Mediální agentura ARBO očekává, že reklamní výdaje v České republice dosáhnou příští rok 19,3 mld. Kč, což představuje meziroční nárůst o 5,7 %. Růst by měl na rozdíl od předchozích dvou let, kdy výdaje rostly o 2,7 %, zrychlit. Částka vydaná na televizní reklamu by měla dosáhnout 9,17 mld. Kč a u tištěných médií by to mělo být 6,39 mld. Kč. Nejvyšší růst se předpokládá u internetové reklamy, která by měla meziročně vzrůst o 35 % až na 724 mil. Kč.
Náš názor: Náš současný odhad pro výdaje na televizní reklamu pro rok 2007 je 9,03 mld. Kč. Nicméně se domníváme, že to je konzervativní odhad s ohledem na fakt, že veřejnoprávní televize již oznámila plány na 15% zvýšení cen reklamy a CME projektovala 10-20% zvýšení cen na TV Nova v roce 2007. Očekáváme, že objemy reklamy zůstanou víceméně beze změny i přes tyto vyšší ceny, protože televizní reklama je stále relativně nízkonákladovou cestou jak oslovit spotřebitele. Opakujeme naše doporučení Koupit pro CME a předpokládáme, že TV Nova překoná růst celého reklamního trhu díky přesunu nákupčích reklamy z veřejnoprávních na soukromé televizní kanály.