V období od 1.3. do 23.4.2010 probíhalo druhé kolo unikátní virtuální soutěže pro studenty vysokých škol s názvem „The Eurocampus Stock Market Challenge“ (www.campuschallenge.eu), jejíž hlavním partnerem byla Patria Direct, a.s. (www.patria-direct.cz). Do jarního kola soutěže se zaregistrovalo témě 1600 studentů z celé České republiky. Podstatou soutěže bylo budování svého vlastního portfolia s virtuálním obnosem 100 000 EUR v reálných časových a cenových podmínkách a zároveň soutěžení proti ostatním studentům. Výhercem soutěže tzv. TOP PERFORMER se stal Matúš Gajdošík z Masarykovy univerzity v Brně, jehož portfolio dosáhlo zhodnocení 85,34 %. Dnes 10.5.2010 si výherce převzal 1. cenu v podobě 20 000 Kč na účtu u Patria Direct přímo v sídle Patria Direct a MacBook Hero od společnosti iStyle. Dále byli digitální zrcadlovkou NIKON D90 od společnosti Nikon spol. s r.o. oceněni studenti s druhým a třetím nejlepším portfoliem. V průběhu projektu si 4 soutěžící převzali iPod Touch za nejlepší portfolio týdne.