Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ8718730,81
KB867867,50,23
PKN66,5466,56-2,32
Msft399,47399,52-0,70
Nokia3,4153,4195-1,10
IBM165,51165,65-1,13
Mercedes-Benz Group AG71,3871,4-4,55
PFE25,6525,660,10
30.04.2024 16:03:53
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 30.04.2024 16:03:42
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
871,50 0,81 7,00 89 484 410
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • internet a mobil od ČEZu
    30.04.2024 16:05

    https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/cez-za-vyssi-stovky-milionu-koupil-poskytovatele-internetu-edera-prodavajici-penize-da-na-startupy-1415335
    Llanowar
  • to fakt nejde
    30.04.2024 14:41

    Aby nejake investorske tipy v teto diskuzi clovek nasel, musi prehazovat vidlemi ublizenecke kecy, propagaci SPD a hoax zpravy. Par lidi co by clovek na prstech dopocital uplne shodilo uroven teto diskuze naprosto zcestnym placanim. A tak je to i v CR. Proto normalni clovek nejde do politiky, protoze by se zblaznil porad dokola usvedcovat ze lzi par negramotu, kteri tam o to vic rvou, aby na sebe navazali komunitu podobneho smysleni a inteligence. Kdyby zase nekdo mel dobry tip/radu a ze jich tu sem tam par bylo(bloody warren nokim vm uncas), prosim hodte to i tebas na chat KB, tady se z toho stala politicka agitka. Diky moc, tohle uz cist nebudu, tohle dno urovne parlamentnich listu mazu ze zalozek.
    OooK
    • Re: to fakt nejde
      30.04.2024 15:41

      Spíš se to zvrtlo ve chvíli, kdy do toho začali minoritáři vrtat, tak se tady objevilo pár jedinců, kteří budou vládní kroky chránit do své smrti. Což je zajímavé. Takže bych řekl, že pár lidí z úzkého okolí vlády tady píše a snaží se přesvědčit ostatní, proč minorita je špatná nebo spíše proč je šnobr špatný. Byl bych pro, aby patria zavedla přihlášení pod svým pravým jménem (jak to má třeba seznam.cz a jiné platformy po ověření). To by se ta diskuze dělala mnohem lépe.
      Bobb111
      •  
        30.04.2024 15:49

        :D no necham te pri tom.. uvedom si ze tady se obycejne vede normalni diskuze, kazdy ma pravo na nazor. Ale kdyz na Tebe nekdo zacne prvnim postem utocit jako na "bolsevika", tak se logicky ta diskuze dostane uplne nekam jinam. Je to detinske, a delaji to lide kteri nemaji jine racionalni argumenty. A to je bohuzel pripad tady Risi a neni to poprve..
        Make_CEZ_worthy_again
        •  
          30.04.2024 15:58

          Moje věcné argumenty ale ignoruješ a tvoje argumenty mají jednoduše bolševickou povahu.
          Richard Fuld
    • Re: to fakt nejde
      30.04.2024 15:34

      Nejsi ty provládní politruk, Ooku?
      Kompik
    • Re: to fakt nejde
      30.04.2024 14:50

      Pokračování WFT je hlavním tématem diskuze k akciím ČEZ. Co tě na tom tolik překvapilo?
      Richard Fuld
  • -115 eur/MWh
    30.04.2024 14:32

    zítra asi zatím nejvíc záporné ceny ele z celého roku. Už aby jsme všichni měli chytré elektroměry a mohli toho využít ;)
    Zvonička
  • Tak prej už budem ze západu dovážet i kamení
    30.04.2024 13:57

    https://podcasty.hn.cz/c1-67318740-poptavka-po-kameni-sterku-ci-pisku-je-obrovska-hrozi-ze-na-stavbu-dukovan-bude-potreba-vozit-material-z-rakouska
    Ticino
    • Re: Tak prej už budem ze západu dovážet i kamení
      30.04.2024 14:23

      Ještě, že ten Západ máme. Kamení a dotace se jen pohrnou.
      kat
  • Paramount
    30.04.2024 12:07

    Minulý týden je tu někdo zmínil v souvislosti s Netflixem, vypadá to docela solidně. https://www.fio.cz/zpravodajstvi/zpravy-z-burzy/295585-paramount-reportoval-vysledky-za-1q-ocisteny-zisk-na-akcii-pozitivne-prekvapil
    Bloody fox
    • Re: Paramount
      30.04.2024 12:18

      jde o to jestli Shari dotáhne tu prasárnu se Skydance nebo ne, pokud ano budeme asi -50%, pokud ne je tam prostor pro 2-3x násobek, ted je to spekulace i když výsledky včera dobré, linear dokonec růst o 1%, Param.+ navíc 3,7 mio předplatitelů, snižení zadlužení o 1 mld, lepš cash flow, no ale ta shari je strašná kosočtverkyně :o), budeme asi vědět 3.5.
      Mike -Green D. is killing Europe
  • garance výkupní ceny pro JE
    30.04.2024 12:04

    schválena EU, ĆEZ může stavět JE ve své režii, neboť má garantováno, že neprodělá. Platí zatím pro 1 blok, pokud se jich bude stavět víc, bude se muset žádat znovu, ale asi je jisté, že pokud se bude žádat o to samé, projde to jako nůž máslem: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-statni-pomoc-pro-dukovany-prosla-v-eu-cez-dostane-pujcku-a-vykupni-garanci-250927 Podle mne to má ještě jeden důsledek: pravděpodobnost, že bude mít stát potřebu vykoupit ČEZ je nyní blízko 0.
    Zvonička
    • Zvonička
      30.04.2024 12:27

      Tohle očekávám delší dobu i jsem to psal. Dostával sem čočku. Já teda i na rozdíl od většiny píšu, že jeden blok potřebujme určitě.
      Velkamedvědice
    • Re: garance výkupní ceny pro JE
      30.04.2024 12:18

      To nezní úplně špatně... pokud to tak teda opravdu dopadne :-)
      H1977
      •  
        30.04.2024 15:47

        Za mě by byla logická společná Evropská energetika, a tu dotovat. Stát si půjčí, stát garantuje, no nebylo by lepší si zaplatit ze svýho rozpočtu tu svoji státní dálnici nebo svůj vodovod jak elektrárnu, která ve finále slouží všem, a to pomíjím to riziko jaderky za domem a úložiště odpadu, o to se každej stát prát taky nebude. Přitom jsou země co jádro chtějí, co ho nechtějí a staví větrníky, plynovky. No nejde mi do hlavy proč český daňový poplatník má financovat JE když si ten produkt koupí soused na burze za stejný peníze, a je jasně dáno, že na svým písku si to hrát nechceme a komise nám k tomu dá leda souhlas. Občas se vedou polemiky o společný Evropský armádě, no není vic jak armáda ve finále ta společná energetika ? Zatím se ukazuje, že jo. Proč se na tomhle nějak nepracuje, možná by se nakonec zjistilo, že by to bylo ekologištější jak GD + Euro7 dohromady. Chápu, že to není snadný, že by se ty elektrárny a rozvody nepřeváděly asi do nějakého společného evropského majetku, ale nějaká koncepce společné výstavby, aby to mělo smysl by se snad udělat dala, všichni řeší sebe, maximálně souseda a jak něco do dostat z bodu A do bodu B k sobě, bohatě by pro začátek stačilo řešit to po "okrscích". nás a těch našich pár sousedů.
        Bloody fox
  • 100% dan ze zisku
    30.04.2024 11:49

    brzy očekávám min.100%, možná i 120% dan ze zisku a pro všechny, pokud i tady mezi investory na inv.portálu se najde d..l co obhajuje zdanení 60,70, 80% a ještě v českém duchu, když mně chcípla koza tak at sousedovi také chcípne a rád by sektorovku na banky v okamžiku kdy letos platí o 11% vyšší korporátní dan pro všechny práv.osoby, tak jak to asi vypadá "v investorském podhradí", my si ten socialismus prostě vybudujeme znovu :o)
    Mike -Green D. is killing Europe
    • Re: 100% dan ze zisku
      30.04.2024 11:58

      120% daň ze zisku vypadá sice absurdně, ale když se zamyslíš nad tím, že ti hnusní kapitalisti si v minulosti nahamonili spousty majetku, který je třeba jim sebrat, pak by zdejším bolševickým kreaturám připadala 120% sazba daně z příjmu nejspíš v naprostém pořádku. Medvěd, lucas, študák a Make (další bolšánské kreatury zde asi nejsou) by určitě takovou daň do roztrhání těla obhajovali a zároveň smáli by se tomu, že je máš za bolševiky. Jako hlavní argument bys od nich slyšel něco jako toto: vždyť to schválil parlament naší krásné demokratické země, tak to přece nemůže být bolševický zákon.
      Richard Fuld
      •  
        30.04.2024 14:11

        Tak už jsi svou pravdou naštval i Zahrádkářskou inkvizici. Richarde, bacha Husa za pravdu upálili.
        Kompik
        •  
          30.04.2024 14:52

          Moje upálení Zahrádkářskou inkvizicí by byla čestná smrt.
          Richard Fuld
      •  
        30.04.2024 14:04

        Lidé jako VY pane Fulde ničí tuto diskuzi. Nepamatuji se, že by jste za poslední dobu vložil příspěvek, který by se týkal investování. Vaše příspěvky mají charakter politického aktivismu. Jak jistě chápete, nemůžu brát vážně člověka, který s svážnou tváří rozvíjí teorie o dani ve výši 120%. Napadáte skupinu přispěvatelů, jejichž příspěvky se týkají převážně investování, pokud se nebrání výpadům lidí jako jste vy a vám podobní. Pokud by tito lidé z diskuze odešli, nemá smysl tuto diskuzi dále sledovat. Najděte si vhodný dezinformační WEB a tam si pište svoje slaboduché příspěvky. Třeba se tam stanete králem diskuze. Tady to nehrozí.
        VenkovskyZahradkar
        •  
          30.04.2024 15:56

          Obávám se, že se mýlíte, pane Zahrádkáři. Pokud někdo tuto diskuzi ničí, pak jsou to lidé jako je Velká medvědice a jemu podobní. Obhajují zde zásahy státu do investorského prostředí, které narušují ty nejelementárnější principy kapitalismu, a tohoto se dopouštějí na investorském diskuzním fóru. Moje příspěvky jsou především obhajobou kapitalismu a kritikou zdejších obhájců kroků vlády, a to v konkrétní kauze, která se bytostně týká právě společnosti ČEZ. Nejde tady o žádnou politickou agitku. S vážnou tváří tady někteří obhajují trvání drakonického zdanění "nadměrných/neočekávaných" zisků sazbou daně z příjmů 91%. Pokud těmto lidem napíšu, že v souladu s jejich postojem k této dani by mě nepřekvapilo, kdyby jednoho dne obhajovali i sazbu daně 120%, tak se tím snažím těmto lidem naznačit, jak absurdní postoje k této problematice zastávají. A ano, je v tom i určitá dávka sarkazmu. Neočekávám od nikoho, že bude brát vážně sarkazmus. Vážně byste ale měl brát obranu kapitalismu. Existence kapitalismu dnes není nic samozřejmého ani automatického. Nejspíš považujete takovou diskuzi za zbytečnou a obtěžující. Někteří ale na to budou mít asi jiný názor. Abyste neměl pocit, že Vaše výhrady hodlám arogantně zcela ignorovat a abych prokázal i kousek dobré vůle, mohu Vám slíbit, že se v budoucnu pokusím omezovat jak počty mých příspěvků, tak i jejich případnou razanci.
          Richard Fuld
        •  
          30.04.2024 14:28

          Tak to si dovolím nesouhlasit. Richard tady píše vždy k věci a jeho argumenty jsou jasné a srozumitelné a nepíšu to jen proto, že mám na WFT či LEX ČEZ stejný názor jako má on. Každopádně osobní výpady mě mrzí a to nejen z jeho strany, ale i ze strany ostatních. Každý máme právo na svůj názor, ale pokud mě tady někdo označí za Šnobrovce nebo, že jsem uplakánek a ať nebrečím, že jsem přece mohl prodat za 1200 apod. nesmysly, tak tu útočnější obranu Richarda i docela chápu. Ono tady přece nejde jen o peníze, ale o mnohem víc. Fakt mě mrzí, že si tady ti co WFT obhajují neuvědomují všechny souvislosti a co všechno zavedení WFT způsobilo a co ještě způsobí a proč byla vlastně zavedena. Pokud tohle neskončí odkupem, tak to skončí průšvihem a ODS to bude stát spoustu hlasů. Plán ODS získat ČEZ přes LEX ČEZ nevyšel a jiná možnost než odkup alá EDF podle mě neexistuje. Já si odkup nepřeju, ale pokud tohle neskončí nakonec odkupem, tak to ODS fakt pos..la. Kvůli 15mld. tohle za ty všechny průšvihy fakt nestálo. Otevřeli pandořinu skříňku a už nic nebude tak jako bývalo dřív.
          Lišák
          • Lišéček
            30.04.2024 14:48

            Kterou akci tady kdy doporučil nebo ??? O které mluvill? Tobě nevadí, to jeho hulvátství anástupy?? Denně přijde tím, že hned někoho uráží a zesměśnuje. Všiml sis, jak oslovil třeba včera študáka v prvním příspěvku?? K jaké věci kromě toho, že papouškuje Šnobra?? Seš schopen doložit třeba to, že dividendy započítány nebyli?? To sem kromě papouškováni nikdy nikde neviděl Hamplův rozpošet ano. A jestli si myslíš, že se tím zmr.em nechám do nekonečna urážet, i svoje koley jen i nesouhlasí, tak to brácho sorry....Nicméně tvůj příspěvek beru na vědomí. Opatruj se.
            Velkamedvědice
            • Re: Lišéček
              30.04.2024 15:23

              Ty seš opravdu hovado, které si nevidí do té nevymáchané tlamy. :-) Ty máš opravdu nekonečnou drzost. S uplakánkama jsi nepřestal, tak se nediv, že to následně gradovalo. Člověk by čekal, že se Lišákovi za ty tvoje bláboly o uplakáncích omluvíš, a ty se namísto toho Lišáka úplně zbytečně ptáš, jestli mu nevadí moje hulvátství? Ty sebestředné tupé hovado! On přece jasně napsal, že "Každopádně osobní výpady mě mrzí a to nejen z jeho strany, ale i ze strany ostatních.". Lišákovi vadí všechny osobní výpady. Moje, tvoje i ostatních. Sám pořád urážíš druhé a nepochopitelně očekáváš, že nebude nikdo reagovat? No, bude. Vždy někdo zareaguje. Nauč se komunikovat slušně a s úctou. Až se budeš sám vyjadřovat slušně, pak totéž můžeš oprávněně očekávat od ostatních. Já už se to naučil dávno. Mě stačí se k tomu vrátit. Horší to bude s tebou.
              Richard Fuld
              •  
                30.04.2024 15:31

                co ty ses za slapotu.. tohle bylo prvni cos sem rano napsal "Pro Make_CEZ_worthy_again. Bolševici všech zemí spojte. To nám v EU ještě chybělo. Když už tady máme poručíme větru dešti." - prvni post, a hned urazis, nediv se ze te lide fu*kuji. Tvoje argumentace spociva v nazyvani lidi, kteri maji jiny nazor nez ty rovnou "bolseviky".. vecne argumenty nemas nebo jsou ti rychle vyvraceny.
                Make_CEZ_worthy_again
                • Make
                  30.04.2024 15:41

                  Richard pouze kritizuje navyšování a zavádění nových daní, které stát stejně neucelne rozhazuje, neboť neumí z principu hospodařit. Co jiného to je, než bolsevizace ekonomiky.
                  kat
              • bolševik richard
                30.04.2024 15:29

                Ty pičusku, co ze zoufalostí pochíčš vše co komu píšu. V životě sem neřekl Lišákovi uplakánku. To tafy lhal Kočičák. Za chvíli tě podpoří. Uplakaná hysterka seš ty.H hovado, co každý den začne urážkami se dožaduje ůczy? K bolševkému hovnu v převlečeném kabátu, Rišánku, ůctu nemám. Dost dlouho sem přehlížel tvou aresi a urážky. Budeš dostávat svou medicínu.
                Velkamedvědice
                • Re: bolševik richard
                  30.04.2024 15:32

                  A projdi si vlákno hovado, každý den si začal urážet ty. Nejdřív sem to přecházel, pak používal tvoje temíny, ale dnes sit o už přehnal. Plácej se po zádech s kolaborantem Kompíkem, co touží, aby Putin osvobodil Evropu od libtardů. Dle tvé dnešní reakce na něho ti to nevadí. Tééda, tak dlouho se přetvařovat. takže ty seš nejedn konliha. A počítej s tím, že na každý tvůj výpad odpovím jako teď. Umím se snížit na tvou úrove%n hovada, když tě to vyhovuje.
                  Velkamedvědice
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
29.02.20241 136,83
31.03.20241 041,32
30.04.20241 015,65
31.05.20241 000,16
30.06.2024993,50
31.07.2024973,17
31.08.20241 010,20
30.09.20241 027,08
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024