Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
BusinessWeek: Nejdražší značkou světa je Coca-Cola, stojí přes miliardu

BusinessWeek: Nejdražší značkou světa je Coca-Cola, stojí přes miliardu

22.9.2009 8:16
Autor: mediafax

PRAHA (MEDIAFAX) - Trojici nejdražších značek světa tvoří Coca-Cola (53 USD, -1,41%), IBM (121,57 USD, -0,44%) a Microsoft (25,3 USD, 0,16%). Podle časopisu BusinessWeek a poradenské společnosti Interbrand, které každý rok sestavují žebříček stovky nejdražších značek světa, přijde každá zhruba na jednu miliardu korun, informuje v úterý Deník.

Byť podle ekonomů je podobné srovnání spíše pro pobavení veřejnosti, i zde jsou vidět dopady recese. Hodnota všech značek žebříčku se meziročně snížila o více než čtyři procenta.

Nejlepší evropskou značkou je pro letošek finská Nokia (15,75 USD, 0,32%), který obsadila pátou příčku.

Za skokana roku by se dal označit světoznámý vyhledávač Google (497 USD, 1,13%), jehož hodnota oproti loňsku stoupla o rovnou čtvrtinu na nynějších 540 milionů.

České firmy se do žebříčku BusinessWeeku a Interbrandu vůbec nedostaly.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
9:00CZ - PPI, y/y
11:00EMU - CPI, y/y