Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
I malá firma je velký zákazník

I malá firma je velký zákazník

24.02.2014 10:20
Autor: Redakce, Patria.cz

Každá, i menší firma, nebo samostatný podnikatel, má za cíl nejen nabízet zajímavé produkty nebo služby, ale především mít spokojené zákazníky. Ti poskytují další reference, k firmě se vrací a pomáhají tak v jejím dalším rozvoji.

V menších firmách může být kvůli nízkému počtu zaměstnanců občas složité okamžitě obsloužit po telefonu všechny žádosti zákazníků a k tomu vyřídit objednávky od dodavatelů nebo jiné administrativní záležitosti. Asistentky a pracovníci jednotlivých oddělení nemusí být vždy přímo u hlavního kontaktního telefonu a zákazník pak slyší jen nepříjemný vyzváněcí tón. Pokud se mu to stane vícekrát, je téměř jisté, že se obrátí na konkurenci. Jak v takovém případě tedy skloubit mnoho požadavků s malým počtem zaměstnanců a jedním nebo dvěma hlavními telefonními čísly? 

Vodafone pomáhá růst v podnikání malým firmám právě tím, že jim nabízí služby, které takovou situaci pomohou vyřešit. Kompletní služba Vodafone OneNet pro malé a střední firmy přinese podnikatelům nejen výhodný balíček mobilních služeb, mobilního i pevného připojení, pevné linky či nepřetržité péče. Zároveň nabízí možnost přesměrování kontaktního telefonního čísla na více mobilních telefonů. V praxi to pak vypadá tak, že každý zaměstnanec má své vlastní telefonní číslo a mobilní telefon, ale zákazník vždy vytáčí jen jedno číslo. Ve chvíli, kdy chce zákazník například poptat zboží u zaměstnance, který je nemocný, automaticky je přesměrován na jeho zástupce. Stejně tak lze využít přesměrování po skončení pracovní doby recepce nebo během dovolené některého z pracovníků. Podnikatel sám nastaví prioritu, na kterém čísle hovor zazvoní první. Postupně může být hovor přesměrován až na deset různých čísel. Nikdy se tak nestane, že by bylo obsazeno a zákazník či dodavatel se nedovolal.

Vodafone OneNet velké

Současně má firma k dispozici i hlasovou schránku s přesměrováním nahrávky vzkazu do emailu v audio formátu. Schránka poslouží v případě, že hovor i přes přesměrování zaměstnanci nemohou vyřídit. V takovém případě se zákazníkovi přehraje hlášení o důvodu nedostupnosti včetně informace o jiném kontaktu. Situace, kdy je potřeba využít hlasovou schránku, může nastat například během celofiremního školení.

Všechny změny v přesměrování si podnikatelé sami nastaví snadno v Internetové OneNet samoobsluze a některá nejpoužívanější nastavení i v mobilní samoobsluze. Díky tomu se vždy mohou okamžitě přizpůsobit aktuálním potřebám své firmy.

Více informací ZDE.

(Komerční sdělení)


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře
17.11.2025
17:11Goldman Sachs nově čeká, že akcie v následujících 10 letech vynesou 7,7 procenta ročně
15:35J&J koupí vývojáře léků na rakovinu Halda Therapeutics za 3,05 miliardy dolarů
15:08Rozmach AI vyvolává nedostatek levných paměťových čipů
13:01Evropská komise zlepšila odhad růstu české i unijní ekonomiky
10:27EPH a TotalEnergies zakládají společný podnik za 10,6 miliardy eur
9:07Japonská ekonomika klesla poprvé za šest čtvrtletí. Tokio připravuje stimulační balíček
8:51Apple chystá éru po Cookovi, Google investuje miliardy do datových center a Labubu hype slábne  
6:09Wells Fargo věří Caterpillaru. Vidí u něj silný potenciál díky AI jako motor růstu
16.11.2025
15:00The Economist: Honba za superinteligencí a svět změněný AI, za kterou nikdo neplatí
10:19Víkendář: Čím se liší lepší a horší centrální banky?
15.11.2025
14:52Ambiciózní Musk a raná fáze AI cyklu
9:55Víkendář: Vysoká inflace posledních let a „nadřazenost“ jejího cílování
14.11.2025
22:04Americké akciové indexy pod tlakem medvědů  
17:24Jeden z největších monetárních „experimentů“ historie
17:09Footshop a.s.: Zveřejnění finančních výsledků za Q3
15:50Švýcarsko se dohodlo s USA na snížení dovozního cla z 39 na 15 procent
15:33Goldman Sachs: Prosincové snížení sazeb by bylo namístě, inflace je povzbudivá a trh práce slabší
13:44UBS: Rok 2026 přinese „novou éru Evropy“. Sázejte na akcie GOTCHA
12:43Eurostat: Růst ekonomiky EU ve třetím čtvrtletí zrychlil na 0,3 procenta
11:47Perly týdne: Během internetové bubliny to bylo jiné

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Kalendář událostí
Nebyla nalezena žádná data