Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,24
KB-0,92
PKN66,9266,98-0,30
Msft390,57390,62-4,46
Nokia3,37953,3825-1,04
IBM167,16167,31-9,00
Mercedes-Benz Group AG72,8872,9-1,53
PFE25,5725,58-2,68
25.04.2024 17:01:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 25.04.2024 17:00:46
Sasol Depository Receipt (SSL, NY Consolidated)
Poslední obchod Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
6,79 -4,03 -0,29 649 357
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 

Zpravodajství Sasol Depository Receipt
UNICAPITAL Invest VI a.s.: 3.výplata úrokového výnosu
23.08.2023 11:24
UNICAPITAL Invest VI a.s. IČ: 117 86 558 Společnost UNICAPITAL Invest VI, a.s. zveřejňuje oznámení o 3.výplatě úrokového bonusu. Více informací zde.
Rozbřesk: Evropský trh s plynem zůstává napjatý
15.08.2023 9:07
I když jsme si v letních měsících odvykli věnovat trhu s plynem významnější pozornost, prudké zdražení evropského benchmarku TTF o 30 % vyvolalo v minulém týdnu pozdvižení.

Monitoring médií
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií.