Majitelé firem se shodují, že na jejich práci je náročná zodpovědnost za vlastní zaměstnance a snaha plnit individuální požadavky zákazníků. S tím operátor nepomůže, ale trable s voláním, internetem a dalšími službami ano. Martin Domanský, majitel Autosalonu Domanský, to může potvrdit.
S řešením Vodafone OneNet je podnikání jednodušší a přehlednější. Navíc za všechno budete platit jen jednou fakturou. Vodafone OneNet je efektivní řešení telekomunikací pro velké i malé firmy, ve kterém se kombinuje mobilní a pevné volání, pevné datové připojení a další technologie, mobilní internet, VPN, ale také managed wi-fi, serverhousing, videokonference nebo mobilní zabezpečení. Navíc všechny tyto služby nastaví podle potřeb vaší firmy.
Vyšší efektivita v chodu firmy
A co taková Virtuální telefonní ústředna, která je základem nabídky hlasových služeb Vodafone OneNet? Vytváří prostředí pro pevné i mobilní telefony a odpadá díky ní nutnost mít vlastní pevnou ústřednu. „Zákazník se k nám v první řadě musí okamžitě dovolat. Nechce slyšet plechovou asistentku na obecném čísle pevné linky, ale kompetentního zaměstnance. Proto máme tzv. zlaté číslo, tedy virtuální číslo, kam zákazník zavolá a automaticky je přesměrován na právě volného zaměstnance. Nemusím si tak dělat starosti s tím, že by nám kvůli obsazené lince unikaly obchody,“ popisuje své zkušenosti s OneNetem Martin Domanský, majitel úspěšného rodinného podniku, autosalonu Domanský. A popisuje další výhody OneNetu: „Vyhovuje mi, že už si nemusím dělat starosti se selháváním datových spojení, které jsem dříve řešil. V současné chvíli všechna spojení spolehlivě běží. Díky tomu jsme mohli spojit servery informačního systému umístěné v různých pobočkách na jedno místo. Snížily se nám tak náklady na samotné servery i manuální práce spojená s přenášením údajů z jednotlivých poboček.“
Tablety v terénu
Martin Domanský také plánuje ve své firmě zavést v nejbližší době mezi své prodejce tablety, na kterých budou moci ukazovat i mimo budovu autosalonu zákazníkům ceny, varianty a další podrobnosti k prodávaným autům. S tím mu Vodafone bude ochotný pomoc prostřednictvím služby Managed Wi-Fi, což je připojení, které má více přístupových bodů.
Více na www.vodafone.cz/onenet
(Komeční sdělení)