Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ11921193-0,25
KB113711403,64
PKN128,5128,56-4,77
Msft384,6384,890,00
Nokia7,687,692,78
IBM250251,250,00
Mercedes-Benz Group AG54,3954,414,64
PFE27,5227,550,00
08.04.2026 10:45:06
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 08.04.2026 10:44:47
COLTCZ (Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
994,00 1,12 11,00 18 061 975
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Palacký je fešák
    08.04.2026 9:19

    Tímto gratuluji všem investorům k dosažení magické mety. Ještě to bude chtít kousek, ale jsem rád, že i Colt konečně skoro dohnal celý PX. Ještě se trošku snažit a bude z toho parádní papír.
    CoffeeSip
  • Palacký
    08.04.2026 9:11

    Tak ten Palacký se dostává skoro na pořad dne a pokud to nejvyjde dnes, tak do konce týdne nejspíš už ano.
    Orangutan
    • Smetana poprvé 1000
      08.04.2026 9:18

      Dal jsem jiného velikána. Pokud to někdo chcete zařadit do rodinného alba, první obchod na 1000 Kč byl: 08.04.2026 9:17:04, 1000,00 Kč za akcii, 245 ks, 245 000,00 Kč celkem.
      Lumídek
      • Re: Smetana poprvé 1000
        08.04.2026 10:47

        Podtstatné je, že to poslední dobou nabralo vzestupný trend po celkem dlouhé stagnaci ;-)
        VenkovskyZahradkar
      • Re: Smetana poprvé 1000
        08.04.2026 10:13

        Zatím se to teda neudrželo. Ale uvidíme.
        Orangutan
        •  
          08.04.2026 10:20

          To byl ten pozitivní otvírák. Všechno se to pak trošku uklidnilo mírně dolů.
          CoffeeSip
  • Palacký 5..4..3..2..1
    08.04.2026 9:09

    Odpočet zahájen.
    CoffeeSip
  •  
    08.04.2026 8:59

    čistě analyticky:Čína přiměla Irán k jednání,průplav se alespoň částečně uvolní hlavně pro lodě do Číny,Indie,Japonska...poplatky za průplav bude vybírat Irán,Omán..ceny ropy poklesnou...teď se bude 14 dní jednat a uvidí se co dál...z hlediska ceny ropy,Burzy,obchodu prozatím pozitivní.
    roxy music
  • Totální vítězství Íránu
    08.04.2026 4:50

    Prostě se to vyvinulo tak, že po desítkách let mé opozice islámskému režimu v Persii a 40 letech mé obhajoby USA mám absolutní radost z porážky americké spodiny islámskými fanatiky. ... Po 40 dnech docílili prakticky dokonalého vítězství, donutili Trumpa, který sám sebe arogancí a neexistující inteligencí vmanévroval do rohu, přijmout kapitulaci, podle které 1) nebude další agrese proti Íránu, 2) Írán získá pod kontrolu Hormuz, 3) svět se smíří s obohacováním uranu v Íránu, 4) ukončení primárních sankcí proti Íránu, 5) ukončení sekundárních sankcí, 6) zrušení rezolucí OSN proti Íránu, 7) placení reparací Íránu Spojenými státy, 8) odchod amerických sil z regionu, 9) zastavení války proti spojencům Íránu včetně Hizballáhu. ... Leccos z toho je časovaná bomba, ale v tomto okamžiku je čisté vítězství Íránu nad lůzou, která rozkládá Západ zevnitř, nejlepší scénář, takže ve 4:50 ráno ropa klesá o 15 procent a trhy jako DAX podle futures vystřelily o 5 procent. Možnost vývozu aut Skupiny VW a tisíce podobných věcí na tento trh, za jejich ropu apod., je až neskutečně rajská vize.
    Lumídek
    • Re: Totální vítězství Íránu
      08.04.2026 8:21

      Když projdem tvoje body, tak víceméně souhlas, s tím, že 1) další agrese proti Íránu ze strany Izraele může být kdykoli a nic tomu nebrání, 2) Írán získá pod kontrolu Hormuz - ano, a to je největší a nevýraznější výsledek, 3) svět se smíří s obohacováním uranu v Íránu - tam je trochu nejasno, nakolik je zase výzkum poškozený, 4) a 5) k ukončení sankcí ze strany USA asi dojde, na jiných moc nezáleží, 6) na rezolucích OSN záleží ještě méně, 7) placení reparací Íránu - to asi těžko :), 8) odchod amerických sil z regionu - zatím ani zdaleka ne, 9) zastavení války proti Hizballáhu ani náhodou, Izrael si pojede po svém prkně neexistuje síla vesmíru, která by tomu zabránila. Za zmínku stojí bod 10), kde se Trump chvástal, že svrhne Iránský režim (už ho prý svrhl a dvakrát), tak to fakt ne, a spíš stojí otázka, zda se udrží Trumpův režim. Bohužel spíš ano.
      Orangutan
    • Re: Totální vítězství Íránu
      08.04.2026 5:00

      Js bych tak "optimistický" nebyl. Teď se teprve bude vyjednávat. Nic z toho nemusí být. Bombardování nuže začít klidně za týden znovu.
      hudis
      • Hormuz
        08.04.2026 5:06

        Považuji to za možné, ale málo pravděpodobné. Írán by okamžitě znovu zavřel Hormuz a asi i jedinec na úrovni Trumpa už ví, že je to nejsilnější karta v konfliktu a že znovu nechce do tohoto problému. Ten Hormuz byl zavřen kvůli Trumpovi i Íránu, osobně vidím vinu Trumpa jako větší, stejně tak tím více trpěla Amerika než Persie.
        Lumídek
        • Re: Hormuz
          08.04.2026 8:49

          No to ničení rafinerií od Kuvajtu po Arabii sehrává taky roli. Vždyť ten ocas na rozdílm od židů ani neměl plán, na co jak reagovat a jen on ví, co je pravda a proč je napadl...Protže mohl?? jaždopádně jsou demokratické mechanismy proti lidem jako Putin nebo Trump neúčinné. jjeich ega nezajímají , kolik lidí zabijí, poškodí, co všechno rozmlátí..Skoro to vypadá, jak oba miláčkové poskytují ve shodě ve snaze rozbít Evropu, vrátit do hry ruskou ropu a podobně..jakoby vracel ruskou pom oc ve volbách...Jasně, teorie
          Velkamedvědice
          • VM
            08.04.2026 8:55

            Je nutné o tom takto přemýšlet a maximálně se osamostatnit a integrovat. Jestli tahle klika v USA po volbách neskončí, je zaděláno na léta vyjebávání s Evropou. Bude to bolet, ale můžeme z toho vyjít nakonec silnější.
            Individualita
            • Re: VM
              08.04.2026 9:03

              Tak hlavní jistota už čtyři roky je, že USA nám na pomoc nepřijde, když to bude potřeba. S Trumpem se to moc nezlepšilo.
              Orangutan
        • Re: Hormuz
          08.04.2026 7:08

          Já čtu toto vyjádření Íránu: During the two-week ceasefire, only about 10 to 15 ships will be permitted to pass through the Strait of Hormuz with Iran's approval, in coordination with the IRGC Navy and after payment of tolls, and the United States is committed to releasing all of Iran's frozen assets. The Strait of Hormuz will in no way, even after a final agreement, be "open" as it was before. Tedy souhlas s vítězstvím Íránu a až opadne euforie, obří průšvih pokračuje, protože normální fungování Hormuzu není 10-15 kdovíjak vybraných lodí (navíc platících výpalné), ale 100-120. A když kouknu na real time námořní mapu Hormuzu, je tam stále zatím skoro prázdno.
          Zvonička
          • Logistika
            08.04.2026 8:05

            My čteme situaci tak, že Američanům krachla logistika s něčím, s nějakým důležitým typem střel nebo tak něco. Čekali jsme, že toho budou mít maximálně na několik měsíců a že válku nedokážou udržovat dlouho. Pročež to s obnovením palby nebude tak horké. Rozhodující bude, když se americké síly začnou tiše stahovat. Co kdo říká není důležité, důležité je co udělá.
            Orangutan
            • Re: Logistika
              08.04.2026 8:43

              To si nemyslím, považuji to toliko za spelulaci.Spíše to vidím tak, že tlak na trumpa už i ze strany nejen američanů , ale i MAGA stuoipl, po hrozbě vyhlazení civilizace. Pronikají zprávy, že se mezi armádě zdvihnul odpor proti rozkazům a celá amerika vidí, jak se tento Macinkookamurovskobabišovský miláček rozhádal prakticky ze včemi spojenci a vede ameriku do pekla...Nicméně určitě připouštám, že se ukázalo, že ty velmoci jako Rusko a Amerika dnes už takové velmoci nejsou. Válka se vede pomocí daleko nosných raket a do konfliktu byl vtažen prakticky ekonomicky celý svět. hezký den.
              Velkamedvědice
              • Myslím, že podepisuji
                08.04.2026 9:09

                Dobrý brum brum, myslím, že s tím vším souhlasím, ač možná za motivací těchto výroků může být něco, co nesdílím LOL.
                Lumídek
                • Lumídek
                  08.04.2026 9:31

                  Víš jak, Trumpova amerika není ta, co jsme desítky let znali a co oni ještě déle budovali
                  Velkamedvědice
              • Velká medvědice
                08.04.2026 8:56

                I tobě hezkého dne přejem, válka za změnu režimu se vede stále ještě po zemi a přes nerdí halas a a jajkání nad raketami toto rakety stále ještě neumí, jinak by Zelenský dávno nevládl Ukrajině. Pozemní válka je nepříjemná a drahá, a Spojené státy mají doktrínu, že taková válka neexistuje (od roku 23006 zhruba), pročež dnes už moc nejsou schopni ji vést. Nevyrobili od té doby jediný tank a jediné dělo, jen jich pár zmodernizovali. Irán tohle dobře ví a spočítal si to. Pár zabitých civilistů raketami a bombami ho zajímá stejně málo jako Rusy. Situace je možná tak absurdní, že zabití Iránci ohrožují jejich režim méně, než Trumpa příliš drahé rakety, strategické bombardéry a letadlové lodě, které na to potřebuje. Americký způsob války je pohodlný, efektní a dobře vypadá v novinách, ale je příšerně drahý, pročež ho lze provozovat vždycky jen omezenou dobu, to je matematická jistota, vyzkoušená už ve Vietnamu. Tam se odehrálo úplně přesně to samé, vylepšené o tu "omezenou" pozemní válku - prostříleli hory dolarů, téměř zruinovali státní rozpočet a komunisti to vydrželi, kdežto americký režim se kvůli tomu málem úplně zhroutil.
                Orangutan
                • Re: Velká medvědice
                  08.04.2026 9:28

                  Jen bych podotknul k té změně režimu... pastevci a pod byli stžíleni způsobem, že asi moc odvahy do konfliktu nemají. Nemajií zbraně, logistiku, spojení jak spolu komunikovat. Když čtu pasáčka, jak utíkal před raketou do Salaše../ jasně, schematizuji.../ Gardy ten despotickoduchovní režim nepustí. takže by musel aofenzivu zahájit armáda..Byla to by to občanská válka dle mě téměř bez výsledku.. PS do roku 23006 zase tak dobře nevidím..o))
                  Velkamedvědice
          • Počet lodí
            08.04.2026 7:49

            Írán si prostě vymohl to, že na 14 dní bude dále držet hlavní kartu, protože Hormuz bude z většiny zavřen. Podstatné je, že Trump pochopil, že Írán tuto hlavní kartu má, a tudíž bude muset ustoupit. Írán nejspíše bude vybírat mýtné v Hormuzu od všech nebo skoro všech, není to zásadní problém pro světovou ekonomiku.
            Lumídek
            • Lumídek
              08.04.2026 8:50

              To byla aktivita Pakistánu
              Velkamedvědice
            • Re: Počet lodí
              08.04.2026 8:06

              Bohužel ji bude držet roky. To je výsledek války; USA dosáhly toho, že se bude v Hormuzu nadále platit mýtné Iráncům.
              Orangutan
              • Nemám problém
                08.04.2026 8:19

                Já na tom nevidím problém, Hormuzský průliv je prostě přirozený přírodní útvar mezi Íránem a Ománem, ačkoliv Unifikované arabské emiráty jsou u Ománu hned o kus vedle, a Írán je prostě přirozeně dominantní vojensky, tak může vybírat mýtné, stejně jako země vybírají za to, že dovolí ropovody na svém území apod. Je to pár procent k ceně této nafty. Ve srovnání např. s šílenými Trumpovými cly a dalšími věcmi to je pro Evropu i další zanedbatelný problém.
                Lumídek
                • Re: Nemám problém
                  08.04.2026 8:23

                  My problém taky nemáme, jen se to zřejmě drobet promítne do světové ceny ropy a nezabrání tomu ani veliký Babiš trestním stíháním pumpařů. Nepřipadá nám, že to byl primární cíl této války ze strany USA.
                  Orangutan
                  • No rozhodně
                    08.04.2026 8:52

                    bude nižší, než kdyby díky tomu magorovi zůstal uzavřen
                    Velkamedvědice
                    • Re: No rozhodně
                      08.04.2026 9:05

                      To jistě, ale poukazujem na to, že bude zase bezpečně vyšší, než kdyby se válka vůbec nekonala. To je pro nás vnější pozorovatele jediný reálný výsledek celé akce.
                      Orangutan
                      • stádo opic
                        08.04.2026 9:32

                        To rozhodopádně
                        Velkamedvědice
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
28.02.2026925,00
31.03.2026901,67
30.04.20261 010,00
31.05.20261 050,00
30.06.20261 130,00
31.07.20261 200,00
31.08.20261 020,00
30.09.20261 100,00
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026