Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN68,2368,261,12
Msft0,59
Nokia3,25253,49750,52
IBM0,53
Mercedes-Benz Group AG68,2668,29-0,23
PFE-0,60
11.05.2024 1:38:26
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 10.05.2024
Eurotel (EURTL.WA, Warsaw)
Závěr k 10.5.2024 Změna (%) Změna (PLN) Objem obchodů (PLN)
46,90 -0,64 -0,30 174 169
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 30.04.2024
14:39Největší tuzemský operátor O2 změní podobu své značky. Proměnou projde vizuální identita, včetně fontu, modrého gradientu a bublin. Operátor také přijde se staronovým sloganem "Více ze života", který před 20 lety používal mobilní operátor EuroTel, který je nyní součástí O2. Posun značky operátor podpoří zaváděcí kampaní. Změnu bude financovat z běžného marketingového rozpočtu (ČTK)

Zpravodajství Eurotel

Monitoring médií
Radio Prostor: Polední Prostor 13:00
mluvčí 1, -------------------- Česká republika by měla mít podle premiéra Fialy v Moskvě velvyslance. O víkendu by v Česku opět mohla být k vidění polární záře a odpoledne bude jasno až polojasno s teplotami do 20 stupňů.
Marketing & media: Zprávy
Časy se mění a s nimi také design Birellu, komunikační koncept O2 nebo soutěž IMC Awards. "Nestanovujeme si umělý strategický cíl typu ‚musíme mít x procent tržeb z inovací‘," uvedl CEO Coca-Coly James Quincey při setkání nad čtvrtletními výsledky firmy.
Petr Laštovka zpovídá digilidi –? lidi, kteří udělali český internet českým internetem. Tentokrát je s Laštovkou na drátě teatrolog, dramaturg, ale taky herec, zpěvák, autor a muž činu Patrick Fridrichovský .
Značka O2 se v komunikaci zaměří na pozornost k zákazníkům, zdůraznit chce zlepšování jejich životů díky vhodným technologiím. Značka O2 posouvá svůj strategický důraz na zákazníka a jeho zážitek s technologiemi a jako svou misi vnímá zlepšování života lidí prostřednictvím technologií.
0. 4. 2024 – Po letech upevňování pozice technologického leadera posouvá značka O2 strategický důraz na zákazníka a jeho zážitek s technologiemi. Jako svou misi vnímá zlepšování života lidí jejich prostřednictvím.
Operátor chystá proměnu vizuální identity, včetně fontu a ikonického modrého gradientu O2 se zaměří na zlepšování života lidí prostřednictvím technologií Mobilní telefony jsou dnes čím dál schopnější.
O2 od května spustí zbrusu nový design značky, který se promítne do komunikace se zákazníky Součástí toho je nový slogan, nová barva i font a čtyři jasně stanovené pilíře firemní strategie Více ze života.
Operátor O2 se bude prezentovat trochu jinak než doteď. Změna je to spíš evoluční, ale rozdílů si nebude těžké všimnout. Zajímavostí je, že se vrací slogan z roku 1998, který proslavila na tehdejší dobu nákladná televizní reklama.