Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Jedna faktura, jeden operátor, jedno řešení

Jedna faktura, jeden operátor, jedno řešení

3.6.2014 10:01
Autor: Redakce, Patria Online

Majitelé firem se shodují, že na jejich práci je náročná zodpovědnost za vlastní zaměstnance a snaha plnit individuální požadavky zákazníků. S tím operátor nepomůže, ale trable s voláním, internetem a dalšími službami ano. Martin Domanský, majitel Autosalonu Domanský, to může potvrdit.

S řešením Vodafone OneNet je podnikání jednodušší a přehlednější. Navíc za všechno budete platit jen jednou fakturou. Vodafone OneNet je efektivní řešení telekomunikací pro velké i malé firmy, ve kterém se kombinuje mobilní a pevné volání, pevné datové připojení a další technologie, mobilní internet, VPN, ale také managed wi-fi, serverhousing, videokonference nebo mobilní zabezpečení. Navíc všechny tyto služby nastaví podle potřeb vaší firmy.

Vyšší efektivita v chodu firmy
A co taková Virtuální telefonní ústředna, která je základem nabídky hlasových služeb Vodafone OneNet? Vytváří prostředí pro pevné i mobilní telefony a odpadá díky ní nutnost mít vlastní pevnou ústřednu. „Zákazník se k nám v první řadě musí okamžitě dovolat. Nechce slyšet plechovou asistentku na obecném čísle pevné linky, ale kompetentního zaměstnance. Proto máme tzv. zlaté číslo, tedy virtuální číslo, kam zákazník zavolá a automaticky je přesměrován na právě volného zaměstnance. Nemusím si tak dělat starosti s tím, že by nám kvůli obsazené lince unikaly obchody,“ popisuje své zkušenosti s OneNetem Martin Domanský, majitel úspěšného rodinného podniku, autosalonu Domanský. A popisuje další výhody OneNetu: „Vyhovuje mi, že už si nemusím dělat starosti se selháváním datových spojení, které jsem dříve řešil. V současné chvíli všechna spojení spolehlivě běží. Díky tomu jsme mohli spojit servery informačního systému umístěné v různých pobočkách na jedno místo. Snížily se nám tak náklady na samotné servery i manuální práce spojená s přenášením údajů z jednotlivých poboček.“

Tablety v terénu
Martin Domanský také plánuje ve své firmě zavést v nejbližší době mezi své prodejce tablety, na kterých budou moci ukazovat i mimo budovu autosalonu zákazníkům ceny, varianty a další podrobnosti k prodávaným autům. S tím mu Vodafone bude ochotný pomoc prostřednictvím služby Managed Wi-Fi, což je připojení, které má více přístupových bodů.

Více na www.vodafone.cz/onenet

(Komeční sdělení)


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
9:00CZ - PPI, y/y
11:00EMU - CPI, y/y