Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články

V Leo Burnett mají své nápady dobře spočítané

11.02.2003 10:00
Autor: 

Díky Oracle Financials může Leo Burnett přesně a rychle vyčíslit náklady na jednotlivé kampaně a ocenit nápady svých kreativců.

Určit přesné náklady na běžný výrobek není s většinou ekonomických softwarů příliš obtížný úkol. Lze zjistit, kolik pracovních hodin zabrala jeho výroba, kolik bylo spotřebováno materiálu i jaké jsou další přímé a nepřímé náklady. Co ale dělat v případě, že je potřeba účtovat tak neuchopitelnou položku, jako je nápad? Před podobným problémem stojí nejen reklamní agentury, ale i personální agentury či třeba právní firmy – zkrátka všichni, kteří vytvářejí produkt, který nelze exaktně měřit. Většina klasických systémů podobné účtování nezvládá, přitom schopnost přesně určit cenu za kampaň je velice důležitá. Každý zákazník se totiž rozhoduje nejen podle výsledků kampaně, ale samozřejmě i podle ceny, za kterou je mu reklamní agentura schopna zakázku připravit.

Více informací

Rychlost rozhoduje
Leo Burnett patří k celosvětově největším a nejrenomovanějším reklamních agenturám. Před dvěma lety se zaměřila na důsledné sledování produktivity jednotlivých zakázek a vyhodnocování jejich úspěšnosti. Tento záměr si vyžádal výměnu softwaru, jelikož dosud používaný nestačil novým nárokům. Vzhledem k požadovanému termínu ukončení projektu byl důležitým aspektem při výběru informačního systému i čas. Za této situace se v plné míře projevily možnosti koncepce Fast Forward společnosti Oracle. Díky této propracované koncepci, která zahrnuje přesný postup od analýzy potřeb zákazníka až po samotnou implementaci, se podařilo nasadit celý systém Oracle Financials ze sady aplikací Oracle E-Business Suite během pouhých tří měsíců. Společnost Leo Burnett byla schopna přesně vyčíslit své náklady a poskytovat údaje své mateřské firmě.

Více informací

Informace o efektivitě
Pro řešení Oracle E-Business Suite se Leo Burnett nerozhodla samozřejmě jen kvůli rychlému nasazení. Mnohem důležitější byla schopnost systému přesně zvládnout všechna specifika reklamní branže a pochopit potřeby klienta. Samozřejmě bylo nezbytné některé moduly upravit na míru, podle potřeb firmy. Proto bylo důležité, aby systém byl natolik flexibilní, aby podobné zásahy umožňoval. Díky reportovacímu nástroji Oracle Financial Analyzer, který je integrován se systémem personalistiky třetí strany (People Soft), má společnost přehled o všech detailech spojených s projekty. Oracle Financial Analyzer je schopen poskytnout informace o tom, jak je z finančního hlediska produktivní konkrétní pracovník a může zobrazit informace o profitabilitě jednotlivých zakázek.

Více informací

Úspěch dokladem dobré volby
O úspěchu reklamní agentury samozřejmě nerozhodují jen ceny, za které kampaně nabízí, ale také kreativita. Leo Burnett patří k největším světovým reklamním agenturám a podílela se na projektech pro největší a nejznámější světové společnosti. Na českém trhu je dobře známá svými kampaněmi pro ČMSS, Eurotel, Fiat, GE, Kooperativu, Philip Morris, Procter & Gamble, SAB, Vitanu a ostatní. Díky tomu, že je schopna pomocí Oracle Financial a Financial Analyzer přesně vyčíslit profitabilitu zakázky, může těmto významným společnostem, nabídnout nejen skvělé a neotřelé nápady, ale také dobré ceny.

Více informací

(komerční prezentace)

Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře
08.12.2025
17:43Jedno americké dluhové finance fiction
15:59PODCAST Týdenní výhled: Fed míří ke snížení sazeb, ECB u nich dosáhla dna a Netflix pod tlakem  
15:29Paramount neskládá zbraně. Učinil nepřátelskou nabídku na koupi Warner Bros. za 30 dolarů za akcii
13:11Magnum Ice Cream se odštěpila od Unileveru a debutuje na amsterdamské burze
12:23Schnabelová: Další krok ECB bude zvýšení sazeb, ale ne brzy
11:54Začátek týdne je pomalý a změnu směru trhům nepřináší  
11:18Odešel Hans-Jörg Rudloff. Osobnost investičního světa stála i u začátků Patria Finance
11:13Čína přehodnocuje ekonomické priority. Domácí poptávka hlavním motorem růstu
10:56Dominik Rusinko: Míra nezaměstnanosti v listopadu stagnovala
10:47Mír na Ukrajině? Pro byznys Rheinmetallu žádný dopad
10:33Primoco UAV SE: Pozvánka na valnou hromadu společnosti
10:18Jan Bureš: Průmysl v říjnu lehce za očekáváním. Konec roku bude slabší
9:56Turecký Pegasus Airlines kupuje ČSA a Smartwings za 154 milionů eur
9:51Dohoda mezi Netflixem a Warner Bros. zdaleka není hotovou věcí. Do schvalování se osobně zapojí i Trump
9:50Říjnový přebytek zahraničního obchodu ČR nejvyšší za poslední měsíce
9:49Stavebnictví od loňska dále roste, ale říjen přinesl slabší tempo
8:54Rozbřesk: Útraty domácností ke konci roku ve „slušné“ kondici
8:41ČNB ponechá sazby beze změny, Trump varuje před akvizicí Warner Bros. Netflixem a Evropa čelí „skutečnému problému“  
5:58Hyperscaleři vydávají dluhopisy za biliony. Banky hledají cesty, jak se zajistit před rizikem
07.12.2025
9:29Víkendář: Má Čína rozumnější přístup k AI než Spojené státy?

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Kalendář událostí
ČasUdálost
USA - Počet nově zahájených staveb
USA - PPI, y/y
0:50JP - HDP, q/q
8:00DE - Průmyslová výroba, y/y
9:00CZ - Obchodní bilance - nár. pojetí, mld. Kč
10:00CZ - Nezaměstnanost