Pondělí 29.04.2024
Detail akcie ČEZ diskuze
Hledej
ZKUSIT DEMO
|
OTEVŘÍT ÚČET
|
WEBTRADER
|
Uživatel:
Heslo:
Nová registrace
Přihlásit
Hlavní stránka
Patria Plus
O službě
Data Export
Ceník služeb
Benefity
Investor Plus
O službě
Ceník služeb
Benefity
Akademie investování
Úvod do investování
Analýzy investice
Investiční strategie
Investiční tipy
Wiki
Money management
Zpravodajství
Přehled zpráv
Akciové
Vše
ČR
CEE
Svět
Doporučení
Výsledky ČR
Výsledky CEE
Výsledky svět
IPO, M&A
Investiční tipy
Ekonomické
Vše
HDP
Inflace
Průmysl
PPI
Mzdy
Maloobchod
Nezaměstnanost
Zahraniční obchod
Stavebnictví
St. rozpočet
Měny
Vše
Měny
Sazby
Dluhopisy
Komodity
Sloupky
Vše
Jiří Soustružník
Project Syndicate
ČSOB Asset Management
Ekonomický radar ČSOB
Reality
Jan Bureš
Rozhovory
Video
Monitoring
Diskuse
Diskuse
Obecná diskuze
Blog
Akcie & Fondy
Přehled
Indexy a Futures
Akcie online
ČR
Polsko
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Záp. Evropa
USA
Svět
Akcie historie
Detail akcie
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Fondy
O IPO
IPO pro firmy
IPO pro investory
Penze
Měny & Sazby
Přehled
Měny
Online
Detail
Historie
Sazby
Online
Detail
Historie
Dluhopisy
Náš výběr
Státní ČR
HZL ČR
Firemní ČR
Státní Svět
Firemní Svět
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Nástroje
Home
Měny
Krátké sazby
Dlouhé sazby
Diskuse
Komodity & Deriváty
Komodity
ETF
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
ETC
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Warranty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Pákové certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Ekonomika
Home
Makropřehled
Ukazatel
HDP
Nezaměstnanost
Inflace
Mzdy
Průmyslová výroba
Obchodní bilance
Maloobchodní tržby
Ceny průmyslových výrobců
Stavební výroba
Analýzy
Databanky
Právo
Vše
Firmy
Daně
Zákony
Rozhodnutí
Trhy & finance
Moje Patria
Můj profil
Moje stránka
Moje stránka
Nastavení
Moje oblíbené
Akcie
Měny a sazby
Fondy
ETF
ETC
Certifikáty
Warranty
Pákové Certifikáty
Moje portfolio
Stav
Transakce
Analýza
Moje e-maily
Moje sms
|
Přehled
|
Indexy a Futures
|
Akcie online
|
Akcie historie
|
Detail akcie
|
Výzkum
|
Fondy
|
O IPO
|
Penze
|
Detail akcie
Online
|
Historie
|
Zprávy
|
O společnosti
|
Hospodaření
|
Doporučení
|
Graf
|
Sektor
|
Diskuse
|
Interaktivní graf
PX
1 550,68
0,47%
DAX
18 139,52
-0,12%
NDQ
15 966,30
0,24%
CZK/€
25,136
0,06%
CZK/$
23,452
-0,16%
AU
2 335,20
-0,10%
BRT
89,33
0,03%
Hledání v detailu akcií
select
select
Odeslat
Pokročilé hledání
Top akcie
Název
Návštěvy
Bank of America
26
Silex Systems Depository Receipt
20
Cellectar Bioscn Rg
9
Curaleaf Hldg Rg
9
SBTC/21Shares open
7
EVT/MSI open
9
Mcgrath
13
Talga Resources
25
Air Lease CPP Rg-A
38
iShs MSCI Taiw Indx
3
Moje portfolio
Nastavit
Oblíbené
, nastavit
Portfolio
Oblíbené tituly
select
Oblíbené akcie
Oblíbené ETF
Oblíbené ETC
Oblíbené kurzy a sazby
Název
Nejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ
1,17
KB
0,35
PKN
68,04
68,1
1,19
Msft
402,05
402,09
-1,05
Nokia
3,4385
3,4425
0,35
IBM
166,86
166,91
-0,12
Mercedes-Benz Group AG
74,88
74,89
0,70
PFE
25,71
25,72
1,22
29.04.2024 17:00:57
Zpožděná data,
Real-Time data info
Indexy online
PX
BUX
WIG
DAX
Nasdaq
Další
akciové indexy
AD Index online
Region
select
ČR
Polsko
Maďarsko
CEE
Záp. Evropa
US
Svět
Výsledková sezóna
1Q24 KALENDÁŘ USA
1Q24 KALENDÁŘ EU
1Q24 KALENDÁŘ ČR
29.04.2024 16:24:24
ČEZ
(CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 29.4.2024
Změna (%)
Změna (CZK)
Objem obchodů (CZK)
864,50
1,17
10,00
116 143 663
Akce
Nákup / prodej ve cvičném portfoliu
Přidat do oblíbených
Nákup
/
Prodej
Patria Direct
Nastavit SMS / E-Mail alert
Analytický servis
Databanka historických dat
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Reklama
Přidat názor
|
Pavouk
Od nejnovějších
Názory
Přidat názor
29.04.2024 15:35
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-cez-v-detmarovicich-postavi-nizkoemisni-teplarnu-da-za-ni-2-miliardy-40469519#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Rada
Přidat názor
Prašť jak bouchni
28.04.2024 22:46
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-ocima-byznysu-cash-only-jaderny-tendr-vrcholi-favoritem-jsou-francouzi-250726
Bloody fox
Přidat názor
Re: Prašť jak bouchni
28.04.2024 23:35
Zvláštní odstavec tam je :...Nejde jen o proklamace. V evropské energetice dnes víc než volný trh rozhodují unijní regulace a politika. Pokud chceme na jádro sázet, potřebujeme pro něj vstřícnost z Bruselu. Spojenectví s Francií má velkou váhu. Ještě ho upevnit přidělením prestižní české státní zakázky francouzské státní firmě by se jistě hodilo....Tak nevím,proč ztrácejí čas tyjátrem s nabídkama.
kočák
Přidat názor
28.04.2024 23:42
V Česku se často zdůrazňuje, že zatímco francouzské dodávky elektráren ve finském Olkiluotu, domovském Flamanville a britském Hinkley Pointu mají mnohaletá zpoždění a několikanásobně se prodražují, Korejci zvládli dokončit své první zahraniční jaderné projekty na elektrárně Barakah ve Spojených arabských emirátech ve slíbených termínech a za plánovaných nákladů... To bude drahý,to poplácání Makaronem.
kočák
Přidat názor
Kočák
29.04.2024 6:35
To bude, navíc EDF je už státní, tak to bude fičák :)
Bloody fox
Přidat názor
študák
28.04.2024 19:34
https://www.youtube.com/watch?v=vx-Z5x990yc
Velkamedvědice
Přidat názor
Medvídek - hlavně zdraví kamaráde
28.04.2024 22:29
Přeji vám týden, kdy každý den přinese nový důvod k úsměvu. https://m.youtube.com/watch?v=TNn9GbeGQRo....https://m.youtube.com/watch?v=_2szT8mIDEE
Študák
Přidat názor
Re: Medvídek - hlavně zdraví kamaráde
28.04.2024 22:34
Pevné zdraví i tobě a tvým blízkým....https://www.youtube.com/watch?v=xPkeE6uYOGA
Velkamedvědice
Přidat názor
Part 1 - práce
28.04.2024 16:56
Ty vole to se nedá. Tak obecně v ČR je jedna z nejmenších profesních mobilit na světě. Lidé tu v průměru mění práci málokdy a u firem jsou často xx let. Pak si ale často stěžují na nízké mzdy atd. Pokud má zaměstnavatel přidávat a zvyšovat atraktivitu profese + benefitů, tak musí cítit tlak. Třeba v USA když nějaká firma nedokáže držet standart, tak lidé okamžitě odchází a hledají jinde. V ČR si zaměstnanec nejdříve 4 roky stěžuje na sociálních sítích na stát/osud/ostatní, pak 3 roky pasivně hledá práci a pak teprve odchází a pak dalších 10 let nadává na stát. Přitom práce je tu více než lidí. Kamarádi ze západní a jižní Evropy byli fascinování, jak jednoduché je tu najít uplatnění v oboru. U nich něco 5 let studovali a pak 8/10 i přes úpornou snahu nebylo roky schopných najít si pozici. V tom hledání práce máme v ČR obrovský luxus a ani si to neuvědomuje. Lidé jsou ještě nasraní, že musí 30min jezdit autem do druhého města, tak nadávají, že jsou drahý byty v Praze, 10 minut tramvají na Václavák. Ve Francii ve velkém městě kamarádovi trvalo 2 roky po promoci než si našel pozici v marketingu po asi 40ti pohovorech. V USA jezdí 2 hodiny autem tam, 2 hodiny autem zpět. V ČR všichni kamarádi nastoupili 1-2 měsíce po promoci s tím že ze 3 pohovorů je ve 2 chtěli rovnou nabrat. Nástupák 42k, více dovolené, částečně flexibilní pracovní doba, home office, občas remote a spoustu kurzů zdarma (jazyky, multisport atd).
Študák
Přidat názor
Re: Part 2 - WFT - WTF?
28.04.2024 17:12
Co tu furt fňukáte jak děcka? Mimořádné příjmy = mimořádné výdaje. Už nechlastejte ty vole, leze vám to na mozek nebo jste tak dutý od narození? S medvědem jsem vám tu psal nejméně 2x komplexní rozbor včetně čísel. Tak zkusím ještě jinak. Za rok se dalo na ČEZu v pohodě, celkem bez rizika, stylem jeden nákup, jeden prodej a divi 45 %. Okej pro někoho je to mâlo, ale podívejte se na zhodnocení na Čezu za posledních pět let. To jste vážně tak posedlí vládou? Kde je to okradení? Člověk co nakoupil za 850 je stále v zisku. ČEZ není růstovka. Tak o čem tady melete? Rozpočet je díky populistům v sr@čkach a vy píšete o tom, že budete cepovat vládu tím, že to hodíte prorusským lidem? Jste normální?
Študák
Přidat názor
29.04.2024 12:51
Tvoje mentální schopnosti jsou zjevně totálně na dně, pokud tedy měly odkud padat. To, že se tady udržuje WFT i poté, co už k tomu není důvod, a to že se v minulosti dalo na akciích ČEZ vydělat, jsou zcela nesouvisející záležitosti, které tady patláš dohromady jen ty a medvěd (ten s tím snad přestal). Ani kdybys o tom psal ještě milionkrát, tak to do nějaké relevantní souvislostí nikdy nedostaneš. Tak už si dejte radši pohov. To, že někteří už dokonce v zoufalství přemýšlí, že budou volit ANO, způsobil výhradně výkon pětikoalice. Kde bereš tu drzost někoho tady peskovat za to, že zde nahlas uvažuje o tom, koho bude volit a proč? To, že někteří bývalí voliči pětikoalice uvažují o tom, že budou volit ANO, není tím, jak se ANO během vlády pětikoalice zlepšilo. Naopak, vzhledem k jejich chcimírovskému postoji, je ANO dnes mnohem horší alternativou, než kdy v minulosti byla. Příčinou frustrace bývalých voličů pětikoalice je výhradně to, co pětikoalice v rámci svého vládnutí aktuálně předvádí. Jiným slovy pětikoalice to vede tak špatně, že už i ANO a dokonce i SPD připadá některým bývalým voličům pětikoalice jako volitelná alternativa. Nad tímto se zamysli, pokud toho jsi vůbec schopen.
Richard Fuld
Přidat názor
29.04.2024 16:44
Machruje tady, Študák, a doma kadí na suchým hajzlíku. Richarde, nedej se.
Kompik
Přidat názor
Richard
29.04.2024 13:42
Za to, žes moc rozumu nepobral nemůžu já, ale tvoje rodina a mizerné vzdělání. Ministr Zbyněk Stanjura (ODS) opakovaně uvádí, že je připraven navrhnout zkrácení o rok. Naposledy to bylo při představení dubnové makroekonomické predikce. Na sociální síti X Stanjaru napsal. „Pokud se potvrdí předpoklad letošních mimořádných příjmů zhruba 17 miliard korun, které tak souhrnně v letech 2023-24 pokryjí mimořádné výdaje (a obě položky budou rozpočtově neutrální), budu v koalici prosazovat zrušení windfall tax pro rok 2025." Aktuálně mělo/má MF připravovat materiály pro členy vlády, která o tom bude rozhodovat. Není to rozhodnutí jen Stanjury. To je jedna věc. Druhá věc - vůbec si nepochopil, o čem jsem psal. Třeba Make to pochopil, a doufám, že to pochopil každý kdo má mozek. Chci říct, že i kdyby jsem tedy vzal v potaz výtku ohledně WFT jako neoprávněnému "okradení", tak oproti normálním období, tj. průměru 5 let, tak stále žádné okradení nevidím, a výnos pro investora tento výnos dokonce přesahoval. A kdyby se nestala válka na Ukrajině, Rusko byl kámoš s levným plynem atp., tak by žádné takové zisky nebyly.
Študák
Přidat názor
Richarde
29.04.2024 14:45
kdysi (2014,, teď nevím přesně), jsem volil ANO. Tehdy to byl svěží vítr v zasmrádlém rybníčku české politiky, který dokázal rozbít hegemonii moci dvou vládních stran - ODS a ČSSD. Schválně píšu vládních, protože bylo jedno, která strana byla zrovna u moci. Fraška s názvem "opoziční smlouva" nebylo ničím jiným než arogantním výsměchem českému voliči...... V posledních volbách jsem volil 5-koalici. Neříkám, že si vedou perfektně, ale dle mého názoru jim nejde vytknout určitou snahu vrátit věci do normálu (např. snaha o snížení schodkových rozpočtů).... To, co mi vadí na WFT není její zavedení, protože v určitou dobu dávala smysl, i když pro akcionáře to byl krok nepopulární. To, co mi vadí na WFT je její přetrvávání v dalším období, tedy i v době kdy ztratí svou oprávněnost a kdy bude dál zneužívaná na látání děr v českém rozpočtu na úkor akcionářů. Její další trvání mi připadá podobně arogantní jako kdysi opoziční smlouva. Budeme vás danit, protože prostě můžeme a nic s tím stejně neuděláte..... Volba ANO a SPD taky není alternativa....... Otázka zní co s tím?
petr12
Přidat názor
Re: Richarde
29.04.2024 16:46
Zatím ty schodky zvyšují, i když mají o 20 % větší příjmy než předchozí vlády. Poslední slušnej ODSák byl Nečas.
Kompik
Přidat názor
Re: Richarde
29.04.2024 15:20
Petře. Za prve jeto zákon a za druhé to dovybráno nebylo. Liší se jen u různých zdrojů různé částky..
Velkamedvědice
Přidat názor
Petr
29.04.2024 15:23
Opis ..Výnosy mimořádné daně měly pokrýt mimořádné výdaje související s energetickou krizí. Vláda už žádné mimořádné výdaje od letošního ledna nemá, tak ať nevybírá mimořádné příjmy.“ S první větou souhlas, druhá pravdou v nejmenším není. Pokud bychom vzali všechny objektivně vykázané a naměřené jednorázové mimořádné náklady státu na energetické intervence, dojdeme téměř k číslu 145 miliard korun. Proti nim je výnos z národní windfall daně a společné evropské windfall daně (říká se mu odvod z nadměrných příjmů z prodeje elektřiny) necelých 60 miliard korun. Díra činí 87 miliard. A to do nákladů státu nepočítáme vyšší příspěvky na bydlení a podobné sociální výdaje s vysokými cenami energií související. Jedná se o striktně uznanou a platnou metodiku tzv. jednorázových opatření. I kdybychom ale vzali naopak propočet velmi mírný a umazali z mimořádných nákladů státu prominutí DPH na energie v roce 2021 a snížení spotřební daně na naftu, což samo o sobě je heroický předpoklad – a do mimořádných příjmů přičetli i výjimečně vysokou „naddividendu“ ČEZ z roku 2023, činila by díra pro erár stále přes 34 miliard korun.
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: Petr
29.04.2024 15:54
Tyhle pocty jsou celkem zbytecne, muzes tam navalit valorizace duchodu treba, protoze to byla zakonna povinnost. Ale pocita se to nebo ne ? Vysoke ceny elektriny -> vyssi inflace -> valorizace duchodu. Ja ted nevim.. ja jsem se rozhodoval ciste na zaklade platnosti zakona, a ten byl jasne dany na 3 roky, zadna dalsi promena tam z tohoto pohledu neni. Me se treba taky zda ze jsou dane moc vysoke, a ze kdyz zaplatim X tak uz bych nemel nic platit.. Ale takhle to proste nechodi. Mame tu nejaky pravni stat, zakony, parlament. Treba plati explicitne dany limit/strop na platby socialniho pojisteni. Tak jestli to v tom zakonu je, tak at mi to nekdo ukaze. A ja se hned omluvim.
Make_CEZ_worthy_again
Přidat názor
Make
29.04.2024 16:08
Já se s Tebou nepřu. Já právě nevím, jak to náčelník Šnobr ovčkám spočátal a ty to papouškují.
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: Richard
29.04.2024 14:39
Stanjurovy bláboly nemůže brát vážně už nikdo. Žádných 17 miliard státnímu rozpočtu na kompenzace cen energií nechybí. Jsou to zase jen Stanjurovy účelové bláboly. To Stanjurovo zkrácení WFT o jeden rok je ve skutečnosti prodloužení WFT o jeden rok navíc, než bylo pro financování kompenzací potřebné! Všem je jasné, že jde o prodloužení WFT o rok, jen študák a Stanjura blábolí o zkrácení o rok. To, že ty prodlužování drakonických daní nad rámec potřebný pro financování kompenzacím nevidíš jako okrádání akcionářů, mě ale ani trochu nepřekvapuje. Ty totiž argumentuješ přesně stylem proruských dezolátů, ignoruješ podstatu a točíš se na nesmyslech. Máš jednoduše mentalitu proruského dezoláta, jen ta se projevuje v jiném tématu, než je agrese proti Ukrajině. Co se týče těch zisků ČEZ. Mě by vůbec nevadilo, pokud by žádné mimořádné zisky ČEZ neměl z důvodu, že by stát včas zavedl regulaci cen elektřiny a tím by zabránil i vzniku těch ziskům (chápu, že tahle varianta nebyla úplně jednoduše realizovatelná). Tento způsob řešení bych ale uvítal jako efektivní a včasnou pomoc spotřebitelům v situaci, kterou oni sami nezavinili. Stát se ale rozhodl jinak. V důsledku růstu cen energií stát nechal ČEZ vydělat obrovské peníze a teprve pak se rozhodl spotřebitelům pomoci zavedením cenových stropů, s tím, že náklady na kompenzace spojené s tímto opatřením bude stát financovat ze zisků ČEZ. I tohle řešení je principiálně v pořádku. Na financování kompenzací stačilo státu inkasovat zisk ČEZ prostřednictvím dividend. Namísto tohoto řešení ale stát uvalil na ČEZ drakonické daně. I to by se dalo nějak skousnout. Jediné, co kritizuji, je skutečnost, že ty drakonické absurdní daně stát hodlá zachovat i poté, co mu dividendy a ty drakonické daně více než jen pokryly náklady na státem vyplácené kompenzace. Otázka, jak se v té době vyvíjel vládou absurdně manipulovaný trh s akciemi ČEZ, je v daném ohledu zcela irelevantní.
Richard Fuld
Přidat názor
29.04.2024 15:24
Nikdo nic neprodlužuje, nekecej. Jede se přesně dle zákona. Že nic nechybí nespočítals, ale někde opsals
Velkamedvědice
Přidat názor
29.04.2024 17:11
Samozřejmě, že prodlužují dobu trvání WFT na rámec doby, kdy bylo třeba ji vybírat. Toto prodloužení je dosaženo tím, že ta daň není včas zrušena. To, že je něco v zákoně, není vůbec argument. Nic jim nebrání ten zákon změnit.
Richard Fuld
Přidat názor
29.04.2024 16:56
Počítat přesně zatím nejde, protože pětikoaliční lupiči všechno tají a podklady nejsou veřejně k dispozici. Nicméně z těch dat, která jsou k dispozici plyne, že státu z inkasovaných peněz naopak několik desítek miliard spíše po zaplacení zastropování cen zbylo, než že mu nějaké miliardy chybí. I kdyby mu ale chyběly nějaké miliardy, tak je stát snadno získá z dividendy ČEZ. Pro další trvání WFT prostě není ospravedlnitelný důvod. Až budou ta data venku, bude to všem úplně jasné. Dokonce možná i tobě a študákovi.
Richard Fuld
Přidat názor
ovšem to
29.04.2024 17:07
tvrdíš opakovaně a nedoloženě ty, že tam nejsou dividendy. přesně jako Šnobr. Druhá strana tvrdí, že započátány jsou!!!
Velkamedvědice
Přidat názor
29.04.2024 15:25
A ty se tad ys rukýma dezolátama mimochodem plácáš po zádech, od Kompíka po Kata
Velkamedvědice
Přidat názor
29.04.2024 16:50
Nikdy nikoho neplácám po zádech proto, kdo to je, ale výhradně za to, co aktuálně napsal. Když někdo napíše něco s čím souhlasím, poplácám ho po zádech. Když ten samý člověk napíše něco s čím nesouhlasím, dám mu to vědět taky, pokud mám zájem o tom diskutovat. Kdo daný příspěvek zrovna napsal vůbec nerozlišuji. Když mě spojuješ s dezolátama, pak mi zde nakopíruj jediný příspěvek nějakého zdejšího dezoláta, v němž on píše něco proruského a já ho za to poplácal po zádech. Nic takového nikdy nikde nenajdeš. Medvěde, tvoje zákeřné metody kydání hnoje jsou velmi odporné. Jsi jedna z nejodpornějších kreatur, která se tady vyskytuje. A že jich tedy je.
Richard Fuld
Přidat názor
Richard
29.04.2024 17:04
Neblábol. Přesvěč se, s kým si notuješ a nehraj si na ředitele zeměkoule. Fakta tím nezměníš. Kompík, co tě dnes podporoval například neuznává okupaci Československa a tvrdí, že Putin osvobodí Evropu od libtardů. Nebím o tom, že se od jeho obdivu distancuješ. To jsou fakta. Nic zákeřného sem nenapsal a seš to ty, který sem vždy vletí jak velká voda a myslí si, že se všichni poserou. Sprostý a arogantní. A když tě někdo vrátí, tak se vztekáš.
Velkamedvědice
Přidat názor
29.04.2024 15:15
Znovu, divi do toho vubec neplet, ty neslouzi primarne na dotovani statniho rozpoctu, nemuzes statu diktovat na co ma divi pouzit, stejne jako tobe stat nediktuje co s nimi mas delat.. a jak pises, kdyby stat zavedl regulovane ceny elektriny tak by jsi rval uplne stejne, protoze by logicky revenue firmy nebylo takove jake je. A navic by to destruoovalo cely trh, hur nez WFT ale HLAVNE, neregulovana (vysoka) cena aktivne pusobila na uspory, coz bylo v ten dany moment to nejdulezitejsi - hrozil fyziky nedostatek elektriny, kvuli nedostatku plynu, takze slo hlavne o tlak na fyzikou usporu elektriny u subjektu.
Make_CEZ_worthy_again
Přidat názor
29.04.2024 17:09
Nemůžu státu diktovat na co má použít dividendu? To jistě ne. Stát si to nadiktoval sám sobě. V situaci, kdy stát pasivně přihlíží obrovskému růst cen energií dojde k tomu, že narostou abnormálně zisky producentů energií a současně dramaticky narostou náklady spotřebitelů. Pak stát (ne já) může chtít zisky těch firem přerozdělit k těm postiženým spotřebitelům např. tak, že ceny zastropuje a prodejcům platí kompenzace nákladů plynoucích z toho zastropování. To, že ten nadměrný zisk stát vybere z těch firem formou dividendy a/nebo formou daně, je v dané situaci jen nepodstatná technikálie. Rozhodující je ten účel, přesměrovat nějak ty zisky firem ke spotřebitelům. Názor, že ty nadměrné zisky nelze přesměrovat ke spotřebitelům, jenom proto, že stát je získal prostřednictvím výplaty dividend a nikoliv zdaněním, je pak zjevná a totální kravina.
Richard Fuld
Přidat názor
Divi ČEZ se nepočítá
29.04.2024 15:05
To jsem ti vysvětloval už před 3.měsíci. Stále jsi to nepochopil. Na tu by měl stát nárok tak jako tak. A mluvíme-li o výběru WFT pomocí divi, tak ceteris paribus by státu chybělo ještě více, neboť o 30 % by se musel podělit ještě s ostatními akcionáři. Neříkám, že se to zcela povedlo, ale má to svou racionalitu.
Študák
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
>>
Reklama
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Změnit přezdívku
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako
nick
, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.
Obecná diskuze
Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte
ZDE
Právě diskutujete
Téma
Názor
17:19
ČEZ
VM
17:16
ČEZ
to Nick_12345
17:11
ČEZ
17:10
Obecná diskuze
Re: Tak pánové ...
17:09
ČEZ
17:09
Obecná diskuze
VM
17:07
Obecná diskuze
Re: teď je řada...
17:07
ČEZ
ovšem to
Nejdiskutovanější zprávy dne
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Průměrný odhad
Váš tip
29.02.2024
1 136,83
31.03.2024
1 041,32
30.04.2024
1 015,65
31.05.2024
1 000,16
30.06.2024
993,50
31.07.2024
973,17
31.08.2024
1 010,20
30.09.2024
1 027,08
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024
Koupit
Držet
Prodat
close modal
Uživatelské jméno
Heslo
Příhlásit se
Nepamatuji si heslo
Nemám registraci
Potřebujte poradit?
Zavolejte nám
+420 221 424 240
nebo napište na
info@patria.cz