Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ11821183-0,67
KB106310651,91
PKN72,9272,940,91
Msft448,3448,52,23
Nokia4,6134,6162,52
IBM253,52541,92
Mercedes-Benz Group AG53,8453,855,44
PFE21,6621,67-2,74
12.05.2025 13:08:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 12.05.2025 13:07:37
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 183,00 -0,67 -8,00 33 196 006
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  •  
    12.05.2025 12:36

    Energetická bezpečnost je záležitost státu. To by se nemuselo stavět jinak nic. Nemáme plyn,uhlí dochází,tak budeme odkázáni na jiné? A´t si řeší evropu zavalenou čínským zbožím, to ale nikomu nevadí,hlavně němcům,kteří to pak s přirážkou nacpou do čech. A Trump by nejradši převzal NORD a prodával Enropě za své ceny.
    kočák
  • Expertní tržní výhled (Vladimír Vávra, WOOD & Company)
    12.05.2025 12:13

    komentář k ĆEZu a Dukovanům. Čas 28:18 https://www.youtube.com/watch?v=_GZbrH6ztzI ale nic moc zajímavého neřekli. Upozornili na to že, tento týden budou výsledky za 1q a bude pravděpodobně zveřejněný návrh dividendy. Dukokany okomentovali tak že, to minority v podstatě už nemusí zajímat. Je to hra státu, který přebírá náklady a rizika na stavbu. A pak se tam byli o tom jak nakupuje Tykač a uzavřeli to tím že, až čas ukáže proč Tykač tak masivně nakupuje.
    Tomáš M.
  • Co je to za francouzský blábol...
    12.05.2025 11:34

    Prověřuje, zda korejské společnosti KHNP nebyly poskytnuty zahraniční subvence, které mohou narušit vnitřní trh Evropské unie........Pokud jsou na světě v podstatě 3 společnosti (mimo diktátorské režimy), které nabízejí stavbu JE a jedna to dělat nechce (W), druhá toho evidentně v termínu a penězích není schopna (EDF) a třetí třetí je nejlevnější při zachování termínů a bezpečnostních standardů, proč se Komise s..re do zkoumání podpory? To není trh s auty, čipy nebo kdovíčím běžně všude vyráběným...Zkoumat někoho, kdo je zřejmě jediným toho schopným je perverze...a francouzská zlomyslnost.
    exsteel
    • Re: Co je to za francouzský blábol...
      12.05.2025 12:46

      ... dobře to dnes okomentoval na kurzech.cz na vlákně ČEZu "Mendy", který napsal: "No jo, komplikace rostou, protože v tomto státě nic nefunguje normálně,tak, jak by fungovat mělo.Když už byl z politických důvodů vyřazen z tendru na dostavbu EDU Rosatom, který má bohaté zkušenosti se svými reaktory VVER 1000 a VVER 1200, ve kterých se používá mírně obohacený uran ve formě UO2, a kde tlaková nádoba reaktoru má tvar válce postaveného na výšku s polokulovitým dnem a víkem. Aktivní zóna je v dolní části nádoby, která je naplněna lehkou vodou, a ta slouží jako chladivo i moderátor zároveň. Voda je vháněná do reaktoru pod vysokým tlakem cca 15 MPa, takže nedochází k jejímu varu. To je dost důležitý prvek k dosažení inherentní bezpečnosti. Při případné poruše primárního okruhu, nebo kdyby došlo k varu vody v reaktoru, dojde k úniku moderátoru a tím i téměř k úplnému zastavení následné jaderné reakce. Do tendru pro dostavbu EDU II tedy šly : zkrachovalý Westinghouse,(děsná firma, která neumí pořádně vyrobit ani palivové tyče),francouzská EDF, která má přemrštěné a předražené požadavky na výstavbu reaktoů,vše za účelem dosažení maximálního zisku na úkor kolonie, zvané ČR, a korejská KHNP, která z těch tří uchazečů nakonec podala nejlepší nabídku, a byla to příjatelená varianta nejen pro ČEZ, ale i pro náš stát. Výsledek je nakonec ten, že to brněnská justiční mafie zablokuje, a poškodí tak i svůj vlastní stát. Zbývá tak otázka, kolik miliónů to muselo EDF stát pro zkorumpování toho podivného senátu na KS v Brně, aby si prosadila své zájmy, a aby si tímto způsobem vzala celou republiku, jako své rukojmí?! A do toho všeho ještě začala kafrat i EK,(protože vliv drzých frantíků je tam velký), aby si drze vyšlápla ze své pozice uzurpované a nelegitimní moci na východního člena EU, který přece musí svou bruselskou vrchnost poslouchat bez výhrad - na věčné časy a nikdy jinak.....to už jsme tu ale měli, a nedopadlo to vůbec dobře."
      Kočičák
    • Re: Co je to za francouzský blábol...
      12.05.2025 12:07

      No mě to připadá,jako vměšování do vnitřních záležitostí státu. Kolik mají bloků frantíci? Je to jako my máme tak budete brát od nás a povinně. Kde je demokracie a možnost volby? Navíc španěl od nich asi moc nebere,když předvádí,jak jede jen na slunce a vítr. Ale taky za to může ten šašek Fiala s Benešm,když tu delegace byla a čekala na rozhodnutí ÚHOSu,odpoledne mohli podepsat a bylo vymalováno. A Lejnová se svou komisí by utřela,
      kočák
      •  
        12.05.2025 12:19

        Jak do vnitřních záležitostí státu? Jádro staví soukromá firma. A nemůžeme v Evropě tolerovat dumpingové ceny. Zlikvidovalo by to evropský jaderný průmysl. Musí se to důkladně posoudit jestli to je nebo není dampingová cena a jestli Korejci nemají z korejské vlády nějakou dotaci.
        Tomáš M.
        • Taky nevím, jestli to myslíš vážně...
          12.05.2025 12:54

          Když je někdo v podstatě jediný, kdo je to v termínu a za podepsané peníze schopen postavit...tak jaký dumping? Vůči komu? Vůči teorii? :-o
          exsteel
        • Tom
          12.05.2025 12:45

          To fakt nemslíš vážně, nebo je to nepovedený vtip?
          Velkamedvědice
          • Re: Tom
            12.05.2025 13:05

            Buď konkrétnější. Co konkrétně se ti na mém komentáři nezdá?
            Tomáš M.
    • Re: Co je to za francouzský blábol...
      12.05.2025 11:49

      Jo, přesně. Jinak pokud zadotuje českou JE částečně korejská vláda, tak mně to vůbec nevadí, klidně to můžou zaplatit celý.
      xlsx
  • elektřina v Evropě už levnější nebude,
    12.05.2025 11:21

    ... říká zmocněnec pro energetiku Bartuška (www.novinky.cz/clanek/ekonomika-elektrina-v-evrope-uz-levnejsi-nebude-rika-zmocnenec-pro-energetiku-bartuska-40520498)
    Kočičák
    • Re: elektřina v Evropě už levnější nebude,
      12.05.2025 11:26

      ... to my víme dávno, že levnější nebude. S tím souvisí fakt, že v ČEZ již žádné nadměrné zisky nejsou a ergo wft je lumpárna a krádež ala únor 48. (https://x.com/minoritariCEZ/status/1921644210937032787)
      Kočičák
  • Šéf ČEZ: Francouzům nejde ve sporu o výhru, ale o to, aby elektrárna nevznikla
    12.05.2025 11:11

    https://oenergetice.cz/jaderne-elektrarny/sef-cez-francouzum-nejde-ve-sporu-o-vyhru-ale-o-to-aby-elektrarna-nevznikla
    Kočičák
    • Re: Šéf ČEZ: Francouzům nejde ve sporu o výhru, ale o to, aby elektrárna nevznikla
      12.05.2025 11:16

      ... těžko uvěřitelný výrok. Jediná evropská jaderná velmoc FRA, provozují 54 bloků, nikdo jiný takový není Jádro EU = FRA. O jediné, o co tady evidentně nyní jde, je trůn ve Skupině ČEZ (https://x.com/michalsnobr/status/1921844942265036918)
      Kočičák
      • BEneš ukazal že mu nejde o CEZ
        12.05.2025 11:20

        ale o osobní prospěch a ovladani českých politiku jako loutek....nikdo více kvalifikovaný jako francouzska spl. není
        alexandros
        • Re: BEneš ukazal že mu nejde o CEZ
          12.05.2025 12:46

          opět totálně mimo
          Velkamedvědice
          •  
            12.05.2025 12:52

            Ano,Beneš řekl,že s Francouzema by to v žádném případě nepodepsal.
            kočák
        • jo nejhorší společnost asi jo
          12.05.2025 11:53

          stavěli to skoro 20 let a rozpočet překročili 6x "Nový blok v jaderné elektrárně Flamanville, kde stojí další dva reaktory, začal fungovat s dvanáctiletým zpožděním ve srovnání s původním kalendářem. Náklady na výstavbu dosáhly podle zprávy z roku 2020 francouzského účetního dvora 19 miliard eur včetně výdajů na financování stavby. Původně měla výstavba reaktoru stát 3,3 miliardy eur."
          Mike -Green D. is killing Europe
  • Lex ČEZ
    12.05.2025 10:28

    Včera se v politickém pořadu CNN PN Benda opakovaně zaklínal, že vláda nic takového neschválila, měl jsem z něj dojem, že to spadlo samo z nebe. Už si prd pamatuju, ale kdo ten zákon teda navrhl když to nešlo z vlády, navíc když to pak LRV strhala ? To se Benda chce schovávat za někoho kdo ten návrh předložil a dělat, že to on, to vláda nic ? Bohužel moderátorka byla tak slabá, že to nechala koňovi.
    Bloody fox
    • Re: Lex ČEZ
      12.05.2025 13:03

      Tady je záznam té partie kde se baví o tom zestátnění ČEZu čas cca od 22:39 https://cnn.iprima.cz/porady/partie/partie-terezie-tomankove-11-5-v-11-45 ANO a SPD pro výkup. ODS proti výkupu. A STAN neví.
      Tomáš M.
    • Re: Lex ČEZ
      12.05.2025 12:31

      Navrhlo to ministerstvo spravedlnosti, vedeného Pavlem Blažkem z ODS. První verze obsahovala formulaci, která vychovala jen na společnost ČEZ (Společnost kde má stát více než polovinu je obchodovaná na burze a má kritickou infrastrukturu) to smetla legislativní rada vlády. Pak se to nahradilo zákonem LEX2 kdy se vyškrtlo ta kritická infrastruktura a polovinu vlastní stát. Rok a půl to řešili na ústavně právním výboru a nedokázali k tomu dát žádné stanovisko. Pak se to dostalo do prvního čtení kde to schválili v jednu v noci a když měl Blažek svůj návrh obhajovat tak řekl že, si svoje moudra nechá až do druhého čtení. Ve druhém tak část Lex ČEZ 2 vyhodili a schválili jen evropskou transpozici směrnice. Ale mi minoritní akcionáři si to pamatujeme a budeme to u voleb hodnotit. A pošleme je tam kde už záda nemají slušné jméno.
      Tomáš M.
      •  
        12.05.2025 12:51

        Tohle by šlo klidně podepsat. S tím, že Benda je enemy of state taky už hodně dlouho, nejméně od roku 2000.
        Orangutan
      •  
        12.05.2025 12:50

        Mluv prosím za sebe, co se týče voleb..mě např kolegové jako ty donutí poprve volit ODS v rámci vyrovnanosti a díky hysterické kampani, co neustále vedete../ A to už neřeším, že to pasovalo třeba i na Monetu a Fiala několikrát tenkrát potvrdil, že nemíří jen na CEZ. Mimochodem, co udělal s trhy Trump? ))
        Velkamedvědice
        • ty jsi opět totálně mimo
          12.05.2025 13:07

          jen si vol ODS, budeš brečet...pusobíš jak marketer 5K
          alexandros
        • VM
          12.05.2025 12:52

          To že je někdo taky bandita nevyviňuje toho prvního, že je bandita.
          Orangutan
          • Re: VM
            12.05.2025 12:57

            A tím chceš říct co....Nic takového sem netvrdil. Srovnávám reakce držitelů akcií
            Velkamedvědice
    • Benda je totální bizar,nechápu že tam přežil
      12.05.2025 10:38

      za ten pokus ulevit hernám před par lety atd...pusobí jako pitomec
      alexandros
      • Re: Benda je totální bizar,nechápu že tam přežil
        12.05.2025 12:57

        Ty za tu krádež ko%naku taky vypadáš jako pitomec
        Velkamedvědice
  • sašo anonisto
    12.05.2025 10:24

    tak řekni "národu" i B, nic nepostavíme a na netu budete jen v pondělí a ve středu a kupte si pro sichr nějaké svíčky, kdopa asi chce aby reaktory stavěli neschopní žabožrouti za dvojnásobek a s poloviční kvalitou a jako dan.poplatkníka mne nezajímá zda je korejská cena dumpingová a na EK by se měla v této oblasti každá vláda vykašlat protože energetika je oblast národní bezpečnosti a bohužel EK je v této oblasti uplně mimo
    Mike -Green D. is killing Europe
    • tve politické utoky jsou smšbé
      12.05.2025 10:33

      já tu žádný korejský reaktor ani suche madarske chalzeni nechci...korejci nikdy nestavěli takto malý reaktor a suche chlazení není dostatečně ověřene desitkami let provozu...prostě nechci....a pro tvuj klidk volbam vubec nepujdu a nebo budu volit Motoristy, protože chci neomezenou rychlost na dalnici jako v Německu a Turek :D
      alexandros
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.03.20251 030,75
30.04.20251 090,00
31.05.20251 136,00
30.06.20251 130,70
31.07.20251 105,00
31.08.20251 156,00
30.09.20251 152,00
31.10.20251 135,00
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2025