Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN67,467,430,93
Msft1,82
Nokia3,38053,44951,09
IBM-1,05
Mercedes-Benz Group AG74,3674,381,56
PFE0,55
26.04.2024 23:56:55
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 26.04.2024 21:59:46
Ternium Depository Receipt (TX, NY Consolidated)
Poslední obchod Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
43,57 2,13 0,91 436 145
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 21.06.2023
8:12

Producent oceli Ternium oznámil, že investuje 3,2 mld. USD do svých průmyslových kapacit v Mexiku

(Bloomberg)

Zpravodajství Ternium Depository Receipt
Mračna nad Applem houstnou a zvyšují tlak, aby pokročil v umělé inteligenci
06.03.2024 13:46
Rozhodnutí společnosti Apple ukončit vývoj elektromobilu a přesměrovat zdroje do projektů umělé inteligence mohlo před rokem obchodníky povzbudit. Místo toho se ale propad jeho akcií dále prohlubuje.

Monitoring médií
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií.