Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ12871290-0,08
KB11851187-1,00
PKN101,48101,54-1,21
Msft504,42504,88-0,58
Nokia5,635,638-2,49
IBM295,81297,98-0,06
Mercedes-Benz Group AG57,5557,58-1,61
PFE25,0325,05-0,16
18.11.2025 10:23:05
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 17.11.2025
PPL (PPL, NY Consolidated)
Závěr k 17.11.2025 Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (USD)
36,80 0,11 0,04 5 757 469
Premarket18.11.2025 10:15:58
Poslední obchod Nákup / Prodej Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (USD)
- 35,24 37,81 - - -
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 25.02.2025
17:46

PPL - Barclays

......  
 14.02.2025
17:14

PPL - Wells Far

......  

Zpravodajství PPL
eMan reportuje za rok 2024 obrat 228 mil. Kč. Úspěšně dokončil restrukturalizaci managementu, ale negativně na něj dopadají právní spory
31.03.2025 8:16
Společnost eMan, přední český dodavatel softwarových řešení, oznamuje předběžné hospodářské výsledky za rok 2024. Obrat společnosti dosáhl 228 milionů Kč a zároveň byla úspěšně dokončena restrukturalizace managementu.

Monitoring médií
Linda Nguyenová, redaktorka -------------------- Co dnes uvidíte? Zásilky přišly rozbité, na co si dát pozor, abyste neměli problém při reklamaci.
© rido - Canva.com Sdílejte Vydáno: 11.11.2025 Přepravní služby se v poslední době stávají neoddělitelnou součástí našich životů. Balíčky si necháváme posílat nejen domů a do práce, ale také do výdejních boxů, kterých neustále přibývá.
Zpožděný vlak, přerušená dodávka elektřiny nebo ztracený kufr po příletu. Tyto situace zná každý, ale málokdo ví, že z nich může vzniknout nárok na finanční náhradu.
V PŘEDCHOZÍCH DVOU ČÁSTECH MONOGRAFIE O LETOUNECH ŘADY AERO A-30 JSME DOŠLI AŽ K NEJROZŠÍŘENĚJŠÍMU TYPU, STROJI A-230. TÍM VŠAK VÝVOJ NESKONČIL A TOVÁRNA SE DALŠÍM ZDOKONALOVÁNÍM SNAŽILA ODSTRANIT ALESPOŇ TY NEJVĚTŠÍ KONSTRUKČNÍ NEDOSTATKY.
Delší doba doručení, či dokonce nedodání na adresu, záměny balíků i nespokojenost s umělou inteligencí jako asistenční službou na reklamační lince. To jsou důvody, proč poslední dobou přibývají stížnosti zákazníků na doručování přes Zásilkovnu.