Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN136,02136,160,79
Msft-0,16
Nokia7,3267,5241,36
IBM-0,68
Mercedes-Benz Group AG51,9852,12-1,38
PFE-2,62
08.04.2026 8:00:02
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 07.04.2026
COLTCZ (Praha)
Závěr k 7.4.2026 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
983,00 4,02 38,00 62 467 812
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Totální vítězství Íránu
    08.04.2026 4:50

    Prostě se to vyvinulo tak, že po desítkách let mé opozice islámskému režimu v Persii a 40 letech mé obhajoby USA mám absolutní radost z porážky americké spodiny islámskými fanatiky. ... Po 40 dnech docílili prakticky dokonalého vítězství, donutili Trumpa, který sám sebe arogancí a neexistující inteligencí vmanévroval do rohu, přijmout kapitulaci, podle které 1) nebude další agrese proti Íránu, 2) Írán získá pod kontrolu Hormuz, 3) svět se smíří s obohacováním uranu v Íránu, 4) ukončení primárních sankcí proti Íránu, 5) ukončení sekundárních sankcí, 6) zrušení rezolucí OSN proti Íránu, 7) placení reparací Íránu Spojenými státy, 8) odchod amerických sil z regionu, 9) zastavení války proti spojencům Íránu včetně Hizballáhu. ... Leccos z toho je časovaná bomba, ale v tomto okamžiku je čisté vítězství Íránu nad lůzou, která rozkládá Západ zevnitř, nejlepší scénář, takže ve 4:50 ráno ropa klesá o 15 procent a trhy jako DAX podle futures vystřelily o 5 procent. Možnost vývozu aut Skupiny VW a tisíce podobných věcí na tento trh, za jejich ropu apod., je až neskutečně rajská vize.
    Lumídek
    • Re: Totální vítězství Íránu
      08.04.2026 8:21

      Když projdem tvoje body, tak víceméně souhlas, s tím, že 1) další agrese proti Íránu ze strany Izraele může být kdykoli a nic tomu nebrání, 2) Írán získá pod kontrolu Hormuz - ano, a to je největší a nevýraznější výsledek, 3) svět se smíří s obohacováním uranu v Íránu - tam je trochu nejasno, nakolik je zase výzkum poškozený, 4) a 5) k ukončení sankcí ze strany USA asi dojde, na jiných moc nezáleží, 6) na rezolucích OSN záleží ještě méně, 7) placení reparací Íránu - to asi těžko :), 8) odchod amerických sil z regionu - zatím ani zdaleka ne, 9) zastavení války proti Hizballáhu ani náhodou, Izrael si pojede po svém prkně neexistuje síla vesmíru, která by tomu zabránila. Za zmínku stojí bod 10), kde se Trump chvástal, že svrhne Iránský režim (už ho prý svrhl a dvakrát), tak to fakt ne, a spíš stojí otázka, zda se udrží Trumpův režim. Bohužel spíš ano.
      Orangutan
    • Re: Totální vítězství Íránu
      08.04.2026 5:00

      Js bych tak "optimistický" nebyl. Teď se teprve bude vyjednávat. Nic z toho nemusí být. Bombardování nuže začít klidně za týden znovu.
      hudis
      • Hormuz
        08.04.2026 5:06

        Považuji to za možné, ale málo pravděpodobné. Írán by okamžitě znovu zavřel Hormuz a asi i jedinec na úrovni Trumpa už ví, že je to nejsilnější karta v konfliktu a že znovu nechce do tohoto problému. Ten Hormuz byl zavřen kvůli Trumpovi i Íránu, osobně vidím vinu Trumpa jako větší, stejně tak tím více trpěla Amerika než Persie.
        Lumídek
        • Re: Hormuz
          08.04.2026 7:08

          Já čtu toto vyjádření Íránu: During the two-week ceasefire, only about 10 to 15 ships will be permitted to pass through the Strait of Hormuz with Iran's approval, in coordination with the IRGC Navy and after payment of tolls, and the United States is committed to releasing all of Iran's frozen assets. The Strait of Hormuz will in no way, even after a final agreement, be "open" as it was before. Tedy souhlas s vítězstvím Íránu a až opadne euforie, obří průšvih pokračuje, protože normální fungování Hormuzu není 10-15 kdovíjak vybraných lodí (navíc platících výpalné), ale 100-120. A když kouknu na real time námořní mapu Hormuzu, je tam stále zatím skoro prázdno.
          Zvonička
          • Logistika
            08.04.2026 8:05

            My čteme situaci tak, že Američanům krachla logistika s něčím, s nějakým důležitým typem střel nebo tak něco. Čekali jsme, že toho budou mít maximálně na několik měsíců a že válku nedokážou udržovat dlouho. Pročež to s obnovením palby nebude tak horké. Rozhodující bude, když se americké síly začnou tiše stahovat. Co kdo říká není důležité, důležité je co udělá.
            Orangutan
            • Re: Logistika
              08.04.2026 8:43

              To si nemyslím, považuji to toliko za spelulaci.Spíše to vidím tak, že tlak na trumpa už i ze strany nejen američanů , ale i MAGA stuoipl, po hrozbě vyhlazení civilizace. Pronikají zprávy, že se mezi armádě zdvihnul odpor proti rozkazům a celá amerika vidí, jak se tento Macinkookamurovskobabišovský miláček rozhádal prakticky ze včemi spojenci a vede ameriku do pekla...Nicméně určitě připouštám, že se ukázalo, že ty velmoci jako Rusko a Amerika dnes už takové velmoci nejsou. Válka se vede pomocí daleko nosných raket a do konfliktu byl vtažen prakticky ekonomicky celý svět. hezký den.
              Velkamedvědice
          • Počet lodí
            08.04.2026 7:49

            Írán si prostě vymohl to, že na 14 dní bude dále držet hlavní kartu, protože Hormuz bude z většiny zavřen. Podstatné je, že Trump pochopil, že Írán tuto hlavní kartu má, a tudíž bude muset ustoupit. Írán nejspíše bude vybírat mýtné v Hormuzu od všech nebo skoro všech, není to zásadní problém pro světovou ekonomiku.
            Lumídek
            • Re: Počet lodí
              08.04.2026 8:06

              Bohužel ji bude držet roky. To je výsledek války; USA dosáhly toho, že se bude v Hormuzu nadále platit mýtné Iráncům.
              Orangutan
              • Nemám problém
                08.04.2026 8:19

                Já na tom nevidím problém, Hormuzský průliv je prostě přirozený přírodní útvar mezi Íránem a Ománem, ačkoliv Unifikované arabské emiráty jsou u Ománu hned o kus vedle, a Írán je prostě přirozeně dominantní vojensky, tak může vybírat mýtné, stejně jako země vybírají za to, že dovolí ropovody na svém území apod. Je to pár procent k ceně této nafty. Ve srovnání např. s šílenými Trumpovými cly a dalšími věcmi to je pro Evropu i další zanedbatelný problém.
                Lumídek
                • Re: Nemám problém
                  08.04.2026 8:23

                  My problém taky nemáme, jen se to zřejmě drobet promítne do světové ceny ropy a nezabrání tomu ani veliký Babiš trestním stíháním pumpařů. Nepřipadá nám, že to byl primární cíl této války ze strany USA.
                  Orangutan
                  • Mýtné, číslo
                    08.04.2026 8:40

                    Nebude to pozorovatelné. Zeptejte se na Gemini Google Com nebo kdekoliv, kolik to mýtné má být. V březnu se už uplatňovalo, jde o 2 miliony dolarů za velký tanker, drobný poplatek, plus 1 dolar za barel, což je 1 procento dnešní ceny. Zvýšení ceny této ropy o procento je nepozorovatelné, dnes třeba cena všech rop klesá cca. o 15 procent, navíc Hormuzem projede jen pětina světové ropy. Je to prostě zdražení ropy v průměru o pětinu procenta, pokud se ten systém rozjede. Jediné, co Vám může vadit, je to, že Írán dostane nějaké peníze zadarmo. USA a Izrael jim rozflákali ledacos, podle mě si rozhodně miliardy zaslouží nejméně na hodně let dopředu.
                    Lumídek
                    • Re: Mýtné, číslo
                      08.04.2026 8:47

                      Pokud budou vybírat mítné tak je stejně brzy obejdou ropovody. Snad jen Irák a Kuvajt je stavět nebude.
                      Rookie
                    • Re: Mýtné, číslo
                      08.04.2026 8:43

                      Jeden dolar by byl v pohodě, ale pes může být zakopaný v tom omezeném počtu lodí, jak píše Hudis. Pokud se omezí uměle objem ropy, vzroste její cena. Takový soukromý minikartel OPEC. Čína se s tím vyrovná v pohodě, má spousty náhradních zdrojů, Indie hůře a Evropa to jako obvykle zaplatí.
                      Orangutan
          •  
            08.04.2026 7:36

            Obe strany ted budou mluvit o svem vitezstvi. Iranem zverejnene body se u obohacovani lisi v anglictine a perstine. Uvidime jaka bude finalni dohoda. Iran asi vi jak dopadli dalsi, kteri se vzdali programu jadernych zbrani.
            intfo
            • Důležitost jaderného programu
              08.04.2026 7:51

              Írán přirozeně je zemí na úrovni, která má mít jaderný program včetně vojenského, Česko mimochodem také, ale máme tady samé zbabělce. Útoky z loňska i posledního měsíce posunuly íránský jaderný program o X let zpátky a bude menší vůle do toho strkat peníze, pokud dostane Írán západní zboží a možnost prodávat ropu apod. na Západ. Může vyvinout jaderné zbraně, má je tak 12 států včetně KLDR, není to nejdůležitější věc na světě. Pár jaderných hlavic v rukou nespolehlivých lidí není konec světa.
              Lumídek
  • Colt
    07.04.2026 11:32

    Mi delá moooooc veľkou radost...som v nem na 100%.Žiadna divertifikácia!
    Čierne Krušovice 12°
  • Co se to deje?
    07.04.2026 10:33

    Cim si ten rust vysvetlujete? Nekdo kupuje vsechno co je v nabidce, cenu neresi.
    Ufff
    • Re: Co se to deje?
      07.04.2026 11:22

      Po 3 měsících pauzy byly restartovány share buybacky ze strany COLT CZ. Do konce roku 2025 bylo dle společnosti vykoupeno pouze 265 000 ks akcií za průměrných 722 Kč. Leden až konec března NULA. Může si každý dopočítat, kolik ještě zbývá vykoupit ze schválených 847 milionů CZK, jaký je denní limit kusů a kolik obchodních seancí zbývá do 30.6.2026. Kupujtééé lidičky, nebudou, nebudou, výtah je v pohybu, příští stanice J&T Banka (1 050.-) a konečná stanice (?) Berenberg (1 160.-).
      SellShortLiveLong
    • Re: Co se to deje?
      07.04.2026 10:36

      přečti si vlákno....euronext
      Slajovo
      • Euronext
        07.04.2026 10:41

        Já ten vliv zapsání v Amsterdamu psal také, možná mě citujete. Ale kromě toho přece jen opravdu narostly zisky. Hodně z toho je ta munice. Pan Holeček prostě zcela správně viděl před nějakými těmi pár lety, že pistole a pušky jsou super, ale v nynější situaci je munice ještě důležitější a bohužel ubývá...
        Lumídek
    • Re: Co se to deje?
      07.04.2026 10:36

      STS Chvojkovice Brod? ... zrejme dobrej oddil :-)
      BorisHead
  •  
    04.04.2026 13:58

    Já zůstávám opatrný, táhnou to války, Nynější růst taky může být i způsoben nedůvěrou v CSG. Já taky koukám na to ,že v Pardubicích jim k tomu Pražák přihodil energetiku, tady plynovou kotelnu. co zásobuje ale všechny provozy. A jelikož dostal i spoustu akcií,tak si pohlídá,aby dostal energie za solidní cenu, což nebude v době zdražování plynu snadné.
    kočák
  •  
    02.04.2026 9:37

    Achjo kolik, kolik to bude za 3 roky ? 1500? s takovou šílenou rychlosti. Brzdi.
    Kulbik
    •  
      02.04.2026 9:49

      Otázkou je, co udělá s cenou ten nový úpis akcií. Skoro bych teď část prodal a později dokoupil zpět levněji. Ale nemusí to vyjít :-) Trochu mě překvapuje nákup Holečka, ten určitě bude vědět cenu úpisu a určitě by nenakupoval, když by věděl, že úpis bude pod jeho nákupní cenou ?
      -martin-
      • Úpis
        02.04.2026 9:54

        Cena logicky musí udělat při 10% úpisu nových akcií nějaké divadlo směrem dolů. V kouli vidím, že pod 900 to už nepůjde. Holeček to určitě nekupuje na jeden rok a rozhodně vidí čísla, která mu to udělá za pár let nebo aspoň potenciál. Jestli oznámí zase nějakou novou akvizici a zajímavé zakázky, těch 1500 už přestává být sci-fi.
        CoffeeSip
        • Re: Úpis
          02.04.2026 9:59

          My jsme mířili k 1000, dál nám výjevy nic neukazují. A může to ještě chvíli trvat.
          Orangutan
          •  
            02.04.2026 10:00

            Ten Palacký už je nevyhnutelný. Další růst na 3 roky by byl výborný, jsem zvědavý.
            CoffeeSip
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
28.02.2026925,00
31.03.2026901,67
30.04.20261 010,00
31.05.20261 050,00
30.06.20261 130,00
31.07.20261 200,00
31.08.20261 020,00
30.09.20261 100,00
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026