Německé prémiové automobilky nepřizpůsobily svou prodejní strategii a úvěrové linky současnému stavu na trhu, a tak se jejich akcie ocitly "v příkopě". Zatímco za volant (19 EUR, -4,91%) posadili analytici (19 USD, -3,14%) prodejní doporučení, které je v návaznosti na odhadovaný pokles tržeb o 1/3 do roku 2010, pak Carrera z dílny stuttgatské automobilky zpomalila na nejnižší rychlost od 4. dubna roku 2004, když se na jejím výkonu podepsala řídící jednotka. Ta do jejího dokonalého motoru zařadila „díly VW“ a ty se v současné chvíli zdají velice drahé. (29 EUR, -4,27%) nadále vyjednává s finančními institucemi o finančním krytí jejich akvizice (206 EUR, -4,73%), když tržní hodnota akcií klesla na 4,99 mld. EUR a je více než pravděpodobné, že část akcií a slouží jako krytí kreditní linky 10 mld. EUR. teď vyjednává prodloužení této linky a na trhu se spekuluje, že úrokové náklady výrazně vzrostou.
Třetím do party je společnost (11 EUR, -17,29%), když její akcie reagují na včerejší snížení ratingu od Moody’s a také na nejistotu ohledně evropských automobilek z koncernu (2 USD, 0,00%), když Opel a Saab jsou zákazníky německého výrobce, a v neposlední řadě na očekávání plánu rodiny Schaefflerů, která by měla v následujících dnech představit restruktualizační program, přičemž počítá, že si ponechá 25% blokační podíl.
Celkově negativní situaci prohlubují výsledky společnosti (3 EUR, -3,68%), kde se nedalo čekat příliš velké zlepšení v návaznosti na pád automobilového průmyslu, když hlavním sortimentem společnosti je prodej satelitní navigace pro automobily. Prohlášení vedení švýcarského Novartisu ohledně dalšího tlaku na ceny léků bolest z hlav investorů nevytlačila. Pro dnešní den jsou na pořadu americká makrodata, kde se investoři dozví stav na realitním trhu a také ukazatel spotřebitelské důvěry.