Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
CME: Výdaje na reklamu v České republice by v příštím roce měly dosáhnout 19,3 mld. Kč

CME: Výdaje na reklamu v České republice by v příštím roce měly dosáhnout 19,3 mld. Kč

13.12.2006 9:20
Autor: KBC/Patria

Mediální agentura ARBO očekává, že reklamní výdaje v České republice dosáhnou příští rok 19,3 mld. Kč, což představuje meziroční nárůst o 5,7 %. Růst by měl na rozdíl od předchozích dvou let, kdy výdaje rostly o 2,7 %, zrychlit. Částka vydaná na televizní reklamu by měla dosáhnout 9,17 mld. Kč a u tištěných médií by to mělo být 6,39 mld. Kč. Nejvyšší růst se předpokládá u internetové reklamy, která by měla meziročně vzrůst o 35 % až na 724 mil. Kč.

Náš názor: Náš současný odhad pro výdaje na televizní reklamu pro rok 2007 je 9,03 mld. Kč. Nicméně se domníváme, že to je konzervativní odhad s ohledem na fakt, že veřejnoprávní televize již oznámila plány na 15% zvýšení cen reklamy a CME projektovala 10-20% zvýšení cen na TV Nova v roce 2007. Očekáváme, že objemy reklamy zůstanou víceméně beze změny i přes tyto vyšší ceny, protože televizní reklama je stále relativně nízkonákladovou cestou jak oslovit spotřebitele. Opakujeme naše doporučení Koupit pro CME a předpokládáme, že TV Nova překoná růst celého reklamního trhu díky přesunu nákupčích reklamy z veřejnoprávních na soukromé televizní kanály.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data