Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ907907,5-1,04
KB793,5794-0,25
PKN68,98690,73
Msft-0,25
Nokia3,5323,5365-0,62
IBM0,25
Mercedes-Benz Group AG68,8668,880,75
PFE1,54
14.05.2024 10:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 14.05.2024 10:03:49
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
907,50 -1,04 -9,50 102 939 221
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  •  
    14.05.2024 10:05

    Celkem běžná praxe, že čez super výsledky a akcie dolů :) Moc se mi líbí výhled až ta daň skončí. a taky spoléhám na to, že čez stát zažaluje. :)
    Llanowar
    •  
      14.05.2024 10:07

      To jako že stát bude žalovat sám sebe ?
      al321
  • By mě zajímalo
    14.05.2024 10:03

    kdo a proč to tak tlačí dolů. Výsledky ok, a že nebyl návrh na dividendu za loňský rok zveřejněn no a co. Bude při pozvánce na VH. Je aspoň vidět že nemají v tom jasno. Ale proč dolů ????
    Tom55
    • Re: By mě zajímalo
      14.05.2024 10:08

      Po celé délce výhledu klesající výroba i prodejní ceny?
      Zvonička
    • Re: By mě zajímalo
      14.05.2024 10:06

      Možná někde prosáklo, že div bude jenom 80%? Je to zajímavé, ale počkal bych na konec dne. Třeba se ještě jenom vybírají zisky.
      CoffeeSip
  • A je to
    14.05.2024 10:01

    Investoři si uvědomili že, je stále zisk ČEZu za stropován pomocí WFT na průměr roku 2018 - 2021 a na výsledcích ČEZu tedy vůbec nezáleží. Stát plánuje letos na WFT vybrat 13miliard. ČEZ zaplatil v březnu první zálohu na WFT 12miliard. Za rok tedy očekávejme že, stát vytáhne na WFT 40 miliard korun a obere tím minority o 10miliard které by měli dostat na dividendě. Na minority nakonec ze zisku nakonec nezbude skoro nic. Pěkně to popsal Semotan tady: https://twitter.com/MichalSemotan/status/1790276019577844060
    Tomáš M.
    • Re: A je to
      14.05.2024 10:05

      Tak jsi mi odp. na mou otázku. Ale to je jen jeden úhel pohledu.
      Tom55
  • by
    14.05.2024 9:25

    mě zajímalo, co říká na cenu ČEZ Phobe, nebo jak se ten amatér jmenoval
    Velkamedvědice
  • Výsledky dobré,
    14.05.2024 9:20

    ale jen pro státní rozpočet. Návrh divi není, takže ani nelze čekat protinávrh. Dnes to na raketový růst nevidím.
    mzp
  • 1000 do konce týdne?
    14.05.2024 9:05

    "Pokud jde o předprodeje elektřiny, ČEZ má na rok 2025 předprodáno 29,1 TWh na průměrné ceně 122 EUR/MWh a na rok 2026 pak 13,6 TWh na průměrné ceně 100 EUR/MWh."
    alexandros
    • Re: 1000 do konce týdne?
      14.05.2024 9:19

      1000 asi ne. WFT stále aktivní. Mrzká dividenda 65 korun nás nemine jak letos tak příští rok.
      Tomáš M.
      • Tom
        14.05.2024 9:28

        Proč mrzká??? Kde je takový divi rybník a to bez měnového rizika?? Je fakt lepší zruinovat fy před investicemi neustálými nadstandartními divi příjmy??
        Velkamedvědice
        • Re: Tom
          14.05.2024 9:31

          Tím "mrzká" myslím spíš to jak si zbytek vytuneluje stát pomocí WFT. Mě by nevadila menší dividenda kdy se stát dělil spravedlivě.
          Tomáš M.
  •  
    14.05.2024 8:22

    To by se mohl vrátit Orangutan -:))
    Duben.
    •  
      14.05.2024 8:46

      Už tu byl. Dle mě se sem kouká, ale zatím shromažďuje banány na comeback
      CoffeeSip
  • Výsledky
    14.05.2024 8:07

    Tak Čez výsledky Výnosy 87,4 (-6,4 y/y), EBITDA 40,3 (+24% y/y), EBIT 31,6 (+30 y/y), Čistý zisk 13,6 (+25,9 y/y), Zisk na akcii 25,3 Kč. Výnosy jsou tedy pod odhady, ale EBITDA i čistý zisk jsou výrazně nad konsensem trhu. Dneska to půjde hodně UP. Ten včerejší nákup někoho 46 tis. akcií ve finální akci zavání, že někdo viděl výsledky už včera :D
    benyto95
  • Výsledky
    14.05.2024 8:05

    Výsledky cajk ????????
    fojta
  • RVHP ||., aneb když se centrálně poroučí větru dešti
    14.05.2024 6:43

    Součástí tzv. Green Dealu je zákaz vytápění plynem v EU od roku 2040. Za nařízením stojí směrnice o energetické úspornosti budov. Experti se obávají, že zákaz plynu bude obrovským zásahem do ekonomické situace nejen v ČR. https://living.iprima.cz/zakaz-topeni-plynem-od-roku-2040-experti-se-boji-ze-to-bude-sok-pro-ekonomickou-stabilitu-436487?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.context
    kat
    • Kat (i ostatní)
      14.05.2024 9:50

      Hele udělej si výlet do Prahy. Na Národní s krizenim s Vorošilkou je od 10 do 18, vstup volný (ZDARMA) otevřen Evropský dům. Třeba tu EU pak pochopíš.
      Študák
    • Pamatuješ na energovlaky?
      14.05.2024 7:12

      Co jsme vyváželi do sovětského svazu? Kolikátý to byl rok? 60? To byly časo co?!... ,,Konečné znění textu neobsahuje žádný plošný zákaz používání plynových kotlů po roce 2040. Naopak, technologie využívající obnovitelné plyny jsou jedním z uznaných zdrojů energie pro vytápění.“ (Český plynárenský svaz (Tisková zpráva, 15. března 2024)). A to, že se tento typ vytápění nebude dotovat, věřejně financovat je správné a veřejné budovy mohou (a měly by) jít v nových technologiích příkladem. Kdo stavařině rozumí, tak ví, že kvalitní pasivní (či dokonce aktivní) stavby tu co se techniky týče, jsou už dávno. Ale jasně pak máš takovéhle články a lidi, co no.... Takže ovečky se postraší Bububu.
      Študák
      • Re: Pamatuješ na energovlaky?
        14.05.2024 8:35

        V minulém století bylo RVHP. Nyní máme RVHP II. Centrum Moskva, nyní Brusel. Každopádně přehlížet jedinečnost jednotlivých zemí, jejich možnosti a adorace centrálního plánování nejen na 5letky s masivními dotacemi vybraného, před tržním přístupem je cesta kterou Husakova a dřívější generace prožívá opakovaně.
        kat
        •  
          14.05.2024 8:53

          Ale pane kat, co to plácáme za nesmysly a mícháme co nejvíce znějící hesla, aby člověk vypadal chytře? Já myslel, že na to máme hlavně pondělí. Dotace jsou celkově špatné, souhlas, určité plánování je vždy daň za centralizaci, to nemůže být překvapen ani takový omylný člověk jako Vy. Ale co zírám je, srovnávat volný trh s volným pohybem zboží a výrobou s RHVP, to už chce opravdu solidní dávku poblouznění. Jste pane kat v pořádku? Nebo zase rozjedeme nějakou diskuzi, kdy já Vám dodám čísla, fakta a vy budete náhodně a zmateně odpovídat? Je to s Vámi docela sranda, ale nevím jestli to prospívá vašemu duševnímu zdraví.
          CoffeeSip
          •  
            14.05.2024 9:02

            Dotace nejsou volný trh nýbrž určitý druh regulace charakteristický pro socialismus. Čili ať zůstaneme u energetiky. Tak zde volný trh nevidím. Systém a ceny jsou pokřiveny nejen povolenkami, jejich množství určuje úředník ze své kanceláře a také právě masivními dotacemi o nichž rozhoduje tentýž úředník. Kde ten volný trh vidíte?
            kat
            • Multipodvodník
              14.05.2024 9:20

              Na každé tvé reakci je vidět, jak teoreticky blábolíš. Jestli to nebude tím, že nedokážeš podnikáním uživit ani sám sebe, natož někoho zaměstnat. Ale pořád budeš poučovat zaměstnavatele, kterým na rozdíl od tebe zůstávají prostředky na nákup akcií a dokážou na rozdíl od od tebe na tom vydělat. Ono o tvé inteligenci a ekonomické erudovanosti odpovídá už ten tvůj návrh, zakázat podnikatelům krachovat.
              Velkamedvědice
              • VM
                14.05.2024 9:50

                A kde ten volný trh v energetice vidíš ty?
                kat
                • Multipodvodník
                  14.05.2024 10:10

                  Dokud jste nezačali v Holandsku na burze energetickou válku, fungovalo to slušně. Evropa měla 15 let levné energie. Nebýt vých kremelských chlebodárců, bylo to tak dodnes. Vlastním hamounstvím, tupostí a agresivitou v budování velkého Ruska, jste pustili na trh amíky, místo vás. Ceny se zklidnili dost, z tisícovky pod sto. A smysl povolenek, ukončit třeba uhlí, které bez tak dojde, je jasný. //Ano, já bych trh zreguloval a pustil na něj jen energetické subjekty, ale ty si pro absolutní volnost. Pak neplakej, že s nimi obchoduje kdekdo. Na Tebe přesně platí, kdo umí, dělá, kdo neumí, učí. Přehršel opsaných teorií a absolutní neschopnost je aplikovat v akci.
                  Velkamedvědice
            •  
              14.05.2024 9:11

              Pane kat, opravdu se mě na to ptáte, i když jsem Vám už několikrát psal v čem podnikám? Obchoduji se zbožím z CELÉ EU. Tedy pokud v nějaké zemi najdu zboží/produkt, se kterým obchoduji v ČR, za fajn cenu, nakoupím. Díky neexistujícímu clu, kontrolám a přátelské ceně dopravy jsou všichni šťastní. Prodejce, že o jeho produkt mám zájem. Kupující zde na trhu, protože ho mohou koupit a přepravní firma, protože má práci. Občas udělám i obchod mimo EU, ale kvůli právě neexistujícím dohodám je taková činnost náročná a raději jim vyhýbám. Podnikání v EU je velmi jednoduché, mimo ni je to peklo. Už zase sem taháte socialismus, i když jsem Vám jasně vysvětlil, proč se mýlíte, proč to stále zkoušíte? Opravdu Vám za to stojí se přemnou takto ponižovat? Smutné. Co se týče energetiky, pak je podřízena docela velkou fúrou pravidel a tahání peněz, to částečně souhlasím. Ale opět srovnání se socialismem a RVHP je bohužel na prášky. Pane kat vy jste vážně oslík, ale roztomilý.
              CoffeeSip
              •  
                14.05.2024 9:18

                Mně skutečně nezajímá Vaš byznys, nakonec si sem můžete napsat stejně co se Vám zachce. Na co jsem se však ptal, kde vidíte volný trh v úředníkem vydávaných povolenkach a přidělování dotací. Já toto nenazyvam volný, ale regulovaný trh.
                kat
                •  
                  14.05.2024 9:24

                  Pane kat, rychle upravujete otázku, aby to zase vypadalo, že máte více rozumu, ale já to raději přepíši znovu. Vaše otázka byla - Kde ten volný trh vidíte? A já Vám jasně odpověděl. A Vy zase odpovíte, že Vás moje obchodování nezajímá, i když je přímo spojená na Vaši otázku a odpověď. Proč se tedy ptáte, když odpověď duševně a realistiky nezvládnete? Vždyť Vás to musí hrozně ubíjet, když dostanete odpověď, ale musíte ji zavrhnout, protože Vám to boří jakoukoliv představu. Mimochodem nepíši, co se mi zachce, na to jste tu expert Vy. Máte ještě nějakou otázku, na kteoru NEchcete dostat odpověď?
                  CoffeeSip
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.03.20241 041,32
30.04.20241 015,65
31.05.2024997,23
30.06.2024991,96
31.07.2024981,71
31.08.20241 022,28
30.09.20241 058,75
31.10.20241 320,50
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024