Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN66,9266,98-0,30
Msft-2,45
Nokia3,3843,43-0,69
IBM-8,25
Mercedes-Benz Group AG73,1473,16-1,08
PFE-3,84
26.04.2024 1:38:59
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 25.04.2024
Publicis Groupe Depository Receipt (US Other OTC (Pink Sheets))
Závěr k 25.4.2024 Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
27,56 -2,06 -0,58 83 440
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 11.04.2024
8:24

Societe Generale podepsala memorandum s Groupe BPCE o divestici divize financování profesionálního vybavení

(Bloomberg)

Zpravodajství Publicis Groupe Depository Receipt
Jak si zahrát americké prezidentské volby? Goldman Sachs přináší analýzu možných rizik a příležitostí
05.02.2024 6:01
Do centra pozornosti se dostávají prezidentské volby v USA, a tak Goldman Sachs přinesl analýzu dopadu potenciálních změn v regulaci, daních a dalších vládních politik na globální trhy.

Monitoring médií
Marketing & media: Zprávy
Český úspěch v Londýně, trojrozměrná Harfa, velkorysá menší sestra a ochlazená reklama. Zisky Netflixu v Q1 2024 díky opatření proti sdílení hesel přesáhly 2,3 miliardy dolarů.
Přihlásit do soutěže Agentura roku mohl svou domácí či oblíbenou kreativní a digitální agenturu kdokoli. Nominace odstartovaly na webu agenturaroku. mam.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií.