Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ124012410,00
KB104310440,29
PKN83,9383,940,04
Msft523,58523,720,33
Nokia3,5313,534-0,17
IBM240,49240,7-0,68
Mercedes-Benz Group AG51,7951,81-0,61
PFE24,8424,851,06
11.08.2025 16:03:53
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 11.08.2025 15:55:40
Wielton (WLTP.WA, Warsaw)
Poslední obchod Změna (%) Změna (PLN) Objem obchodů (PLN)
6,69 -0,45 -0,03 288 993
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 

Zpravodajství Wielton
J&T ARCH CONVERTIBLE SICAV, a.s.: Výroční zpráva za rok 2024
30.04.2025 17:40
J&T ARCH CONVERTIBLE SICAV, a.s. IČO: 17409390 Společnost J&T ARCH CONVERTIBLE SICAV, a.s. zveřejňuje Výroční zprávu za rok 2024, více informací zde.
RMS Mezzanine, a.s.: Vnitřní informace
19.12.2024 14:15
RMS Mezzanine, a.s. IČ: 00025500 Společnost RMS Mezzanine, a.s. zveřejňuje vnitřní informace, k nahlédnutí zde: Vnitrni informace RMS Mezzanine a.s_splacení JTPII č.
Technická analýza S&P 500: Akcie jsou v silném růstovém trendu, ale sezónnost jim nenahrává
04.09.2024 6:11
V polovině července jsem se na technickou analýzu indexu S&P 500 díval se znepokojením kvůli množícím se varovným signálům. Pohled na průměry byl sice nadále povzbuzující a indikoval růst, ale indikátor sentimentu Fear & Greed varovně klesal, index volatility V...
Bloomberg: Další snižování sazeb ECB bude nejisté, jakmile klíčová sazba klesne na téměř 3 %
03.09.2024 13:55
Rozhodnutí Evropské centrální banky budou mnohem komplikovanější, jakmile úrokové sazby klesnou na přibližně 3 %, uvedli lidé obeznámení s jednáními.

Monitoring médií
Tři tahače, jeden úkol. Zvládnout náš tradiční testovací okruh s co nejnižší spotřebou, a tudíž i nejšetrněji k životnímu prostředí. DAF, Scania nebo Volvo Trucks? Který z nich je nejlepší? Tak trochu tušíme, jak bude vypadat spontánní reakce některých čtenářů při pohledu na trojici testovacích vozidel: Plnohodnotný návěs a k němu pouhých 420 koní? To nepřipadá v úvahu! Dobře, taky neradi jezdíme se slabými motory.