Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN67,867,88-1,08
Msft1,65
Nokia3,40953,5365-1,30
IBM0,16
Mercedes-Benz Group AG74,1474,16-0,19
PFE0,23
24.04.2024 8:00:01
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 11.04.2024 17:51:02
Cemex Depository Receipt (CEXB.F, Frankfurt)
Poslední obchod Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
0,79 2,72 0,00 35
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 

Zpravodajství Cemex Depository Receipt
Ján Hladký: Profitabilita Tesly obětována pro tržby
20.07.2023 15:34
Mezi investory kontroverzní automobilka doručila čísla, která by za jiné valuace byla vlastně celkem uspokojivá. Ano, nadstandardní hrubá marže vzala kvůli zlevňování za svá, nicméně 50% růst tržeb na 25 mld.
Perly týdne: Umělá inteligence na 80 % dovedností nových analytiků, ChatGPT ztratil na popularitě
07.07.2023 11:47
Medvědí trh může být u konce, ale další prudká rally v dohledné době spíše nepřijde. Příležitosti ovšem lze najít u jednotlivých akcií, tvrdí Elyse Ausenbaugh z JPMorgan Global Wealth Management.

Monitoring médií
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
20% lidí kupuje rostlinné alternativy živočišných produktů alespoň jednou týdně. Nejčastěji je konzumují na svačinu nebo k snídani, a to hlavně generace Z Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Jak prokázal nedávný průzkum společnosti Danone, stav planety není spotřebitelům lhostejný a dávají to najevo při výběru zboží.
Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií.