Čtvrtek 02.05.2024
Detail akcie ČEZ diskuze
Hledej
ZKUSIT DEMO
|
OTEVŘÍT ÚČET
|
WEBTRADER
|
Uživatel:
Heslo:
Nová registrace
Přihlásit
Hlavní stránka
Patria Plus
O službě
Data Export
Ceník služeb
Benefity
Investor Plus
O službě
Ceník služeb
Benefity
Akademie investování
Úvod do investování
Analýzy investice
Investiční strategie
Investiční tipy
Wiki
Money management
Zpravodajství
Přehled zpráv
Akciové
Vše
ČR
CEE
Svět
Doporučení
Výsledky ČR
Výsledky CEE
Výsledky svět
IPO, M&A
Investiční tipy
Ekonomické
Vše
HDP
Inflace
Průmysl
PPI
Mzdy
Maloobchod
Nezaměstnanost
Zahraniční obchod
Stavebnictví
St. rozpočet
Měny
Vše
Měny
Sazby
Dluhopisy
Komodity
Sloupky
Vše
Jiří Soustružník
Project Syndicate
ČSOB Asset Management
Ekonomický radar ČSOB
Reality
Jan Bureš
Rozhovory
Video
Monitoring
Diskuse
Diskuse
Obecná diskuze
Blog
Akcie & Fondy
Přehled
Indexy a Futures
Akcie online
ČR
Polsko
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Záp. Evropa
USA
Svět
Akcie historie
Detail akcie
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Fondy
O IPO
IPO pro firmy
IPO pro investory
Penze
Měny & Sazby
Přehled
Měny
Online
Detail
Historie
Sazby
Online
Detail
Historie
Dluhopisy
Náš výběr
Státní ČR
HZL ČR
Firemní ČR
Státní Svět
Firemní Svět
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Nástroje
Home
Měny
Krátké sazby
Dlouhé sazby
Diskuse
Komodity & Deriváty
Komodity
ETF
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
ETC
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Warranty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Pákové certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Ekonomika
Home
Makropřehled
Ukazatel
HDP
Nezaměstnanost
Inflace
Mzdy
Průmyslová výroba
Obchodní bilance
Maloobchodní tržby
Ceny průmyslových výrobců
Stavební výroba
Analýzy
Databanky
Právo
Vše
Firmy
Daně
Zákony
Rozhodnutí
Trhy & finance
Moje Patria
Můj profil
Moje stránka
Moje stránka
Nastavení
Moje oblíbené
Akcie
Měny a sazby
Fondy
ETF
ETC
Certifikáty
Warranty
Pákové Certifikáty
Moje portfolio
Stav
Transakce
Analýza
Moje e-maily
Moje sms
|
Přehled
|
Indexy a Futures
|
Akcie online
|
Akcie historie
|
Detail akcie
|
Výzkum
|
Fondy
|
O IPO
|
Penze
|
Detail akcie
Online
|
Historie
|
Zprávy
|
O společnosti
|
Hospodaření
|
Doporučení
|
Graf
|
Sektor
|
Diskuse
|
Interaktivní graf
PX
1 548,85
0,00%
DAX
17 932,17
-1,03%
NDQ
15 605,48
-0,33%
CZK/€
25,058
-0,24%
CZK/$
23,379
-0,29%
AU
2 317,75
0,00%
BRT
83,58
-4,88%
Hledání v detailu akcií
select
select
Odeslat
Pokročilé hledání
Top akcie
Název
Návštěvy
Bank of America
26
Silex Systems Depository Receipt
20
Cellectar Bioscn Rg
9
Curaleaf Hldg Rg
9
SBTC/21Shares open
7
EVT/MSI open
9
Mcgrath
13
Talga Resources
25
Air Lease CPP Rg-A
38
iShs MSCI Taiw Indx
3
Moje portfolio
Nastavit
Oblíbené
, nastavit
Portfolio
Oblíbené tituly
select
Oblíbené akcie
Oblíbené ETF
Oblíbené ETC
Oblíbené kurzy a sazby
Název
Nejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ
0,00
KB
0,00
PKN
66,69
66,71
-2,47
Msft
1,44
Nokia
3,3805
3,4495
-1,09
IBM
-1,06
Mercedes-Benz Group AG
70,64
70,66
-5,15
PFE
6,09
02.05.2024 2:04:00
Zpožděná data,
Real-Time data info
Indexy online
PX
BUX
WIG
DAX
Nasdaq
Další
akciové indexy
AD Index online
Region
select
ČR
Polsko
Maďarsko
CEE
Záp. Evropa
US
Svět
Výsledková sezóna
1Q24 KALENDÁŘ USA
1Q24 KALENDÁŘ EU
1Q24 KALENDÁŘ ČR
30.04.2024 16:20:45
ČEZ
(CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 30.4.2024
Změna (%)
Změna (CZK)
Objem obchodů (CZK)
870,00
0,00
0,00
158 760 252
Akce
Nákup / prodej ve cvičném portfoliu
Přidat do oblíbených
Nákup
/
Prodej
Patria Direct
Nastavit SMS / E-Mail alert
Analytický servis
Databanka historických dat
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Reklama
Přidat názor
|
Pavouk
Od nejnovějších
Názory
Přidat názor
Klasika
01.05.2024 19:51
Do teď se psalo, že CEZ nebude mít na stavbu,/ už před několika měsící sem psal opici, že půjčí z EU. Pak se psalo, že je to hazard a oholí akcionáře, pokud stát negarantuje výkupní cenu. A když ji garantuje, začne Šnobr rostleskávat, že jde o šikanu dańových poplatníků. o)) Páč vyvolává tlak na stát, aby mu to odkoupil.
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: Klasika
01.05.2024 20:19
Tak za prvé. Zatím se nic nestaví. A za druhé. Půjčka na stavbu obvyklé znamená, že na stavbu investor nemá finanční prostředky.
kat
Přidat názor
kolaborant
02.05.2024 4:22
A co jako šmejde? Proč zas obtěžuješ? Tomu se říká investice. Už kupuješ akcie, nebo jen vyvoláváš hádky ve službách Kremlu?
Velkamedvědice
Přidat názor
VM
02.05.2024 6:49
Jako vždy. Kýbl sr-cek, ale podpora vlastního názoru výše nulová.
kat
Přidat názor
Re: Klasika
01.05.2024 20:02
Pokud by to proloboval mimochodem, bude to rána z milosti pro PX, je to nejobchodovanější emise s pravidelnou divi.
Velkamedvědice
Přidat názor
souhlas Evropské komise
01.05.2024 2:55
... do výstavby nového bloku se může vložit stát. Sežene peníze, aby úrok byl levnější, a zaručí elektrárně pevnou výkupní cenu. Výpomoc závisela na souhlasu Evropské komise, na který vláda čekala skoro dva roky. (www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-statni-pomoc-pro-dukovany-prosla-v-eu-cez-dostane-pujcku-a-vykupni-garanci-250927)
Kočičák
Přidat názor
Re: souhlas Evropské komise
01.05.2024 2:57
... prosím, když se tu tak jásá, zamyslel se někdo nad tím, co Evropská komise schválila za plán podpory dostavby 1 bloku JEDU? Faktem je, že ČEZ by bez toho nepodepsal ani 1 blok, ale je potřeba si přiznat, že tímto plánem připustili čeští politici "šikanu" daňových poplatníků 30 procenty soukromých investorů v ČEZ. Bianco šek, jaký svět ještě neviděl. Ještěže se daňový poplatník neumí bránit a jádru mává... 1. veškerá regulatorní, politická a další rizika převezme stát 2. stát si půjčí kolik bude potřeba (žádný limit) na celou investici a přepůjčí je ČEZ. Po dobu výstavby to bude bezúročná půjčka (stát bude úrok platit). Pak o 100 až 200 bodů výše nad úrok, který bude platit stát. ČEZ bude půjčku splácet, ale až po spuštění bloku a 30 let. Rostoucí riziková půjčka samozřejmě státu zdraží všechny půjčky hned od počátku. 3. Aby měl ČEZ jistotu, že bude schopen půjčku vrátit a zároveň mu byla zachována rentabilita investice celé investice (půjčky + úrok) + přiměřená návratnost, tak bude stanovena cena, za jakou od něj v případě nízkých cen na trhu bude stát elektřinu vykupovat. Rozdíl půjde na vrub rozpočtu. Riziko nižších cen bude v té době veliké. Pokud se vůbec postaví, tak blok nebude stát před 2040. Tedy dávno po té, co proběhne OZE a plynová ofenzíva (s dotacemi tj. podporou jejich CAPEX, dotace CAPEX jádra nebude). Bude tedy vysoce pravděpodobné, že cena garantovaná ČEZu státem bude vyšší než tržní v té době... Vše vystihuje věta: "Stát se zaváže, že bude od ČEZ vykupovat elektřinu z Dukovan po dobu 40 let za takovou cenu, která umožní elektrárnu postavit, splatit půjčku a zdroj pak s přiměřeným ziskem provozovat".... ZÁVÉR: 100% státní ČEZ se dříve či později stává nevyhnutelným řešením. Tohle je nešťastná přihrávka státu na ještě vyšší hodnotu. Náklady státu, která zprostředkovaně v tomto modelu zaplatí v mezičase daňový poplatník 30% menšinových akcionářů ČEZ násobně převýší jakoukoli hodnotu 30% podílu ČEZ, který si dnes dovedeme představit... (https://x.com/michalsnobr/status/1785300290989601118)
Kočičák
Přidat názor
Jsem rád
01.05.2024 20:18
Že už nebudu muset ty garantované ceny státu platit. Jednoduše řečeno máme drahou energii dnes, budeme ji mít drahou i zítra, protože půjčka a za třicet let bude u nás elektřina nejdražší na světě, protože oze bude vyrábět asi stokrát levněji oproti tomuto fialovému pomníku.
štíreček
Přidat názor
01.05.2024 5:48
A tak je to se vším, kdy hrstka politiků rozhoduje bez odpovědnosti a vůle občanů (dostali politici na takovou zásadní a dlouhodobou věc mandát od voličů ve volbách, když podmínky se rýsuji až 2,5 roku po nich a proč tedy není referendum?). Tohle vše je navíc podmíněno souhlasem jakési nikým nevolene komise, která zastupuje nikoli státní entitu (EU není stát s Ústavou, nýbrž pouhá smluvní entita). Toto se snad nedělo ani v temných dobách RVHP, kdy se rozhodovalo o stavbě Dukovan. Nebo dělo?
kat
Přidat názor
Dříve jsem byl zastáncem
01.05.2024 8:45
švýcarského modelu demokracie pomocí referend. Bohužel společnosti celosvětově hloupou a s AI to lepší nebude. Takže do budoucna to není cesta. A efektivní už vůbec ne. Právní stát a tržní ekonomika se dá provozovat i bez referend.
Ticino
Přidat názor
Re: Dříve jsem byl zastáncem
01.05.2024 19:45
i bez voleb.., s "diktaturou" se to asi nevylucuje :D
Ai-kun
Přidat názor
To: Ai-kun
02.05.2024 7:00
Pane kuno s umělou inteligencí, některé svině si o tu diktaturu už říkají. Tak pokud si ji jednou zase vykoleduji, snad bude alespoň osvícená... https://medium.seznam.cz/clanek/paolo-na-nemocne-dite-penize-nebyly-a-museli-se-skladat-lide-reditel-vzp-ale-rekordni-odmenu-dostane-60294
Ticino
Přidat názor
Re: Dříve jsem byl zastáncem
01.05.2024 19:40
A jak tu tržní ekonomiku zařídit?
kat
Přidat názor
Re: Dříve jsem byl zastáncem
01.05.2024 8:47
Oprava : hloupnou
Ticino
Přidat názor
01.05.2024 9:39
Aby s nástupem AI nenastoupila i ta referenda, souboj umělých inteligencí o hlupáky, to by bylo lepši jak kino a popcorn :)
Bloody fox
Přidat názor
Bloody,
01.05.2024 10:05
o srandu jistě nebude nouze...
Ticino
Přidat názor
nabídky EDF a KHNP
01.05.2024 2:46
https://oenergetice.cz/rychle-zpravy/vyber-udalosti-kolem-planovane-dostavby-jadernych-elektraren
Kočičák
Přidat názor
Re: nabídky EDF a KHNP
01.05.2024 2:49
https://x.com/daniel_benes/status/1785313427885260923
Kočičák
Přidat názor
Re: nabídky EDF a KHNP
01.05.2024 2:47
https://oenergetice.cz/rychle-zpravy/spolecnosti-edf-i-khnp-predaly-sve-nabidky-na-stavbu-az-ctyr-jadernych-bloku
Kočičák
Přidat názor
financování jaderných bloků
01.05.2024 2:42
... cena za reaktory výrazně vyšší, než jsou dosavadní odhady (https://oenergetice.cz/elektrarny-cr/analytici-je-treba-vyjasnit-financovani-jadernych-bloku-v-cr-cena-bude-vyssi)
Kočičák
Přidat názor
Ve hře jsou až biliony korun
01.05.2024 3:02
https://archiv.hn.cz/c1-67318890-finale-jaderneho-tendru-korejci-boduji-ceskou-turbinou-francouzi-macronem-rozhodujici-bude-cena
Kočičák
Přidat názor
Re: financování jaderných bloků
01.05.2024 2:51
... Bruselem schválená podpora investice do jaderné elektrárny, jak ji dojednali politici, není nic jiného než otevření gigantického "bianco šeku" na účet daňového poplatníka České republiky. Tam není nic objevného. Fakticky vládní kapitulace. Velkým výhercem v dlouhodobém horizontu je 30% menšinových akcionářů #ČEZ. Postup státu vůči menšinovým akcionářů přestal dávat dneškem jakýkoli racionální smysl, 100% ovládnutí ČEZ mělo být dávno hotové... (https://x.com/michalsnobr/status/1785311133714264071)
Kočičák
Přidat názor
01.05.2024 9:47
Ono to docela smysl dává, zacvaká to občan, kdo bude držet akcie tak to nevypadá nijak zle, naopak. Chtěli vůbec ten ČEZ a nebo udělali jen co se dalo pro přesun co největšího počtu akcií k sobě/někomu za rozumnou cenu ? Komise za tu dobu mezitím rozhodla a jede se patrně dál postaru. Ovšem bez naprosté důvěry v hlavního akcionáře.
Bloody fox
Přidat názor
NET4GAS
01.05.2024 2:39
... , který loni koupil stát, se v loňském roce propadl do ztráty 1,7 mld Kč. Hlavní příčinou propadu je výpadek dodávek ruského plynu (https://oenergetice.cz/plyn/net4gas-ktery-loni-koupil-stat-se-v-lonskem-roce-propadl-do-ztraty-17-mld-kc)
Kočičák
Přidat názor
Shrnutí
01.05.2024 1:02
STRUKTURA: Typ příjmu/výdaje, částka v mld. Kč, zaokrouhleno. PŘÍJMY: daň z neočekávaných zisků firem (WFT) 39,1 odvod z nadměrných příjmů za elektřinu 18,5 Dividenda ČEZ: a) celá dividenda ČEZ 54,6 b)( Adjusted dividenda: 36,4+ 2,4 = 38,8) ---> PŘÍJMY CELKEM: 112,2 ( 96,4) stropování cen elektřiny a plynu (včetně distribuce) 52,8 úhrada mimořádných nákladů společnosti ČEPS 18,7 podpora pro energeticky náročné podniky 5,4 úhrada nákladů podporovaných zdrojů energie (POZE) 23,1 úsporný tarif 17,4 ---> VÝDAJE CELKEM: 117,4 -->> Saldo = - 5,2 ! To jest chybí 5,2 miliardy korun na vyrovnání mimořádných výdajů a mimořádných příjmů, tedy beremeli striktně pouze přímé položky týkající se elektřiny a plynu! Nicméně stát (i ostatní akcionáři) by za normálnî situace obdržel divi ve výši zhruba 50 Kč na akcii, tzn. vnímám jako racionální započítat divi jako mimořádný příjem pouze ve výši 2/3, tj. namísto 54,6 počítat s příjmem 36,4. Jako shovívavost připočtu k příjmům i daň z dividendy ostatních akcionářů též ve výši 15 % z 2/3 dividendy. To je příjem 2,4. Celkem tedy s 2/3 divi mimořádný příjem ve výši 38,8. ----> Saldo mimořádných výdajů (pouze el. + plyn) = - 21! To znamená chybí 21 mld. korun. Když připočteme odvod z elektřiny ze slunečního záření ve výši 4,1 (což ovšem není zcela mimořádný příjem), tak jsme zhruba na tom o čem Stanjura mluví. A NE, NE, OPRAVDU NELZE mluvit o dalších příjmech a započívání, neboť to pak musíme přičítat i další, další a další výdaje - příkladem budiž 14 měsíců trvající sníženou sazbu spotřební daně na naftu, čtyři měsíce na benzin, zvýšení sociální dávek kvůli nárůstu nákladů na bydlení, důchody a podobně. Takže inflační příjmy jsou zejména výkřiky opozice a jde to daleko za WFT a ČEZ. Navíc zastropování cen energií za loňský prosinec se vyúčtovalo až v lednu a v únoru a platilo se až z letošního rozpočtu. Tož tak. Mimochodem o čem tady pořád trepete ve věci okradení. Když ten zlý Stanjura mluvil o WFT cena akcie ČEZ spadla na 880 korun. Vezmeme-li že současná cena je 870, a hrubá divi byla 145, fakt tam tu Šnobrovskou krádež nevidím, nehledě na to, že v říjnu jsme akcii mohli prodat za cenu 1000 Kč výše + divi k tomu. Samozřejmě chápu, jak to Šnobr a jeho ovečky myslí, tak v tom případě by například akcionáři společnosti Alibaba měli oprávnění od mezinárodního tribunálu pověsit velící čínské soudruhy na strom.... Analýzu jsem vypracoval samostatně, toho si važte. Za věcnou připomínku budu rád. A Ríšo nechovej se jako proruské dezolé. Dik.
Študák
Přidat názor
Re: Shrnutí
01.05.2024 8:28
S inflací také stát vybral více na DPH, to nezapomínejte. Nyní žádná inflace není a některé ceny šly dolů i co se týče pohodných hmot (což v tomto případě určitě dotováno z WFT být nemělo). Dotovány měly být energie, které viděli na faktuře občané. Takže ano vypočítal jste to správně gratuluji. To znamená, že tento rok měli buď upravit daň WFT na nižší sazbu nebo ji zcela zrušit. A už vůbec ne ponechat pro rok 2025 (to říká jen Stanjura, že ji zruší, ale nemá žádnou podporu). A nikdo tady neřeší akcie. Co tady pořád pletete výšku / cenu akcie. Vy nechápete, že stát vycucává ČEZ, který odvádí plno peněz států a ČEZ nemá ty peníze třeba na investice? Tu jde o to poškozování, zbytečné poškozování. Vláda ty peníze utrácí za věci, za spotřebu, což pokud je někdo finančně gramotný, tak holý nesmysl. Jim jde jen o to, aby byl krásný rozpočet, jenže bohužel nějak jim to nejde, neboť stále zadlužují a stále si víc a víc pujčují a úroky nabíhají. Nesmíte jim věřit vše, co někdo z těch polobohů říká, protože to není pravda. Vy si myslíte, že Šnobr má nakoupeno za 1000 Kč nebo co, že je v mínusu? :D Neblázněte. Mu jde o chování této vlády. Pokud chtějí ČEZ, tak ať si ho vezmou, ale slušnou formou. Pokud ne, tak ať dají pryč WFT, zrušili LEX ČEZ a nyní mohou tedy přistoupit k vykoupení. LEX ČEZ nevyšel, tak teď budou ČEZu přes půjčku stavět nové jádro (tedy to ještě možná, protože kdo ví jestli ČEZ s tímto bude souhlasit). Je to jen prostá šikana a jestli to nevidíte, tak je mi vás líto, jak jednoduchý život máte, protože bohužel vidíte jen přítomnost, ale nikoliv budoucnost celé energetiky.
Bobb111
Přidat názor
Bobe
01.05.2024 15:08
opět trochu fakta - čísla. Stát sice vybral na DPH o 20 mld. více, žel na důchody dal o 97 mld. více, čili ten nepoměr je jednoznačný. To jsou přesně ty výkřiky opozice, nicméně na faktu, že inflační příjmy se pojí s inflačními výdaje to nezmění vůbec nic. Navíc inflační výdaje byly větší než ty inflační příjmy. Ale souhlasím s tebou, s Vámi, že tyhle výdaje by neměly být brány do souvislosti s WFT, taky jsem ale nikdy netvrdil, že ano. Zmiňuji to pouze kvůli tomu, že to mnozí dávají například právě zvýšený výběr DPH na pokrytí nákladů na POZE, což taky nejde. Co se týká samotného zrušení/nezrušení WFT, to se uvidí, jaká bude skutečně podpora pro její zrušení. Není pravda, že Stanjura by byl sám, a ostatní proti. Vyloženě proti je POUZE KDU-ČSL. Já jsem to pouze vyčíslil a pokud se zmíněné saldo vyrovná, určitě by bylo racionální z hlediska účelu pro který byla zřízena ji zrušit, neboť účel by naplnila. V druhé části motáte více věcí dohromady. A sice 1) ČEZ a jeho finanční situaci 2) Šnobra, výkup a styl provedení 3) JE a budoucnost české energetiky. Netvrdím, že to spolu nesouvisí, ale každé je tak trochu svých samostatným úkolem s různými názory na jejich řešení, určitě ne styl MY vs ONI. Tož vezměme tedy tu výplatu přibližně 100 % zisku vloni na divi. Je nesmysl, že by to ohrozilo investiční možnosti ČEZu. Krátkodobě to ČEZu neuškodilo. Ano státu to pomohlo, viz výše - i namimořádné výdaje by pak chybělo ještě více. Minoritní akcionáři se domnívám též byly velmi spokojení, dokonce si myslím, že nějaký minoritář chtěl/navrhoval i výplatu vyšší než stát. A teď se dostáváme k tomu "zestátnění", ať už jakýmkoliv způsobem. Vy si opravdu myslíte, že Šnobrovi záleží na tom, jak tom ČEZ budu, když celou dobu volá po výkupu ČEZu státem? A přitom jedním dechem píšeš, jak stát ČEZ ruinuje a tuneluje? To mi nesedí. Buď má zájem o tu firmu, aby tedy vše šlapalo, a nebo mi jde o mou investici a firma jako taková je mi šuma fuk. I tady jsou minority rozdělené - viz i komentáře tady v diskuzi. A proč píšu o ceně akcie a dividendě? Protože většina akcionářů (zejména na forech) jsou běžní střádalové/investoři, kteří přeci jen na místo hlubokých úvah a konskvekvencí o firmě a dění je pro ně stežejní právě spíše cena akcie a dividenda. Což netvrdím opět, že to spolu nesouvisí, ale ve volbě stop divi nebo maxi divi, si zvolí část zcela určitě maxi divi bez ohledu co bude za 10 let. Šnobr by třeba raději zase zvolil výkup, s čím by se zase část taky spokojila. A ti co drží dlouhodobě, tak že z části zisku, který se z ničeho nic skokově znásobil vzal část stát zase nevnímám jako nějaký zásadní problém. Vždyť i podle samotné firmy ČEZ významný nárůst byl enormní růst cen v důsledku ruské invaze na Ukrajinu. Kdyby ČEZ zavedl nový produkt, inovoval nebo se tak zásadně zvedla poptávka po jeho výrobcích/sluzbach, ano to by byla lumpárna, ale to, že to právě bylo v důsledku ruské invaze, tak považuji jako opodstatněné - vzhledem k nákladům SR. O Blažkách a podobně nemá smysl diskutovat. Stejně tak je nešťastný i celý průběh diskuze, respektive některé výroky jednotlivých politiků, ale myšlenka je správná.
Študák
Přidat názor
Re: Bobe
01.05.2024 19:51
Dobre ty Studaku! Jsem moc rad a hrdy na to co delas. Fakta a tvrda cisla rules, pak je o cem se bavit. Respekt za effort a volny cas ktery tomu venujes :)
Make_CEZ_worthy_again
Přidat názor
Make, díky!
01.05.2024 23:44
Moc si toho uznání od tebe vážím! Všichni mají jen plná ústa Fialy, Stanjury, ale nikdo není schopen vést racionální diskuzi. Ale pro jednodušší jedince je zkrátka přijatelnější opakovat WFT krádež a Greendeal zlo, bez uvědomění si co je důvodem, co cílem a že věci jsou často kompromisem protichůdných zájmů a požadavků... Měj se krásně a Good Luck. :)
Študák
Přidat názor
30.04.2024 18:53
Tomu se říká dobrá práce: Čistý zisk čínské technologické společnosti Huawei Technologies v prvním čtvrtletí vzrostl o 564 procent
Duben.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
>>
Reklama
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Změnit přezdívku
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako
nick
, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.
Obecná diskuze
Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte
ZDE
Právě diskutujete
Téma
Názor
7:00
ČEZ
To: Ai-kun
6:54
Obecná diskuze
Re: nazdar soud...
6:49
ČEZ
VM
4:22
ČEZ
kolaborant
23:44
ČEZ
Make, díky!
21:29
Obecná diskuze
Re: Ticino
21:24
NVIDIA
Bloody
21:05
NVIDIA
Nejdiskutovanější zprávy dne
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Průměrný odhad
Váš tip
31.03.2024
1 041,32
30.04.2024
1 015,65
31.05.2024
1 000,16
30.06.2024
993,50
31.07.2024
973,17
31.08.2024
1 010,20
30.09.2024
1 027,08
31.10.2024
-
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024
Koupit
Držet
Prodat
close modal
Uživatelské jméno
Heslo
Příhlásit se
Nepamatuji si heslo
Nemám registraci
Potřebujte poradit?
Zavolejte nám
+420 221 424 240
nebo napište na
info@patria.cz