Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ118711890,76
KB10581059-0,56
PKN72,6272,640,17
Msft448,4448,6-0,19
Nokia4,6344,636-0,62
IBM253,6254,80,44
Mercedes-Benz Group AG53,6353,641,44
PFE22,8722,88-0,91
13.05.2025 15:29:57
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 13.05.2025 15:27:59
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 189,00 0,76 9,00 35 830 980
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  •  
    13.05.2025 13:22

    Až se spočítá,co nás to zdržení bude stát,tak se nedivme,že obliba EU ve veřejnosti klesne. Jako jsme povinnikoupit něco předraženého? Nebo opačně,nesmíme si něco pořídit levněji? Jsme povinni podporovat drahý socanský stát Francii? Tady nejde o kapitalismus,ani o to,že akcionáři. Tady prostě je protěžování státní firmy,která si prodává el. svým za dumping a někdo jim to má zaplatit?.
    kočák
    •  
      13.05.2025 13:25

      Jak za to zas může Evropská unie? To je prostě nespokojený prudič neúspěšný soutěžící v tendru, stane se v jakékoli civilizované zemi.
      Orangutan
      •  
        13.05.2025 13:42

        A jak to ,že se to vydává za stanovidko EK,když to údajně není oficiální?
        kočák
      •  
        13.05.2025 13:34

        Jo, byla to taková Macronova uražená ješitnost, resp. schválnost - když ne my, tak nikdo... Si mysleli, že když se tu Macron na půl dne zastaví, že to mají v kapse. Jak jde velký peníze...
        Martinez
  • jsou to dezinformátoři,?
    13.05.2025 11:53

    Stále je ve zprávách, dnes i od Fio na brokeru, že EK žádá o odklad podpisu smlouvy. Přitom dopis sesmolil francouzký komisař,který to ani nemá v ptf. Jako co si to dovoluje? Co tam dělá Síkela ? Dobrý je postoj Westinghousu,páč je asi skrytý subdodavatel.
    kočák
    • Re: jsou to dezinformátoři,?
      13.05.2025 12:56

      Z dopisu je zřejmé že EK dala České republice vědět 12.2.2025 že, bude připadnou nedovolenou podporu přezkoumávat. Nicméně Fialova vláda to evidentně nerespektuje a pokusila se smlouvu podepsat i tak. Proto přišlo upozornění. Každopádně ten dopis už je veřejný a je na hlavičkovém papíře evropské komise. https://x.com/JarknCZ/status/1922218360726491384
      Tomáš M.
      • Tomáš
        13.05.2025 12:59

        Jde o to, že dopis je právně bezvýznamný. Vláda ho správně ignorovala. Chyba byla evidentně v tom, že smlouva už dávno není podepsaná. Vláda jako obvykle podcenila svoje protivníky.
        Orangutan
        • Re: Tomáš
          13.05.2025 13:29

          Samozřejmě že je momentálně právně bezvýznamný ale vláda by měla říct co bude dělat pokud se smlouva s Korejci podepíše a pak se třeba za půl roku zjistí že je tam skutečně nedovolená podpora. Co pak? Korejci budou chtít stavět podle smlouvy, Francouzi podají arbitraž a je tu novej Diag Human. Za mě není kam spěchat. Stejně ještě není ani notifikace. Bude se notifikovat znovu. https://x.com/OEnergetice/status/1922171108754620555
          Tomáš M.
          •  
            13.05.2025 13:46

            Vláda by měla převzít 100 % EDUII a jako státní podnik to postavit i financovat, tím by odpadla státní podpora, notifikace. Prostě státní strategický projekt, který si stát zadá, komu bude chtít a za kolik bude chtít. Těch aktuálních 80 % je stejně paskvil.
            xlsx
            •  
              13.05.2025 14:01

              Jako proč 80%,to nikdo nezdůvodnil. Dokonce Turek v TV mlel,že stát vykoupil 80% čezu. Prostě Fialovci polepí co se dá. Přitom je to tak jednoduchý. Jestli je to strategický,měl to stát mít ze 100%. a rozhodnout sám. Po dostavění to mohli hodit na burzu,zprivatizovat a byl pokoj, prachy v kase.
              kočák
              • to kočák
                13.05.2025 15:01

                za mne měli vykoupit 100 % , rychle podepsat a pak oznámit ......jenže oni začli s podpisem organizovat nějaký týden předem velkou předvolební šou, až jim do toho hodili vidle ....co by se dělo, kdyby měli 100% EDUII a bylo to podepsaný ?
                Líšňák
            •  
              13.05.2025 13:49

              To myslím taky. Prostě stejně jako se nakoupili stíhačky.
              Tomáš M.
          •  
            13.05.2025 13:31

            Diag Human je jiný případ v jiné situaci, nelze srovnávat. Pokud chceš, abys nebyl nikdy zažalován nikým, pak nesmíš nikdy podnikat. jak pravil tvůj jmenovec Akvinský, kapitán, který chce dokonale zabezpečit loď, nesmí nikdy vyplout z přístavu. Pokud vyčkáš na konec všech soudních sporů a protestů, pak bezpečně nepostavíš nikdy nic.
            Orangutan
            •  
              13.05.2025 13:47

              Jistě, riziko je vždy. Ale riziku se dá i předcházet. A to tato vláda evidentně udělat nechce. Potřebuje mít smlouvu za každou cenu podepsanou, protože volby a dát si na plakáty podepsali jsme Dukovany. Ale že jsou tam tato rizika prostě férově neřekne.
              Tomáš M.
  • Cena elektřiny dál roste na 97,65 EUR
    12.05.2025 23:00

    Za tento měsíc + 11,78%. Myslím si, že směr 1200+ je tímto ložený.
    Lišák
    • přesně jak píšeš, cena 1300-1420 je jistá
      13.05.2025 14:51

      do pár dní či týdnů
      alexandros
    • Re: Cena elektřiny dál roste na 97,65 EUR
      13.05.2025 8:27

      Jo, stabilní zdroje budou za cenu zlata (to ty staré, případně nové budou ještě mnohem dražší), za občasné budou spíš platit jejich majitelé, když to budou pouštět do sítě. A to se vyplatí!
      xlsx
    • Re: Cena elektřiny dál roste na 97,65 EUR
      12.05.2025 23:03

      To jsou ty německé záporné ceny. Prodražuje to elektřinu všem a politik nic nedělá.
      štíreček
      •  
        13.05.2025 9:52

        A já se ptám. Proč jsou tak hluboce záporné ceny, proč jsou přetoky. Kdo to tam hustí když je cena pod nulou. Kamarád dělá v elektrárně a přímo ve velíně mají graf a aktuální ceny a podle toho upravují výkon.
        VystrašenéKoťátko
        •  
          13.05.2025 10:24

          Bursikovi kamosi co maji fixni vykupni cenu to tam vali porad. A dokud legislativa nebude vyzadovat urcite procento instalovaneho vykonu pokryvat nejakou akumulaci zaporne ceny budou porad. A to neni jen slunko, kdyz hodne fouka nebo se upoustelo pred tema destama ceny byly zaporne trebas nekdy v noci, staci mit proste baterky a vychytat tu nejlepsi cenu a pak ty ostatni vysoke me naprosto nezajimaji a verte ze kazdy den je tam cena ktera je nizsi nez co nabizi fix. Ja trebas s tim nemam problem, rad si nabiju auta na cely tyden a navalim tam pres vikend 100kw za -5kc/kwh a fve posilam do TUV nadrze a baterky a pak prip odpojim ale to se mi nestava, vetsinou pustim i klimu to je taky 1kwh a zas tolik panelu nemam. Z baterky pak co do druheho dne nespotrebuji poslu v 8 hodin za +5kc. V zime i kdyz nefoukalo nesvitilo jsem nenabijel za vic jak 3,5kc/kwh(silovka bez dph) a ve spicce pak prodal za 15, tzn v ramci roku mam elektrinu skoro zadarmo. Chce to jen trochu premyslet, umet programovat nebo se spojit s firmou ktera tento system ma formou krabicky (bratranek ma tusim ugreen nebo jak se to jmenuje).
          OooK
          • Máš doma baterii 100kWh?
            13.05.2025 10:27

            Jestli ano dej mi tip. Co taková legrace stála?
            _Buter
            • Re: Máš doma baterii 100kWh?
              13.05.2025 10:29

              neee mam 20kwh lifepo4 cena vyhcazela cca 1k/kWh pri 10k cyklech a priznavam dotaci na system s baterkou ale to do toho nezapocitavam. tech 100kwh utopim ve 2 autech ta baterka doma je navic
              OooK
              •  
                13.05.2025 10:45

                Koupil jsem 45 Kw za 4900€ Včetně 3 boxů . Těd chci dokoupit ještě 90 Kw.
                tomton
                •  
                  13.05.2025 11:06

                  Všechno má něco do sebe. Spotřebu mám minimální, hodně měsíců v roce v teple u moře, takže stačilo zainvestovat do akcií ČEZu a nemusím to moc řešit. Střechu mám sice slušnou, ale všechno je to čínská technika, která (dle zkušeností sousedů) funguje ne zrovna na 100 %, revize, upgrady, opravy, v ulici před pár lety shořel kvůli FVE velký nový barák. V jednoduchosti je krása.
                  xlsx
        •  
          13.05.2025 10:10

          Protože OZE mají dneska výkon srovnatelný s klasickými elektrárnami a když fouká a svítí jako teď + nejede topení ani klimatizace, je spotřeba nízká, OZE jede na plné pecky + záložní tepelné elektrárny a JE jedou sice v útlumu, ale to může být taky na 30-40 % výkonu. Trochu vyrovnat by to šlo rozumnými opatřeními v rozvodu, kdyby mi teď třeba účtovali nějakou supernízkou sazbu, zapnu pračku, myčku... Ale účtuje se to flatem, takže to zapínám většinou večer.
          xlsx
  • Dobrá zpráva je
    12.05.2025 22:45

    Že Fialový pomník v Dukovanech stát nebude. I když už nás to stálo hodně peněz, pořád je to nic proti tomu, kdyby se stavělo. Ale kdyby měl Fiala pořádné gule, mohl by dát Němcům stopku, vy.rat se na jejich pseudo burzu a konečně by naše elektřina byla levná pro všechny. Ale to neudělá, protože by musel vylézt z té jejich pr...
    štíreček
    • ekoterorista
      12.05.2025 23:39

      To je zase blábol. Drahá je regulovaná složka složka, že...
      Velkamedvědice
      • Re: ekoterorista
        12.05.2025 23:40

        https://medium.seznam.cz/clanek/pavel-v-elektrina-pro-domacnosti-je-v-cesku-drazsi-protoze-ji-stat-nedotuje-146691
        Velkamedvědice
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.03.20251 030,75
30.04.20251 090,00
31.05.20251 136,00
30.06.20251 130,70
31.07.20251 105,00
31.08.20251 156,00
30.09.20251 152,00
31.10.20251 135,00
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2025