Hospodaření společnosti (13 PLN, -2,69%) za 4Q08 skončilo s čistou ztrátou 30,7 mil. PLN ve srovnání se ziskem 26,4 mil. PLN ve 4Q07. Výsledek výrazně zaostal za naším odhadem ztráty ve výši 12,7 mil. PLN a konsensuálním odhadem ztráty ve výši 9,4 mil. PLN. Ztráta vznikla v důsledku zpomalení polského trhu s reklamou, špatného výkonu Gazeta Wyborcza (zaostala za zbytkem reklamního trhu), jakož i jednorázových položek, nákladů na restrukturalizaci ve výši 8,5 mil. PLN (v souvislosti se snižováním počtu zaměstnanců a odpisy venkovních billboardů) a odpisů goodwill vztahujících se k akvizici Trader.com z minulého roku. Na zprávu očekáváme negativní reakci trhu. Zvláště nepříjemným překvapením pro nás bylo snížení tržeb Gazety za reklamu (-13,7 % meziročně). Podle společnosti by se trh s reklamou mohl v letošním roce v Polsku meziročně snížit o 2 %, přičemž televizní reklama by se mohla zvýšit o několik procent a internetová reklama o přibližně 12 procent. Pokud jde o deníky, očekává propad v řádu desítek procent. V segmentu venkovní reklamy a reklamy v rozhlasu a časopisech se očekává propad o několik procentních bodů. Očekávání ohledně venkovní reklamy a reklamy v denících se zdá být nižší, než jsme odhadovali my, což vyvolává riziko možného snížení našich odhadů.