Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN87,9187,921,00
Msft0,17
Nokia4,2464,422,72
IBM-1,50
Mercedes-Benz Group AG53,6553,67-2,92
PFE-2,25
09.10.2025 0:38:45
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 06.10.2025 20:58:50
VIG (VIGR.SG, Stuttgart)
Poslední obchod Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
47,60 1,27 0,60 2 631
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  •  
    05.10.2025 10:19

    Vig si plánuji nechat dlouhodobě, je to taková pěkná stabilní akcie, které rostou zisky a tím hodnota firmy, i když akciový kurz s tím ne vždy koreluje. Jako bonus k tomu jsou sice male, ale také rostoucí divi. Casovy test mi končí myslím někdy asi 2027, do té doby určité držím, leda že by to vylétlo třeba na 2000, ale spíš čekám že to ročně poroste o 100 Kč až 200 Kč, samozřejmě v průměru a s výkyvy.
    TakcieTom
  • Vše je OK
    04.10.2025 10:49

    Člověk by řek, že na stránky VIG tenhle druh debaty nepatří. Jsou volby, je víkend, dnes se to sem hodí. Příspěvky čtu, autoři jsou věcní, dobře argumentují, nikdo nikoho neuráží, vše je v pořádku, dobrý relax.
    ferox
  • Re: tak
    03.10.2025 10:31

    Přesně tak, o žádné překrucování historie se zde nejedná. Na tomto diskusním fóru jsou diskutující s poměrně vysokým IQ, všichni historii známe. Nešlo o ruské, ale sovětské tanky, které zde 23 let byly. Vše bylo řízeno z Kremlu. Nikdo nic nepřekrucuje.
    ferox
    • feroxi
      03.10.2025 10:42

      zkrátka stačilo napsat máš pravdu a ne kopat s tanky. Mluvil jsi o ruské armádě, ne o sovětských tancích ...mimochodem čast z nich (BVP) používáme stále i my Jak říkám, ruská armáda bylo dost zavádějící. Kreml je ale Jasný:)) Jinak ta stará sovětská technika měla resp stále má něco do sebe...neb není řízena čipem jako nová technika.... takže byla "imunní" vůči EMG
      Slajovo
      • Slajovo
        03.10.2025 10:48

        Ono jde o to, že výraz "sovětský" byl vždycky tak trochu podvod, Lenin chtěl odlišit nový komunistický stav hlavně od těch zlých Bílých Rusů (což jsou pro leckoho naopak ti jediní slušní). Ve skutečnosti uvnitř "sovětského" státu o všem podstatném rozhodovali Rusové a lid český tomu říkal "rusáci" a věděl přesně, co se tím míní a moc se nepletl. Ostatní národy jako třeba Litevci měli v Sovětském svazu podobné postavení jako my uvnitř východního bloku, jen o něco horší. Dějepisné okénko k otázce vzniku samostatné Ukrajiny je složité a přesahuje zjevně možnosti tohoto webu a zejména tématu VIG. Jisto je jen to, že vše, co říkají rusáci a jejich kamarádi, není pravda. I poměrně skeptický pohled na Ukrajince jako na ty rusáky, co už prostě nechtějí být rusáci, jim dává docela solidní důvod pro to, aby se bránili a bojovali, a nám, abychom je podporovali.
        Orangutan
        • Re: Slajovo
          03.10.2025 22:10

          Sovětský a Ruský je velký rozdíl.Sovětský vždy už názvem vyjadřuje odlišné společenské (komunistické)zřízení,které chtělo a mělo být mezinárodní,nebo nadnárodní,proto nikoli ruské,ale sovětské,což vyjadřovalo dělnickorolnický původ a směřování systému.Rusko jako takové byl vždy státní útvar a nikdy nebyl komunistický,neměl na rozdíl od SSSR ambice šířit vlastní (komunistické) zřízení do celého světa.Rusko mělo carský feudální režim,v mnohém se inspirovalo v Evropě.Dnešní Rusko má vpodstatě taky kapitalismus,takže nevím co by mělo kam šířit.Tudíž prioritní v otázce nebezpečnosti není národnost,nebo státnost,ale ideologie a forma zřízení,což je dobré si uvědomit.
          Brutus
          •  
            04.10.2025 8:04

            No...až tak veľký rozdiel to nie je. Sovietsky je eufinizmus pre ruský imperializmus v určitom časovom období - komunizmus. Dôkazom toho je rýchly rozpad Sovietskeho zväzu bezprostredne potom ako sa oslabila ruská komunistická moc v Moskve , nehovoriac o zmene totalitných režimov v štátoch pod jeho vplyvom. Všetky štáty po skúsenostiach "spolužitia", v skutočnosti nadvlády Ruskom, sa veľmi rýchlo osamostatnili. Medzinárodnosť robotníckeho a roľníckeho hnutia pod heslom "Proletári všetkých krajín spojte" bola iba zámienka na šírenie ruského vplyvu a ruského videnie sveta. Samotní Rusi dobývanie krajín a oblastí nazývajú "zbieranie ruských území", z čoho je zrejmé, že sú sami presvedčení o tom, že na tieto územia majú jednoducho nárok a to iba preto, že nie sú dostatočne silné, aby sa im ubránili a v skutočnosti snívajú o obnovení pôvodného územia v rozsahu SSSR.
            Tix
          • Ale
            03.10.2025 23:33

            jistěže mělo. Celé to sovětské rozpínání bylo naprosto řízeno z centra , tedy z Kremlu a Rusko taky převzalo všechny sovětské závazky. Z toho samého Kremlu, z kterého zlikvidovalo českou eknomiku a morálku.
            Velkamedvědice
  •  
    03.10.2025 10:10

    Já ani tak nemyslil investici na furt, což je fakt celkem v pohodě, ale spíš délku stavebního řízení.
    ferox
  •  
    03.10.2025 9:05

    Dočasná investice s vazbou na stavební povolení může mít zajímavý průběh. Aby to nedopadlo jak po roku 1968, kdy zde byla "dočasně" ruská armáda. Tehdy byla jednotka dočasnosti definována jako jeden FURT.
    ferox
    •  
      03.10.2025 13:00

      Já stavim povolení nepovolení, deska dávno stojí dřív jak jsem podal dokumentaci na povolení záměru, a to je část desky 70 cm nad zemí, taky jsem tam zabetonoval 2 m vysoký íčka, abych tam vyskládal dílce a měl rovinu (zeď je bez povolení jen do 1 m), nelegálně jsem si udělal parkoviště na obecním (odkopal sem kus pole), no a na na jaře se začne zdít a, a když nebude povolení mě nezajímá, já máslo na hlavě nemám, oni mají povinnost do měsíce zahájit řízení a případně mě vyzvat k doplnění, což se nestalo. Tak nehodlám ctít zákon, můžou zkusit mi dát pokutu nebo mě vyzvat, mám na úřady i nějaký páky, zatím ně nikdo neudal a kdo se moc ptá moc se dozví. Stavební úřad poškozuje můj stavební záměr a prodražuje mi svým konáním stavbu, tak ať si mě radši nevšímají :)
      Bloody fox
      •  
        03.10.2025 13:20

        Nevím,ale dříve platilo,jak do měsíce nezareagují, tak je to jako povolený.
        kočák
        •  
          03.10.2025 13:34

          To platí myslím v Rakousku, u nás to nepamatuju, ale mluví se o tom, někdo to má dokonce v programu.
          Bloody fox
    •  
      03.10.2025 9:13

      Investice na furt je docela v pohodě, narozdíl od ruské armády. Opičáci zkoušeli oboje a nelze srovnat.
      Orangutan
      • tak
        03.10.2025 9:20

        to se opice mohly potkat s Kličkem který tu velel tuším praporu a boxeři tu vyrůstali....jenže to byli ukrajinci... zkrátka nepřepisujme historii...byla tu vojska varšavské smlouvy, tedy i jiné státy než jen rusko. Kdo to měl pod palcem je už věc druhá:)
        Slajovo
        • Re: tak
          03.10.2025 10:17

          Máš pravdu, ale ruskému impériu se od jeho vzniku říkalo zjednodušeně "Rusko", po bolševické revoluci se lidově pořád státními útvaru na půdoryse ruského impéria pořád říkalo "Rusko", proto "ruské tanky". Dneska to někdy to může být zavádějící, ale nemusí to být automaticky cíleně překrucování historie
          ABe
          •  
            03.10.2025 10:28

            jenže přesně zjednodušeně vyřčené věci (paušalizované) mohou mít pro méně sečtělé/vzdělané či osoby toužící po rozporu, značný vliv. Zkrátka nenahrávejme v dnešní rozdělené společnosti nikomu na smeč. Já vždy doufal že se má člověk z historie poučit aby ho varovala před následky, bohužel je to čím dál horší a internetové diskuse tomu moc nepomáhají....všichni rozumí a věří všemu, hlavně tomu čemu chceme protože to řekl "franta vopršálek"
            Slajovo
            • Slajovo
              03.10.2025 10:37

              No, opičáci sice zažili přímo 22. okupační armádu zblízka, v rámci VVP Hradiště a VVP Ralsko, ale rozhodně ne tak důvěrně, že by zkoumali, kdo je velitel kterého praporu a kdo je z Ukrajiny a kdo z Novosibirsku. Upřímně řečeno, bylo jim to dost jedno. U okupační armády spíš je důležité, kdo ji poslal a kdo ji velí, než otázka, odkud jsou zrovna vojáci. Tím bys třeba zjistil, že ti slavní Švédové, útočící na Prahu, byli vlastně Finové, kteří tehdy ještě nebyli vynalezení. Lze předpokládat, že Čechové u Milána byli považovaní za svébytný případ Němců.
              Orangutan
  • To si dám líbit,
    02.10.2025 10:52

    už jen 48 kaček do přemýšlení.
    Bloody fox
    • Re: To si dám líbit,
      02.10.2025 10:55

      A o čem chceš přemýšlet, jestli zdrhnout?
      Orangutan
      •  
        02.10.2025 14:47

        Já to sem vložil spekulativně stejně jako ty těžaře na dobu určitou, do jara. Odložil jsem investici kvůli stavebnímu povolení (za 4 měsíce po podání ani nezahájili řízení), tak jsem to takhle pojal. Půjčovat si na stavbu nechci, zbytečně bych zvyšoval i další riziko možného poklesu.
        Bloody fox
        • krváku
          03.10.2025 8:39

          u mě nění o čem...při přiblížení k ATH sypu ven... to co jsem si zobnul když to padlo k 1094
          Slajovo
  • VIG: Erste Group zvyšuje cílovou cenu na 55 EUR se stávajícím doporučením "buy"
    15.09.2025 12:12

    Analytik Thomas Unger z Erste Group přistoupil ke zvýšení cílové ceny akcií Vienna Insurance Group (VIG) na 55 EUR (1 337,8 Kč) se stávajícím doporučením "buy". Původní cílová cena činila 47 EUR (1 143,2 Kč).
    Bloody fox
    • Re: VIG: Erste Group zvyšuje cílovou cenu na 55 EUR se stávajícím doporučením "buy"
      15.09.2025 13:04

      Kecat můžou, reakce nic moc.
      kočák
      •  
        15.09.2025 14:01

        To přijde...do jara času dost :) Co voda, stále plaveš ?
        Bloody fox
        •  
          15.09.2025 14:06

          Jo,byli jsme v pátek,nevím jestli dneska,moc nemám čas,potřebuju se podívat na chalupu,páč postrádám už 14dní telefon. Ale v pátek to vidím na pořádnou plavačku.
          kočák
          •  
            15.09.2025 18:12

            To vysvětluje proč si mi to cca před týdnem nevzal, měl jsem dotaz z energetiky (kámoš chce jít na Dukovany (už dobrý)). Tak snad to najdeš.
            Bloody fox
  • Moldasig
    12.09.2025 17:34

    Zajímalo mě za kolik koupila vig pojišťovnu moldasig a našel jsem toto Vienna Insurance Group (VIG) zaplatila přibližně 138,81 milionu moldavských lei za akvizici 80% podílu ve společnosti Moldasig SA. Tato cena je údajně více než dvojnásobně nižší než čistá hodnota aktiv pojišťovny. Transakce byla dokončena v srpnu 2025, čímž se VIG stala jasným lídrem na moldavském pojišťovacím trhu s přibližně 30% podílem na trhu. Zisk moldassigu byl loni 33,9 milionu moldavských lei., takže na 80 procentní podíl to dělá ca 27 mil lei ročně. Tzn návratnost ca za 5 let. Za prvnich půl roku 2025 o něco zisk navýšili. Takže vig nedělá akvizice špatně. Tohle je takový malý obchod. Jsem ale zvědavý, jak vyjednají koupi toho nuernberger...
    TakcieTom
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
 TémaNázor
22:41Re: VM
22:14 
22:13VM
22:04Bloody
21:54 
21:49Re: VM
21:48VM
21:41Opice
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.08.2025-
30.09.2025-
31.10.2025-
30.11.2025-
31.12.2025-
31.01.2026-
28.02.2026-
31.03.2026-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025