Pátek 20.09.2024
Detail akcie Volkswagen diskuze
Hledej
ZKUSIT DEMO
|
OTEVŘÍT ÚČET
|
WEBTRADER
|
Uživatel:
Heslo:
Nová registrace
Přihlásit
Hlavní stránka
Patria Plus
O službě
Data Export
Ceník služeb
Benefity
Investor Plus
O službě
Ceník služeb
Benefity
Akademie investování
Úvod do investování
Analýzy investice
Investiční strategie
Investiční tipy
Wiki
Money management
Zpravodajství
Přehled zpráv
Akciové
Vše
ČR
CEE
Svět
Doporučení
Výsledky ČR
Výsledky CEE
Výsledky svět
IPO, M&A
Investiční tipy
Ekonomické
Vše
HDP
Inflace
Průmysl
PPI
Mzdy
Maloobchod
Nezaměstnanost
Zahraniční obchod
Stavebnictví
St. rozpočet
Měny
Vše
Měny
Sazby
Dluhopisy
Komodity
Sloupky
Vše
Jiří Soustružník
Project Syndicate
ČSOB Asset Management
Ekonomický radar ČSOB
Reality
Jan Bureš
Rozhovory
Video
Monitoring
Diskuse
Diskuse
Obecná diskuze
Blog
Akcie & Fondy
Přehled
Indexy a Futures
Akcie online
ČR
Polsko
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Záp. Evropa
USA
Svět
Akcie historie
Detail akcie
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Fondy
O IPO
IPO pro firmy
IPO pro investory
Penze
Měny & Sazby
Přehled
Měny
Online
Detail
Historie
Sazby
Online
Detail
Historie
Dluhopisy
Náš výběr
Státní ČR
HZL ČR
Firemní ČR
Státní Svět
Firemní Svět
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Nástroje
Home
Měny
Krátké sazby
Dlouhé sazby
Diskuse
Komodity & Deriváty
Komodity
ETF
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
ETC
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Warranty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Pákové certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Ekonomika
Home
Makropřehled
Ukazatel
HDP
Nezaměstnanost
Inflace
Mzdy
Průmyslová výroba
Obchodní bilance
Maloobchodní tržby
Ceny průmyslových výrobců
Stavební výroba
Analýzy
Databanky
Právo
Vše
Firmy
Daně
Zákony
Rozhodnutí
Trhy & finance
Moje Patria
Můj profil
Moje stránka
Moje stránka
Nastavení
Moje oblíbené
Akcie
Měny a sazby
Fondy
ETF
ETC
Certifikáty
Warranty
Pákové Certifikáty
Moje portfolio
Stav
Transakce
Analýza
Moje e-maily
Moje sms
|
Přehled
|
Indexy a Futures
|
Akcie online
|
Akcie historie
|
Detail akcie
|
Výzkum
|
Fondy
|
O IPO
|
Penze
|
Detail akcie
Online
|
Historie
|
Zprávy
|
O společnosti
|
Hospodaření
|
Doporučení
|
Graf
|
Sektor
|
Diskuse
|
Interaktivní graf
PX
1 584,01
0,00%
DAX
19 002,38
1,55%
CZK/€
25,069
-0,02%
CZK/$
22,444
-0,10%
AU
2 597,46
0,43%
BRT
74,90
2,88%
Hledání v detailu akcií
select
select
Odeslat
Pokročilé hledání
Top akcie
Název
Návštěvy
Drax Grp
4
Sigma Lithium Rg
10
Airgain
10
Direx Dly AMZN Bull
35
6xL BAS/RBI open
8
Norwegian Air
4
SPDR EUR DIV ARISTOCRATS
1
ISHARES EURO STOXX BANKS 30-
2
SPDR SSGA GLOBAL ALLOCATION
1
Kewaunee
10
Moje portfolio
Nastavit
Oblíbené
, nastavit
Portfolio
Oblíbené tituly
select
Oblíbené akcie
Oblíbené ETF
Oblíbené ETC
Oblíbené kurzy a sazby
Název
Nejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ
0,00
KB
0,00
PKN
57,43
57,45
-5,95
Msft
1,83
Nokia
3,701
3,8495
1,10
IBM
-0,49
Mercedes-Benz Group AG
58,94
58,95
2,43
PFE
-0,30
20.09.2024 8:00:01
Zpožděná data,
Real-Time data info
Indexy online
PX
BUX
WIG
DAX
Nasdaq
Další
akciové indexy
AD Index online
Region
select
ČR
Polsko
Maďarsko
CEE
Záp. Evropa
US
Svět
Výsledková sezóna
2Q24 KALENDÁŘ USA
2Q24 KALENDÁŘ EU
2Q24 KALENDÁŘ ČR
19.09.2024
Volkswagen
(VOWG.SG, Stuttgart)
Závěr k 19.9.2024
Změna (%)
Změna (EUR)
Objem obchodů (EUR)
98,10
-0,20
-0,20
31 465
Akce
Nákup / prodej ve cvičném portfoliu
Přidat do oblíbených
Nastavit SMS / E-Mail alert
Analytický servis
Databanka historických dat
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Reklama
Přidat názor
|
Pavouk
Od nejnovějších
Názory
Přidat názor
Juchání na DAXu
19.09.2024 11:25
DAX už na 18970 (+1,37 %). Výkon německé ekonomiky tomu jaksi neodpovídá. Ťuk, ťuk! Jsem nová recese, můžu dál? No začal jsem VW nad 100 éčky zase upouštět. Nevěřím tomu, že jsme viděli dno...
Alastor.1
Přidat názor
Re: Juchání na DAXu
19.09.2024 11:36
K tvéme minuléme příspěvku. Má zavírat i v Číně...https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/volkswagen-tovarna-cina-zavreni-skoda-vyroba.A240918_172744_eko-zahranicni_bors
Velkamedvědice
Přidat názor
19.09.2024 20:13
Ted se objevila fama, ze Nio planuje koupit zaviranou tovarnu Audi v Belgii. takze nakonec toho mozna tolik nezavre, jen se zmeni provozovatele a vyrabeny znacky :)
Ai-kun
Přidat názor
19.09.2024 22:15
Asi jako Volvo,co patří čínanům,
kočák
Přidat názor
Za 90-95 dám VW přednost
16.09.2024 13:19
Před BMW nad 70
Ticino
Přidat názor
30 euro ?
11.09.2024 15:31
a není to moc, když hlavní odborářka křičí do novin, že je vw bankrot ? šéf:neprodáváme auta, cavallová : přidejte peníze, šéf: neprodáváme auta,jsme nekonkurenceschopní, budeme propouštět, cavallová : přidejte prachy a zavédte 4 denní prac.týden, šéf :neprodáváme auta.... a olaf scholz, nenecháme je padnout, takže vw dostane dotace :o))))
Mike -Green D. is killing Europe
Přidat názor
Re: 30 euro ?
11.09.2024 22:29
Aspoň je Čína územní, protože dotacemi budou ničit trh :-)))
štíreček
Přidat názor
Re: 30 euro ?
11.09.2024 16:19
kua, kde bysme byli nebejt těch věčnejch dotací :)
Ticino
Přidat názor
vw za 10 euro ?
11.09.2024 18:18
jsem optimista, ale jestli to budeme řešit dotacemi na dluh tak tam asi budeme dříve a hlouběji :o)
Mike -Green D. is killing Europe
Přidat názor
Re: vw za 10 euro ???
13.09.2024 10:05
Jó házet tady hausnumera, to by vám šlo. Ale co takhle nějaký reálný odhady? VW přece stále dělá dobrý spalováky. Už si uvědomili, že šláply do "velkýho, škaredýho" s bruselskejma nápadama a zjistili, že jim hoří koudel. Rozhodli se zavírat fabriky. Kde? V náklodově nejhorším Německu. To nebude jednoduché v Němeské socialistické republice, ale když to neudělají, tak bude hůř. Takže musí. Nakoupil jste někdo v tomto sešupu? Já přikoupil za 96 a 94 a dnes si užívám upáč. Trochu upustím kolem 100 éček, protože myslím, že tohle nebyl poslední ponor... Technicky vidím na kmenových akciích krátkou příležitost. Pokud to šorťáci přeženou se šortkami, tak následný squeez out může cenu krátkodobě vystřelit o desítky procent výše. Ono na kmenovkách moc free floatu nezbývá...
Alastor.1
Přidat názor
86-87
13.09.2024 10:33
pokud půjde vw pod 86-87 může být fičák dolů až někam na 35 a fundament je snad ještě horší, vysoké náklady, pravděp.stávkující zaměstnanci, mizerné porftolio výrobků, tvrdá konkurence, pokud se v eu využívají závody na 50% a prodávají o 3 mio vozů za rok, tak to na long nevidím, v germanii mi stačí jedno nepovedené SMA, ta země dokud nezmění směr tak je komplet neinvestovatelná
Mike -Green D. is killing Europe
Přidat názor
Re: 86-87
13.09.2024 10:47
Dík za rozumný názor. Také to jedu na krátkodobou příležitost. Daří se mi kupovat po větších panických propadech. Zatím na tom fičáku dolů vydělávám. Otázka je jak bych vykrýval sešup na 35, ale ono to nebude tak horké. Short squeezy to budou kopat nahoru. Je to moloch a půjde postupně v nějakém předvídatelném kanálu jako doposud. Levnější dcerky jako Škoda budou molocha nějakou dobu držet nad vodou. Velké riziko je megakrize podobná 2008, GD a zelení šílenci v Bruseli... Jinak souhlas, Germáni si slušně zavařili budoucnost...
Alastor.1
Přidat názor
Re: 86-87
13.09.2024 10:41
zbrojaři se tam vyplatí... To BMW jsem nakonec nevzal.. možná škoda :-)
Ticino
Přidat názor
11.09.2024 11:13
Tak ve Volkswagen prej kradou odboráři klíče 200-300ks od nových aut výměna možná za ty sociální jistoty.Tak nevím, není tohle čorka a vydírání?
Václav
Přidat názor
Dotaz
09.09.2024 14:32
Je tu nějaký fachman na automotive? Zajímá mě pohled investora, ne řidiče:) 1.) šli byste do VW za 90? 2.) VW nebo BMW? Krom PE, nějaká výhoda u VW nebo naopak? Dikec předem
Ticino
Přidat názor
Re: Dotaz
10.09.2024 20:45
No tak fachmann, když na tom trváš.Za mě je teď k nezastavení nio a když k tomu přidám spekulace bohaté nevěsty(technologický) s údajně potenciální svatbu s Mercedesem,tak akcie vylítne střechou.Zatím to je ve fázi jedná paní povídala.
Václav
Přidat názor
Re: Dotaz
09.09.2024 19:09
BMW začne vyrábět příští rok model Neue Klasse v nové továrně v Debrecínu. Převážně z oze, teplo do lakovny z geotermálního zdroje, vítr plus slunce a bateriové úložiště i na vykrývání špiček. Porsche je v podstatě vw a to je již před smrtí, to už raději nějakého Číňana.
štíreček
Přidat názor
10.09.2024 14:34
Auta uz nejsou co byvala, ted uz to dokaze vyrobit kde kdo je to jak spotrebak. Po svete budou tisice vyrobcu a zisky skoro zadny
Ai-kun
Přidat názor
Auta
11.09.2024 11:06
Dokáže vyrobit kde kdo, to je pravda, ale software už ne a s tím právě má VW velké problémy už od začátku. ID3 než poslali na trh, stály celý rok někde venku na letišti než jim dali takovou aktualizaci, aby to aspoň jelo. Po prodeji zákazníkům slíbili další aktualizaci během několika měsíců, ale to se nestalo. Zákazník tedy kupoval rok staré auto s nefunkčním software, ale aspoň to jelo. Za plnou cenu cca 1,2mil. V Číně to samé auto stálo 380tis v přepočtu.Id 4 nebo id5 stejné problémy, id5 přes dva mega, no kdo si to koupí, kdy7za to má dvě Tesly 3 a funkční. Další pruser id buzz - předobjednávky na hezké auto činily 26tis vozu, víc než roční produkce, ale nakonec prodaly cca 6tis ks - stejný problém software. A tady je teď VW ve velké ztrátě, tento model vypadává z portfolia značky a jelikož VW má mnoho dodavatelů dílů , těmto musí platit pokuty za nasmlouvané zboží. Jednu vlastní továrnu na díly chce ve zavřít plus jednu továrnu na auta. Možná přežije, když je koupí Číňan, takže dále možná VW existovat, ale auto bude čínské jen se znakem VW. Ford opět stejný problém, stopadesát řídících jednotek, každá od jiného výrobce a každá svuj vlastní software. Jak se to má v tom autě domluvit? Vývojáři Tesly sedí v jednom kanclu a dělají software a hardware společně, jedna řídící jednotka dělá více věcí, míň součástek, míň kabelů, podobný ekosystém jako Apple, který se nezaseka jako android. Teď už se ani nepíše, jaký náskok má Tesla a kdy ji VW dožene, protože už i Oliver Blume řekl, že situaci podcenili a Teslu nikdy nedozenou. O tom mluví i letošní čísla prodejů u nás - Tesla přes 2100 aut a VW 350kusů - leden až srpen. VW je až páté místo, druhé se drží škoda 550ks., Pouze elektrické modely.
štíreček
Přidat názor
spalováky umíme
11.09.2024 11:31
nejlépe na světě a zelené bezmozky je odstaví, abychom mohli kupovat elektro z usa nebo číny, to je politika, jen jsem zvědav co bude dělat těch 13 mil. lidí z automotive v budoucnosti, asi montovat větrníčky do každé domácnosti, ale to umí v Indii levněji :o)
Mike -Green D. is killing Europe
Přidat názor
Re: spalováky umíme
11.09.2024 23:04
Umíme, ale není a nebude je komu prodávat. O největšího odběratele Čínu už přišli, Indie to také nebude, Etiopie už spalováky nebere od ledna letošního roku a budou následovat další země Afriky a Asie. Dobrým příkladem je Polsko, které se zaměřilo na bateriový trh, také Ev a je to vidět na jejich HDP, které je letos v EU nevídané, ve srovnání se zeměmi s automotiv. Ale to už jsem tady psal rok dva tři dozadu, nyní sklízí výsledky. Takže ta zaměstnanost se jen přesunula z Německa do Polska, v rámci EU nula od nuly pojde.
štíreček
Přidat názor
Re: spalováky umíme
11.09.2024 11:47
Nebudou montovat čínská auta v evropských továrnách?
hudis
Přidat názor
11.09.2024 11:59
to je cca 2 mil.lidí a budou to dělat z čínských komponent, a ti co dodávají automobilkám díly tj. 11-12 mio nevíme co budou dělat ?
Mike -Green D. is killing Europe
Přidat názor
Re: Auta
11.09.2024 11:17
EU se brání, zavádí cla na čínské Ev a stejně svoje automotiv neubrání. V Evropě dominuje Tesla, Čína je také velká konkurence a i s tím clem se dokáže vyrovnat, protože nabídne líp vybavené a funkční auta už dnes a poté co dostaví svoje továrny na evropské půdě se těm člun vyhne úplně. Když to nejde dveřmi, pujde to oknem. A když se Číňan naštve, neprodá v Evropě ani jednu baterii. Evropa se snaží být za každou cenu čistá, ale dělá pravý opak protože elektromobilite hází klacky pod nohy.
štíreček
Přidat názor
auta
09.09.2024 18:18
z aut jedině RACE, dokud se nezbláznili do elektra tak měl marže ještě Porsche, z D3 nakonec asi jedině mercedes, ten stále ještě jako značka něco znamená i když dělá vše proto, aby zákazníky ztratil, viz amg linie, vw je za mne k ničemu, 20% podíl saské vlády není dobrý, silné odbory atd, a at dělají co dělají tak je to mainstream, ale nyní za hodně ambiciozní ceny = málo se to prodává
Mike -Green D. is killing Europe
Přidat názor
Re: auta
09.09.2024 18:48
díky. Intuitivně mi přijde to BMW investičně prostě nějak lepší :-)
Ticino
Přidat názor
10.09.2024 14:02
BMW dnes -7,7%, ostatní DE auta na tom jsou jen o kousek líp. Za mne je celý EU autoprůmysl ještě tak 2-3 roky neinvestovatelný. Kdo EV přerod přežije není jasné ještě ani v náznaku.
Zvonička
Přidat názor
Luxus se udrží
10.09.2024 14:37
myslím, že to zmáknou, jen nákupku si posouvám někam na 50-60 EUR :-)
Ticino
Přidat názor
Re: Luxus se udrží
10.09.2024 14:38
u BMW
Ticino
Přidat názor
Re: Dotaz
09.09.2024 17:37
jsme si vzal vow3, za ty zisky co to generuje mi to prijde ok, i kdyz to pujde pomalu do kopru, tak neco se z toho vyzdime
Trade4fun
1
2
3
4
5
6
7
Reklama
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Změnit přezdívku
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako
nick
, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.
Obecná diskuze
Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte
ZDE
Právě diskutujete
Téma
Názor
8:16
ČEZ
„Problém social...
7:48
E4U
7:05
AGNC Investment
Re: Díky,
7:03
AGNC Investment
Díky,
7:00
AGNC Investment
zatím
2:49
AGNC Investment
Re: reit
1:18
ČEZ
Re: ČEZ chce ko...
1:05
EMAN
Kdopak jim nech...
Nejdiskutovanější zprávy dne
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Průměrný odhad
Váš tip
31.07.2024
-
31.08.2024
-
30.09.2024
-
31.10.2024
-
30.11.2024
-
31.12.2024
-
31.01.2025
-
28.02.2025
-
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2024
Koupit
Držet
Prodat
close modal
Uživatelské jméno
Heslo
Příhlásit se
Nepamatuji si heslo
Nemám registraci
Potřebujte poradit?
Zavolejte nám
+420 221 424 240
nebo napište na
info@patria.cz