Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ-0,23
KB0,62
PKN92,0992,11-2,87
Msft472,3472,38-0,52
Nokia5,2525,258-0,79
IBM301,66301,86-2,22
Mercedes-Benz Group AG60,1760,19-1,25
PFE25,1425,15-4,84
16.12.2025 16:38:45
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 16.12.2025 13:32:54
TMR (1SKI006E.BV, Bratislava)
Poslední obchod Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
17,16 0,00 0,00 -
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 04.08.2025
11:18

Slovenské skupině Tatry mountain resorts (TMR), která ve střední Evropě včetně Česka provozuje mimo jiné lyžařská střediska, v prvním pololetí jejího finančního roku klesl čistý zisk o téměř 16 % na 17,48 milionu eur (430 milionů korun). Informovala o tom TMR. Hospodaření skupiny ovlivnila mimo jiné ztráta 6,09 milionu eur (150 milionů korun) z prodeje majoritního podílu v jedné z jejích dceřiných společností

(ČTK)

Zpravodajství TMR
Dluhopisový trh se mění. Proč investoři volí korporace před státy
13.11.2025 6:06
Na globálním dluhopisovém trhu se mění pravidla hry. Investoři čím dál více považují firemní dluhopisy za bezpečnější než státní. Zatímco vlády G7 zvyšují zadlužení a čelí snížení ratingů, firmy jako Microsoft, Airbus či L’Oréal snižují dluh a udržují rozvahy v nejlepš...

Monitoring médií
Propojování dvou částí největšího českého skiareálu začalo. Díky novým lanovkám, sjezdovkám i mostům bude za dva roky možné přejet z Medvědína do Svatého Petra bez sundání lyží.
INFORMACE OECD-FAO - Globální mléčný sektor vstupuje do období, kdy se stabilní růst produkce a spotřeby stále více střetává s tlakem na snižování emisí, omezenými zdroji a měnícími se preferencemi spotřebitelů.
Hospodářské obchodní družstvo Jabloňov-Ruda u Velkého Meziříčí je příkladem zemědělského podniku, který dokázal spojit tradiční přístup s moderními technologiemi.
od Ameriky po Alpy. Nový normál zimních středisek? Čtyři po sobě jdoucí sezóny klesá spokojenost návštěvníků v lyžařských areálech. Data z USA i signály z Evropy ukazují, že lyžařský svět se mění: lidé sice dál do hor jezdí ve velkém, ale jejich nadšení ochladlo.