down trend je fakt silný... Vsázím na brzské proražení 80 a na konci léta 70. Na long to ještě dlouho nebude. Jaký by to mělo důvod? Kde je obrat v hospodaření? Kde jsou levnější energie? Kde úplné zrušení nesmyslných pokut?
            Alastor.1
            •  
              25.06.2025 20:55

              tak na rychly otoceni na long to taky nevidim, jak sem uz psal nekde niz, spis cekam roky placani po dne, je jen otazka kde to dno bude. Ja vidim nejakou sanci, ze by se mohlo delat uz tadya nemuselo to jit pod 80. Ale fundamentalne to nesleduju, k zastaveni poklesu by mohla pomoct treba inflace a dotace. Jinak celosvetove si moc prostoru pro budouci rust prodeju VW nejak nedokazu predstavit, snad leda ze by do koncernu pridali nakou cinskou znacku :)
              Ai-kun
  • Elliote, poraď!
    19.06.2025 11:01

    Nazdar Orangutane, prosím o Tvůj odhad. Pokud bych vzal předchozí vrchol před divi 116 éček a čekal, že se letos VOW dostanou na 70 éček (můj odhad), kde bys čekal silné supporty, na kterých se to může dočasně odrazit? Další názory a odhady jsou samozřejmě vítány také. :-)
    Alastor.1
    • Re: Elliote, poraď!
      19.06.2025 11:33

      Níže ve vlákně píšeš, že to budeš chytat kolem 85 EUR, což by tak cca mohlo být (dle mého názoru support kolem 83,85 což je nejnižší close v tomto roce). Zhruba kolem těchto hodnot dojde k nějakému odrazu, ale jak velký ten odraz bude nevím. Pak tam máš sestupný "kanál", kterého jsi si určitě všimnul. Třeba sledovat spodní hranu kanálu. Pokud se k němu cena bude blížit, tak to opět bude silný adept k odrazu.
      petr12
      •  
        19.06.2025 12:13

        Dno na VW by mohlo být v rozmezí 60-65 EUR.
        petr12
        • Petr
          19.06.2025 12:15

          to by sedělo spíš. A taková hodnota by mohla vydržet i slušnou část dalšího roku, pakliže se zase bude konat mezitím dočasná výprava nahoru.
          Orangutan
    • Re: Elliote, poraď!
      19.06.2025 11:29

      Hele, teď to vypadá hodně přesně na té hraně, o které byla řeč 12. 6.,, dna jsou prakticky v linii. Takže má-li se to odrazit, tak někdy teď, do konce týdne nebo začátkem příštího, a to ještě za předpokladu, že nebude propad velký. *** krátkodobě a z dalších signálů, šupin ptáků, větví máku a křídel psů se zdá, že možná už je rozhodnuto, měl jsi pravdu a pesimistická verze 2) je už rozhodnutá, což může znamenat, že se to odrazí až podstatně níž, a už to jede pokračování sestupné vlny. Jediná takto nízká podpora v dohledu je low z 1. 11. 2024, 81,8 Euro, což je nejnižší naměřené číslo za strašně moc let, prehistorickými hodnotami okolo roku 2010 a ještě dříve se nemá moc cenu zabývat (poslední z nich byla, mimochodem, 62,8). Většina opičáků si myslí, že tam někde kolem těch 82 by havarijní dno ještě mohlo chvíli držet, ale naopak do konce roku pravděpodobnost průrazu i této hodnoty je velmi pravděpodobná. Další sestup by měl zhruba držet nastavené úhly a tempo, což je asi 44 euro ročně a potažmo něco přes 3 eura měsíčně. Což vychází na konci roku asi 70 a posiluje názor, že kóta 82 nakonec padne.
      Orangutan
      •  
        19.06.2025 12:13

        Ještě upřesnění - ono jde o dvě části sestupu, od 2022 do ledna 2024 první část mnohem strmější, o 180 euro, a na těch asi 9 měsíců doteď zbývá už jen asi 30 euro, což vychází jen 10 euro do konce roku... což ovšem nejspíš dno kolem 82 taky nevydrží, teď jsme fakt hodně nízko.
        Orangutan
        • Re: Elliote, poraď!
          19.06.2025 12:28

          Díky moc vám oběma za rychlou odpověď, názor a TA rozbory. Přisednu si ruce a fakt se toho do 85 nedotknu. Pak opatrně dokupovat a čekat na nějaké ty odrazy a vlnky... *** Ale asi to stejně nevydržím. :-D Jde to dolů dost rychle a vidím tam jisté opakující se paterny jako po divi skluz z 101 na 96, ze 100,50 na 94,5, z 96 na 92,5, a teď ten aktuální z 95 na cca 89. Tam někde by zase mohl být mini odraz lákavý k zobchodování... Okolo divi, to byla pro mě naprosto zlatá rejžovací éra. Ještě to rozhoupal Trumpetíno a mně se podařilo chytit několik velice zajímavýc vln. Nejlepší byla ta megavlna těsně před divi cca 85 kolem 9.4. až na 107,50 cca 16.5. Na té jsem vydělal balík... Teď je to jen takové sportovní chytání běliček... Jen ať se vlní! ;-)
          Alastor.1
          • Alastor
            19.06.2025 12:52

            Čistě technicky co se např. týče dnešního obchodování. Momentálně se obchoduje za 87,20. Pokud to dnes zavře pod 87,70, což je včerejší close, tak pro zítřek bude platit SELL na 86,96 pokud to dnešní low vydrží na 86,96. RSI je už docela nízko (cca 30) což již naznačuje přeprodané pásmo, nicméně všimni si, že VW poslední dobou otáčí na RSI kolem 25 nebo i kousek níž. Jak jsem psal výše 83,85 se jeví jako adept k nějakému odrazu, ale neřeknu ti k jak velkému.
            petr12
            • petr12
              19.06.2025 13:32

              Jen malá technická. Já jsem si historicky oblíbil kmenové VOWky. Proto serfuji na nich. Ty, Petře, píšeš o preferenčních akciích VOW3. Ty byly vydané někdy kolem roku 2010 poté, co se Porsche pokusilo ovládnout VW. Kvůli tomu se prý Porsche moc zadlužilo. Ale já se domnívám, že vydáním preferenčních VOW3 chlapci získali další kapitál a výhodnější pro ně bylo nechat VW koupit Porsche, prohodit si alíky akcií a za nově příchozí kapitál + vnitřní hotovost VW splatit dluhy a přes držení VOWek zůstat majiteli celého VW koncernu. Né že by na tom nějak moc záleželo. Velcí kluci si pohráli na pískovišti, napakovali se a zaplatili to jiní... *** Jelikož freeflow VOWek kleslo někam k 10 %, tak v DAX indexu VOW3 nahradily kmenové VOWky. Kurz těch dvou akcií je silně korelovaný. Momentálně se VOWky obchodují 1-3 éčka nad VOW3 možná pro to, že navíc majjí hlasovací práva. Ale bývaly periody dlouhé i několik let, kdy se preferenčky naopak obchodovaly 10 % nad VOWkama... Tak to byl malý výlet do historie... ;-)
              Alastor.1
          •  
            19.06.2025 12:36

            To je právě problém tradingu na sestupné vlně; když se netrefíš, tratíš, protože na bývalé hodnoty se to už nevrátí; a navíc jest se obávat snižování amplitudy vlnění. Vlna z 85 na 107, čili 30 euro, se tam teď už prakticky nijak nenarve, musel by ti Trump zas udělat nějakou katastrofu; nejspíš budou ty další poloviční a budeš rád. Tady je na zvážení, zda nezměnit akcii, ježto nejlépe se tohle opičákům provozovalo na statickém modelu, který nikam nepadá a ani neroste, ale má vysokou amplitudu (ČEZ, zejména, ale lze jistě vymyslet plno dalších.). Opičáci jsou zbabělci a berou jen velké několikaleté vlny, ale někdo jiný může být odvážnější.
            Orangutan
            •  
              19.06.2025 12:59

              Souhlasím. Ani já tam teď prostor pro velkou vlnu nahoru nevidím a v shortech nejedu. Jen za svý. Ty tři předchozí megavlny byly kvůli dividendám. Vlna 2024 byla z 107 na 154 a vlna 2025 z 81 na 116, pak Trumpetův zářez a menší vlna z 85 na 107. Já serfuju na VOW cca 10 měsíců z kvóty cca 110 a i přes silný downtrend se mi podařilo dosáhnout zajímavého zisku. Nejvíc samozřejmě na těch dvou posledně jmenovaných vlnách, ale podstatná část zisku je i z těch dalších minivlnek. Je supr, že Xetra má poplatek jen 0,15 %, takže i minivlnky s profitem 1-3 éčka hodí v průběhu roku balík... Moje strategie je jednoduchá. Čím níž to jde, tím víc přikupuji. Při lokálních vrcholcích zase upouštím. VOWky mi sedí. Hlavně že se vlní! ;-)
              Alastor.1
              •  
                19.06.2025 13:04

                Vlnění v downtrendu je jedna z nejtěžších disciplín. Gratuluji k zisku.
                petr12
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.05.2025-
30.06.2025-
31.07.2025-
31.08.2025-
30.09.2025-
31.10.2025-
30.11.2025-
31.12.2025-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025