Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ5025030,00
KB7947950,19
PKN73,2273,34-0,30
Msft0,03
Nokia3,90253,920,27
IBM-0,16
Daimler AG42,42542,44-0,82
PFE-0,25
20.02.2020 9:08:13
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 19.02.2020
PPL (PPL, NY Consolidated)
Závěr k 19.2.2020 Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
35,10 -2,26 -0,81 4 390 665
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 28.11.2019
14:19

Přepravní firma PPL v příštím roce zvýší ceny u balíkových služeb v průměru o 3,6 % a u paletových služeb pak o 5 %. Důvodem jsou rostoucí vstupní náklady a plánované investice do zkvalitňování služeb

(ČTK)
 14.06.2019
15:56

PPL - Morgan St

......  

Zpravodajství PPL
Jim Cramer: Sedm sektorů, které kupovat za obchodní války
06.08.2019 15:08
Obchodní válka mezi USA a Čínou eskaluje a americký komentátor a autor populárních knih o investování Jim Cramer přináší dva seznamy: Výčet sektorů, do kterých investovat.

Monitoring médií
Britský premiér Boris Johnson čelil tlaku, aby dal výpověď svému poradci Andrewovi Sabiskému, který dal mimo jiné v minulosti ve svých výrocích do spojitosti inteligenci s rasou či podporoval eugeniku.
Česká pošta chce výběrové řízení na provozovatele Balíkovny Partner vypsat znovu se změněnými podmínkami tak, aby byly atraktivnějš. Česká pošta zrušila Pošta letos plánuje rozšíření expresního výdeje Balíkovna ze 450 na 1500 míst.
Průzkum GLS odhalil, že u 16 % z dotázaných e-shopů se nepodařilo do Štědrého dne doručit desetinu denního množství, přestože byly předány do přepravy v termínu garantovaného jednotlivými dopravci.
Česká pošta chce zvýšit počet doručovaných balíků z loňských 44 milionů na 60 milionů v roce 2022. Rozšíří proto v letošním roce svou službu expresního výdeje Balíkovna ze 450 na 1500 míst.
Pro provozovatele e-shopu je téma dopravy velmi důležité a činí jednu z hlavních složek úspěšného fungování e-shopu. Co je stěžejní pro zákazníky i e-shopy? Při volbě přepravců je nutné rozlišit požadavky konkrétních zákazníků u konkrétního e-shopu.
Většina majitelů e-shopů byla s doručováním zásilek před Vánoci spokojena. Zároveň se ale nepodařilo do Štědrého dne doručit u 16 % z dotázaných e-shopů desetinu denního množství, přestože byly předány do přepravy v termínu garantovaného jednotlivými dopravci.
Unikátní průzkum odhaluje značky s nejspokojenějšími zákazníky i faktory, které mají na dobrou či špatnou zkušenost klientů největší vliv. Vyplývá z něj, že snaha potěšit všechny většinou nefunguje.
Česká pošta chce zvýšit počet doručovaných balíků z loňských 44 milionů na 60 milionů v roce 2022. Rozšíří proto v letošním roce svou službu expresního výdeje Balíkovna ze 450 na 1500 míst.