Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ-1,16
KB1,04
PKN67,867,88-1,08
Msft407,26407,341,59
Nokia3,40953,5365-1,30
IBM184,2184,231,30
Mercedes-Benz Group AG74,1474,16-0,19
PFE26,2526,26-0,04
23.04.2024 18:38:45
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 23.04.2024 16:15:55
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 23.4.2024 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
855,00 -1,16 -10,00 92 432 101
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Dotaz na názor
    23.04.2024 12:10

    Zajímal by mne názor roztleskávačů, Slajovo, Make_CEZ_worthy_again, Velkamedvědice. Kteří 12.4. mně kontrovali názorem, že cena 882,- není vůbec překvapivá, ale že je to naprosto pochopitelný pohyb. Spíše něco jako odrazový můstek vzhůru ...
    Ponpe
    • Re: Dotaz na názor
      23.04.2024 16:36

      O žádném odrazovém můstku sem nikdy nemluvil. Řejkl sem, že podklad dorovnává růst komodity a povolenek. Což překvapilo možná tebe. Takže hloupé kecy o roztleskávačích si smotej a vsuň víš kam. Pokud nechápeš, co je burza, tak se vrať ke spořitelním účtům. Jsou to tvoje fobie a tvoje peníze. Ono už rozhodovat se podle neznámých nicků stojí za uvážení, Já neznám tvoje pf a ty moje. Analyzovat každý kratší pohyb je komické. Kdyby se burza dala spočítat, jsu všichni milionáři.
      Velkamedvědice
      •  
        23.04.2024 17:22

        Zajímal mne tvůj názor na vývoj ceny a ne tyto invektivní průpovídky. Seknout se může každý, ale každý nemá koule na to, aby to přiznal. Při rozumném objemu ti rozdíl 882 a nynějších 855 udělá rozdíl statisíce. Proto jsem sdělil, že v daný moment bych do toho za 882 nešel. Toto si ve svém komentáři negoval. Od té doby to přes 882 nešlo. Takže potlač svoje ego a zkus být alespoň trochu chlap.
        Ponpe
        •  
          23.04.2024 18:24

          Víš co?? Invektivy o roztleskávačích si začal ty!!! A jestli po pár týdnech řešíš, kde seš, tak nemáš s innvestorem nic společného. Dohledej si moji odpověď. Jak se chováš ty, tak se chovám já. Nic kde bude za 14 dní sem nepsal. Evidentně se snažíš vlastní blbost hodit na jiné vyjmenované. Ty chlape bez koulí. Jasně sem nemluvil o spekulantech, nota bene, kteří hledají rady jak za pár dní zbohatnout, ale o investorech. Douč se, co je akciový horizont investora.
          Velkamedvědice
          •  
            23.04.2024 18:28

            Ty budeš nejspíš nejspíš komik. 4 procentní výkles za pár dní, chceš vyhodnocovat z pozice divi investora????? o)))
            Velkamedvědice
            •  
              23.04.2024 18:51

              Stačí říci, že na to nemáš. Měl jsem tě totiž za velkého kluka. Ale už mně byla podezřelá tvoje kritika mého naložení v KB: "Ty budeš potomek akcionáře z Enron nebo Lehman Brothers ne?" Podle tvých afektovaných výlevů, budeš asi hodně v mínusu. Flustrace je prostě hrozná věc.
              Ponpe
            • Pompe fakta
              23.04.2024 18:36

              Tak mi napiš, kde sem se seknul, kde sem psal, že máš nakoupit a prodaz za 14 dní a kde sem roztleskával. chlape s koulema...Jen žvaníš...Opis začíná tím, jak si napadl Makeho..........12.04.2024 11:43 Znáš přísloví: "Po bitvě je každý generál". Sleduješ to 45 dní a napíšeš to až dneska. Úsměvné. Ponpe Přidat názor Ponpe 12.04.2024 13:30 Tak ho jen špatně čteš. Opakoval to ůořád dokola, že cena ČEZ je tak nízko kvůli ceně komodity, hádal se tady za to. A stokrát i když uráženi jsme tady psali, jak poroste cena komodity, zareaguje dříve nebo později i podklad. Velkamedvědice Přidat názor Re: Ponpe 12.04.2024 14:19 To jsi špatně pochopil. Byla to reakce na to, že Make_CEZ_worthy_again vůbec nepřekvapila cena 882,-, že to bere za naprosto pochopitelný pohyb, ... Ta cena musela překvapit každého soudného ... Ponpe Přidat názor 12.04.2024 15:44 Kdyz cena neceho co vyrabis a pak prodavas vzroste a cca 25 procent, logicky cekam ze hodnota akcie takove firmy vzroste, nic vic za tim nehledam. Ale klidne se rozepis jak to chapes ty Make_CEZ_worthy_again Přidat názor Ponpe 12.04.2024 14:33 Asi nejsem soudný o)) Dle mého subjektivního názoru se nic miořádného opravdu neděje, jen podklad dohání komoditu... Velkamedvědice Přidat názor 12.04.2024 10:00 Také mně to hlava nebere. Nevěřil bych, že za tuto cenu to bude někdo kupovat. Měl jsem držet o den déle. Ponpe Přidat názor 12.04.2024 10:08 proč by nekupoval:) Slajovo Přidat názor 12.04.2024 10:14 Protože cena je již mimo realitu. Ponpe Přidat názor 12.04.2024 11:10 Proč by měla být mimo realitu.pri předpokládane divi kolem 100 Kč Tom55 Přidat názor Ponpe 12.04.2024 10:40 Tržní cena je právě taková jaká na burze je. Zvykli jsme si v poslední době, že s ČEZem se pojí samé nepříjemné věci a tak nám připadá dnešní cena příliš vysoká, avšak není tomu tak dávno co stejný ČEZ měl "tržní" cenu i nad 1200,- Kč. Podle včerejších a dnešních obchodů, to vypadá, že ti co věří (možná mají své reálné informace a důvody), že se k této metě znovu brzy podíváme honem nakupují, a na druhé straně, zřejmě v menšině jako popnpe, jsou ti co se jim vidí dnešní cena jako přehnaná. FYI Přidat názor Ponpe 12.04.2024 10:20 A na to si přišel čím , když pominu, že burza je principiálně založena na mánii do obou směrů?? Velkamedvědice Přidat názor Re: Ponpe 12.04.2024 10:39 S mánií máš pravdu. Proto také všude čtu varovná upozornění, že 75% účtů je v mínusu. A z toho důvodu, já bych do toho už nešel. Ale ať si každý samozřejmě kupuje, co chce. Ponpe Přidat názor Ponpe 12.04.2024 10:49 To čteš dobře, ale o se netýká investorů, ale traderů. Sice sem byl za to kamenován, když byl ČEZ níže a cena komodity níže, ale prostě podklad reaguje na cenu komodity, která reaguje i na cenu povolenek. Ale není to lineárně. Řešit každý burzovní pohyb je ztráta času, do burzovního fludia se promítá moc včetně očekávání. Ale principiálně, poskočila komodita,/ mohl bych napsat nereálně stlačená, ale je to přirozený běh/, roste podklad. A opět i v ostaních evropských energetikách.
              Velkamedvědice
        •  
          23.04.2024 17:31

          Neznám nikoho kdo by do toho za 882,- teď šel, ani na spekulaci. Přece nemá smysl řešit cca 30 kaček, dyť 80 kaček může bejt běžná korekce a důvod se ani najít nemusí vždycky. Že to někomu kdo blbě najednou třeba koupil nadělá stotisíce to je zase z jinej příběh.
          Bloody fox
    • Re: Dotaz na názor
      23.04.2024 13:40

      Tu tvoji uplne posledni vetu ja jsem urcite nepsal. Normalne sleduj futures elektriny na EEX a cenu povolenky. Jestli to nedelas tak se pripravujes o dost dulezita fakta. Druha moznost je sledovat tweety ruznych lidi, ale tvrda data jsou za me tvrda data. Jasne zitra muze prijit vykup a nebo taky brutalni porucha reaktoru, toto ja osobne, jako par ostatnich tady, zjistuji z kavove sedliny. Kristalova koule se mi cca pred rokem rozbila.
      Make_CEZ_worthy_again
      •  
        23.04.2024 14:41

        Já toho sleduji dost. Pošli prosím link, co sleduješ ty.
        Ponpe
    • Re: Dotaz na názor
      23.04.2024 12:19

      Ano, to byl pochopitelny pohyb stejne jako je pochopitelny aktualnich 860. CEZ je easy na obchodovani, staci sledovat 2 ukazetele (modri vedi ktere) a podle toho se chova CEZ. Tohle bude platit do doby nez se objevi dalsi kurzotvorna zprava. Do ty doby se hraje fundament. Samozrejme porad se najdou pomatenci, kteri budou tvrdit, ze CEZ sel dolu z lonskych 1200 na 800-900 kvuli WFT, coz je samozrejme nesmysl.
      Uncas
      •  
        23.04.2024 13:11

        Já bych řekl, že se to chová podle těch dvou kritérií hlavně proto, že už se to nemá čeho jinýho totiž chytit. Hodnota akcie běžně koreluje hlavně s hodnotou a budoucností firmy, a ne jen podle toho kolik stojí MWh a kolik povolenka. Holt se to politicky i geopoliticky rozdrbalo, tak se to obchoduje už jen podle tohohle, jelikož na všem ostatním leží veliká nejistota. Bude to jen dočasné období, a jestli bude nakonec hodnota akcie třeba 600,- a nebo 1200,- ukáže jen čas.
        Bloody fox
        • Bloody
          23.04.2024 16:37

          Nesouhlasím.
          Velkamedvědice
          • Re: Bloody
            23.04.2024 16:43

            To mi udělal teď jeden potížista, odvolal se ke stavbě a napsal jen "nesouhlasím", hraje o čas. Ty věřím, že to rozvedeš, rád si názor opravím :)
            Bloody fox
        •  
          23.04.2024 13:14

          Tím chci říct, že ta akcie tu hodnotu těch 1200,- klidně měla a mohla mít dál, nebejt WFT, jestli zaslouženě nebo nezaslouženě to je jiná diskuze a na to se nehraje, to vidíme na jiných segmentech.
          Bloody fox
          •  
            23.04.2024 13:31

            Kolik by stal papir PM kdyby neexistovala spotrebni dan.. karty jsou uz dlouho rozdane a s nimi se hraje. Ale nekdo si muze klidne vsadit i na to ze totalne pravicove by bylo spotrebni dan zrusit a ze to treba zitra Stanjura udela. Kdo vi..
            Make_CEZ_worthy_again
            •  
              23.04.2024 13:37

              Se spotřební daní se dá nějak kalkulovat,že se zvedá, to je běžná daň, navíc u cigár, tam bych natvrdo spočetl kolik stojí léčba rakoviny, cévních onemocnění, invalidní důchody. Ta daň je sice solidní, ale nevěřím, že to všechno co navazuje pokreje. Mimořádná daň je něco docela jiného, kór když vznikla nějak, funguje jinak a moc se neví jak bude fungovat dál, i když zákon má být zákon, to je prostě chaos.
              Bloody fox
              •  
                23.04.2024 13:41

                Parlament ji schvalil na 3 roky. Za me uplne jasny statment. Za tebe ne ?
                Make_CEZ_worthy_again
                •  
                  23.04.2024 13:45

                  Za mě jo, ale podívej se do politického spektra :) Na nějakém základě ten zákon vznikl, pro účel zaplacení energií, tzn. ty 3 roky byla hlavně jako to, aby tam něco bylo, zásadní bylo pokrytí nákladů. Tenhle účel byl a nebude bude brzy splněn. Takže co, platí zákon a nebo to na základě čeho byl zákon zřízen ?
                  Bloody fox
                  •  
                    23.04.2024 13:56

                    To co si o tom zakone myslis je irelevantni, sorry. Nejen v ceskych zakonech je za me spousta veci ktere se mi nelibi. Proc je treba na ceskych dalnicich omezena rychlost kdyz treba v Nemecku neni.. nevim, ale nehodlam to zadnemu policajtovi vysvetlovat kdyz me chyti jak jsem jel 200km/h, bylo by to k nicemu. V nekterych zemich je treba limit zase jen 110km/h.. Hrajem podle v dany momement platnych pravidel. A jako ten humbuk profi CEZ placek je absolutne legitimni, je to strategie, treba to klapne. Nevim. Nekdo ten zakon prece muze napadnout u soudu, ale je zajimave ze se do toho nikomu nechce. Coz mi zrovna ted, implikuje, ze je ten zakon proste neni v rozporu s ustavou CZ.
                    Make_CEZ_worthy_again
                    •  
                      23.04.2024 14:22

                      Já si to nemyslím, já bych rád ten chaos chtěl někým vysvětlit. Já počítám s tím, že zákon platí, ale tohle mě docela mate co se děje a dost možná je to horší než kdyby zákon prostě platil jak má.
                      Bloody fox
                    •  
                      23.04.2024 14:04

                      Ale vidim tam pozitivum, ze se diky tomu sdruzeni vlada zacala zabyvat tim jak dodanit banky, i kdyz nejsem si jisty, zda tohle byl primarni cil toho sdruzeni..
                      Make_CEZ_worthy_again
                      •  
                        23.04.2024 14:28

                        To je tak když se vyrobí zmetek, a musí se to pak různě dolepovat. Podle mě to má jedinej důvod to dodanění bank, a tím je obrana WFT na ČEZu, páč kdyby se zdanil hlavně ČEZ, byl by to docela argument v tom smyslu, že to bylo celé diskriminační. Pokud se zdaní všichni, i třeba dodatečně dle litery zákona, nelze proti tomu nic moc namítat.
                        Bloody fox
                        • Bloody
                          23.04.2024 16:39

                          Fakt?? Rakousko zavedlo WTF jen na energie a plyn, na banky vůbec a nikdo tam o diskriminaci jako vy pod Šnobrem nepíše.
                          Velkamedvědice
                          • Re: Bloody
                            23.04.2024 16:45

                            To je v pořádku, zavedli a funguje jak má patrně. Tady se zavedlo a nefunguje, v tom je ta potíž.
                            Bloody fox
                            •  
                              23.04.2024 16:52

                              Aha. takže tam je v pořádku, že jsou zdaněny jen enerie, ale u nás je to diskriminace. pak jo.
                              Velkamedvědice
                              •  
                                23.04.2024 16:56

                                To je jiná polemika, to se můžem bavit i zbrojařích atd. Mluvím o tom, že se něco schválilo a nefunguje to a nebo funguje. Není to rozdíl, vědět, že něco funguje a něco ne a moct se dle toho zařídit ?
                                Bloody fox
                                •  
                                  23.04.2024 16:58

                                  Kdyby se zdanily banky i energetický firmy dle zákona, nebyli by na tom všichni líp ? Teď se to bude lepit zpětně a nadělá to leda další paseku.
                                  Bloody fox
                  •  
                    23.04.2024 13:46

                    ...nebo bude brzy splněn
                    Bloody fox
                    •  
                      23.04.2024 14:01

                      A btw, tohle kdesi placl Stanjura a on nezastupuje nadpolovicni vetsinu v parlamentu. Vyhnal partnery s jinym navrhem WFT (o dost konstruktivnejsim), oni se tenkrat podrobili tomu co chtel, takze ted cekat ze mu zase ustoupi.. nevim, nevim. Proste jsem na to nevsazel, a ani bych dal nevsadil.
                      Make_CEZ_worthy_again
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
29.02.20241 136,83
31.03.20241 041,32
30.04.20241 024,21
31.05.20241 001,93
30.06.2024989,61
31.07.2024957,91
31.08.2024994,89
30.09.2024991,35
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024