Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ1,61
KB0,87
PKN81,0681,10,75
Msft496,7496,76-2,22
Nokia3,7793,946-0,82
IBM246,58246,73-0,19
Mercedes-Benz Group AG52,9853-0,36
PFE24,724,710,65
05.09.2025 18:20:49
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 05.09.2025 16:20:00
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 5.9.2025 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 327,00 1,61 21,00 383 188 792
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Opět zajímavý průběh dnešní závěrečné aukce
    05.09.2025 16:30

    Nejdříve tam prodejce hned v úvodu nabídl 100tis.ks za 1320, ale po cca minutě tu nabídku stáhnul. Kupec následně dal na ceně 1320 poptávku na cca 120tis.ks, ale prodejce se rozhodl, že mu to za tu cenu neprodá. Následně kupec vyzobnul téměř vše do ceny 1327 (66tis.ks.) čímž překonal denní maximum o 2Kč. Předpokládám resp. očekávám že v pondělí to tam bude prodejce opět nabízet za 1320... :o)) A takhle si tady na ČEZ poslední dny žijeme... :o)))
    Lišák
    • Re: Opět zajímavý průběh dnešní závěrečné aukce
      05.09.2025 16:41

      Ahoj Lisaku, mne to spis prislo, ze kupec fintil prodej, ale nikdo mu na to neskocil. Za cenu 1320 nabizel okolo 85.000ks a po chvili to stahnul, tudiz mu jeho umysl prodavat moc neverim. Obcas takovyhle finty taky delam ale v mensim mnozstvi, a spis v ranni aukci, podle toho v jaky pozici se probouzim. Asi jsi sledoval zav. aukce poslednich dni, a vis ze 1301 byl beton, tudiz CEZ porad bullish.
      Uncasovo_mlade
      •  
        05.09.2025 17:34

        Jako ty ranní aukce jsou z mého pohledu velmi často o ničem. Zejména pokud chceš prodat větší množství za dobrou cenu, což je u ČEZ obvykle spíše nereálné. Skutečné obchodování obvykle začíná až úderem deváté, takže nějaké fintění v ranní aukci podle mě nemá větší význam.
        Lišák
      • Uncas
        05.09.2025 17:30

        JJ může být. Kdyby chtěl skutečně prodat, tak by tam ten pokyn nechal nebo ho zadal znovu. Jinak ano sleduju teď úplně všechny závěrečné aukce, páč se chci ujistit, že tam ten kupec pořád je, páč mám v plánu uprodávat a nerad bych to nakonec promeškal. Někdy se ten dareba objeví až v samotném závěru a převýší nabídku klidně i o 80- 100tis. ks s tím, že ji ten filuta hned pak stáhne jakože, aby ten převis náhodou nikdo neviděl... :o)))) Jakoby nevěděl, že prodejci jsou "tupci" co mu to tam další den budou tak jako tak zase sypat hlava nehlava o několik kaček levněji .... :o) Uvidíme v pondělí jestli mu to tam budou zase házet pod 1320... Hezký víkend přeju kolego.
        Lišák
  • Tak dnes mi vypršel 3letý časový test
    05.09.2025 14:09

    u dalších 1900ks (za měsíc mi vyprší u dalších 700ks) a nejspíš malinko upravím svoji strategii. Ještě před týdnem jsem si plánoval, že těch 1900ks okamžitě ostřelhbitě prodám v jendé nebo ve dvou šaržích na ceně ideálně někde okolo 1310 -1320, ale když vidím ten nákupní apetit, tak to asi risknu a nejspíš s prodejem ještě posečkám, páč cítím v kostech, že bychom mohli jít výhledově ještě výše a to klidně i někam k 1400. Jinak mám docela problém, páč posledních 3890ks s průměrkou 830 jsem kupoval v 01-02/2024, takže tam budu mít po testu až za rok a půl. Čili během měsíce budu mít celkem po testu už jen posledních 2600ks a nerad bych se ukvapil a prodal to moc brzo a pak jen čuměl jak to leze nahoru. Aktuálně držím 6490ks s lišáckou průměrkou 175. (původní longová pozice byla 4700ks s průměrkou 540 a díky LEX a WFT a s tím souvisejícím poklesům na 750 -800 jsem ji navýšil na 14200ks s celkovou průměrkou 750). Čili 7710ks jsem už prodal a to s průměrkou někde okolo 1230. Pokud vše dopadne tak jak očekávám, tak díky těm dokupům v pohodě dorovnám ten 1mil. o který mě ODS okradla přes WFT na dividendách a snad i ty 4mil.o které mě připravil Stanjura tím návrhem zákona změny podpory SE, páč jsem kvůli tomu tehdy vyprodal komplet celou pozici E4U, kterou jsem držel 8let. U voleb to ODS celá moje rodina zůčtujeme.
    Lišák
    • Re: Tak dnes mi vypršel 3letý časový test
      05.09.2025 14:49

      Souhlas. Tyhle masivní nákupy z posledních měsíců nedělá retail, ve víře výkupu po volbách.
      Ufff
      • Ufff
        05.09.2025 15:08

        Osobně si nemyslím, že cenu žene jen možný odkup. Hlavním hnacím motorem podle mě je kupec (nejspíš Tykač) který cílí na 10% podíl díky kterému si mimo jiné zajistí, že s ním nikdo nevyje_be. Současně ani nevylučuju, že kupec sází i na vratku WFT a v neposlední řadě je tu pomalu, ale jistě končící WFT a ČEZ tak v podstatě cenově dohání ostatní energetiky. Jinak skutečnou či reálnou hodnotu akcií vidím někde mezi 1600 -1800Kč, ale tak dlouho to držet asi nevydržím.
        Lišák
        • Re: Ufff
          05.09.2025 15:45

          Pokud se činí pan T, aby získal 10%...co potom? Bude mít apetit pokračovat, tímto tempem? Zjistit kolik mu chybí bude složité, či nemožné, i přes ty povinné hlášení regulátorum. A pokud ty nákupy ustanou, resp pokud se to zhoupne trošku dolu, většina retailu začne prodávat. Zažili jízdu z 1400 na 800, a nebudou chtít tohle opakovat. A férová cena je jaká? Byť bez WTF, myslíte, že majoritní vlastník bude rozdělovat zisk akcionářům? Když nepokrytě avizují výkup za finance Čezu?
          Kahy
          • Kahy
            05.09.2025 18:11

            Pokud volby vyhraje ANO, pak vidím jako docela pravděpodobný scénář, že oznámí pozastavení dividendy, aby ČEZ měl peníze na skupování akcií. Jestliže se tak stane, cena akcie nejspíš zahučí krátkodobě pěkně dolů, protože všichni, co mají ČEZ kvůli divi, to tam začnou sypat. A já jsem na tento případný scénář připraven=sedím na docela pěkném objemu hotovosti vůči hodnotě ptf.
            Viktorius
          •  
            05.09.2025 15:54

            jj samé otázky.. :o) Já nyní spekuluji spíše na růst než na pokles a hlavně můžu aktuálně prodat už jen 1900ks, takže pokud by se ten trend nedej bože obrátil, tak to tam např. na ceně okolo 1300 komplet nasypu a připravím se tak max. o zisk několik málo desítek tisíc. Což v mém případě není žádná katastrofa. :o)
            Lišák
          •  
            05.09.2025 15:47

            Oprava, z 1200 na 800
            Kahy
            •  
              05.09.2025 16:01

              JJ pochopil jsem že myslíš z 1200 na 800 resp. jednou i na 750 to spadlo kvůli LEX a WFT. Ani jedno nyní nehrozí, naopak WFT končí a trh to náležitě naceňuje už teď. I cena el. nejspíš dál poroste, páč povolenky jdou nahoru a je předpoklad, že jejich cena dál poroste. Pokud to skupuje Tykač, tak je zřejmé, že těch 10% nemá a pokud ano tak cílí evidentně na vyšší %, páč v hloubce trhu a zejména pak v aukcích je stále vidět obrovský přetlak na nákupní straně. Prakticky skoro vždy skončí závěrečná aukce převisem na straně poptávky okolo 100tis.ks. Bohužel prodejci tohle povětšinou bůh ví proč ignorují a další obchodní den jevili téměř vždy ochotu prodávat i níže. No a dneska se to po té akviziční zprávě utrhlo a takhle se to nejspíš bude trhat i dále.
              Lišák
        • se vším souhlas akorát realna hodnota na akcii je tak 2500 Kč
          05.09.2025 15:11

          vzhledem k nerozdělenemu zisku minulých let
          alexandros
          • Re: se vším souhlas akorát realna hodnota na akcii je tak 2500 Kč
            05.09.2025 15:27

            Tak čistě teoreticky to možný samozřejmě je, zejména když uvážíme hodnotu JE, ale já myslel cenu na burze ve výhledu řekněme cca 3-5-ti let popř. cenu v případě odkupu s prémií. Upřímně řečeno nedovedu si představit, že by akcie ČEZ stále během 3-5-ti let více jak 2000Kč, to považuju za krajně nepravděpodobné a klidně bych se i vsadil, ale jenom s někým kdo umí uznat prohru a čestně předá výhru. :o)
            Lišák
            •  
              05.09.2025 16:34

              Jakmile sestřelí v Evropě uhelky, postaví plynovky (i gas-teplárny) na stablilizace občasných zdrojů (+akumulace (drahá)), tak cena ele.e. poskočí UP! trvale nad těch 100 EUR/MWh. Pak si dovedu představit u ČEZu vyšší zisk a divi 55 mld = 102 Kč/ks a cenu přes 2000 Kč (při 5% divi).
              DupByk
    • Re: Tak dnes mi vypršel 3letý časový test
      05.09.2025 14:41

      Sedím si na rukách a držím, po dnešku už 6/7 po časovým testu, průměrná nákupka cca 720.
      H1977
      • Re: H1977
        05.09.2025 18:16

        Mám to podobně, vše po testu a hodlám držet dál, už jen ze zvědavosti, co se bude dít po volbách. Průměrka 609.
        Viktorius
    • Re: Tak dnes mi vypršel 3letý časový test
      05.09.2025 14:28

      Zatím jsem nic neprodal, 90% pozice mám po č.testu, poslední nákup "na zaokrouhlení" pozice 3/25 za 1125 czk. Průměrku mám vcelku nízkou cca 595 Kč, malou skupinku akci mám již zadarmo (po odečtení divi od nákupky...). Zhodnocení pěkné, celkem zde mám zapřaženo asi 45% mého celk. objemu. Tak zvažuju, co dál tj. esli si mám přestat sedět na rukou. Výhledy tady na čez "vidím" značně ovlivněné politikou - kecy, prdy, wejšplechty, sliby, volby, podrazy, konec stanjury, konec wft, možná odkup, co divi ve ´26, co financování ČEZ EDU 2 (Jak? Proč není 100% státní, ale čez má/"dostal" 20%), info od majoritáře slabé, nepredikovatelné...
      DupByk
      • DubByk
        05.09.2025 14:58

        Tak to pane kolego smekám klobouček, že držíš, když v tom máš 45% a skoro vše po testu. . :o) Já jsme měl v ČEZ cca okolo 40% a aktuálně v něm mám ještě 20% akciového portfolia a nemám problém to časem zarovnat na nulu, páč jsem si to politické riziko, díky mnou 30let volené ODS, "užil" už dost a chci mít v tomto ohledu už svatý klid. Oproti tobě mám nevýhodu, že mám (resp. za měsíc budu mít) po testu už jen 40% pozice, takže i proto s dalšími prodeji otálím. Nejde o to, že bych byl hamižnej, ale rád bych z toho vydojil co nejvíc a ideálně bez placení daní, abych zalepit tu ztrátu kterou mi způsobila ODS v čele se Stanjurou. I proto jsem ČEZ ve velkém dokupoval, když spadl na 750 a na 800 s tím, že díky tomu jejich švindlu z toho alespoň něco vydojím. Můj plán mi zatím 100% vychází, ale na tom, že nebudu ODS volit se nic nemění a to minimálně do té doby kdy tam budou všichni ti staří a neschopní strejcové tj. Stanjura, Fiala, Baxa, Benda atd.
        Lišák
      • drzet
        05.09.2025 14:44

        myzlim si, ze do voleb to spis bude stoupat
        rtep
  • co je dulezitejsi, huleni nebo elektrika
    05.09.2025 13:07

    CEZ musi byt logicky drazsi nez Tabak. Pod 8.000 neprodavam.
    Uncasovo_mlade
    • Re: co je dulezitejsi, huleni nebo elektrika
      05.09.2025 13:28

      Tak záleží jestli jsi pirát nebo ne. U pirátů typuju že, by si vybrali to hulení :-)
      Tomáš M.
      • Která tak pirát
        05.09.2025 14:38

        tipuješ, že hulí
        Velkamedvědice
    • Re: co je dulezitejsi, huleni nebo elektrika
      05.09.2025 13:14

      Opičák je zklamaný, že prodal místo držení a tak tu blije svoje kaků...
      Llanowar
      •  
        05.09.2025 13:16

        Uncas je opice?
        Dicky
        • Dicky
          05.09.2025 14:39

          Ani omylem. A drží bednu-
          Velkamedvědice
          • Re: Dicky
            05.09.2025 15:38

            Přesně tak to je. A rozhodně nepíšeme pod cizími nicky.
            Orangutan
        •  
          05.09.2025 13:26

          To není ten jouda Uncas. Ten když prodělává/podělává kaťata mlčí. Až zase se mu poštěstí něco vydělat k té sérii prodělků tak se tu pochlubí. Tohle je opice a další milion předešlých nicků - může měnit nicky každý den, ale moc mu nejde změna stylu - vždy po čase zapadne do toho stejného.
          Llanowar
          • něco na tom je
            05.09.2025 14:47

            styl se podobá:))
            alexandros
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.07.20251 187,50
31.08.20251 245,71
30.09.20251 252,25
31.10.20251 238,13
30.11.20251 252,86
31.12.20251 242,86
31.01.20261 328,33
28.02.20261 201,67
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025