Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN89,93902,54
Msft-0,03
Nokia4,7014,7981,95
IBM1,67
Mercedes-Benz Group AG52,3752,390,13
PFE-0,53
16.10.2025 1:38:51
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 15.10.2025
VIG (VIGR.F, Frankfurt)
Závěr k 15.10.2025 Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
48,80 -0,10 -0,05 4 929
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  • 15 kaček do dilema
    15.10.2025 11:20

    Zdá se, že se to blíží.
    Bloody fox
    • Re: 15 kaček do dilema
      15.10.2025 11:34

      mám nastaven P pokyn na 1214.. 10pct od opetovného vstupu na zhoupnutí by stačilo
      Slajovo
      •  
        15.10.2025 11:49

        Tak uvidíme zda to přeleze 1200,- 10% to už se pak poskládá, hlavní je nečekat na to rok a rozmnožit vklad, aby to pak šlo rychleji.
        Bloody fox
        •  
          15.10.2025 11:52

          tak na konci srpna za 1094...takže to zas není tak dlouho:)) uvidíme....
          Slajovo
          •  
            15.10.2025 12:13

            Jasně, myslel jsme obecně, taky jsem dobíral kolem 1100,-, předtim jestli 900,-, ale zase jsem odprodával a znovu dokupoval o 80 Kč vejš, takže na tom budeme % podobně.
            Bloody fox
            •  
              15.10.2025 12:14

              A v čem je to dilema? Prodat, či neprodat, to je oč tu běží, můj princi?
              Orangutan
              •  
                15.10.2025 12:28

                Moje druhá spekulace po těch dolech, kupodivu jedna spekulace vyšla a druhá vychází. Prostě to jsou peníze na cihly, lepidlo, krovy, polystyreny, znáte to.
                Bloody fox
              •  
                15.10.2025 12:16

                jj..krvák řeší zda pustit či držet dál
                Slajovo
                •  
                  15.10.2025 12:31

                  Jo, prostě jsem na některý věci ještě chudej a jsem asi v přechodu, že chci vlastní malej domeček + k tomu si ponechat základní kámen ptf, což je KB, MMB, COLT, uprodanej ČEZ :)
                  Bloody fox
                  •  
                    15.10.2025 12:32

                    tvl chudej:))) říká ten co má pozemky:)))
                    Slajovo
                    •  
                      15.10.2025 12:58

                      Jen jeden :(
                      Bloody fox
                      •  
                        15.10.2025 13:00

                        jo "krokodýl Dundee" měl taky jen jeden pozemek "Mikovo" a měl na něm i zlatý důl:))))
                        Slajovo
                        •  
                          15.10.2025 13:04

                          Vlastním oplocený pozemek 770 m2 s načerno vybudovanou základovou deskou + jeden ojetý vůz zn. Landrover :)
                          Bloody fox
                    •  
                      15.10.2025 12:37

                      Měřeno zřejmě porovnáním s dalšími burziány, jako Dumbo a tak :)
                      Orangutan
                      •  
                        15.10.2025 13:03

                        Obávám se, že měřeno téměř se všemi burziány, ale zase nemám obří cíle, bude stačit pasivní příjem v dnešní vellikosti cca 30 tkč./měs. do 15-ti let, abych se měl dobře už před důchodem a měl možnost s prací i fláknout. Ale jak se říká:"Chceš-li pobavit Boha, seznam ho se svými plány do budoucna", takže to nehrotím.
                        Bloody fox
                        •  
                          15.10.2025 13:07

                          to je tak 7 mega v dividenďákách
                          Slajovo
                          •  
                            15.10.2025 13:18

                            Beru zlatý investorský střed 7%, takže méně, je tam podmínka toho, že děcka mají svoje bydlení, což bude za rok splněno, tak už jen zaplatim jednu VŠ (teda doufám, že bude co platit).
                            Bloody fox
  •  
    10.10.2025 16:29

    https://www.patria.cz/zpravodajstvi/6621684/bankrot-first-brands-odhaluje-slabiny-systemu-pojistovny-se-pripravuji-na-vlnu-naroku.html
    Rada
    •  
      12.10.2025 14:23

      podle článku se to týká Allianz, AIG a Coface, takže vliv na VIG asi žádný / minimální, maximálně to krátkodobě lehce sníží cenu VIG na burze..
      TakcieTom
  •  
    05.10.2025 10:19

    Vig si plánuji nechat dlouhodobě, je to taková pěkná stabilní akcie, které rostou zisky a tím hodnota firmy, i když akciový kurz s tím ne vždy koreluje. Jako bonus k tomu jsou sice male, ale také rostoucí divi. Casovy test mi končí myslím někdy asi 2027, do té doby určité držím, leda že by to vylétlo třeba na 2000, ale spíš čekám že to ročně poroste o 100 Kč až 200 Kč, samozřejmě v průměru a s výkyvy.
    TakcieTom
  • Vše je OK
    04.10.2025 10:49

    Člověk by řek, že na stránky VIG tenhle druh debaty nepatří. Jsou volby, je víkend, dnes se to sem hodí. Příspěvky čtu, autoři jsou věcní, dobře argumentují, nikdo nikoho neuráží, vše je v pořádku, dobrý relax.
    ferox
  • Re: tak
    03.10.2025 10:31

    Přesně tak, o žádné překrucování historie se zde nejedná. Na tomto diskusním fóru jsou diskutující s poměrně vysokým IQ, všichni historii známe. Nešlo o ruské, ale sovětské tanky, které zde 23 let byly. Vše bylo řízeno z Kremlu. Nikdo nic nepřekrucuje.
    ferox
    • feroxi
      03.10.2025 10:42

      zkrátka stačilo napsat máš pravdu a ne kopat s tanky. Mluvil jsi o ruské armádě, ne o sovětských tancích ...mimochodem čast z nich (BVP) používáme stále i my Jak říkám, ruská armáda bylo dost zavádějící. Kreml je ale Jasný:)) Jinak ta stará sovětská technika měla resp stále má něco do sebe...neb není řízena čipem jako nová technika.... takže byla "imunní" vůči EMG
      Slajovo
      • Slajovo
        03.10.2025 10:48

        Ono jde o to, že výraz "sovětský" byl vždycky tak trochu podvod, Lenin chtěl odlišit nový komunistický stav hlavně od těch zlých Bílých Rusů (což jsou pro leckoho naopak ti jediní slušní). Ve skutečnosti uvnitř "sovětského" státu o všem podstatném rozhodovali Rusové a lid český tomu říkal "rusáci" a věděl přesně, co se tím míní a moc se nepletl. Ostatní národy jako třeba Litevci měli v Sovětském svazu podobné postavení jako my uvnitř východního bloku, jen o něco horší. Dějepisné okénko k otázce vzniku samostatné Ukrajiny je složité a přesahuje zjevně možnosti tohoto webu a zejména tématu VIG. Jisto je jen to, že vše, co říkají rusáci a jejich kamarádi, není pravda. I poměrně skeptický pohled na Ukrajince jako na ty rusáky, co už prostě nechtějí být rusáci, jim dává docela solidní důvod pro to, aby se bránili a bojovali, a nám, abychom je podporovali.
        Orangutan
        • Re: Slajovo
          03.10.2025 22:10

          Sovětský a Ruský je velký rozdíl.Sovětský vždy už názvem vyjadřuje odlišné společenské (komunistické)zřízení,které chtělo a mělo být mezinárodní,nebo nadnárodní,proto nikoli ruské,ale sovětské,což vyjadřovalo dělnickorolnický původ a směřování systému.Rusko jako takové byl vždy státní útvar a nikdy nebyl komunistický,neměl na rozdíl od SSSR ambice šířit vlastní (komunistické) zřízení do celého světa.Rusko mělo carský feudální režim,v mnohém se inspirovalo v Evropě.Dnešní Rusko má vpodstatě taky kapitalismus,takže nevím co by mělo kam šířit.Tudíž prioritní v otázce nebezpečnosti není národnost,nebo státnost,ale ideologie a forma zřízení,což je dobré si uvědomit.
          Brutus
          •  
            04.10.2025 8:04

            No...až tak veľký rozdiel to nie je. Sovietsky je eufinizmus pre ruský imperializmus v určitom časovom období - komunizmus. Dôkazom toho je rýchly rozpad Sovietskeho zväzu bezprostredne potom ako sa oslabila ruská komunistická moc v Moskve , nehovoriac o zmene totalitných režimov v štátoch pod jeho vplyvom. Všetky štáty po skúsenostiach "spolužitia", v skutočnosti nadvlády Ruskom, sa veľmi rýchlo osamostatnili. Medzinárodnosť robotníckeho a roľníckeho hnutia pod heslom "Proletári všetkých krajín spojte" bola iba zámienka na šírenie ruského vplyvu a ruského videnie sveta. Samotní Rusi dobývanie krajín a oblastí nazývajú "zbieranie ruských území", z čoho je zrejmé, že sú sami presvedčení o tom, že na tieto územia majú jednoducho nárok a to iba preto, že nie sú dostatočne silné, aby sa im ubránili a v skutočnosti snívajú o obnovení pôvodného územia v rozsahu SSSR.
            Tix
          • Ale
            03.10.2025 23:33

            jistěže mělo. Celé to sovětské rozpínání bylo naprosto řízeno z centra , tedy z Kremlu a Rusko taky převzalo všechny sovětské závazky. Z toho samého Kremlu, z kterého zlikvidovalo českou eknomiku a morálku.
            Velkamedvědice
  •  
    03.10.2025 10:10

    Já ani tak nemyslil investici na furt, což je fakt celkem v pohodě, ale spíš délku stavebního řízení.
    ferox
  •  
    03.10.2025 9:05

    Dočasná investice s vazbou na stavební povolení může mít zajímavý průběh. Aby to nedopadlo jak po roku 1968, kdy zde byla "dočasně" ruská armáda. Tehdy byla jednotka dočasnosti definována jako jeden FURT.
    ferox
    •  
      03.10.2025 13:00

      Já stavim povolení nepovolení, deska dávno stojí dřív jak jsem podal dokumentaci na povolení záměru, a to je část desky 70 cm nad zemí, taky jsem tam zabetonoval 2 m vysoký íčka, abych tam vyskládal dílce a měl rovinu (zeď je bez povolení jen do 1 m), nelegálně jsem si udělal parkoviště na obecním (odkopal sem kus pole), no a na na jaře se začne zdít a, a když nebude povolení mě nezajímá, já máslo na hlavě nemám, oni mají povinnost do měsíce zahájit řízení a případně mě vyzvat k doplnění, což se nestalo. Tak nehodlám ctít zákon, můžou zkusit mi dát pokutu nebo mě vyzvat, mám na úřady i nějaký páky, zatím ně nikdo neudal a kdo se moc ptá moc se dozví. Stavební úřad poškozuje můj stavební záměr a prodražuje mi svým konáním stavbu, tak ať si mě radši nevšímají :)
      Bloody fox
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.08.2025-
30.09.2025-
31.10.2025-
30.11.2025-
31.12.2025-
31.01.2026-
28.02.2026-
31.03.2026-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025