NEW YORK (MEDIAFAX) - Společnost v prvním čtvrtletí letošního roku přišla o druhý nejsilnější podíl na globálním trhu televizních obrazovek. Informoval o tom server The Japan Times.
Podíl na trhu klesl v prvním čtvrtletí letošního roku mezikvartálně z 14,8 procent na 13,1 procenta, čímž japonská společnost skončila až na třetím místě. Na druhou pozici se naopak propracovala jihokorejská společnost LG Electronics, jejíž podíl se zvýšil z 11,5 procent na 13,3 procenta.
Stabilní jedničkou na trhu je stále společnost Samsung, jejíž podíl mírně klesnul z 22,1 procent na 21,5 procenta, stále však televiznímu trhu značně dominuje. Na čtvrtém a pátém místě se umístily společnosti Sharp a Panasonic.
se v uplynulém finančním roce propadla do ztráty 98,9 miliardy jenů (cca 20 miliard korun), v současném fiskálním roce pak počítá s rozšířením ztráty.