Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ11801181-0,51
KB11531155-0,52
PKN131,22131,262,08
Msft369,5369,550,00
Nokia8,1548,161,47
IBM230,05231,120,00
Mercedes-Benz Group AG53,4153,42-0,85
PFE26,8926,940,00
13.04.2026 10:43:46
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 13.04.2026 10:41:49
ERSTE BANK (ERSTbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
2 492,00 -1,89 -48,00 61 733 535
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  •  
    13.04.2026 9:04

    jinak ERSTE,to je alespon správná shortářská akcie ,za poslední cca dve měsíce nejdříve - 500,- Kč a poté plus 300,- ...jen v pátek plus 126,- :-))
    roxy music
  • V pondělí
    10.04.2026 20:44

    prudce down. Moc bych se divil (a přál si) kdybych neměl pravdu.
    Arkadij Gajdar
    • Re: V pondělí
      13.04.2026 7:36

      To by me zajimal ten duvod prudce down … ve valkach se prakticky nic pres vikend nezmenilo a vyhrou Magyara je to spis pro EU akcie plus … bude se to vlnit porad sem tam
      BorisHead
      • Jsem příjemně překvapen,
        13.04.2026 10:24

        že se tady nic moc neděje. Že se Amíci s těmi šmejdy nedohodnou bylo jasné a taky mi ta navržená divi připadá směšná, proto jsem myslel, že to půjde dolů....
        Arkadij Gajdar
        • Re: Jsem příjemně překvapen,
          13.04.2026 10:53

          Jo další vývoj je velký otazník. Válka to bude tlačit dolů. Nahoru Erste pomohou volby v Maďarsku. Mají tam zainvestováno + hrozba inflace. Sám jsem přestal uprodávat. Raději mít akcie než ty bezcenné papírky, vlastně už jen nuly a jedničky v počítači.
          Rookie
        • Re: Jsem příjemně překvapen,
          13.04.2026 10:26

          No, ono to mírně jde dolů, tak nějak normálně, jako celý svět. Většina špatných zpráv je zaceněna, mírně dolů to může tlačit postupné poznání, že tento špatný stav věcí může trvat hodně dlouho.
          Orangutan
      •  
        13.04.2026 8:20

        No vzhledem k volatilitě Erste je možný očekávat, že Trumphovy tanečky kolem Hormuzského průlivu a s tím související ceny ropy spustí nějaký vštší pohgyb, spíš výprodej, než růst. Jinak souhla s tím "vlněním" .. a je zapotřebí toho využít, ne?!
        Barry
        •  
          13.04.2026 8:28

          zatím mi to vychází tak(z hlediska geopolitiky,vlivu na Burzu), že se v této fázi vyjednávání hraje poker,takže vlnka na ropě bude ale nic divokýho.
          roxy music
          •  
            13.04.2026 8:38

            Spíš down, protože další blokáda v Hormuzu, tentokrát iránského pobřeží, věci zaručeně nevylepší.
            Orangutan
  • Kam
    10.04.2026 12:49

    ta Erstýna tak uhání?
    Individualita
    • Re: Kam
      10.04.2026 12:50

      Vzhůru k výškám :-D ale umí taky pěkně padat.
      VenkovskyZahradkar
      • Re: Kam
        10.04.2026 13:13

        On Trump v neděli večer vybombarduje ten ropnej ostrůvek (minimálně rétoricky) a bude zase sranda :)
        Individualita
        •  
          10.04.2026 14:44

          Zde sance na nakup byla NADHERNA, bohuzel sem nemel cash. Ale seriozne sem se zabyval otazkou nakoupit za 2200 4000ks, a na podzim (resp za 3000kc/akcie) tech 7000ks co mam prodat a tyhle 4k kusu si nechat na long dalsi...nakonec sem to nezrealizoval, zlakali me USA navnadicky....jinak ta cena byla skvela, o tom zadna....
          Warren_z_Prachatic
  • Chipy
    10.04.2026 9:37

    TSMC ohlásila 35% nárůst čtvrtletních tržeb, což naznačuje, že globální poptávka po AI čipech zůstala během prvních týdnů války na Blízkém východě nezměněna. Tohle jedine musi dlouhodobeho investora do chiparu/pametaru zajimat !! Sandisk Vam uz uletl, ale Micron a SK Hynix jsou stale za super zajimavou cenu !! Jinak ale mam takovou intuici, ze s Iranem pujde dojednat jedno velke nic a jeste uvidime 1 vlnu USA ofensivy, nemam to nicim podlozene, jen cira intuice. A nebo se taky pletu a dohoda bude, vime proste ho...
    Warren_z_Prachatic
    • Re: Chipy
      10.04.2026 15:14

      No tomu Micronu se ale vůbec nechce, pořád se jen oproti Sandisku převaluje na místě. Vím, portfolio je krapet jiné, ale s těmi výsledky se prostě divím, že jeden uhání a druhý stojí. Většinou se průběhy růst/pokles dost kopírovaly
      Ghostdog
      •  
        10.04.2026 15:22

        To same SK Hynix, take jeste daleko od ATH, proto je to krasna prilezitost...do Sandisku bych se ted uz bal skakat, nastesti nemusim, drzim a premyslim, kdy to tam vylejt...to 3 roky neudrzim, to nejde :)) strasna raketa
        Warren_z_Prachatic
    • Re: Chipy
      10.04.2026 9:44

      Uvaž tu zcela reálnou možnost, že Američanům krachla logistika něčeho důležitého. Ty střely a bomby a jiné hračky jsou strašně drahé, je jich omezené množství a je třeba mít strategickou zásobu na krizi někde jinde na světě. Je JISTÉ, že americký způsob válčení lze provozovat jen omezený čas, týdny nebo měsíce. Není jisté, jestli ta chvíle už nastala, ale s ohledem na Trumpovu zjevnou bezradnost je to pravděpodobné. Znamenalo by to, že válka skončila. Neznamená to, že skončily potíže; Iráncům tím narostou křídla a mohou v průlivu otravovat kdekoho a kdeco a moc není jak jim v tom zabránit. Další otevřená otázka jsou nějaké sekundární důsledky v USA, které jsme přehlédli a teprve se zjeví. Jinak souhlas s tím, že TSMC je opět vítěz.
      Orangutan
      • Sorry jako
        10.04.2026 9:54

        už sem ti to psal. to je naprosto klasická nedoložená hypotéza, že největší armádě na světě došlo za pár tádnů cosi záhadného bez čeho se neobejdou a nikdo na světě kromě tebe to neodhalil Např i Rusko válčí už roky. Hezký den
        Velkamedvědice
        • Re: Sorry jako
          10.04.2026 10:04

          VM - to není žádná nedoložená hypotéza, to je ve vojenství běžně známý fakt; americký způsob válčení má omezenou možnost trvání. Poslední dlouhou válku vedli Američani ve Vietnamu, v jedné fázi málem zruinovali státní rozpočet, a tehdy navíc naprostá většina zbraní nebyla chytrá a sofistikovaná. Válka v Zálivu trvala měsíce, a opět byla ve skutečnosti většina zbraní klasická a "hloupá", protože těch úžasných klouzavých bomb nebylo dost. Stejně jako Tomahawk nebo protiradarová raketa do letadel, je toho konečné a omezené množství i pro největší a nejbohatší armádu světa. A zásoba se nedodělá nějak moc snadno a rychle, narozdíl od Šáhidů a podobných jednoduchých ptákovin. Zjisti si, proč Američani, nejbohatší a největší armáda světa, začali ty Šáhidy kopírovat a napodobovat. Lze věřit, že Američani na dně ještě nejsou, ale je jisté, že jakékoli odhalování rezerv a dodatečná výroba budou strašně drahé.
          Orangutan
          •  
            10.04.2026 11:31

            Pokus o nějakou analýzu např. tady https://www.fpri.org/article/2026/03/over-5000-munitions-shot-in-the-first-96-hours-of-the-iran-war/ a tady https://www.rusi.org/explore-our-research/publications/commentary/over-11000-munitions-16-days-iran-war-command-reload-governs-endurance Samozřejmě počty jsou tajné, takže to všechno jsou jen dohady. Není pravda, že se o vyčerpávání nepíše a neřeší se to.
            intfo
            • intfo
              10.04.2026 15:29

              Děkuji za opravu a zdroj, projdu...Nicméně si nasále myslím, že příčinou smíru není nedostatek zbraní
              Velkamedvědice
              • Intfo, opice
                10.04.2026 15:52

                Jako díky, ale tady se řeší, kolik toho bylo použito, ani náznak toho, že by se řešilo, že jsou na nějakém kritickém nedostatku a už vůbec, že by to mohl být důvod ke smírů..Jistě výroba stojí čas a peníze, ale mají vše..Nemluvě o tom, že intenzita prvních hodin klesla.....Takže nadále považuji za nedoloženou a nikde nevyžčenou hypotézu, že Trump ustupuje na základě nedostatku zbraní. Můj názor..
                Velkamedvědice
                • VM
                  10.04.2026 16:01

                  Jak jsem psal níže, ani já si nemyslím, že by nedostatek zbraní (hlavně útočných) byl důvod k ukončení. Takže v tom se shodneme. USA jsou stále schopné to tam vrátit o sto let zpět. Bez pozemní operace a většího počtu úmrtí ale nejsou schpni odblokovat Hormuz. Nejsou schopni ochránit světovou ekonomiku před velkým ropným šokem. Nejsou schopni ochránit (obrané zbraně) odsolovací a energetická zařízení okolních zemí. Nejsou schopni zabránit migrační vlně a možné destabilizaci regionu. Nejsou schopni přesvědčit US voliče. Atd. Tyhle tlaky jsou podle mne důvodem k přerušení bojů.
                  intfo
                  • Intfo
                    13.04.2026 8:11

                    Částečný souhlas - to, co se pokoušíme vysvětlit, je kombinace té nemožnosti dosáhnout výsledku, s tím omezeným množstvím. Ty věci nestojí proti sobě, ale dělají komplementární problém. Můžeš jistou dobu střílet Tomahawky z lodí a ze strategických bombardérů, můžeš střílet menší střelky z letadel a házet klouzavé bomby, ale zcela jistě dojdou dřív, než dosáhneš výsledek. A musíš si jich docela dost nechávat v rezervě na jiné války po světě. Můžeš ten cíl ještě chvíli napínat a překročit nějaká čísla, že toho vystřelíš víc, ale nezmění se vůbec nic, problém trvá (tam jsme možná právě teď). Nakonec se dostaneš do bodu, kdy už střílet dál nemůžeš vůbec a protivník vyhraje čistě tím, že vytrvá a nevzdá se, přesně jako ve Vietnamu. To platí o Hormuzu, o změně režimu, a ukazuje se, že možná i o zničení jaderného výzkumu a výroby, a možná i pochytání všech odpalovacích zařízení (hlavně těch menších mobilních). Na úkoly, které Trump vyhlásil, je i největší armáda světa příliš malá, a ty úkoly vyřešit vlastně nemůže nijak. Aby porazil Irán, musel by Trump USA předělat na válečnou ekonomiku, vytvořit armádu řádově větší, zejména v pozemní části, a hlavně ji trvale doplňovat, jako v roce 1941 a dál. Což je zřejmě zcela nereálné. Válku, kterou nevíme jak vyhrát, máme ukončit, praví vojenská moudra. A samozřejmě je nejlepší ji nezačínat, když nevíme jak vyýhrát.
                    Orangutan
                  • Re: VM
                    10.04.2026 16:23

                    JJ . Taky proto by chtěli hodit Hormuz na Evropu...A pokud by chtěl fakt i pozemní operaci, zvedne se se brutální odpor američanů. Sám se ten narcis dohonil do vlastní pasti k x stran....Místo blábolů typu, já to nechci, a nemám z toho velkou radost, ale pokud to vyhodnotím jako nutné, vyhladím jednu civilizaci. Bohužel ne každý pochopí proč, páč na to nemá každá IQ...Aspoň by měl kurwa říct, chci dosáhnout tohle a tuhle, ne blábolit jak najetá dě.ka. Je šílenější než Putin. Putin je chladnokrevný asociální pragmatický parchant, ale tenhle jeho brácha , je buď za lajnou demence, nebo ten narcismus sežral zaživa. Nebo oboje. Od Putina víš co očekávat, bez ohledu, co říká. U tohoto parchanta nevíš, co máš očekávat, páč to imho neví ani on.. Udělá, co ho prostě napadne. Chaotický nahodilý generátor.
                    Velkamedvědice
                  • Re: VM
                    10.04.2026 16:13

                    Podle mne se tu v debatě nepřímo odkazujete k tomuhle článku, který už sem někdo dával: https://medium.seznam.cz/clanek/jan-novak-operace-v-iranu-ukazuje-ze-bez-evropy-nejsou-americane-takova-supervelmoc-259089 který tvrdí, že nedostatek zbraní je u US je v určitých typech zbraní dost zásadní..
                    Zvonička
                    • Zvonička
                      10.04.2026 19:48

                      Díky. Kolega Intfo poskytul v odkazu konkrétní odhady jednotlivých zbraní
                      Velkamedvědice
            •  
              10.04.2026 11:38

              A tady je nějaký přehledný obrázek těch obranných raketových systémů https://edition.cnn.com/2025/07/28/middleeast/us-thaad-missile-interceptor-shortage-intl-invs
              intfo
          •  
            10.04.2026 10:41

            Kdybys měl pravdu, dávno by se to někde řešilo. Co by jim asi tak nenahraditelného za tři týdny došlo, největší armádě na světě. Chápu, že máš ke spekulacím tendence. Mám prostě jiný názor. Pokud čerpáš z nějakého zdroje, i hypotického, prosím o odkaz.. CHápeš, že se proti němu obrátila už i MAGA???
            Velkamedvědice
            •  
              10.04.2026 11:42

              čistě analyticky:nic jim nedošlo,Trump tam nechce poslat pozemní armádu,chce dohodu...Saudové,Katar začnout stavět potrubí a obejdou průliv,bude to chvíli trvat.Čína,Indie,Japonsko a spol.si svoje dodávky zajistí.Koncem příštího týdne uvidíme.
              roxy music
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
28.02.20262 640,38
31.03.20262 648,33
30.04.20262 707,50
31.05.20262 491,00
30.06.20262 739,00
31.07.20262 800,00
31.08.2026-
30.09.2026-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2026