Novým ředitelem zpravodajství a publicistiky byl s účinností k pátku jmenován Vladimír Mužík, který dosud v CET 21 působil na pozici ředitele PR a komunikace. Informovala o tom Marie Fianová z oddělení PR a komunikace televize Nova. Dočasným vedením oddělení PR a komunikace byl pověřen marketingový ředitel Ondřej Křivka.
Mužík bude na nové pozici ředitele zpravodajství a publicistiky zodpovídat za veškerý zpravodajský obsah CET 21, a to na televizních kanálech, ale i v agentuře Mediafax a internetových portálech společnosti. Z postu ředitele zpravodajství a publicistiky odchází po dohodě dosavadní ředitel Martin Ondráček, který v TV Nova působil 12 let.
„Zpravodajství je pro nás jako lídra trhu jedním ze základních pilířů našeho vysílání. Proto mě velmi těší, že Vladimír přijal naši nabídku na vedení zpravodajských a publicistických týmů naší televize. Věřím, že nám Vladimír se svými rozsáhlými zkušenostmi z oblasti médií pomůže udržet vysokou kvalitu a sledovanost našeho zpravodajství. Jeho úkolem bude mimo jiné uvést na obrazovku TV Nova nové zpravodajsko-publicistické pořady. Zároveň bych rád poděkoval Martinu Ondráčkovi za jeho dlouholetou vynikající práci, kdy se významnou měrou podílel na tvorbě vůbec nejsledovanější zpravodajské relace v regionu,“ řekl Jan Andruško, generální ředitel TV Nova.
„K Televizním novinám na TV Nova každý den usedá průměrně více než dva miliony diváků. Je pro mě velkou výzvou posílit jasné vedoucí postavení Televizních novin a nabídnout kvalitní zpravodajský obsah napříč různými platformami. Naše strategie se zaměří nejen na televizní obrazovky, ale ve velké míře také na internet,“ říká Vladimír Mužík, nový ředitel zpravodajství a publicistiky, který dříve působil jako šéfredaktor nejčtenějšího slovenského deníku Nový čas a nejčtenějšího českého deníku Blesk.
Televizní noviny dlouhodobě zůstávají nejsledovanějším zpravodajským pořadem na českém televizním trhu.