Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN67,467,430,93
Msft1,82
Nokia3,38053,44951,09
IBM-1,05
Mercedes-Benz Group AG74,3674,381,56
PFE0,55
27.04.2024 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 26.04.2024 14:36:02
Petrobras Depository Receipt (PETy.F, Frankfurt)
Závěr k 26.4.2024 Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
14,95 -0,33 -0,05 436
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 

Zpravodajství Petrobras Depository Receipt
Invesco: Měsíční přehled vývoje na trzích za červen 2023
14.07.2023 6:34
Červen byl pro globální akciové trhy převážně pozitivním měsícem, protože ve všech hlavních regionech se trhy odrazily od květnových ztrát. Inflace v Evropě a USA se zmírňuje, přičemž v USA bylo po posledním zasedání Federálního rezervního systému pozastaveno zvyšování...

Monitoring médií
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
ČRo - Hradec Králové: Ranní vysílání 08:00
mluvčí 2, -------------------- Jarní soutěž o zahradní nářadí a zahradní traktůrek za 100 000 Kč. Milovníci zahrádek, chalupaření a kutilství si u nás v dubnu přijdou na své.
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií.