Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN67,467,430,93
Msft1,82
Nokia3,38053,44951,09
IBM-1,05
Mercedes-Benz Group AG74,3674,381,56
PFE0,55
27.04.2024 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 26.04.2024
CCB Depository Receipt (US Other OTC (Pink Sheets))
Závěr k 26.4.2024 Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
12,60 -0,90 -0,12 149 587
After-hours26.04.2024 23:20:00
Poslední obchod Nákup / Prodej Změna (%) Změna (USD)
12,60 - - -0,90 -0,12
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 10.04.2024
8:48Bankovní společnost China Construction Bank (CCB) požádala soud o likvidaci čínské developerské firmy Shimao Group kvůli nesplaceným dluhům. Informovala o tom agentura Reuters. Označila za nezvyklé, že takovýto krok podnikla čínská státní banka. Čínský realitní trh se už delší dobu nachází v krizi, která podkopává růst druhé největší ekonomiky světa (ČTK)

Zpravodajství CCB Depository Receipt

Monitoring médií
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií.