Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN68,2368,261,12
Msft0,59
Nokia3,25253,49750,52
IBM0,53
Mercedes-Benz Group AG68,2668,29-0,23
PFE-0,60
11.05.2024 1:05:47
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

Reynaldos Mex
Poslední obchod Změna (%) Změna Objem obchodů ()
- - -
Poslední obchod Změna (%) Změna Objem obchodů ()
- - -
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 

Zpravodajství Reynaldos Mex
Zlato se chová neobvykle
31.08.2023 20:34
Již nějaký čas se od sebe odtrhává řada doposud docela vzorně spolupracujících proměnných. Občas na tyto „anomálie“ poukazuji, dnes se v této souvislosti podíváme na zlato.
Fidelity International: Proč je poloha nemovitostí jen částí odpovědi na otázku, jak diverzifikovat investice?
25.08.2023 6:29
Naše vlastní analýza ukazuje, že investorům do evropských nemovitostí se diverzifikace osvědčila, pokud alokovali své prostředky mezi několik různých trhů a kategorií – ale proč se tento obraz může v příštím hospodářském cyklu změnit? Ukazuje se, že lokalita není jediný...

Monitoring médií
ČRo - Hradec Králové: Odpolední vysílání 14:00
mluvčí 2, -------------------- Rijáda. mluvčí 3, -------------------- Letos slaví desáté narozeniny a vy můžete být u toho. 10 speciálních výjezdů humoriády na cestách, pět jarních a pět podzimních, v rámci kterých projedeme Českou republiku křížem krádežem.
Vážení přátelé, kvalitní komunikace. Jakub Zelenka je dnes milým hostem, Jakube, já vás konečně vítám tady ve studiu, děkuju za pozvání. Vy všichni čekají na váš nový projekt, který chystáte s Apolenou Rychlíkovou.
Na pražskou gastromapu přibude nový ambiciózní podnik pro čtyři sta hostů. "Řekli jsme si, že si ještě jednou vyhrneme rukávy," nastiňuje velké plány David Petřík z Together a vysvětluje, proč staví restaurace jako nízkonákladovou leteckou společnost.
Petr BARTOŇ, ekonom, Datarun -------------------- Která postižení tady touto daní a tu se bude snažit tlačit mezi zákazníky, takže tam můžeme čekat, ano, nějaké slevy nebo nějaké motivační, motivační programy, aby lidé pořád spotřebovávali podobné množství tekutin od té společnosti, ale třeba méně cukerné.