Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN67,0567,07-1,18
Msft0,37
Nokia3,40353,4105-0,04
IBM1,05
Mercedes-Benz Group AG73,9173,93-0,04
PFE-0,19
24.04.2024 23:52:01
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 24.04.2024 18:00:37
Agora Depository Receipt (AGOP.WA, Warsaw)
Poslední obchod Změna (%) Změna (PLN) Objem obchodů (PLN)
10,80 -1,82 -0,20 1 420 767
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 

Zpravodajství Agora Depository Receipt
Růstové a hodnotové akcie a jeden padesátiletý cyklus
28.03.2024 17:21
U tzv. růstových i hodnotových akcií by minimálně z pohledu fundamentu mělo jít o hodnotu. Přesněji řečeno o to, zda je jejich odhadovaná hodnota nad, nebo pod cenou na trhu.
Rok hodnotových akcií a recese, která nebyla vidět, ale proběhla
11.01.2024 12:57
Steve Auth z Federated Hermes Equities vidí na americkém akciovém trhu příležitosti a očekává, že index S&P 500 uzavře letošní rok na 5200 bodech. To by tedy nebyl žádný „heroický“ výkon, ale „pod povrchem“ může být situace opačná.

Monitoring médií
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií.