Pondělí 03.11.2025
Detail akcie ERSTE BANK diskuze
Hledej
ZKUSIT DEMO
|
OTEVŘÍT ÚČET
|
WEBTRADER
|
Uživatel:
Heslo:
Nová registrace
Přihlásit
Hlavní stránka
Patria Plus
O službě
Data Export
Ceník služeb
Benefity
Investor Plus
O službě
Ceník služeb
Benefity
Akademie investování
Úvod do investování
Analýzy investice
Investiční strategie
Investiční tipy
Wiki
Money management
Zpravodajství
Přehled zpráv
Akciové
Vše
ČR
CEE
Svět
Doporučení
Výsledky ČR
Výsledky CEE
Výsledky svět
IPO, M&A
Investiční tipy
Ekonomické
Vše
HDP
Inflace
Průmysl
PPI
Mzdy
Maloobchod
Nezaměstnanost
Zahraniční obchod
Stavebnictví
St. rozpočet
Měny
Vše
Měny
Sazby
Dluhopisy
Komodity
Sloupky
Vše
Jiří Soustružník
Project Syndicate
ČSOB Asset Management
Ekonomický radar ČSOB
Reality
Jan Bureš
Rozhovory
Video
Monitoring
Diskuse
Diskuse
Obecná diskuze
Blog
Akcie & Fondy
Přehled
Indexy a Futures
Akcie online
ČR
Polsko
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Záp. Evropa
USA
Svět
Akcie historie
Detail akcie
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Fondy
O IPO
IPO pro firmy
IPO pro investory
Penze
Měny & Sazby
Přehled
Měny
Online
Detail
Historie
Sazby
Online
Detail
Historie
Dluhopisy
Náš výběr
Státní ČR
HZL ČR
Firemní ČR
Státní Svět
Firemní Svět
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Nástroje
Home
Měny
Krátké sazby
Dlouhé sazby
Diskuse
Komodity & Deriváty
Komodity
ETF
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
ETC
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Warranty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Pákové certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Ekonomika
Home
Makropřehled
Ukazatel
HDP
Nezaměstnanost
Inflace
Mzdy
Průmyslová výroba
Obchodní bilance
Maloobchodní tržby
Ceny průmyslových výrobců
Stavební výroba
Analýzy
Databanky
Právo
Vše
Firmy
Daně
Zákony
Rozhodnutí
Trhy & finance
Moje Patria
Můj profil
Moje stránka
Moje stránka
Nastavení
Moje oblíbené
Akcie
Měny a sazby
Fondy
ETF
ETC
Certifikáty
Warranty
Pákové Certifikáty
Moje portfolio
Stav
Transakce
Analýza
Moje e-maily
Moje sms
|
Přehled
|
Indexy a Futures
|
Akcie online
|
Akcie historie
|
Detail akcie
|
Výzkum
|
Fondy
|
O IPO
|
Penze
|
Detail akcie
Online
|
Historie
|
Zprávy
|
O společnosti
|
Hospodaření
|
Doporučení
|
Graf
|
Sektor
|
Diskuse
|
Interaktivní graf
PX
2 409,12
0,52%
DAX
24 158,37
0,84%
CZK/€
24,321
0,00%
CZK/$
21,118
0,13%
AU
4 008,88
0,19%
BRT
65,07
0,54%
Hledání v detailu akcií
select
select
Odeslat
Pokročilé hledání
Top akcie
Název
Návštěvy
Pn6.75%CCRP RgSBI-C
13
ENEA
56
Dynatrace Rg
51
VV M US WIDE MOAT UCITS ETF
23
NY Cmnty Bancp
10
Fide US Qlty USD-Ac
16
VANGUARD VALUE ETF
14
ENEL/DZB 26
8
EMERGING MRKTS INTERNET & EC
38
Siltronic N
135
Moje portfolio
Nastavit
Oblíbené
, nastavit
Portfolio
Oblíbené tituly
select
Oblíbené akcie
Oblíbené ETF
Oblíbené ETC
Oblíbené kurzy a sazby
Název
Nejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ
1295
0,15
KB
1093
1,11
PKN
98,87
98,88
-1,17
Msft
521,19
521,25
0,67
Nokia
6,196
6,2
5,09
IBM
311,54
311,7
1,34
Mercedes-Benz Group AG
57,29
57,31
1,92
PFE
24,6
24,61
-0,20
03.11.2025 16:17:41
Zpožděná data,
Real-Time data info
Indexy online
PX
BUX
WIG
DAX
Nasdaq
Další
akciové indexy
AD Index online
Region
select
ČR
Polsko
Maďarsko
CEE
Záp. Evropa
US
Svět
Výsledková sezóna
3Q25 KALENDÁŘ USA
3Q25 KALENDÁŘ EU
3Q25 KALENDÁŘ ČR
31.10.2025 12:05:16
ERSTE BANK
(ERST.F, Frankfurt)
Poslední obchod
Změna (%)
Změna (EUR)
Objem obchodů (EUR)
87,75
1,42
1,25
61 645
Akce
Nákup / prodej ve cvičném portfoliu
Přidat do oblíbených
Nastavit SMS / E-Mail alert
Analytický servis
Databanka historických dat
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Reklama
Přidat názor
|
Pavouk
Od nejnovějších
Názory
Přidat názor
Vysledky ERSTE a trojclenka
31.10.2025 8:47
Vazeni, toto je deja vu 2 roky zpatky. Kurz byl 780 a hodne lidi nevidelo kam to spejeje. Ted je to to same. Marcap Erste je 34 mld EUR. Zisk byl za tento kvartal 0,9mld + 0,2 mld eur pripocitejte za Santander Polska. 1,1mld + 4 kvartaly = 4,4 mld cisty zisk. 3474,4 = P/E 7,7 !!! Pokud se dostaneme na P/E 12 (napiste me jeden duvod, proc by P/E erste melo byt pod 8 !! trvale) tak pokud jdeme na 12, akcie vyroste o vice nez 50% a to rikam, ze ERSTE nijak neporoste, ze zisk 4,4mld uer je trvaly, ale ona je to celkem progresivni a rostouci organizece. Cili cilovka 3000/akcie je za me strasne konzervativni, 4000 ve strednedobem horizontu je realnejsi. Warren z Prachatic
Warren_z_Prachatic
Přidat názor
Re: „cilovka 3000/akcie, 4000 ve strednedobem horizontu je realnejsi”. Warren z Prachatic
03.11.2025 11:08
Ještě prosím napiš, kolik vidíš dividendový výnos, až cena akcie ERSTE dosáhne těch 4000 Kč. Ta všelijaká čísla, P/E, růst o 50 %, zisk 4,4 mld. EUR, to je hezké, ale obyčejné držitele akcií nakonec přece jen nejvíce bude zajímat, kolik ten jejich investiční počin, tj. kdy si peníze vymění za akcie EGB v ceně 4000 Kč/ks, vynese. Zisk v důsledku dalšího nárůstu ceny akcie v rámci odpovědi už netřeba uvádět. A když považuješ 3000 Kč/ks jako „konzervativní”, udělej prosím pro jednu variantu dividendy z akcie za 3000 Kč/ks taky konzervativní odhad.
rnm
Přidat názor
rnm
03.11.2025 14:26
souhlas s ostatními - pokud chceš dividendu, kašli na Erste a jdi do Monety nebo KB. V Monetě dostaneš kombinaci dividendy a růstu, v Erste jenom růst a v KB jenom dividendu, tak jednoduše to je dnes rozdělené.
Orangutan
Přidat názor
03.11.2025 11:37
V tomhle sdilim Warrenuv nazor, ze divi je nedulezita (dulezitejsi je EPS a P/E), ale odhad divi podle analytiku je za 2025 (0,75 EUR), 2026 (3,80) 2027 (4,09) 2028 (4,68). Co si s tou informaci udelas je na tobe..
.TBD.
Přidat názor
dividendový výnos
03.11.2025 11:32
Proč u Erste bereš jako důležitý faktor, kolik bude dividenda, to je přece relativně nepodstatné, pokud máš mít dle Warrena růst přes 800 Kč na 3000 Kč a dividenda příští rok má být zhruba 0,5EUR před zdaněním, tedy 12Kč a v dalších letech zhruba 4 až 5 EUR, tak se bavíme o necelé stokoruně. Já bych byl s cenou 3000 Kč velice spokojen, dle mého jsou zde negativní faktory ve větším zdanění, problémech v automobilovém průmyslu i průmyslu obecně, což může stáhnout dolů i Erste a to nepočítám Trumpoviny atd. Ale velice rád se budu mýlit :-)
R
Přidat názor
Re: pokud máš mít dle Warrena růst přes 800 Kč na 3000 Kč
03.11.2025 14:39
Takže, je dobré si tu akcie teď koupit, jelikož to dál poroste, protože budou stále kupující, kteří to budou pořád dál nakupovat, neboť přece jistý Warren tvrdí, že to poroste dál... Jen pro připomenutá pár těch „kombinací” (viz níže), které už nastaly dříve: 1. fáze - začátek paniky, prodávající hromadně prodávají, cena začíná padat ; 2. Kupující v tom vidí příležitost, nakupují, cena se stabilizuje; 3. Držitelé akcií opět masivně prodávají, až se potenciální kupci leknou a stahují své NP, 4. NP zmizely úplně Možných impulsů k panice je v současné době víc než dost.
rnm
Přidat názor
rnm
03.11.2025 15:13
Opicak ti tady uz vysvetlil v cem je ten tvuj pohled spatne - investice (fundament) vs. trading (technika). Ja se ti tady snazil vysvetlit, proc neni dobre na ERSTE nahlizet jen optikou vyplatniho pomeru divi, ale ocividne jsi presvedceny o sve pravde. Nerikam, ze mas ERSTE nyni kupovat a uz vubec ne kvuli dividende. Ja uz mam nakoupeno (lehce pres 600) a skoro vse po casovem testu. Muj cil byl drzet pres test a prodat 1600-1800. Vzhledem ke zmene fundamentu (ziskovost, akvizice) jsem cile posunul na 2100/2400/2700. Aktualne drzim 1300 z 2000ks a postupne podle planu budu odprodavat. Pokud se fundamentalne nebo i kratkodobe neco zmeni mam porad moznost to vysypat s rozumnym ziskem, ktery nemusim danit. Jsem v komfortni pozici a tak nemusim delat unahlena rozhodnuti a taky muzu jit klidne s kuzi na trh ohledne me strategie. Celkove potrebuju redukovat banky a nejak to vyresim do 05/2026. Tady jedeme kazdy za sve ;)
.TBD.
Přidat názor
jistotu nemáš nikdy
03.11.2025 15:10
Hele jistotu nemáš nikdy, Warren zde podává už nějakou dobu fundamentální fakta na základě aktuálních dat a má reálné předpoklady do budoucnosti, proč by Erste měla růst i dál. Pokud nastane panika a velký výprodej, postihne to vše, tedy i Erste, protože je to navázáno na různé indexy, spousta investorů nakupuje na páku, kdy pod nějakou hranici musí prodat i když je to nevýhodné atd. Hlavně nekupuj a neprodávej akcie, protože to někdo napsal, ale počítej a zkoumej, pokud někdo nerozumí pojmům jako EPS, P/E apod., tak ať nejdříve studuje, třeba může začít tím, že si pročte nějaké analýzy, například od pana Nedvěda z FIO, kde je Erste celkem pěkně každý rok popisována, a všechna slova, kterým nerozumí si dohledá a pak si udělá představu, zda je akcie koupitelná nebo nikoliv.
R
Přidat názor
Re: jistotu nemáš nikdy
03.11.2025 15:14
A důležitá je vlastní zkušenost, ta je nade vše. Pokud titul neznáš a nejseš si jist, je dobré začít s menšími dávkami a postupně rozšiřovat, když to funguje jak má. A když ne, tak se zase tiše odplížit.
Orangutan
Přidat názor
03.11.2025 15:19
Jo, tohle znam :)
.TBD.
Přidat názor
rnm
03.11.2025 14:49
Jenže to máš Elliottovský nebo technický pohled na investorskou část problému; jak to vidí kupci. Kolega Warren je fundamentalista, kouká na to, jestli je akcie podhodnocená nebo ne, podle P/E. Co dělají ostatní investoři je mu jedno, věří, že podceněná akcie nakonec nezadržitelně dojde štěstí. jestli momentálně padá nebo roste, to je jedno, nakonec celkově převáží růst. Opičáci zkoumají vždy oba konce problému a souhlasí s Warrenem v tom, že nedoceněnost akcie je úplný základ úspěchu, jinak se vezeš na nějaké náladě, která nemusí mít dlouhé trvání. V extrémních případech to funguje taky jako v případě Tesly nebo Pilulky, ale moc na to není dobré spoléhat.
Orangutan
Přidat názor
03.11.2025 11:21
Nemam zadny odhad dividendy erste. Nikdy me nezajimala a nic se na tom nemeni
Warren_z_Prachatic
Přidat názor
Re: Nemam zadny odhad dividendy erste. Nikdy me nezajimala
03.11.2025 11:39
Takže nárůst ceny v důsledku stálého zájmu kupujících nevidíš v dividendě. Čili čistě spekulativně. Něco jako hra Černý Petr, tedy jde jen o to, komu zůstanou ty papírky za 4000 Kč v rukou. O dividendu přece nejde. A nakupovat to přece musí furt immer weiter ty všelijaké penzijní fondy, vždyť zoufalých zaměstnanců s DPS a příspěvku na DPS bude pořád hafu, Asi tak tedy že?
rnm
Přidat názor
03.11.2025 11:46
V dividendě to stoprocentně není, cena akcie jen za poslední týden stoupla o výnos z dividendy za dva roky, v případě, že by opravdu byla 4 až 5 EUR jak uvádějí odhady za roky 2026-2028.
R
Přidat názor
RE: cena akcie jen za poslední týden stoupla o výnos z dividendy za dva roky, v
03.11.2025 11:52
No ano, a proto se ptám, co jako by mělo retail motivovat k tomu, aby nakupoval dál.
rnm
Přidat názor
rnm
03.11.2025 14:34
to musíš vědět ty, na tom je založena tvoje strategie, proč ten titul kupuješ. Opičáci právě kvůli strategii Erste nekupují, i když klidně tady všem okolo podepíší, že je skvělá a aktuálně možná nejlepší česká akcie, protože růsty jsou kolosální i ve světovém měřítku. Koupit růstovku a prodat ji na vrcholu (za tři roky úplně bez daně!!) je naprosto legitimní a možná úplně nejčastější investiční strategie. Pokud se ti z nějakého důvodu nelíbí a jsi třeba dividendista, co chce, aby mu to kotilo pravidelnou rentu k platu nebo důchodu, pak je pro tebe ta KB a Moneta a nějaké Reity a podobné věci, zkrátka, postupně odhalíš oblíbené tituly opičáků. Akcie nemusí růst vlastně vůbec, abys na ní přesto mohl vydělávat jako na růstovce.
Orangutan
Přidat názor
Re: RE: cena akcie jen za poslední týden stoupla o výnos z dividendy za dva roky, v
03.11.2025 12:01
Ne, primarne jde vzdycky o trajektorii EPS a pomer P/E.. pokud je trajektorie rustu EPS a rozumne aktualni P/E (u ERSTE za mne pod 10 je OK, 10 je fer a 12 je k prodeji). Dulezitejsi je, kolik akcie vydela vzhledem ke sve cene.. To, jak se ziskem potom nalozi (divi, buyback, akvizice) se taktez samozrejme promita do ceny, ale treba buyback ma z dlouhodobeho pohledu pozitivnejsi vliv na cenu akcie nez vyplata divi.. na 4000/ks by musel byt EPS 13,71 pri P/E 12, coz tam aktualne v horizontu 3 let nevidim, ale 2900-3000 by to pri idealni konstelaci liznout mohlo.. ja mam aktualne prodejni mety ale nastaveny nize - 2100 (realizovano)/2400/2700. Spekulace je to vzdy, protoze se muze stat cokoliv, ale je to podlozene alespon nejakymi realistickymi cisly, jejichz kombinace uz na trhu nekdy nastala ;)
.TBD.
Přidat názor
03.11.2025 12:38
Vzdy jsme se v pohledu na Erste shodovali, ted se zacineme rozchazet :) Me 2100 a i 2400 prijde proste strasne lacine (2700ok, tam, uz samozrejme hraji roli dalsi investicni prilezitosti kolem)....ale treba mas pravdu ty, rozsoudi nas budoucnost....Ja proste P/E 8 vidim jako strasne podhodnocene, porovnam-li to s trhem USA a nebo i CZ burzou (Moneta 15 ??) Erste se prodavam za 55% ceny Monety, neni to straslivy dumping ??
Warren_z_Prachatic
Přidat názor
03.11.2025 13:05
Ale je to celkem prijemne rozchazeni - dohadovat se jestli je realnych 2700, 3000 nebo dokonce 4000 :) Ja se snazim byt v tech svych odhadech docela konzervativni a v bankach mam velkou cast ptf, tak je potreba trosku redukovat vahu. Moneta je aktualne nacenena na idealni scenar a ziskovost roku 2027 - pokud bych drzel, tak uz exituji. Korekce ale neni moc pravdepodobna, protoze velci kluci drzi balik a drzet ho budou dal bez ohledu na cenu a ten nizky "free float" zvladne vykoupit retail :)
.TBD.
Přidat názor
Warren + TBD
03.11.2025 14:38
Asi tak, takové rozcházení lze pokládat za akademickou debatu. ježto se bavíme o výhledu přes rok a půl, řešíme čísla, co ještě nejsou a budou dovozena z něčeho, co ještě není, takže můžeme mít chybu jako kráva. Přesto to vypadá na další růst, na základě vlastního fundamentu Erste, za nás je tam 2300 skoro jistě, 2600 velmi spolehlivě a lze velmi solidně věřit ve 3000. Dál fakt nevidíme ani náhodou. tehdy už bude zase trochu jiný svět. To je 50% růst, co chtít víc.
Orangutan
Přidat názor
Mě divi zajímá...
03.11.2025 11:36
v roce 2020 jsem koupil akcie KB za bambilion a dnes dnes mam ten bambilion zpet diky vyplacenym divi + porad mam ty akcie KB (jestli jsou chvili vys nebo niz zase nesleduju ja:)
Ticino
Přidat názor
Re: Mě divi zajímá...
03.11.2025 11:45
Herr Doktor, a to je presne rozdil mezi tim, jestli si kupuju KB jako dividendovy titul a nebo ERSTE jako "rustovku". Taky mam KB za bambilion v portfoliu, ale procentualni vynos mam daleko vyssi u ERSTE.. KB+CEZ mi ale delaji dividendove kotvy, kde si ty ztraty klidne vysedim.. neni spatne mit dividendovky nebo rustovky, jen je potreba rozlisovat jednotlive tituly a jejich ucel v ptf.. u NVDA taky moc nikdo aktualne neresi dividendovy vynos
.TBD.
Přidat názor
přesně
03.11.2025 11:52
Stejnětak jako například u Tesly investoři neřeší téměř vůbec nic, zkrátka P/E 312.71 dnes a stále to někdo kupuje, prostě Muskovi bezmezně důvěřují...
R
Přidat názor
Re: Vysledky ERSTE a trojclenka
03.11.2025 8:52
Opičáci se tvých čísel nemohou dopočítat. Oproti předchozím 2992 je 3,474 růst o cca 15%, nikoli o 50, a P/E nevychází 7,7, ale okolo 10. Což je samozřejmě furt paráda a 50% růst ceny je myslitelný, ale 3000 kaček se zatím jeví jako teoretický strop, a ježto tempo růstu bylo zhruba slabých 50 kaček za měsíc poslední tři roky (přesněji 44), pak je chybějících 850 korun záležitostí asi roku a půl před námi.
Orangutan
Přidat názor
Nemáš tam čísla
03.11.2025 10:09
Santander Polska.
maxim
Přidat názor
Re: Nemáš tam čísla
03.11.2025 11:10
Vycházíme z Warrenova čísla 3474 včetně Santanderu a poukazujeme na to, že to zas tak zničující pokrok proti předchozímu stavu není, takže růst se jeví méně strmý, než tvrdí Warren, 3000 není "opatrné", ale rozumné maximum. Nic víc, nic méně. Růst je to v každém případě. Elliott nevidí ani tak daleko, aktuální vlna by mohla končit už na 2300.
Orangutan
Přidat názor
03.11.2025 11:20
Ne, to byl preklep, pak jsem dal OPRAVU, ale je ve vlakne uplne dole :). Trzni kapitalizace byla 34mld a zisk vychazi "VCETNE SANTANDERU" na 4,4 mld a z toho je P/E 7,7. Akcie stoupla od patku rana, kdy jsem to napsal, cili opravdu pokud zapoctas zisk santanderu a vynasobis 4ma je to zisk 4,4mld a tedy P/E 8. Z toho vychazi pri P/E 12 a "nerustu erste cisel jako takovych" rust akcie o 50%...a ja o nem nepochybuji a navic dodavam, porostou i cisla ERSTE, opet zde mame nizkou valuaci, coz je to deja vu roku 2023, kdy jsem kupoval
Warren_z_Prachatic
Přidat názor
Poslušně hlásím
31.10.2025 12:17
že je zelí naloženo v bečkách a začíná kvasit. Erstýna vypadala, že má fázi bouřlivého kvašení za sebou a že nyní bude následovat fáze zrání a příprava na expedici. A ono to vypadá, že někdo do burčáku nasypal pořádnou dávku cukru a nejbouřlivější kvašení teprve přijde!
VenkovskyZahradkar
Přidat názor
dotaz na divi
02.11.2025 9:43
Vážení, vím, že se tady dlouhodobě diskuzně věnujete formě zdanění divi Erste a to zejména té prudě s tím zápočtem rakouské srážkovky. Právě z tohoto důvodu bych se chtěl výplatě divi vyhnout a subjektivně mám pocit, že erste bude lepší nakrátko tradovat než držet na long... no a prosím o radu... má Erste jeden stabilní výplatní den divi ročně /např. květen/? nebo to vypouští /divi/ po troškách např. každý kvartál jednou, což by mi moc nevyhovovalo. dík za radu Vlada77
Vlada77
Přidat názor
Re: dotaz na divi
02.11.2025 11:58
Divi je příští rok nulova (nebo skoro nulova) . Divi neni pro Erste dulezita obecne. Ted bude pak zcela nezajimava. Vyplaci na konci kvetna, 1x za rok. Vlnkovani ma smysl, kdyz jde neco do strany (v cyklech). Ja verim a doufamn, ze bude Erste v up trendu, to pak vlnkovani je v drtive vetsine horsi nez buy and hold. Warren
Warren_z_Prachatic
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
>>
Reklama
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Změnit přezdívku
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako
nick
, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.
Obecná diskuze
Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte
ZDE
Právě diskutujete
Téma
Názor
16:36
Obecná diskuze
16:27
New Res Inv REIT
Re: Broker XTB ...
16:25
Obecná diskuze
16:22
Obecná diskuze
Re: kolega Alastor
16:11
Obecná diskuze
Re: tos mě nemě...
16:05
COLTCZ
16:02
Obecná diskuze
16:00
KOFOLA ČS
S radostí můžu ...
Nejdiskutovanější zprávy dne
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Průměrný odhad
Váš tip
30.09.2025
-
31.10.2025
-
30.11.2025
-
31.12.2025
-
31.01.2026
-
28.02.2026
-
31.03.2026
-
30.04.2026
-
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025
Koupit
Držet
Prodat
close modal
Uživatelské jméno
Heslo
Příhlásit se
Nepamatuji si heslo
Nemám registraci
Potřebujte poradit?
Zavolejte nám
+420 221 424 240
nebo napište na
info@patria.cz