Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ12941295-0,23
KB110911100,18
PKN97,9597,960,24
Msft513,59514,07-0,09
Nokia5,9325,94-0,64
IBM300300,3-0,21
Mercedes-Benz Group AG57,1457,161,60
PFE24,4624,470,70
05.11.2025 13:20:36
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 05.11.2025 13:18:21
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 294,00 -0,23 -3,00 24 934 211
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  •  
    05.11.2025 12:25

    https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/elektrarna-dukovany-dostavba-silnice-obchvat-investice-doprava-ekonomika.A251103_877333_jihlava-zpravy_mv
    Velkamedvědice
  • výkup nebude max. to rozdělí
    05.11.2025 12:09

    a pak naberu distribuci, podle posledního vyúčtování co ted došlo to bude lepší než elektrárny, tam to prostě monopol každý rok osolí a lid to zacvaká a dividenda by byla tučnější než z celého čezu
    Mike -Green D. is killing Europe
    • Re: výkup nebude max. to rozdělí
      05.11.2025 12:13

      Spíš bych řekl, že to rozdělit mohou až když to vykoupí. Za stávající struktury by to myslím bylo z hlediska náročnosti a práva nezvládnutelné. Prostě si to neumím představit, a to i kdyby to bylo rozumné. Kdyby to bylo proveditelné, dávno by to asi udělal i Fiala.
      xlsx
      • Re: výkup nebude max. to rozdělí
        05.11.2025 12:48

        Jen bych upozornil,že rozdělené to už bylo pro kup.privatizaci. A honem to zas dali dohromady, páč často působí na jednom dvoře,spolupracují. To by museli vyčlenit jen skutečný prodej,tj. v podstatě pár obchodních kanceláří,mnohdy virtuálních , Obchodní místa taktéž často působí v adm. budovách čezu.
        kočák
      •  
        05.11.2025 12:14

        Tak i rozdělení může být pro tenhle podnik poměrně likvidační. vertikální integrace je tu půl efektu.
        Orangutan
        •  
          05.11.2025 12:34

          Ano, v podstatě nejideálnější pro stát by byla kompletně státní energetika, kde by se dalo plánovat, z výnosů financovat investice, stavět dle potřeba nové bloky atd. Teď je to relativně fungující kočkopes, který se stane s případnou výstavbou nových jaderných bloků pod vehikly státu ještě větším kočkopsem. Necháme se překvapit, zatím je jen jasné, že nic jasného není.
          xlsx
  • Dohnal & Šura: Zestátnění ČEZu - ano, nebo ne?
    05.11.2025 12:04

    https://www.youtube.com/watch?v=SoqFBtNgL3E
    Tomáš M.
  • růst ceny elektřiny přes 100EUR
    05.11.2025 10:52

    indikuje růst CEZu na 2000+
    alexandros
  • Cena el. 98,7EUR
    04.11.2025 21:20

    Cena el. v posledních dnech roste, dnes +2%. Od začátku roku + 8,65%.
    Lišák
    • Re: Cena el. 98,7EUR
      05.11.2025 8:20

      Ano, jako každý rok s tím jak se blíží ukončení obchodování s ročním kontraktem a máme relativně chladnější zimu, která pomáhá kontraktu na plyn (32-33 EUR/MWh). Na druhou stranu 27 je za 91 a 28 za 81 EUR/MWh. Toto jsou čísla, která se postupně více propisují do prodejního koše ČEZ.
      Elektrikář
      •  
        05.11.2025 8:39

        Tak to bylo prakticky pořád, že cena na 2-3 roky dopředu je nižší než hned na následující rok. A to je base load. Cena výkonu ze stabilních zdrojů bude asi stagnovat nebo mírně a neustále růst, ono ani ty plynovky se nepostaví zadarmo.
        xlsx
        •  
          05.11.2025 9:29

          Je to tak, ale tentokrát je zaceněn fundament vyšší nabídky plynu a jeho nižší ceny. Pokud bude na jaře plynu dost bude spíše cena táhnout dále níže. Nejedná se tedy o běžný časový diskont. XXX pnové plynovly jsou a budou stát na kapacitních platbách, nikoliv baseload cenách. Plynovka pak primárně těží z okamžotých vysokých spotových cen
          Elektrikář
    • Re: Cena el. 98,7EUR
      04.11.2025 21:59

      Myslím, že lidé, co z čezu přeskočili plně na komerčku honí holuby po střeše s tím, že zlatý skřivánek na ně počká - a z mých dlouholetých zkušeností na burze se to děje naprosto vyjímečně - KB jsem viděl taky, ale čez má pořád v mých kalkulacích o víc jak 10% zhodnocení větší potenciál jak KB, takže jsem samozřejmě nevyměnil :-)
      Llanowar
      •  
        05.11.2025 8:08

        Ono to nemusí tak úplně přeskakování. Za téhle situace může být prostě rozumné redukovat pozici v ČEZu na rozumný poměr v portfoliu, stejně pak (třeba o něco později) i v té KB. ČEZ by byl super bez politických zásahů, které jsou ale čím dál tím větší a nevyzpytelnější. 10 % potenciálu (a ještě subjektivních) není zase tak silný argument, aby člověk překopával ptf.
        xlsx
  • Cena ČEZ
    04.11.2025 19:59

    Začátkem prosince bude nová vláda zloděje Babiše. V letech 2026 2027 nebude dividenda a ke konci roku 2027 se cena ČEZu bude pohybovat kolem 400 Kč/ akcii
    Peckha
  • Medvědí chlup
    04.11.2025 19:31

    Když roste spotřeba, úspory, jak tak chváliš bývalou vládu..... Tak musí klesat investice brouku. Takže co je ok? Fialovic nesmysl? Klasika která se učí ve školce.
    vikeza
    • Re: Medvědí chlup
      04.11.2025 19:55

      a meleš paté pžes deváté Ivane. Např Usporách byla řeč u domácností, spotřeba u domácností, investice u státu atd... Slintat nadšeně na Orešnikem umíš, ale číst ne. Každé to shrnuté tvrzení, mělo jeden až dva odkaty z daty a datumy. Ale klidně dokazuj, jaký seš arogantní vůl. Na to máš právo. Beze mně. Je jasné, že vláda na ničem zásluhu nemá, ta ma jen obráceně, když je vysoká inflace...Amimochodem blbe, dolož, kde sem psal, že na škodovkách má podíl vláda. Bavil sem se s normálním člověkem Ekektrikářem u údajně spálené zemi. A jen sem doložil, že chudáci tvého typu zásadně o pozitivech nemluví. Jo když byla nafta, za pade, kvičeli jste jako podsvinčata. Sbohem Ivane.
      Velkamedvědice
    • Re: Medvědí chlup
      04.11.2025 19:44

      je pozitivní, že oživění ekonomiky táhla nejen spotřeba domácností, poháněná zvyšováním reálných mezd, ale také investice. Ze sektorů se dařilo zejména stavebnictví. „V jeho silném výkonu se promítá citelná aktivita státu v oblasti především inženýrského stavitelství. O jistém boomu tohoto druhu investic svědčí ostatně i to, že nyní má stát připraven k financování státním rozpočtem takový objem dopravních staveb, že obtížně hledá zdroje k jejich finančnímu pokrytí, aniž by porušil vlastní pravidla rozpočtové odpovědnosti,“ popisuje ekonom. Vliv amerických cel je zatím minimální Český hrubý domácí produkt roste bez přerušení už dva roky. Také podle hlavního ekonoma UniCredit Bank CZ&SK Pavla Sobíška se jedná o zřetelný úspěch české ekonomiky, a to především s ohledem na pokračující útlum v Německu a náběh dovozních cel v USA....
      Velkamedvědice
      • Takže nechme toho.
        04.11.2025 19:55

        Ekonomický to prostě nemůže fungovat. Matematika je jasná. Upřímné smekam. Ohledně tvých investic do kovu.skoda ze jsi politicky na koule.
        vikeza
        • Re: Takže nechme toho.
          05.11.2025 9:59

          Ekonomika roste hrubo přes 2 % a to navzdory vysokým úrokovým sazbám. Ano růst by mohl být robustnější, kdyby ho táhla ještě více průmyslová produkce, ale ten růst tady je. Zbytek je psychologie bolavého inflačního bebi. Mimochodem té inflace, kterou ČNB odmítla pod jistým pánem řídit.
          Elektrikář
  • Opět
    04.11.2025 19:15

    Se mi ukázalo, že tady diskutují lidé kteří nemají o ekonomii ani ponětí...... Inflace a úrokové sazby, zadlužení, jo za nízkou inflaci muže vláda. Hihihi. Tak rád vás tady čtu, medvěde, fakt vláda?
    vikeza
    • Re: Opět
      04.11.2025 19:45

      nejlepší je, když se blb směje vlastní inteligenci
      Velkamedvědice
  • JT už něco ví: ČEZ - J&T Banka zvyšuje cílovou cenu na 1290 Kč z 1020 Kč (Bloomberg)
    04.11.2025 18:04

    JT jeden z mala ustavu co umí analýzy na CEZ
    alexandros
    • Re: JT už něco ví: ČEZ - J&T Banka zvyšuje cílovou cenu na 1290 Kč z 1020 Kč (Bloomberg)
      04.11.2025 18:20

      a co když ví a chtějí honem rychle prodat :o)
      Mike -Green D. is killing Europe
  • ČEZ přeplácí KB.
    04.11.2025 15:57

    Díky drobasům co prodavaji CEZ a přesouvají do KB kurs KB je šponován vyše a výše.Divi bude hezka 90 Kč ale co po tom 60 nebo 50 a to pri ceně 1100 mít 5 % to to radši naperu do pozemků.Co by se stalo s českou burzou ,kdyby to nahodou vyplatili?To nebude mit s trhem a s tržni cenou ostatních akcii nic společného
    sv
    • Re: ČEZ přeplácí KB.
      04.11.2025 21:52

      Tohle se tu o KoBě píše už 2 roky. Za tu dobu 2 hezké divi a 100% růst. Takže tak.
      Krušnohorec
    • Re: ČEZ přeplácí KB.
      04.11.2025 16:18

      Jj tohle je očividné - jsem měl napsané něco podobného rano, ale pak to neodeslal. Lidi si myslí, že 200 na Kb dají a pak se vrátí do Čezu, ale tak to obvykle nefunguje ?? aneb když každý dělá něco ten první kdo to dělat přestane je na tom obvykle nejlíp
      Llanowar
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.09.20251 252,25
31.10.20251 310,88
30.11.20251 306,25
31.12.20251 275,00
31.01.20261 367,14
28.02.20261 415,00
31.03.20261 450,00
30.04.20261 216,67
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025