Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN56,4256,51-1,99
Msft-0,78
Nokia3,73353,826-0,76
IBM1,78
Mercedes-Benz Group AG54,8554,86-6,81
PFE-0,81
21.09.2024 1:38:45
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 20.09.2024
Reckitt Benckise (RB.L, London)
Závěr k 20.9.2024 Změna (%) Změna (GBP) Objem obchodů (GBP)
45,14 -1,35 -0,62 212 985 781
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 29.08.2024
12:38

Reckitt - JP Mo

......  
 25.07.2024
10:35

Reckitt Benckis

...  
 28.05.2024
16:39Řada západních podniků, včetně firem Avon Products, Air Liquide a Reckitt, stále zůstává v Rusku, a to navzdory dříve ohlášeným plánům na odchod z tohoto trhu. Důvodem jsou rostoucí překážky pro opuštění Ruska, ale i fakt, že aktivita ruských spotřebitelů se zotavuje. Informuje o tom dnes na svých internetových stránkách list Financial Times (FT) (ČTK)
 25.04.2024
11:04

Reckitt Benckis

...  
 28.03.2024
10:11

Reckitt - Jeffe

...  
 04.03.2024
11:03

Reckitt - JPMor

......  
 28.02.2024
8:21

Reckitt oznámil pokles srovnatelných tržeb za 4Q o 1,2 %, trh očekával růst o 1,75 %

(Bloomberg)
 20.11.2023
17:25

Reckitt - Citig

......  
 27.10.2023
18:37

Reckitt - Beren

...  
 05.10.2023
18:13

Reckitt - Beren

...  

Zpravodajství Reckitt Benckise
FT: Řada západních firem zůstává v Rusku navzdory dřívějším plánům na odchod
28.05.2024 15:51
Řada západních podniků, včetně firem Avon Products, Air Liquide a Reckitt, stále zůstává v Rusku, a to navzdory dříve ohlášeným plánům na odchod z tohoto trhu.
Aktuální výsledková sezóna značí, že konec hospodářské recese v Evropě je na dohled
02.05.2024 12:53
V Evropě to vypadá na čtvrtý kvartál negativního růstu firemních zisku v řadě, ale výhledy se už začínají zlepšovat. To signalizuje, že nejhorší část hospodářské recese je za námi.

Monitoring médií
Mezi nepřehlédnutelné trendy v kategorii prostředků na mytí nádobí patří stoupající obliba nákupů v akcích a velkých balení. Výrobci i prodejci upozorňují také na rostoucí zájem o ekologicky šetrné produkty.