Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN60,9560,98-0,67
Msft-1,00
Nokia3,75053,7995-0,41
IBM0,38
Mercedes-Benz Group AG57,5357,550,77
PFE-0,27
19.09.2024 1:38:53
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 18.09.2024
Eurotel (EURTL.WA, Warsaw)
Závěr k 18.9.2024 Změna (%) Změna (PLN) Objem obchodů (PLN)
37,40 1,08 0,40 61 591
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 30.04.2024
14:39Největší tuzemský operátor O2 změní podobu své značky. Proměnou projde vizuální identita, včetně fontu, modrého gradientu a bublin. Operátor také přijde se staronovým sloganem "Více ze života", který před 20 lety používal mobilní operátor EuroTel, který je nyní součástí O2. Posun značky operátor podpoří zaváděcí kampaní. Změnu bude financovat z běžného marketingového rozpočtu (ČTK)

Zpravodajství Eurotel

Monitoring médií
Petr Laštovka zpovídá digilidi –? lidi, kteří udělali český internet českým internetem. Jak to, že byl Ruda Rokoš daleko dřív hiphoper, než to bylo vůbec cool, jak byl skejťák, jak vařil česká jídla v Norimberku, co pro něj znamená Špatnej Wliw , jak jako složil hit, který má ráda i Martina Sáblíková , jak pořádal festival, dost možná ten nejlepší svého druhu ve východní Evropě, jak už dlouhé roky tvoří obsah, který všichni znáte, třeba pro BBarák , ale on je tak nějak skromně v pozadí, jak byl u všeho podstatného, když se tvořila komunikace velké sázkovky, jak se prošel s Davidem Pastrňákem po Bostonu, jak má hlavu plnou nápadů, jak by založil politickou stranu, nebo támhle za velkou louží, kam právě odejel, třeba hrál v rádiu, aby se pak vrátil zpátky a rozjel v Česku zase něco nového, co nás překvapí? To uslyšíte u Laštovky na drátě.
Anotace:{[p class="anot2017"]}září 1991 spustil Eurotel (společný podnik státního SPT Telecomu a amerického konsorcia Atlantic West) v tehdejším Československu první komerčně provozovanou mobilní síť.
Petr Laštovka zpovídá digilidi –? lidi, kteří udělali český internet českým internetem. Jak se z dívky z Mostu stala nejdřív agronomka, která říkala traktoristům, co mají dělat, jak už to nešlo vydržet, a radši šla zkusit štěstí do Prahy, kde se vypracovala na šéfku mediálky, odtud pak vedla dlouhé roky jednu asociaci, aby pak začala ředitelovat další, té nejdůležitější mezi těmi reklamními: Asociaci komunikačních agentur .