Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
I malá firma je velký zákazník

I malá firma je velký zákazník

24.02.2014 10:20
Autor: Redakce, Patria.cz

Každá, i menší firma, nebo samostatný podnikatel, má za cíl nejen nabízet zajímavé produkty nebo služby, ale především mít spokojené zákazníky. Ti poskytují další reference, k firmě se vrací a pomáhají tak v jejím dalším rozvoji.

V menších firmách může být kvůli nízkému počtu zaměstnanců občas složité okamžitě obsloužit po telefonu všechny žádosti zákazníků a k tomu vyřídit objednávky od dodavatelů nebo jiné administrativní záležitosti. Asistentky a pracovníci jednotlivých oddělení nemusí být vždy přímo u hlavního kontaktního telefonu a zákazník pak slyší jen nepříjemný vyzváněcí tón. Pokud se mu to stane vícekrát, je téměř jisté, že se obrátí na konkurenci. Jak v takovém případě tedy skloubit mnoho požadavků s malým počtem zaměstnanců a jedním nebo dvěma hlavními telefonními čísly? 

Vodafone pomáhá růst v podnikání malým firmám právě tím, že jim nabízí služby, které takovou situaci pomohou vyřešit. Kompletní služba Vodafone OneNet pro malé a střední firmy přinese podnikatelům nejen výhodný balíček mobilních služeb, mobilního i pevného připojení, pevné linky či nepřetržité péče. Zároveň nabízí možnost přesměrování kontaktního telefonního čísla na více mobilních telefonů. V praxi to pak vypadá tak, že každý zaměstnanec má své vlastní telefonní číslo a mobilní telefon, ale zákazník vždy vytáčí jen jedno číslo. Ve chvíli, kdy chce zákazník například poptat zboží u zaměstnance, který je nemocný, automaticky je přesměrován na jeho zástupce. Stejně tak lze využít přesměrování po skončení pracovní doby recepce nebo během dovolené některého z pracovníků. Podnikatel sám nastaví prioritu, na kterém čísle hovor zazvoní první. Postupně může být hovor přesměrován až na deset různých čísel. Nikdy se tak nestane, že by bylo obsazeno a zákazník či dodavatel se nedovolal.

Vodafone OneNet velké

Současně má firma k dispozici i hlasovou schránku s přesměrováním nahrávky vzkazu do emailu v audio formátu. Schránka poslouží v případě, že hovor i přes přesměrování zaměstnanci nemohou vyřídit. V takovém případě se zákazníkovi přehraje hlášení o důvodu nedostupnosti včetně informace o jiném kontaktu. Situace, kdy je potřeba využít hlasovou schránku, může nastat například během celofiremního školení.

Všechny změny v přesměrování si podnikatelé sami nastaví snadno v Internetové OneNet samoobsluze a některá nejpoužívanější nastavení i v mobilní samoobsluze. Díky tomu se vždy mohou okamžitě přizpůsobit aktuálním potřebám své firmy.

Více informací ZDE.

(Komerční sdělení)


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře
25.01.2020
7:53Víkendář: Novodobí socialisté zapomínají na Sovětský svaz
24.01.2020
22:01Koronavirus zasáhl zámořské trhy
18:11Bez ženy na akciový trh zapomeňte
17:05Roman Koděra: Star Trek versus Star Wars a jeden tip pro investory
16:54Evropa končí týden úspěšně, Ameriku zaskočil druhý případ nákazy  
16:10O kolik tedy vlastně propadl ten náš hypoteční trh?
15:34Prognóza Patrie: O2 kvůli útlumu na českém i slovenském trhu mírně klesly tržby  
14:53Chalaux: Překvapivě hladké vysvětlení jedné ekonomické záhady
13:35PFNonwovens a.s. - Kalendář zveřejňovacích povinností 2020
12:55Perly týdne: ČNB a bankroty centrálních bank, návrat Grahama a my radši ve svém
12:13Intelu (+5,6 %) pomohla datová centra, potěšil roční prognózou
11:21Michl navrhne, aby ČNB více investovala do zelených dluhopisů
11:01Nejistota ohledně fúze operátorů v USA se promítla do tržeb Ericssonu (-9 %)
10:35Firmy v průmyslu už trápí spíše nedostatečná poptávka než nedostatek lidí (komentář analytika)
10:22Bývalý šéf Wells Fargo zaplatí za skandál s falešnými účty
10:13Akcie se vracejí nahoru. WHO tlumí strach, evropská data dopadla smíšeně  
10:09Pražská burza: Výhled na rok 2020 (komentář analytika)  
9:15Rozbřesk: ECB zahájila revizi své politiky
9:14Spotřebitelé v Česku v lednu méně věřili ekonomice
8:58Obětí viru přibývá, globální stav nouze to ale není. Evropské akcie mohou v úvodu růst  

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Kalendář událostí
Nebyla nalezena žádná data