Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
I malá firma je velký zákazník

I malá firma je velký zákazník

24.02.2014 10:20
Autor: Redakce, Patria.cz

Každá, i menší firma, nebo samostatný podnikatel, má za cíl nejen nabízet zajímavé produkty nebo služby, ale především mít spokojené zákazníky. Ti poskytují další reference, k firmě se vrací a pomáhají tak v jejím dalším rozvoji.

V menších firmách může být kvůli nízkému počtu zaměstnanců občas složité okamžitě obsloužit po telefonu všechny žádosti zákazníků a k tomu vyřídit objednávky od dodavatelů nebo jiné administrativní záležitosti. Asistentky a pracovníci jednotlivých oddělení nemusí být vždy přímo u hlavního kontaktního telefonu a zákazník pak slyší jen nepříjemný vyzváněcí tón. Pokud se mu to stane vícekrát, je téměř jisté, že se obrátí na konkurenci. Jak v takovém případě tedy skloubit mnoho požadavků s malým počtem zaměstnanců a jedním nebo dvěma hlavními telefonními čísly? 

Vodafone pomáhá růst v podnikání malým firmám právě tím, že jim nabízí služby, které takovou situaci pomohou vyřešit. Kompletní služba Vodafone OneNet pro malé a střední firmy přinese podnikatelům nejen výhodný balíček mobilních služeb, mobilního i pevného připojení, pevné linky či nepřetržité péče. Zároveň nabízí možnost přesměrování kontaktního telefonního čísla na více mobilních telefonů. V praxi to pak vypadá tak, že každý zaměstnanec má své vlastní telefonní číslo a mobilní telefon, ale zákazník vždy vytáčí jen jedno číslo. Ve chvíli, kdy chce zákazník například poptat zboží u zaměstnance, který je nemocný, automaticky je přesměrován na jeho zástupce. Stejně tak lze využít přesměrování po skončení pracovní doby recepce nebo během dovolené některého z pracovníků. Podnikatel sám nastaví prioritu, na kterém čísle hovor zazvoní první. Postupně může být hovor přesměrován až na deset různých čísel. Nikdy se tak nestane, že by bylo obsazeno a zákazník či dodavatel se nedovolal.

Vodafone OneNet velké

Současně má firma k dispozici i hlasovou schránku s přesměrováním nahrávky vzkazu do emailu v audio formátu. Schránka poslouží v případě, že hovor i přes přesměrování zaměstnanci nemohou vyřídit. V takovém případě se zákazníkovi přehraje hlášení o důvodu nedostupnosti včetně informace o jiném kontaktu. Situace, kdy je potřeba využít hlasovou schránku, může nastat například během celofiremního školení.

Všechny změny v přesměrování si podnikatelé sami nastaví snadno v Internetové OneNet samoobsluze a některá nejpoužívanější nastavení i v mobilní samoobsluze. Díky tomu se vždy mohou okamžitě přizpůsobit aktuálním potřebám své firmy.

Více informací ZDE.

(Komerční sdělení)


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře
05.12.2025
22:02Akciové indexy rostou směrem k novým maximům  
17:11Nejdůležitější cena na globálních trzích v příštím roce
17:06Spotřebitelská důvěra v USA v listopadu vzrostla, polevily obavy z inflace
15:21Invesco: Vzestup bitcoinu a proč do něj zrovna teď investovat?
15:14Eurostat zlepšil odhady růstu ekonomik eurozóny i EU
13:57Netflix kupuje Warner Bros a HBO Max za 72 miliard USD. Jde o největší mediální dohodu dekády
13:42Makromixér s vedoucím vývoje ŠKODA AUTO Martinem Hrdličkou: Spalovací motory nekončí, hybridy budou trendem. Evropa zaspala v bateriích
11:50Perly týdne: Poplach v OpenAI a reformy Fedu
11:14Jan Bureš: Maloobchodní tržby opět nabírají rychlost
11:10Konec týdne na historickém maximu? Akcie v pátek postupují vpřed  
10:30WOOD & Company, investiční fond s proměnným základním kapitálem, a.s.: Doplnění Pololetní finanční zprávy 2025
9:57Český maloobchod v říjnu rostl, táhla kosmetika a sport
9:10Rozbřesk: Za zvýšeným růstem mezd jsou nadále převážně služby a stavebnictví
8:51Exkluzivní jednání Warner Bros. & Netflix, na burzu vstoupila čínská odpověď na Nvidii a Indie posiluje vztahy s Ruskem  
6:03Rosenberg: Na konci příštího roku budou sazby u 2,5 procenta, reálné příjmy jsou v recesi
04.12.2025
22:01Trhy vyhlíží rozhodnutí Fedu  
17:36Jeden „dolarový detail“ a vývoj americké, evropské a čínské ekonomiky v následujících letech
16:47Bloomberg: Meta se chystá výrazně omezit výdaje na virtuální svět metaverse
15:03Jan Bureš: Česká inflace klesá výrazněji, v hlavní roli opět potraviny
14:25CNBC: EU zvyšuje těžbu vzácných kovů díky závodu přímo na hranicích s Ruskem

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Kalendář událostí
Nebyla nalezena žádná data