Neděle 28.04.2024
Detail akcie ČEZ diskuze
Hledej
ZKUSIT DEMO
|
OTEVŘÍT ÚČET
|
WEBTRADER
|
Uživatel:
Heslo:
Nová registrace
Přihlásit
Hlavní stránka
Patria Plus
O službě
Data Export
Ceník služeb
Benefity
Investor Plus
O službě
Ceník služeb
Benefity
Akademie investování
Úvod do investování
Analýzy investice
Investiční strategie
Investiční tipy
Wiki
Money management
Zpravodajství
Přehled zpráv
Akciové
Vše
ČR
CEE
Svět
Doporučení
Výsledky ČR
Výsledky CEE
Výsledky svět
IPO, M&A
Investiční tipy
Ekonomické
Vše
HDP
Inflace
Průmysl
PPI
Mzdy
Maloobchod
Nezaměstnanost
Zahraniční obchod
Stavebnictví
St. rozpočet
Měny
Vše
Měny
Sazby
Dluhopisy
Komodity
Sloupky
Vše
Jiří Soustružník
Project Syndicate
ČSOB Asset Management
Ekonomický radar ČSOB
Reality
Jan Bureš
Rozhovory
Video
Monitoring
Diskuse
Diskuse
Obecná diskuze
Blog
Akcie & Fondy
Přehled
Indexy a Futures
Akcie online
ČR
Polsko
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Záp. Evropa
USA
Svět
Akcie historie
Detail akcie
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Fondy
O IPO
IPO pro firmy
IPO pro investory
Penze
Měny & Sazby
Přehled
Měny
Online
Detail
Historie
Sazby
Online
Detail
Historie
Dluhopisy
Náš výběr
Státní ČR
HZL ČR
Firemní ČR
Státní Svět
Firemní Svět
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Nástroje
Home
Měny
Krátké sazby
Dlouhé sazby
Diskuse
Komodity & Deriváty
Komodity
ETF
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
ETC
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Warranty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Pákové certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Ekonomika
Home
Makropřehled
Ukazatel
HDP
Nezaměstnanost
Inflace
Mzdy
Průmyslová výroba
Obchodní bilance
Maloobchodní tržby
Ceny průmyslových výrobců
Stavební výroba
Analýzy
Databanky
Právo
Vše
Firmy
Daně
Zákony
Rozhodnutí
Trhy & finance
Moje Patria
Můj profil
Moje stránka
Moje stránka
Nastavení
Moje oblíbené
Akcie
Měny a sazby
Fondy
ETF
ETC
Certifikáty
Warranty
Pákové Certifikáty
Moje portfolio
Stav
Transakce
Analýza
Moje e-maily
Moje sms
|
Přehled
|
Indexy a Futures
|
Akcie online
|
Akcie historie
|
Detail akcie
|
Výzkum
|
Fondy
|
O IPO
|
Penze
|
Detail akcie
Online
|
Historie
|
Zprávy
|
O společnosti
|
Hospodaření
|
Doporučení
|
Graf
|
Sektor
|
Diskuse
|
Interaktivní graf
PX
1 543,38
-0,98%
DAX
18 161,01
1,36%
NDQ
15 927,90
2,03%
CZK/€
25,112
-0,01%
CZK/$
23,467
0,00%
AU
2 337,47
0,00%
BRT
89,30
1,39%
Hledání v detailu akcií
select
select
Odeslat
Pokročilé hledání
Top akcie
Název
Návštěvy
Bank of America
26
Silex Systems Depository Receipt
20
Cellectar Bioscn Rg
9
Curaleaf Hldg Rg
9
SBTC/21Shares open
7
EVT/MSI open
9
Mcgrath
13
Talga Resources
25
Air Lease CPP Rg-A
38
iShs MSCI Taiw Indx
3
Moje portfolio
Nastavit
Oblíbené
, nastavit
Portfolio
Oblíbené tituly
select
Oblíbené akcie
Oblíbené ETF
Oblíbené ETC
Oblíbené kurzy a sazby
Název
Nejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ
0,00
KB
0,00
PKN
67,4
67,43
0,93
Msft
1,82
Nokia
3,3805
3,4495
1,09
IBM
-1,05
Mercedes-Benz Group AG
74,36
74,38
1,56
PFE
0,55
27.04.2024 2:04:00
Zpožděná data,
Real-Time data info
Indexy online
PX
BUX
WIG
DAX
Nasdaq
Další
akciové indexy
AD Index online
Region
select
ČR
Polsko
Maďarsko
CEE
Záp. Evropa
US
Svět
Výsledková sezóna
1Q24 KALENDÁŘ USA
1Q24 KALENDÁŘ EU
1Q24 KALENDÁŘ ČR
26.04.2024 16:15:20
ČEZ
(CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 26.4.2024
Změna (%)
Změna (CZK)
Objem obchodů (CZK)
854,50
0,00
0,00
51 485 066
Akce
Nákup / prodej ve cvičném portfoliu
Přidat do oblíbených
Nákup
/
Prodej
Patria Direct
Nastavit SMS / E-Mail alert
Analytický servis
Databanka historických dat
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Reklama
Přidat názor
|
Pavouk
Od nejnovějších
Názory
Přidat názor
Part 1 - práce
28.04.2024 16:56
Ty vole to se nedá. Tak obecně v ČR je jedna z nejmenších profesních mobilit na světě. Lidé tu v průměru mění práci málokdy a u firem jsou často xx let. Pak si ale často stěžují na nízké mzdy atd. Pokud má zaměstnavatel přidávat a zvyšovat atraktivitu profese + benefitů, tak musí cítit tlak. Třeba v USA když nějaká firma nedokáže držet standart, tak lidé okamžitě odchází a hledají jinde. V ČR si zaměstnanec nejdříve 4 roky stěžuje na sociálních sítích na stát/osud/ostatní, pak 3 roky pasivně hledá práci a pak teprve odchází a pak dalších 10 let nadává na stát. Přitom práce je tu více než lidí. Kamarádi ze západní a jižní Evropy byli fascinování, jak jednoduché je tu najít uplatnění v oboru. U nich něco 5 let studovali a pak 8/10 i přes úpornou snahu nebylo roky schopných najít si pozici. V tom hledání práce máme v ČR obrovský luxus a ani si to neuvědomuje. Lidé jsou ještě nasraní, že musí 30min jezdit autem do druhého města, tak nadávají, že jsou drahý byty v Praze, 10 minut tramvají na Václavák. Ve Francii ve velkém městě kamarádovi trvalo 2 roky po promoci než si našel pozici v marketingu po asi 40ti pohovorech. V USA jezdí 2 hodiny autem tam, 2 hodiny autem zpět. V ČR všichni kamarádi nastoupili 1-2 měsíce po promoci s tím že ze 3 pohovorů je ve 2 chtěli rovnou nabrat. Nástupák 42k, více dovolené, částečně flexibilní pracovní doba, home office, občas remote a spoustu kurzů zdarma (jazyky, multisport atd).
Študák
Přidat názor
Re: Part 2 - WFT - WTF?
28.04.2024 17:12
Co tu furt fňukáte jak děcka? Mimořádné příjmy = mimořádné výdaje. Už nechlastejte ty vole, leze vám to na mozek nebo jste tak dutý od narození? S medvědem jsem vám tu psal nejméně 2x komplexní rozbor včetně čísel. Tak zkusím ještě jinak. Za rok se dalo na ČEZu v pohodě, celkem bez rizika, stylem jeden nákup, jeden prodej a divi 45 %. Okej pro někoho je to mâlo, ale podívejte se na zhodnocení na Čezu za posledních pět let. To jste vážně tak posedlí vládou? Kde je to okradení? Člověk co nakoupil za 850 je stále v zisku. ČEZ není růstovka. Tak o čem tady melete? Rozpočet je díky populistům v sr@čkach a vy píšete o tom, že budete cepovat vládu tím, že to hodíte prorusským lidem? Jste normální?
Študák
Přidat názor
MAKE: To není fiskální lobotomie - to je lobotimie a deb*lita voličů - ale přesně jsi to popsal, jak to je
28.04.2024 17:45
Tady se zije pohadka, "snizte nam dane a bude dobre, vsechno si zaridime", "state nesahej na nic, ale hlavně nám vždy: 1) zařiď kvalitní a dostupnostné zdravotnicti 2) postav dálnice a silnice 3) vysoké důchody 4) fungující a kvalitní státní správu -> cíl je jasný platy jako v USA, ceny jako v Rusku a sociální stát jako ve Skandinávii. Hlavně udelej tohleto tamhleto, ale zdarma. A jakmile sahnes duchodcum za dnesni nalady na duchody treba, politicky koncis. Jakmile reknes doplatky ve zdravitnictvi, politicky koncis. Jakmile zvedneš daně, politicky koncis. Jakmile seškrtáš dotace, politicky koncis. Jediná cesta je populismus typu ono se to zatáhne někdy později, my žijeme teď a tady, víc nás nezajímá. Viníci za to, že je mâm mizernej život nejsou já a moje rodina, ale Západ a evropská unie. Protože za socialismu s umístěnkou, pořadníkem na byt 3+1 v paneláku a frontou na banány to bylo o mnoho lepší.
Študák
Přidat názor
Re: MAKE: To není fiskální lobotomie - to je lobotimie a deb*lita voličů - ale přesně jsi to popsal, jak to je
28.04.2024 18:13
Zapomněl jsi 5) bezplatné školstvi :-). Prostě méně státu, žádný Brusel a více individuality, osobního přístupu a odpovědnosti. Pravicová politika. To je celé.
kat
Přidat názor
:-)
28.04.2024 18:59
Tak ono ten výčet by byl daleko delší, ale klidně 5) bezplatné školství. Ta tvá pravicová politika :DD musím se smát. To, co píšeš jsou jen novodobé populistické kecy z druhé strany. To, že by tobě samotnému to co píšeš nevyhovovalo si poukázal i zde několikrát - například když si se rozčiloval, že stát nezařídil, stát nedal, stát nezajistil. A je jedno jestli šlo o důchody, zemědělce nebo energie. Všichni moc dobře víme, že jsi to volal po socialistickém řešení. Takže jen potvrzuješ má a Makeho slova. Navíc je k zblití, když bývalý kariérní komunista, absolvent VUMLu dnes volá po jákesi "pravici". To není pravicová politika, to ke pravicový populismus určitých lidí, kteří v 90. letech přičuchli k penězům a od té doby jsou rádoby pravičáky, byť mají doma stále svoji rudou knížečku. Brusel s tím nemá nic společného. Je spíše s podivem, že někteří lidé vnímají EU něco jako zvenku, a ne to, že jsou její součástí, a to už 20 let. U 80 letych to chápu, u 50 stezi a u 30 a méně vůbec. Lidé jsou zřejmě hloupí a skočí na lep. Dezinformace nedělá hloupé lidi, ona je hloupé lidi mířena.
Študák
Přidat názor
Jo a Ivánku
28.04.2024 19:07
To tvé "pravicové" školství a individualitu, svobodu si představuješ tak, že budeš lidem z moci ti státem svěřené rozhodovat a určivat, kdo půjde na řemeslo, kdo na vysokou, včetně toho, na jaký obor a do jaké školy, a ti školáci ti za to budou ještě platit, že? Aspoň tak jsi to psal posledně.
Študák
Přidat názor
28.04.2024 17:32
Tohle je zbytečný. Někteří lidé si budou pořád na něco stěžovat. Co jiného by sem jinak psali?
hudis
Přidat názor
28.04.2024 17:52
To máš pravdu, nicméně přece je od lidí, co se zajímají o investice, akcie bych čekal přece jen o něco víc, než názory typu Franta z hospody. Tahle diskuze je čím dál větší govno a rojí se tu čímdál víc lidi, co si na akcionáře jen hrajou. Jakože nepřekvapuje mě to, že existují takový lidé, ani to, že takový mají stále potřebu svou frustraci sdílet, ale to, proč se vyskytují na tomto foru.
Študák
Přidat názor
A nebude to málo Antone Pavloviči?
27.04.2024 9:37
https://www.novinky.cz/clanek/finance-dan-z-nemovitosti-vzrostla-urady-uz-posilaji-udaje-k-platbe-40469509#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest244_hpdop_comments_varBB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
kat
Přidat názor
Jak se do lesa volá, .......
26.04.2024 16:24
Vždy jsem volil demokratické pravicové (středopravicové) strany, resp. kandidáty. U voleb jsem nebyl jen asi 1-2 x někdy v devadesátkách, když jsem byl zrovna někde v horách v zahraničí. V posledních volbách do sněmovny jsem volil koalici Spolu a měl jsem radost z vytvoření 5K vlády. Ale z mnoha věcí, které tato koalice vnitropoliticky předvádí cca poslední dva roky jsem, nejen jako investor, hluboce zklamán (provedení WFT a odkládání jejího zrušení, pokusy o Lex ČEZ, s tím související lži a manipulace, teď blábolení o sektorové dani atd.). Až si říkám, že je to jen zlý sen. Prvotní pocit rozčarování vystřídaný apatií a rozhodnutím nejít volit se však s dalším opakovaným „rozedírám“ těch témat a premiérem nabubřelým vnucováním idey, že „racionální volič 5K v podstatě nemůže volit jinak“, postupně změnil ve „zlou“ myšlenku o nějaké taktické volbě. Překvapil jsem se, jak cynicky jsem začal politiku brát. A pak jsem si přečetl rozhovor s jedním politologem, který vysvětloval, jaké pnutí ve stranách způsobí prohrané volby (v podstatě jakékoliv; dokážu si představit např. po krajských volbách - absence postů v zastupitelstvech, krajských firmách apod.). A tak mě napadlo, že nejít volit je málo. Větší účinek bude mít pokus o přispění k jejich volebnímu neúspěchu – chci jim tu „facku“ dát s rozběhem. Třeba pak v některých stranách 5K, resp. Spolu, dojde k určité sebereflexi. Anebo se urychlí případný vznik skutečně pravicové „normální“ strany. Ve volbách do Evropského parlamentu jde u nás o 21 mandátů, ČR je jeden obvod, pro přepočet hlasů se použije D’Hondtova metoda, účast bude relativně malá. Ať počítám, jak počítám a sleduji předvolební průzkumy, tak mně vychází, že budu, bohužel, muset hlasovat pro předpokládaného vítěze těchto voleb – ANO. Zatím se mi z toho trochu zvedá žaludek, ale kdyby se podařilo 5K připravit byť i o jeden mandát, byl by to úspěch. Že pak v EP bude za ČR sedět více jednoduchých osob mně nevadí. Obavy např. o příklon EP k Rusku nemám – to by musely ty eurovolby dopadnout totálně špatně v celé EU a to se nestane. Letošní krajské volby se mně jako Pražáka netýkají. Tajně doufám, že tam 5K sklidí pořádně „kyselou“ sklizeň a bude se něco dít. Mého stávajícího senátora volit nebudu (stejně bych ho nevolil, i kdyby nehlasoval pro WFT; snad bude kandidovat někdo normální). To mi připomíná, že mám seznámky s hlasováním o WFT a o návrhu lex ČEZ. Ti, kteří hlasovali pro, ať s mým hlasem např. v senátních volbách do budoucna nepočítají. A pokud by měl v budoucnu vzniknout nějaký nový subjekt na (středo)pravici, budu bedlivě sledovat množství případných přeběhlíků, kteří pro uvedená zvěrstva hlasovali. Pokud jich bude více, moje sympatie ten subjekt nezíská. Hlasování v příštích sněmovních volbách si ještě rozmyslím – v mezidobí se toho hodně přihodí. Opět to bude taktická volba.
VS
Přidat názor
Re: Jak se do lesa volá, .......
28.04.2024 11:30
Pán bude volit Hitlera, protože chce ukázat demokratickým stranám, že nedělaly politiku pro něj. Hitler přijde a hned dá pánovi do peněženky pětistovku. Tak takhle přesně to funguje.
Nick_12345
Přidat názor
Re: Jak se do lesa volá, .......
27.04.2024 13:42
Souhlas na 99%, kromě ANO-ty bych nevolil nikdy. Pokud máš seznam těch co hlasovali pro LEX ČEZ, dej ho prosím do placu :-) F.
Filouš
Přidat názor
Re: Jak se do lesa volá, .......
26.04.2024 21:36
Je zajimave sledovat, jak se tady vlade vyhrozuje ze ji nikdo nepujde volit. Cekal bych ze ODS ma tak 5 procent :) podle pruzkumu to ale zjevne tak nevypada. Preference v posledni dobe ubivaji jak ANO tak SPD. A hlavne, cele ANO stoji na duchodcich. Jakmile nekdo najde recept jak tuto skupinu alespon castecne dostat na pozitivnejsi vlnu, ANO dopadne jako v minulych volbach. ODS uz leta neni dobra volba, od doby kdy si to kluci nalajnovali s CSSD koalicni smlouvou je voli jen nekdo kdo se sice tvari jako "pravicak", vede takove ty reci, jak vsechno musi byt jednoduche, "tvrda prace", etc.. ale v realite mu nevadi korupce a klientelismus, ani to ze co pul roku z te strany nekoho seberou za uplatky a podobne. Proste ODS se nijak nezmenila. ODS s ANO a SPD si prosadila "pravicovou" zmenu DPFO, tak ze zadluzila mlade lidi na leta dopredu. ODS zpackala proste kde co. Kdyby.. kdyby tenkrat vlada prijala navrh WFT od Piratu tak dneska kroutime posledni mesice WFT. Zajimave ze toto vymysleli ti "neomarxiste" Pirati, ale to bylo kriku i tady ze toto preci nejde :) ale coz, poplacte si, ze neni zadna "pravicova" strana na trhu. Ja myslim ze racionalni je volit lidi kteri nekradou, a nejsou nackove. A na vyber stale je, ne ze ne.
Make_CEZ_worthy_again
Přidat názor
27.04.2024 3:25
A ten výběr je tedy jaký?
al321
Přidat názor
27.04.2024 18:37
Na to jeden přispěvek nemá tolik znaků :)
Bloody fox
Přidat názor
Re: Jak se do lesa volá, .......
26.04.2024 19:23
"Vždy jsem volil demokratické pravicové...",tak to tě musím vyvést z omylu,ještě si nikdo nedovolil co Rakušan,blokovat weby,zřizovat jakýsi odbory pro boj z dezinformacema apod.,fanatický poptlačování jinejch názorů,tomu říkáš vážně demokracie?A pravice?Takový zvednutí daní co předvádí pětikolka,si nedovolili ani socani v plné parádě,tkže jaká pravice,jaká demokracie?Rakušan za STan financovanej přes kyperský firmy,kokainová mafie s Redlem,Hlubučkem,šifrovaný telefony,tomu říkáš vážně demokracie a pravice?
Brutus
Přidat názor
26.04.2024 21:40
Jj nejlepsi je kdyz "ceska" strana SPD ma za mistopredsedu Foldynu. Hele internet si pamatuje, vime jak tady vodil ty rusonacisticke retardy a machroval s nima na lidi kteri u Olsanskych hrbitovu nazvali veci realne. Okupanti. A tohle ma byt budoucnost CZ ?? Ses uplne zblanil.
Make_CEZ_worthy_again
Přidat názor
Make
27.04.2024 9:03
Mně je spíš na obtíž podpis na migracnim paktu či grendelau, jež zaplatí všichni daňoví poplatníci. Dám hlavu na špalek, že letošní plošné zvýšení daní státnímu molochu stačit nebude stejně jako současné zadlužení bude růst. No a s novým jádrem dokonce astronomicky.
kat
Přidat názor
26.04.2024 19:39
Však Rakušan ví,jak ho maj lidi "rádi", a co je zač. Proto tak vehementně chce volbu ze zahraničí i od lidí, co tu nic neplatí a neodvádí. V tom jsou s Pekarkou stejní. Trochu mi to připadá Paroubka, ten chtěl vládnout s marťany.
kočák
Přidat názor
Nevím
27.04.2024 12:13
, čeho se furt v tom zaprděném česku bojíte. V okolních státech jako Slovensko, Německo, Rakousko takové fobie nikdo neřeší a korenspodenčbí vonba funuje. Nevím , proč bych přejezdem hranic měl ztratit volební právo.
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: Nevím
27.04.2024 18:57
Já bych se toho nebál, ale u nás je všechno ode zdi je zdi. Byla tam tuším v 1.čtení možnost dát občanství na základě čestnýho prohlášení snad 3 generace zpátky. Kdo přejel hranici z ČR a žije, pracuje, studuje mimo ČR třeba pod 15 let, a existuje šance, že se vrátí, tak ať klidně volí, ale někdo kdo nikdy hranici do ČR nepřejel, neumí česky, a neodvedl tu ani fenik, to teda nevidim důvod, jakej větši signál dát, že ho ten stát nezajímá, a ten bude volit ? Rozdávat občanství to je ta hlavní rozbuška a ukazuje to akorát o co jim jde, a to se mi taky nelíbí. Že by se to opozici nelíbilo ani jak to píšu, to asi jo, prostě odezdikezdilismus.
Bloody fox
Přidat názor
28.04.2024 8:44
A nemakacenka co jsou cely zivot na podpore odvadeji presne co? A jejich starost o stat a prinos pro spolecnost? Ti volit muzou… jsou dle tve logiky v CR
BlackMarket
Přidat názor
Bloody
27.04.2024 21:01
Ale jo. Pokud se najde shoda na tpm hlasování, můžou se řešit parametry... Třeba kdo nebyl v ČE nepřetržitě desetl let atd..
Velkamedvědice
Přidat názor
VM
27.04.2024 22:05
Pokud by to nenarazilo na ústavnost při zavádění těch podmínek.
Bloody fox
Přidat názor
Nevím-vím
27.04.2024 19:17
Jako v Samotářích: Neplatíš-nepřepínej. Taky by se mohlo říci obráceně volí ten,komu stát platí. A pak je jedno,odkud volí. Ale kdo tu není nijak finančně spojen ,tak nemá co rozhodovat.
kočák
Přidat názor
Re: Nevím-vím
27.04.2024 19:40
Tam se hulilo, tady se plivalo po vlacích v Knoflíkářích.
Bloody fox
Přidat názor
26.04.2024 19:45
ROzdíl je v tom,že Paroubek s těma marťanama jenom tak flirtoval,ale stánkaři to s těma mafiánama dotáhli k úspěšné spolupráci a slavili to šňupáním.
Brutus
Přidat názor
Brutus
27.04.2024 12:15
Ty si soudnost ztratil dávno. proč píšeš furt pitchoviny o š%nupání. To jste v SPD tak zoufalí, že nemáte ani relevalentní opoziční argumenty?? Žvásty o tom, jak jak jedni politci fetují véce než druzí jsoz dost trapné. Nevím, že by závislosti měli politcké trikoty,
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: Jak se do lesa volá, .......
26.04.2024 18:16
Volám z lesa, že je to dobře vystiženo za mě.
Bloody fox
Přidat názor
26.04.2024 18:47
Největší facka by byla pro všechny strany, kdyby nešel volit nikdo. Jsem zvědavý, kdo by potom vládnul. Tady prostě není koho......
štíreček
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
>>
Reklama
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Změnit přezdívku
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako
nick
, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.
Obecná diskuze
Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte
ZDE
Právě diskutujete
Téma
Názor
19:07
ČEZ
Jo a Ivánku
18:59
ČEZ
:-)
18:56
Boeing
18:13
ČEZ
Re: MAKE: To ne...
18:11
Boeing
Re: Věřím letos
17:52
ČEZ
17:45
ČEZ
MAKE: To není f...
17:32
ČEZ
Nejdiskutovanější zprávy dne
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Průměrný odhad
Váš tip
29.02.2024
1 136,83
31.03.2024
1 041,32
30.04.2024
1 023,06
31.05.2024
1 006,60
30.06.2024
999,62
31.07.2024
980,71
31.08.2024
1 020,21
30.09.2024
1 047,87
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024
Koupit
Držet
Prodat
close modal
Uživatelské jméno
Heslo
Příhlásit se
Nepamatuji si heslo
Nemám registraci
Potřebujte poradit?
Zavolejte nám
+420 221 424 240
nebo napište na
info@patria.cz