„Představte si svou reprezentativní kancelář v centru, kde se můžete bez zbytečných nákladů na provoz, starostmi se zaměstnanci, administrativou, úklidem, správou počítače věnovat na 100 % svému podnikání. Neutrácejte již zbytečně svůj drahocenný čas a vydělávejte peníze. Začít můžete již dnes.“
I takto v pár větách by se dal popsat projekt Ideální Kanceláře, který v Praze provozuje silná investiční skupina GIP group, a.s. uvedl pro server Patria Tomáš Spěvák, manažer projektu.
Co je Ideální Kancelář?
Ideální kancelář je plnohodnotným řešením pro podnikatele, kteří chtějí efektivně podnikat bez starostí a s minimálními provozními náklady. Není jen dočasnou náhražkou klasické kanceláře, není ani virtuální kanceláří, je to plnohodnotné řešení pro podnikatele, kteří se chtějí věnovat naplno své práci bez zbytečných starostí, bez prodlení a s plnou podporou dle jejich zaměření. Podnikatelé si mohou v místě reprezentativních pronajímaných prostor registrovat sídlo své firmy, profesionální asistent zajistí osobní i telefonický styk s klienty. Vyškolený personál eviduje také veškerou komunikaci, poštovní zásilky, apod. K dispozici je zde operativně servis advokátní kanceláře, nebo účetní služby.
Pro koho je Ideální Kancelář určena?
„Ideální Kancelář je určena především pro podnikatele, kteří nechtějí mít zbytečné starosti a chtějí svou energii plně věnovat svému podnikání a to vše s minimálními náklady“ říká Tomáš Spěvák. „Služby Ideální Kanceláře využívají jak startující firmy, které chtějí mít nízké provozní náklady, tak i zavedené společnosti, které chtějí bez starostí efektivně podnikat a optimalizovat svůj provoz.“ „Dále služeb Ideální Kanceláře využívají společnosti, které mají své sídlo mimo hlavní město a chtějí zde mít svou firemní pobočku“ „Proč v hlavním městě?“ „ Je to prosté a stejné jako jinde ve světě – je centrem dění a obchodu“
Co získá klient Ideální Kanceláře a jaké jsou její výhody?
Ideální Kancelář přináší svým majitelům okamžité a razantní snížení provozních nákladů, reprezentativní zázemí podporující firemní image a prestiž. Zajišťuje také komplexní administrativní podporu na vysoké úrovni a mnoho služeb, od přesměrování hovorů a přeposílání pošty, po rozesílání obchodních nabídek. Telefonní hovory vyřizuje jménem klienta profesionální operátor. Hovory lze také přesměrovat na klientem určené telefonní číslo nebo předávat vzkazy na email klienta. Evidence příchozí pošty je samozřejmostí. Vždy záleží na potřebách klienta, zda chce svou příchozí poštu vyzvedávat osobně, přeposlat, nebo si ji nechá scanovat a zasílat na email.
Pro jednání se svými klienty mají uživatelé Ideální Kanceláře k dispozici reprezentativní jednací místnosti, malé i velké, s vybavením a službami dle jejich potřeb, (zajištění občerstvení, technického zázemí, administrativní podpory). Ideální Kancelář se zdá být skutečně ideální.
Více informací o Ideální Kanceláři lze získat na pražské pobočce :
Za Poříčskou branou 6
186 00 Praha 8
WWW: www.idealnikancelar.cz
Infolinka: +420 800 220 330
Tel: +420 224 498 680
E-mail: info@idealnikancelar.cz
(Komerční prezentace)