Mateřská společnost Philip Morris ČR, Altria Group, včera zveřejnila své výsledky za 3. čtvrtletí 2004. Čistý zisk meziročně vzrostl o 6,3 % na 2,6 mld. USD, zatímco management zúžil svůj odhad EPS na rok 2004 na částku v horním rozmezí 4,55-4,60 USD. Prodeje vzrostly o 5,1 %. Celkový prodej značky Marlboro vzrostl ve 3. čtvrtletí meziročně o 1,1 % díky vyššímu prodeji ve většině regionů. Prodeje značky Marlboro stoupl v regionu střední Evropy meziročně o 8,7 %. Podíl Marlbora na trhu vzrostl v řadě zemí včetně České republiky. Objem stoupl ve střední Evropě (také na Slovensku) meziročně o 22,5 % a o 9,8 % po vyloučení vlivu akvizic. Zdroj: Altria Group (Pozitivní, zvláště za nadcházejícího zvyšování spotřební daně z cigaret).
Tomáš Gatěk, Patria Finance