Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN71,9471,952,98
Msft0,13
Nokia4,374,520,65
IBM-1,94
Mercedes-Benz Group AG50,9350,950,39
PFE-3,00
10.05.2025 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

Aquis Comms Grp
Poslední obchod Změna (%) Změna Objem obchodů ()
- - -
Poslední obchod Změna (%) Změna Objem obchodů ()
- - -
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 

Zpravodajství Aquis Comms Grp
Akciové trhy rostou. Jak to vypadá s pokračováním trendu na S&P500 po prolomení historických maxim?
03.12.2024 12:16
Prosinec je statisticky jeden z nejlepších měsíců pro výkonnost indexu S&P500 a první dny to jen a pouze potvrzují. Od roku 2019 index měl ztrátový prosinec pouze v 31,25 % případů.
Colt CZ Group oznámila výsledky úpisu akcií a navýšení základního kapitálu
21.10.2024 12:09
Skupina Colt CZ Group SE oznámila výsledky úpisu akcií a navýšení základního kapitálu, včetně akcionářské struktury po realizaci úpisu a ředícího efektu.

Monitoring médií
Reklamy s celebritami se líbí a přitahují pozornost, ale rozhodně to není zadarmo. Spojení osobnosti s logem je málo. Jak na strategii, aby se kampaň vyplatila a osobnost značku nezastínila? Přibližně dvě pětiny české internetové populace tvrdí, že reklama s celebritou je zaujme více než ta bez ní.
Těsně před 12.30 jsem sedla do letadla a vypnula si mobil. Nedostala se tedy ke mně informace o tom, co se ve Španělsku v tom okamžiku stalo. Kapitán i stevardi nás sice příliš dlouho upozorňovali na to, co dělat v případě nouzového přistání, ale ani náznakem se nezmínili o tom, že země, v níž žiji, zůstala bez elektřiny.
Zatímco primárně v Evropě zůstanou finanční trhy ve čtvrtek 1. května díky svátku uzavřeny, na Wall Street se bude obchodovat. Vedle přetrvávajícího výrazného sledování dění ohledně cel, bude týden vůbec nejživějším v současné probíhající výsledkové.
Chytrá provokace, nebo přešlap mimo mísu? Marketéři jsou ochotni zajít při propagaci produktů hodně daleko –*** a ne výjimečně je to příliš i pro ty, na které má reklama zapůsobit.