Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
I malá firma je velký zákazník

I malá firma je velký zákazník

24.02.2014 10:20
Autor: Redakce, Patria.cz

Každá, i menší firma, nebo samostatný podnikatel, má za cíl nejen nabízet zajímavé produkty nebo služby, ale především mít spokojené zákazníky. Ti poskytují další reference, k firmě se vrací a pomáhají tak v jejím dalším rozvoji.

V menších firmách může být kvůli nízkému počtu zaměstnanců občas složité okamžitě obsloužit po telefonu všechny žádosti zákazníků a k tomu vyřídit objednávky od dodavatelů nebo jiné administrativní záležitosti. Asistentky a pracovníci jednotlivých oddělení nemusí být vždy přímo u hlavního kontaktního telefonu a zákazník pak slyší jen nepříjemný vyzváněcí tón. Pokud se mu to stane vícekrát, je téměř jisté, že se obrátí na konkurenci. Jak v takovém případě tedy skloubit mnoho požadavků s malým počtem zaměstnanců a jedním nebo dvěma hlavními telefonními čísly? 

Vodafone pomáhá růst v podnikání malým firmám právě tím, že jim nabízí služby, které takovou situaci pomohou vyřešit. Kompletní služba Vodafone OneNet pro malé a střední firmy přinese podnikatelům nejen výhodný balíček mobilních služeb, mobilního i pevného připojení, pevné linky či nepřetržité péče. Zároveň nabízí možnost přesměrování kontaktního telefonního čísla na více mobilních telefonů. V praxi to pak vypadá tak, že každý zaměstnanec má své vlastní telefonní číslo a mobilní telefon, ale zákazník vždy vytáčí jen jedno číslo. Ve chvíli, kdy chce zákazník například poptat zboží u zaměstnance, který je nemocný, automaticky je přesměrován na jeho zástupce. Stejně tak lze využít přesměrování po skončení pracovní doby recepce nebo během dovolené některého z pracovníků. Podnikatel sám nastaví prioritu, na kterém čísle hovor zazvoní první. Postupně může být hovor přesměrován až na deset různých čísel. Nikdy se tak nestane, že by bylo obsazeno a zákazník či dodavatel se nedovolal.

Vodafone OneNet velké

Současně má firma k dispozici i hlasovou schránku s přesměrováním nahrávky vzkazu do emailu v audio formátu. Schránka poslouží v případě, že hovor i přes přesměrování zaměstnanci nemohou vyřídit. V takovém případě se zákazníkovi přehraje hlášení o důvodu nedostupnosti včetně informace o jiném kontaktu. Situace, kdy je potřeba využít hlasovou schránku, může nastat například během celofiremního školení.

Všechny změny v přesměrování si podnikatelé sami nastaví snadno v Internetové OneNet samoobsluze a některá nejpoužívanější nastavení i v mobilní samoobsluze. Díky tomu se vždy mohou okamžitě přizpůsobit aktuálním potřebám své firmy.

Více informací ZDE.

(Komerční sdělení)


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře
24.04.2024
11:46Obrovský zájem investorů o technologické IPO: Na trh jde Rubrik s Microsoftem v zádech
11:45Braňo Soták: ASM International překonala očekávání na všech úrovních a dává polovodičům tolik potřebnou vzpruhu  
11:34Muskovy plány zlepšily sentiment na trzích, další na řadě Meta  
11:09Jakub Blaha: Otřesné výsledky Tesly zažehnány zprávami o autonomii a cenově dostupném modelu  
10:37Komentář: Spotřebitelská nálada na vzestupu
9:18Komentář analytika: Spotify se "prošetřilo" k rekordnímu zisku  
9:11Rozbřesk: Proč Čína prudce zvyšuje zásoby kritických komodit?
9:06Evropa zahájí zeleně, akcionáři KB rozhodnou o dividendě  
8:29Tržby Tesly (+13 %) poprvé za čtyři roky klesly, zisk se snížil o 55 procent
6:15Invesco: Neobvyklé pravdy – Německá želva a americký zajíc
23.04.2024
22:02Wall Street má za sebou druhou rally v řadě; je to již definitivní návrat k růstu?  
17:56Akciová korekce, prudký obrat finančních podmínek a dopad akciového trhu na celou ekonomiku
17:36Vrací se důvěra ve výsledky? Techy vedou Wall Street vzhůru  
16:43Korekce na amerických akciích ještě neskončila, varují stratégové
14:19WEBINÁŘ za okamžik: Jak na DIP? A na čem čeští investoři letos nejvíce vydělali? 23. dubna od 16:00
14:07Moneta vyplatí z loňského zisku dividendy 4,6 miliardy, tedy devět korun na akcii
13:52Komentář analytika: Slabší prodeje Pepsico v Severní Americe byly kompenzovány silným růstem na mezinárodních trzích  
13:43Sázky na akcie staré ekonomiky pomohly fondu překonat benchmark
13:38MONETA Money Bank, a.s.: Uveřejnění informace z valné hromady 23. 4. 2024
12:36Prodej iPhonů v Číně v prvním čtvrtletí klesl nejvíce od roku 2020

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Kalendář událostí
ČasUdálost
10:00DE - Index podnikatelského klimatu Ifo
14:30USA - Objednávky zboží dlouh. spotřeby, m/m