Americká společnost dnes představila nové logo, kterým se chce odlišit od stejnojmenné aplikace a dát najevo, které produkty jí patří. Novou značku chce firma začít používat u svých produktů a v marketingových materiálech v příštích týdnech. „Zavádíme nové firemní logo a dále odlišujeme společnost od aplikace , která si ponechá vlastní branding,“ uvedl v tiskovém sdělení.
"Tato změna značky je způsob, jak lépe sdělit naši vlastnickou strukturu lidem a podnikům, kteří využívají naše služby k propojení, sdílení, budování komunity a rozšiřování svých příznivců," uvedla firma v prohlášení.
Facebook začal před 15 lety jako sociální síť. Nabízí řadu produktů propojujících lidi. Sociální síť si ponechá svou vlastní značku. Nové označení používá obvyklou typografii a velká písmena k vytvoření vizuálního rozlišení mezi firmou a stejnojmennou aplikací.
Nové logo společnosti Facebook:

"Lidé by měli vědět, které společnosti vyrábějí produkty, které používají," uvedla společnost . Upozornila, že mezi její hlavní služby patří aplikace , Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal a Calibra. Tyto aplikace a technologie roky sdílejí infrastrukturu a jejich týmy často spolupracují.
V červnu začala firma ke svým aplikacím přidávat vyjádření "from Facebook". V příštích týdnech chce začít používat novou značku u svých produktů a v marketingových materiálech, včetně nových firemních internetových stránek.