Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN86,7286,772,31
Msft0,37
Nokia4,2524,3-2,25
IBM-1,34
Mercedes-Benz Group AG52,9552,970,00
PFE-0,50
12.07.2025 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 19.06.2025 8:33:31
KOMERČNÍ BANKA (BKOM.SG, Stuttgart)
Závěr k 11.7.2025 Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
41,90 -0,24 -0,10 1 025
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  • Komerčka
    12.07.2025 19:15

    Trump vyhlásil od 1.8. 30% cla pro EU. Opět to může být (a pravděpodobně i bude) jen taktika a americký prezident opět ucukne. Trhy však můžou být v příštích týdnech nervózní, Komerčku nevyjímaje, takže případné poklesy bych využil k nákupu. USA a EU se nakonec dle mého názoru nějak rozumně domluví.
    petr12
  • Koťákto
    11.07.2025 18:11

    Plně chápu a ze mě stejně lepší volba než uvedené subjekty..Jinak . od AI Pirátská strana je v české politice obvykle řazena ke středové až středolevicové straně. Její hlavní ideologie se točí kolem liberalismu a progresivismu, s důrazem na občanská práva, přímou demokracii a transparentnost. Ačkoliv jsou Piráti vnímáni jako strana s liberálním jádrem, někteří je také řadí k levici kvůli jejich zaměření na sociální otázky a reformy.
    Velkamedvědice
    • Re: Koťákto
      12.07.2025 19:28

      Byla by to varianta pro ty "rozumnější" nespokojené s touto vládou, to by se ovšem nesměli paktovat se Zelenými, nebo aspoň to někde zaznělo
      Myllylae
  •  
    11.07.2025 17:48

    Tady je to samá agitka, jako by volby měly být tento víkend..
    kočák
  • Dluhopisy KKCG 10747
    11.07.2025 12:50

    Tak už jedeme hore. Vypadá to, že se ten velký prodejce vyprodal, protože dnes nezadal nový P pokyn, což dříve dělal hned jakoby automaticky. No bylo na čase měl toho několik set milionů.
    Lišák
    • Re: Dluhopisy KKCG 10747
      11.07.2025 14:06

      Jinak Akeso nulová nabídka. Dneska přibyl aji bond EUROPACITY 0,00/30, ten ale brát nebudu vzhledem k tomu že to je zerobond a nízkej výnos vzhledem k riziku.
      KM96
      •  
        11.07.2025 14:10

        PSG 6,85/29 je v nabídce za 102% nominálu 100ks. 4,5 let do splatnosti. Vychází to nějakých 6,5% cca do splatnosti. Kdybych měl love jdu do toho.
        KM96
        •  
          11.07.2025 14:22

          Upřímně řečeno kladu si otázku, jestli chci držet v nějakém větším množství dluhopisy které se vůbec nebo skoro vůbec neobchodují. Asi je dobře, že jsem je v úpisu nenakoupil. Konkrétně myslím Direct a Akeso. Zvažoval jsme nabrat je po 300ks a pak je dál dobírat na burze, ale budu dál dobírat KKCG nebo Dr.Max popř. si počkám na nový úpis.
          Lišák
          • Ty jsi trdlo Lisaku
            12.07.2025 15:51

            Akeso se mi teprve 11.7. připsalo, tak jak jsem ho mohl dat do obchodování
            čtenář
            • Re: Ty jsi trdlo Lisaku
              12.07.2025 19:56

              A tak to já moc dobře vím. Vycházím z toho, že ostatní dluhopisy které se obchodovaly první den například CSG nebo Šmejc tam byla nabídka hned první den v desítkách mega za cenu 10000, Zatímco tady byla nabídka 300 ks za cenu 10 300, takže asi tak no. Každopádně OK uvidíme jak to bude příští týden. Když tam daš ty svoje ks za 10 000 tak je všechny koupím, slibuju! Možná bych dal i 10 001, Ale můžu koupit maximálně 300 ks víc mi margin momentálně nedovolí. Když mi to prodáš tak ti odpustím to trdlo a nebudeš mi už muset nic platit za to že tady vychvaluju…. :)
              Lišák
          •  
            11.07.2025 14:57

            jj. Jen se sám sebe ptám, jestli je rozumné nakupovat nyní dluhopisy s kupónem cca 7,5%, tedy čistého po zdanění a odečtení poplatků kolem 6%, když se očekává inflace v důsledku nových CO2 povolenek kolem 6-8 %. Kdybch to bral, jako že nic lepšího není, tak asi ano, ale i tak je to na zvážnou.
            FYI
            • To: FYI
              11.07.2025 15:10

              Také se trochu bojím že přijde velká inflace. Už to jak se drží ceny akcií a lámou rekordy. Nikdo nechce prodávat. To věští inflaci.
              Rookie
              • Re: To: FYI
                11.07.2025 15:23

                Kluci neblázněte, co se týče inflace v nejbližších letech. FYI a co bys chtěl?? Spořák je menší, terminák je menší a kcie jsou nevyzpytatelné, páč na letitím maximu, plud Trump a podobně..Pod polštářem si nepomůžeš, takže pokud ti to nedává nsmysl, ptám se, co ti smysl dává?? A akcie ti nebere. My všichni, co máme i dluhopisy, máme rizikový kapitál v akciích. V podstatě jde o změnu poměru..Ale sem otevřen diskuzi, co tě dává větší smysl??
                Velkamedvědice
                •  
                  11.07.2025 15:41

                  Vždyť jsem napsal, že pokud není nic lepšího, pak i dluhopisy s takovýmto kupónem jsou lepší než nic. Jsou sice i dluhopisy s vyšším kupónem, ale to je pro hazardéry, ke kterým nepatřím. V rozvaze mého investičního ptf jsou samozřejmě i dluhopisy (cca 25%), jako papíry sice s menším, ale jistějším výnosem. Zbytek jsou akcie a hotovost. Bohužel, aktuální doba, podle mne, mi nedáva moc vhodných titulů ke koupi. Hodně titulů jsem prokaučoval a nyní, když vidím hodně titulů na ATH, spolu s divokou nejistou mezinárodní situací, tak se investovat bojím. Sečtu li však hotovost s nulovou výnosností spolu s průměrnou výnosností akciového ptf (cca 15%) pak mi to jako celek dává výnos podobný jako ty dluhopisy. Tedy taky nic moc, zhruba na úrovni očekávané inflace, avšak oproti dluhopisům s podstatně větším rizikem a nutností investovat čas do sledování cvrkotu, kolem akcií. Kde jsou ty časy, kdy jsi koupil akcie, bral dividendu a každoročně sledoval zhodnocení nad inflací.
                  FYI
                  • FYI
                    11.07.2025 15:46

                    Já mám teda ještě fudraising asi pět projektů mezi sedmi a 8 procenty, i KKCG 7,8 a Dr max 8,5...Ale ty úroky se v podstaě vyvíjí dle CNB, takže si s tou konzervativní částí PF lépe nevybereš
                    Velkamedvědice
                    • Re: FYI
                      11.07.2025 16:28

                      Chtělo by to chytit nějaký perspektivní startup. Bohužel doba podnikání moc neprospívá. Nejistota na trzích a socialistické choutky v podstatě všech vlád u nás i v západním světě danit, vybírat, proclít a pod. a pak podle svých politických preferncí porozdávat většinou nemakačenkům a přiživníkům, podnikání nepřeje. Tím pádem je i perspektivních startupů jako šafránu. Dokud se rozbouřené vody světa neupokojí, nebude na podnikání klid a legislativní stabilita, nebudou perspektivní startupy, nebude vhodný čas na riskovánís akciemi. Blue chips jsou také stále rizikovější.
                      FYI
                •  
                  11.07.2025 15:32

                  JJ za mě souhlas. Já teď cpu všechno do dluhopisů a akcie nekupuju, ale spíše uprodávám. Aktuálně mám v dluhopisech 35% a půjdu postupně na 40% a časem možná i na 50%.
                  Lišák
          •  
            11.07.2025 14:33

            Ji mi záhadou proč KB nebo Portu to vůbec dávaj na burzu, když dělají vše proto, aby se s tím neobchodovalo. Mám na mysli nesmyslné poplatky apod. Aspoň JT se snaží.
            KM96
            •  
              11.07.2025 14:40

              Teď tam někdo lupl Akeso za 103% nominálu, což vychází na 6,1% do splatnosti. To úplný terno už není, za neznámou firmu.
              KM96
              • KM96
                11.07.2025 15:27

                Tak Akeso je možná neznámá firma pro tebe..Pokud si cjtěl bez přirážky, měl si v emisi. KGHC i Dr max tak hned vyletěli..Spořitelnu mí též o x procent výše plus kupony a podobně....U Direkt s nízkou likviditou musels počítat, to nic nemění na faktu dobrého papíru..Z praxe..teď mi jeden došel..Dluhpisy v principu nekupuješ pro další obchodování, ale kupony, takže by tě mohl být průběh fuk.
                Velkamedvědice
                • Re: KM96
                  11.07.2025 15:58

                  Když to porovnám s Direct nebo CSG, tak tohle prostě by si zasloužilo 7%.
                  KM96
                • Re: KM96
                  11.07.2025 15:55

                  Neznamená myšleno tím že vydala teprv první svůj bond. Občas je dobrý si analyzovat prospekt, nejen koukat na výnos.
                  KM96
                  •  
                    11.07.2025 16:18

                    No točí 4 miliardy, druhá největší zdravotnícká a CSG bylo snad 5,7, Direkt 6,68....ted budeš mít těžko u něčeho rozumného větší kupon....Upvest sem te´d bral za 7,4 tuším...jako oba véme kolik je i dvouciferných prašivek, ale to si radši podžím NVDA na risk..
                    Velkamedvědice
                    • AUCTOR FCZ 6,50/30
                      12.07.2025 5:27

                      Když už se tu řeší ty dluhopisy.. co si myslíte o AUCTOR FCZ 6,50/30? Emituje to JT. Teď jsem tak trochu doufal že po vzoru CSG a EMMA, půjde koupit Akeso kolem 100% ale koukám že nabídka byla hned první den na 103%. Uvést mi tentokrát vyšel,ale v rámci diverzifikace jsem chtěl půlku dát do dluhopisů ale u toho AUCTORU mě trochu vadí, že chtějí tou novou emisí splácet starší emisí AUCTOR 5,00/25.
                      T_T
                    •  
                      11.07.2025 16:27

                      Souhlasím že to s výnosama teď lepší nebude, ale přeci jen snažím se i o nějakej risk managment. Třeba to co teď upisuje JT Auctor 6,50/2030 by si též zasloužilo víc. Prostě nějaký divný entity v Chorvatsku, to přenechám odvážnějším.
                      KM96
                    • Jako
                      11.07.2025 16:19

                      já Akeso nekupoval, vzal teď ten Upvest
                      Velkamedvědice
              • Volby
                11.07.2025 14:48

                Jo je to smutný když si musíme vybrat mezi vládou pětikolky a Babišem. Babiš zaklekává, má svoje čapí hnízdo. Pětikolka jede Dozimetry, Biitcoiny a neprůhledné vojenské zakázky. To v tomto státě opravdu není nikdo slušný kdo by šel do politiky? Asi tak.
                Rookie
                • Běžte volit menší zlo!
                  11.07.2025 17:40

                  Polovinu života jsem prožil v totalitě. Od revoluce 1989 jsem volil s "nadšením" pouze 2x a to OF a po rozpadu OF potom ODS. ODS po prvé a naposled - při tom jsem celý svůj život po revoluci až do konce roku 2024 podnikal a ODS měla být "ta správná volba". Potom jsem už vždy volil pouze menší zlo, protože jsem se nedokázal úplně ztotožnit s programem, politiky, věrohodností strany atd....... Ale vždycky jsem šel volit menší zlo, které bylo pro členství v EU, NATO, právní stát a prozápadně orientované. To ostatní už byla pouze kosmetika a nutné zlo - WFT je ve srovnání s životem v totalitě pouze taková nepatrná lapálie. Nerezignujte a běžte volit menší zlo nebo otevřete cestu zlu které si mnozí z vás nedokážou představit!
                  VenkovskyZahradkar
                • Re: Volby
                  11.07.2025 16:20

                  tak to vím přesně. Opravdu není.
                  Velkamedvědice
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.05.2025-
30.06.2025-
31.07.2025-
31.08.2025-
30.09.2025-
31.10.2025-
30.11.2025-
31.12.2025-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025