Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ126612670,72
KB995,5996,5-0,15
PKN144,2144,320,90
Msft411,96412,08-1,12
Nokia12,612,615-3,67
IBM285,3285,50,15
Mercedes-Benz Group AG48,2448,250,52
PFE26,1526,160,44
08.06.2026 16:06:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 08.06.2026 16:02:20
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 267,00 0,72 9,00 103 850 079
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • A bude se nakupovat
    08.06.2026 10:54

    https://www.fio.cz/zpravodajstvi/zpravy-z-burzy/325326-skupina-cez-prostrednictvim-sve-dcerine-spolecnosti-kupuje-nemeckou-techem-solutions
    Bloody fox
    • Re: A bude se nakupovat
      08.06.2026 11:26

      Dej si pohov .:) To vypadá,jakoby doháněli hodnotu, aby ta druhá polovina byla trochu vyrovnaná s výrobou. Přitom tohle je tak trochu blbost. Teplárny jsou nejekonomičtější, pokud mají výrobu tepla kombinovanou s tím,že to nejdřív proženou turbínou,vyrobí elektřinu a teplo v podstatě prodaj ,páč je to vlastně odpad z výroby a kondenzát potřebují stejně vychladit,aby ho mohli znovu použít. Pokud jde o výrobu jen tepla, je to pochybný , nějaký dálkový centrál. Ve 32bytovce máme vlastní kaskádu 3 kotlíků a nějaký externí zdroj? naco.
      kočák
      •  
        08.06.2026 11:46

        To já sem v pohovu...ale tak trochu si říkám, zda by v situaci plánovaného výkupu by si neměli dát pauza a hlavně to dobře vyčíslit, páč by se taky mohlo stát, že ty nový akvizice dopadnou jak ty na Balkáně a o to se sníží hodnota. Minimálně v tom bude docela dobrej bordel, a jestli si dobře pamatuju už kdysi si stát jako většinovej vlastník prosadil, že nacenění firmy zadává on.
        Bloody fox
        •  
          08.06.2026 12:18

          Jak na to koukám, tak "A bude se nakupovat" jsem nepobral, tedy ten smysl. Jestli jako budeš nakupovat Čez, anebo čez bude nakupovat,tedy akvírovat. Takže jí jsem v pohovu od 2/2024 a se ziskem 201% čekám,co tedy bude. A to nepočítám nezařazený účet v CDCP, kde jsou akcie kupovaný za 10,-.
          kočák
        •  
          08.06.2026 11:56

          ČEZ třeba chystá toto, a něco podobného chystá Tykač - ZEVO Opatovice. Ono těch spaloven vyroste asi docela dost. V těch Opatovicích to mělo být už kdysi, ale nějak se tam láme katastr a jedný obci to vadilo, tak se to posouvá víc do areálu elektrárny. https://www.cez.cz/nextcez/cs/zevo/zevo-melnik
          Bloody fox
  • Komise má výhrady k podpoře nových Dukovan
    08.06.2026 8:37

    ... Komise v rozhodnutí výslovně uvádí, že na základě dosavadních informací nemůže rozhodnout, zda je podpora slučitelná s vnitřním trhem. Hlavní pochybnosti se týkají přiměřenosti, proporcionality a dopadů na hospodářskou soutěž. (https://oenergetice.cz/rychle-zpravy/komise-ma-vyhrady-k-podpore-novych-dukovan-je-prehnana-a-nevysvetlena-tvrdi)
    Kočičák
    • Re: Komise má výhrady k podpoře nových Dukovan
      08.06.2026 13:07

      Tak to je hlavně vizitka této neschopné vlády cirkusáků. Dostavba by měla mít absolutní prioritu. Jenže tihle neschopní diletanti jako Havlíček a Babiš to prostě nedávají, neumí, jsou neschopní. Havlíček a před ním i Babiš takhle jednou už dostavbu potopili viz kauza Rosatom. Jejich hlavní snahou je teď utratit stovky miliard z peněz daňových poplatníků za magatunelem výkupu ČEZ. Notifikaci získali i maďaři na dostavbu Paks, stačilo upravit podmínky podle nich, a jelikož minulá vláda vyhlásila trasparentní tendr na dostavbu, notifikace by bez problémů prošla (což maďaři neudělali a dali dostavbu Paks Rosatomu na přímo tak notifikace byla nakonec po letech zrušena).
      Make_CEZ
    • Re: Komise má výhrady k podpoře nových Dukovan
      08.06.2026 10:54

      Ať se ti bruselští trottli podívají, jak moc se křiví trh v Deutschlandu. Pak jim bude podpora Dukovan připadat jako naprosto bezvýznamné flusnutí do rybníka... A vůbec, tady jde o energetickou bezpečnost země. Podporovat jaderky je podle Brusele fuj, ale udělat tady solární tunel s výkupními cenami 600 EUR/MWh nebo teď aktuálně větrný tunel s garancemi od 120 po 140 EUR/MWh je OK??? Ať táhnou do brusele a dají nám pokoj...
      Alastor.I.
      •  
        08.06.2026 13:09

        Není tak těžké ji získat ale halt tato vláda má priorotu v zemědělských dotacích a podobných levárnách jako výkup ČEZu.
        Make_CEZ
      • Re: Komise má výhrady k podpoře nových Dukovan
        08.06.2026 11:07

        A pak sem přijede předseda bavorské vlády, a jedná o tom,jestli češi poskytnou Bavorsku el.proud, pokud by potřebovali. Skoro to samý rakušáci, jádro fuj,alekdyž nefouká, ledovce budou mít vycucaný tak berou a jaderná najednou fuj až tak není. A ještě to může být jak vydírání ,páč jinak rádi berou plyn od rusa.
        kočák
        •  
          08.06.2026 12:01

          Teď sem strávil víkend v Rakousku, nedaleko od Bratislavy a to by jeden zvracel. Hned za amfiteátrem Carnuntum-Petronell pár set metrů odporný větrníky, desítky, že sis ani fotku neudělal. Pak vyhlídka z mísní zříceniny, na jednu stranu pohled na Bratislaveksje hrad a na druhou na Dunaj...za ní zase vrtule, smutnej pohled do krajiny, tam to cpou i k památkám a výhledům z nich.
          Bloody fox
          •  
            08.06.2026 12:04

            Pro představu to je jedna z částí https://cs.wikipedia.org/wiki/Petronell-Carnuntum#/media/Soubor:Petronell_-_Heidentor_(3).JPG
            Bloody fox
        •  
          08.06.2026 11:21

          copak rakušáci a jejich machrování,maj Alpy a k tomu les větrníků u Vídně(to je fakt krása) a do toho frantíci,že jsme jim odmítli dělat Dukovany.
          roxy music
          •  
            08.06.2026 13:00

            Jj, zrovna jsem to obdivoval tenhle víkend, fakt nádhera.
            Bloody fox
  • Minoritních
    07.06.2026 18:02

    akcionářů je cca 164K. Z toho má cca 27 kolem 15%. Takže řekněme 50-100 má celkem 20%. Tito kluci si sednou ke stolu s Benešem a budou jednat o bonusu. ZBYTEK bude vytěsněn za zákonných podmínek.
    vikeza
    • Re: Minoritních
      07.06.2026 21:21

      Beneš si s nikým nikam sedat nebude, páč jednak není blbej, aby riskoval na starý kolena kriminál a za tohle je samozřejmě kriminál a druhak k tomu nemá ani žádný důvod. Prostě se udělá jednotná nabídka pro všechny a to nejspíš taková na jakou většina kývne a tou většinu myslím víc jak 2/3 free floatu. Jako rok až cca rok a půl je ještě dlouhá doba a může se stát za tu dobu na trhu ledacos, ale s ohledem na časovou hodnotu peněz (peníze získají minority až za 1,5 -2roky) a s ohledem na to, že tou nabídkou musí zaujmout většinu, tak si osobně dovedu představit nabídkovou cenu někde okolo 1700. Tykač + ti další tlusťoši to tady ty cca 2 roky nenabírali za 1200 -1370, aby to po cca 3letech prodávali za 1500, navíc když mají potřebných blokačních 10%.
      Lišák
      • Nesouhlas
        08.06.2026 10:47

        jako danový poplatník nesouhlasím s tím aby se mrhalo státním majetkem, at si dá bureš pohov a stará se o celkové podmínky pro podnikání a život v čr a přestane se s..t do něčeho o čem ví kulové a nechá ocenění čezu na trhu a státu 70% celku na rozhodování ve spol.to stačí a šnobrovci at si trhnou ploutví
        Mike -Green D. is killing Europe
        • Re: Nesouhlas
          08.06.2026 10:59

          Tak,tak.... skoro mi připadá,že mu to vyhovuje,hlavně aby se lid nestaral o to ,jak vládne.
          kočák
      •  
        07.06.2026 23:57

        Souhlas s tím co uvádíte, ČEZ je tak silně sledovaný, že si nikdo nedovolí kličkovat a vymýšlet a zkoušet něco co by bylo za hranou práva. Naopak si myslím, že právě tady budou chtít ukázat jak je to férové a neriskovat tahanice po soudech a jiných kontrolních úřadů.
        Mill
        •  
          08.06.2026 11:00

          Bezbřehá naivita. Ti borci už se v zákulisí dávno dohodli. :-D Teď jde jen o to, jak to provedou, a jak bude oškubán zbytek drobasů při vytěsňování. Šnobr si s Havlíčkem rozumí...
          Alastor.I.
      •  
        07.06.2026 21:38

        No nevím, poslouchal sem rozhovor se Snobrem na Investičním webu a přímo tam řekl, že by se stát mogmhl domluvit s vetsima hráčema, aby CEZ měl přes 90% a zbytek vytesnit. Snobr jede pro kamarády, ne minoritare.
        hudis
        • hudis
          07.06.2026 22:22

          Nezdálo se mi to, tak jsme si ten rozhovor teď našel a poslechl si to. Asi jsi to špatně pochopil. MŠ tam popisoval situaci kdy JT akceptovalo nabídku u Unipetrolu kdy majoritní vlastník nabídl solidní odkupovou cenu všem MA s tím, že dal podmínku, že ta cena platí pouze v případě, že tím získá min. 90%. U ČEZ asi takovou podmínku asi nelze očekávat, páč tady bude odkupovat přímo ČEZ z peněz ČEZ a ne majoritní vlastník ze státního, ale rozhodně platí, že musí udělat stejnou nabídku pro všechny MA. Otázka je kolik MA tu nabídku nakonec akceptuje, pokud se vykoupí víc jak 2/3 free floatu tak následně přijde skviz. Tam je pak otázka za kolik ten skvíz bude. Já osobně jsme rozhodnutý, např. za situace, že přijde solidní nabídka tak prodám většinu nebo možná i vše hned a nebudu čekat na vytěsnění, páč si nemyslím, že ta cena u vytěsnění bude vyšší. Každopádně na to rozhodnutí mám ještě víc jak rok čas, protože nepředpokládám, že by teď cena vylétla někam 1500+, to bych nejspíš něco málo prodal asi hned a koupil za to KB dokud je ještě za dobrou cenu, páč počítám s tím, že o KB bude po odkupu ČEZ asi dost velký zájem. JInak když vykupovalo PPF Monetu za 80 (nabídly tehdy tuším prémii okolo 30%) tak jsem jim prodal vše a hned obratem jsem za to tehdy nakoupil ČEZ za 530 a KB za 630, čili nějakou zkušenost s tím už mám.
          Lišák
          • Re: hudis
            07.06.2026 22:38

            Je fakt,že veřejná nabídka je pro všechny stejná. Nevím proč Tykač řekl,že si myslí, že k výkupu nedojde, ale taky mohl změnit názor. Taky je otázka, jestli tahle vláda vydrží.
            kočák
            • RE: kočák
              08.06.2026 11:08

              A napadlo tě vysvětlení "kouřová clona"? Velcí hráči jsou jako hráči pokeru. Z jejich "poker face" a z jejich řečí nepoznáš jejich skutečné záměry... Tohle by měl mít každý drobas stále na paměti.
              Alastor.I.
            • kočák
              07.06.2026 23:19

              Nevidím Tykačovi do hlavy, ale ten rozhovor s ním jsem viděl a podle mě to řekl v tom smyslu či kontextu, že kdyby to vláda chtěla skutečně udělat tak to už udělala s tím, že dle jeho názoru by to bylo vyřešené poměrně rychle, myslím, že uváděl cca půl roku nebo tak nějak. Nicméně podle všeho ANO hledalo cestu, jak to udělat, aby to stát "nestálo" ani korunu a to byla podle všeho priorita a zajímavé by bylo slyšet co si o tom T myslí nyní. Podle mě by svůj názor upravil, páč ono to vážně vypadá, že je už rozhodnuto. Bohužel a to s ohledem na zkušenosti z minulosti na BCP a i na nedávné zkušenosti s prasárnama od ODS (LEX , WFT) tady už každý investor automaticky dopředu očekává nějaké podrazy, ale já osobně tady moc prostoru pro nějaké švindly upřímně řečeno nevidím a nemyslím si ani, že by jim prošli, páč situace je taková, že pokud chtějí získat 100% výroby, tak musí jednat slušně a fér. Samozřejmě je potřeba brát v potaz i variantu, že ten odkup nakonec nebude nebo bude a nezískají 90% a celé to půjde do ztracena nebo to spadne na další vládu apod. Já osobně věřím tomu, že to dotáhnou, páč si to situace v energetice žádá a a taky tím nejspíš získají politické body u svých voličů + nejspíš získají i nějaké nové voliče. Pokud nastaví cenu odkupu někde okolo 1700, tak si dovedu představit, že prodá naprostá většina a že získají v pohodě přes 20% a zbytek skvíznou s největší pravděpodobností za stejnou cenu.
              Lišák
              • Re: kočák
                08.06.2026 9:55

                ty poslední dvě věty jsou dobrý,ještě nějakou,třeba o Karkulce.
                roxy music
              • Re: kočák
                08.06.2026 8:06

                https://www.youtube.com/watch?v=hE5UcjxFFPg..........Tykač
                Velkamedvědice
              • Re: kočák
                07.06.2026 23:34

                Mám tam čtvrtku portfolia,tak to přežiju, nějak se s tím poperu, Na KB asi bude nával. Lituju budoucí investory a ty co vlítli do DIPu, budou muset hledat v zahraničí. V distribuci v podstatě jsem,mám E-ON. Spíš mě čeká hledání dodavatele proudu pro 4 nemovitosti,páč čez jaksi ztratí smysl.
                kočák
    • Re: Minoritních
      07.06.2026 21:00

      Jistě, kdopak to byl ,co držel rozhodující balík tehdy v Unipetrolu? Tam se taky dohodli bez zveřejnění ceny. Pak se Poláci s minoritama nebavili a obrali je. Nebyl to náhodou J+T. ?
      kočák
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.04.20261 384,13
31.05.20261 362,56
30.06.20261 328,53
31.07.20261 369,27
31.08.20261 311,15
30.09.20261 337,00
31.10.20261 327,78
30.11.20261 276,00
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026