Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,24
KB-0,92
PKN66,9266,98-0,30
Msft396,34396,4-3,07
Nokia3,3843,43-0,69
IBM167,84167,89-8,80
Mercedes-Benz Group AG73,1473,16-1,08
PFE25,3725,38-3,41
25.04.2024 19:19:46
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 25.04.2024 18:38:08
SKF Depository Receipt (SKFRY.PK, US Other OTC (Pink Sheets))
Poslední obchod Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
20,28 -1,98 -0,11 1 202
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 08.12.2023
10:44

SKF - JPMorgan

......  
 11.09.2023
13:51

SKF - HSBC sniž

......  

Zpravodajství SKF Depository Receipt
Připraveni na resetování: Průzkum analytiků Fidelity International pro rok 2024
15.02.2024 6:21
Poslední dva roky se nesly ve znamení obav z toho, jak vážně může být první trvalejší zpomalení ekonomiky od roku 2008. Podle každoročního průzkumu analytiků společnosti Fidelity International (dále jen „Fidelity“) se však podmínky pro firmy, které se chystají na expanz...
Prodej nových osobních aut v Česku za pololetí stoupl o 16,8 procenta
07.07.2023 17:01
Prodej nových osobních aut v Česku v letošním prvním pololetí meziročně stoupl o 16,8 procenta na 115.548 vozů. Pokračuje nárůst podílu automobilů s alternativním pohonem, v pololetí činil 21,3 procenta.

Monitoring médií
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií.